30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Goedemorgen allemaal :),

Hehe, moest weer even een aantal pagina's doorlezen.
    Welkom febr21/Edith. Ik heb gelijk wat geleerd over wanneer wel en niet
    vliegen. Komt mooi uit, hoor :).
    Leuk dat er toch een aantal in het buitenland zitten en de ervaringen
    met ons delen.

Jemig, ik zie dat er weer een aantal zeer vroeg op waren vanochtend.
    Niet dat wij nu laat waren (8am), maar toch, he ;).

@ Sophia en Simi: Ik blijf voor je duimen. Je lichaam kan je toch
    flink voor de gek houden. Niet leuk, hoor. Om inderdaad gek van te worden :(.

Hier eigenlijk geen bijzonderheden.

Groetjes,
    Maine

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wannaBmum en Simi: jullie kunnen al bijna gaan testen, voelen jullie al iets?

hier wat ongi-steekjes en nu licht misselijk, hopelijk weten we snel waar we aan toe zijn, meiden!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi meiden. Nou ik stond heel stoer op vanochtend ,maat werd kots en kots misselijk en draaierig. Dus we hebben beverwijk afgezegd. jammer, maar helaas. ben om 8.00 terug naar bed gegaan en ben nu net wakker....dus zal mn slaap hard nodig hebben gehad.
    Ben nu een boterhammetje aan het eten en dat gaat geloof ik goed.

Verder ga ik maar wat ik de tuin hangen

4. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    :( ik ben ongi heb de griep voel me erg belabberd en ben zwaar chagerijnig :( zo dat moest er even uit!

even een ego berichtje

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Dikke knuf puck

6. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Puck,

Ook van mij een dikke knuf, hoor.
    Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
    Enne, gooi het vooral eruit, he!

Hey Poohbear,

Balen, zeg dat je je zo kotsmisselijk en draaierig voelt.
    Jammer van je uitje. Hoop voor je dat het niet de hele
    zwangerschap zo blijft. Hou alles binnen, he ;).

@ MilkHd: Duim, duim, duim...
    We blijven op positief bericht hopen :).

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemiddag allemaal

Ik lees dat het voor een aantal nu spannend gaat worden, ik duim voor jullie! Spannend!

Pooh wat jammer dat je in eens zo beroerd bent, getsie, ik hoop dat het ondertussen wat beter gaat.

Puck dikke knuffel voor jou,

Hier niks nieuws, beetje hangdag vandaag.

8. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    hallo meiden,

Hier gaat het goed we zijn weer aan de klus ;) m'n mannetje word gelukkig altijd erg "blij" van warm weer dus dat komt goed uit met dit hete weer ;) Ik ben er achter dat ik gewoon moet leren omgaan met het hele cyclus gebeuren en het ook moet leren loslaten.
    (maar ondertussen wel een ovulatietestje doen hahahaha)
    Ben een paar daagjes niet hier geweest en dan duurt het toch wel een tijdje om weer op de hoogte te zijn en te reageren en manlief vraagt zich af wat ik toch de heletijd op de laptop doe :rolleyes: huh... hoe leg je dat nu uit aan een man? hahaