30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Monica: Welkom hier! Sterkte met het verlies.

2. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    @ Monica: Welkom. Wat een vervelende ervaring, zeg.
    Langer dan een jaar bezig, lees ik, en dan zwanger en vervolgens een mk.
    Vreugde en dan toch weer het verdriet.
    Probeer, hoe moeilijk het misschien ook is, het toch positief in te
    zien. De natuur weet precies of iets goed is of niet. Het is natuurlijk
    makkelijk gezegd, maar ondertussen...
    Heel veel sterkte. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken en
    dat het goed blijft gaan. Heel veel succes :).

@ Puck: Balen, zeg. Kan me voorstellen dat je nu zoiets hebt van
    laat die :evil: :evil: nu maar komen :cry: .
    Natuurlijk succes in de volgende ronde, maar dat is zo cliché.
    Meid, ook voor jou komt de tijd dat je iedereen vol blijdschap
    kan vertellen dat je zwanger bent.
    Ik duim echt voor je.

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Monica: welkom, hoop dat jullie toch snel weer zwanger mogen zijn!

Puck: he wat balen... zo goed geklust deze maand. :( GRRRR #$@% Soms is het zo oneerlijk. Ik ga weer voor je duimen voor de volgende ronde!

Hier nog even op het wachtbankje, maar geen enkel teken dat ik zwanger zou kunnen zijn (terwijl ik dat de vorige keer wel voelde) dus ik ga er maar van uit dat ik over een paar dagen ook weer door mag naar de volgende ronde :(

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, knuffel meid!
    Het komt goed dat weet ik zeker.

Fijne dag allemaal, lekker genieten 8)

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: helaas zit ik de hele dag binnen en ga niet zoveel van het weer genieten. maar dit weekend blijft het mooi!
    iemand nog leuke plannen voor het weekend?
    Wij gaan her en der wat familiebezoekjes afleggen (al te lang verwaarloosd)

6. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Nou eh leuke plannen?! :(
    Klussen in de tuin in iedergeval. Moet helaas ook gebeuren.
    Verder nog niet echt plannen.
    Iemand nog een leuk idee? :D

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Eeeh... klussen in de tuin? :D

Neem aan dat je tuinieren bedoeld, of hebben jullie een hoge schutting? ;)

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha wanna!
    Wij moeten ook klussen in de tuin, maar dan echt tuinieren hoor!
    En een nieuw kattenluikje plaatsen zodat er geen vreemde katjes meer
    binnen komen, want we hebben nu geregeld visite.

9. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    goedemorgen meiden,

Welkom Monica, wat jammer dat jullie dit kindje niet mochten krijgen dikke knuf

Puck, pieeeeep wat balen zeg. goed geklust en toch spotting. ook voor jou een dikke knuf.

Lekker hoor Zico 3 weken weg. Ik denk toch dat het wel veilig zal zijn om te overnachten want anders moet toch alles afgezet zijn?

Hihi Main :D maar tuinieren met mooi weer is toch niet zo erg of heb je er een hekel aan?

Hier ook de tuin eens onderhanden nemen en inderdaad even op familiebezoek. Maar vandaag lekker waar ik zin in heb 8) Oja bloeden heeft niet doorgezet dus wie weet. Ik zag alleen dat mijn banner niet helemaal klopt want volgens mij zit ik op dag 26 ipv 27, enne wachtbankje is niet mijn sterkste kant :oops:

tot later, liefs simi

10. GOEDEMOERGEN!

Wat een heerlijk weer is het toch, al is hier het zonnetje even weg!

Wij gaan dit weekend ook aan de gang in de tuin, we moeten wat houtwerk schilderen. Altijd leuk!

LIEFS

11. edithrene

edithrene Nieuw lid

18 jul 2008
    2
    0
    0
    waar de wind waait...
    Hoi allemaal,

Weer een nieuwe 30+ erbij.....! Heerlijk om al die informatie te lezen, helaas ontgaan ook de emotionele en mindere berichten me niet. Sterkte Monica!

Wonen zelf in het buitenland en hier zijn niet veel zwangeren om ons heen dus lekker dat er zo'n site bestaat......

Heb net een banner gemaakt maar geen idee of ik het goed heb gedaan. Op de goeie gok dan maar...

12. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Monica Welkom, en hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat dan alles wel goed.

Edithrene jij ook welkom, in welk land woon jij dan? ik namelijk ik Portugal! En dan is dit forum echt erg leuk!

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi Monica en Edithrene,
    Monica veel sterke.

@Puck balen zeg!

Het woord Klussen heeft bij mij nu sinds deze site idd een hele andere dimensie gekregen. Hihi vind het wel een grappig woord er voor.

Ik heb vakantie, dus ik heb nu het motto alles mag en niets moet. Dus eigenlijk gebeurt er ook niet zo heel veel hier. Lekker beetje de hort op, leuke dingen doen en de rest komt later wel weer.
    Hier is het zonnetje ook even weg.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Edith, welkom op ons gezellige forum!
    Leuk dat je het gevonden hebt en idd voor als je in het buitenland woont is dit erg gezellig om een beetje met je landgenoten te kunnen kletsen.

Bowen, wat heerlijk dat jullie vakantie hebben, goed bekeken met het mooie weer.

15. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Hmmm, banner is niet echt gelukt nog dus nog maar een poging. Jaaaa!

sjors75, had jullie website al bekeken. Gezocht op zwanger buitenland om wat medestanders tegen te komen maar volgens mij zijn we een uitzondering op alle anderen. Lef hoor om alles op te geven en naar Portugal te vertrekken en dan kort daarna zwanger te worden. Werkelijk de wereld op zijn kop.

Wij liggen op dit moment in India. Ja ja weet het, niet het land wat je in eerste instantie zou uitkiezen om je zwangerschap door te brengen maar wij zijn sneller dan verwacht zwanger geraakt Dus het komt zoals het komt. Inmiddels hebben we al twee echo's laten maken (9 euro :) ) super ziekenhuis en gyneacoloog. Voelde erg goed...

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Edith, eerst heet je Edithrene en nu 21febr. hoe doe je dat? hihi.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap er is ook een topic voor februari mama's 2009 ik ben er zelf namelijk ook eentje en Sjors ook.
    Ook leuk om mee te kletsen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=4485

17. Welkom daar in India, jezus wat een eind weg. Vind ik Portugal wel meevallen eigenlijk .........

Hoe is het met onze Sjors? Hoe zijn alle voorzieningen voor jou daar eigenlijk? Beter als hier of moet je je een beetje behelepen? Ga je trouwens dar bevallen of kom je naar NL?

LIEFS SOPHIA

ps: ik krijg trouwens bar weinig een mail van Lotte, POTVERDORIE!

18. sjors75

sjors75 Niet meer actief

India, dat is wel erg ver weg. Mij te ver.

Met mij gaat alles goed. Ik kan maandag bellen voor een afspraak bij de gyn, en dan zien we wel verder. Ik ga wel hier bevallen, zou niet leuk zijn voor mijn man als ik in nl ben en hij hier. Want tot een baby 3 maand is mag je niet vliegen

19. Oh ja? Weer watgeleerd dat wist ik niet. ik kan me namelijk voorstellen dat je voor een nederlandse nationaliteit zou gaan dat hoor je wel vaker. Ik zou het zelf ook niet doen want je hebt nou eenmaal die stap genomen om weg te gaan uit NL.

Wij hebben ook nog steeds plannen, alleen zijn die nu tijdelijk bijgesteld naar Duitsland, manlief werkt voor een duitse werkgever....

LIEFS

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ons kindje krijgt 2 nationaliteiten, en als ze 18 zijn kunnen ze kiezen wat ze definetief willen! Erg makkelijk, kunnen ze zelf de keuze maken!

Duitsland kan ook erg mooi zijn. Waar in Duitsland draait het dan om?

Deel Deze Pagina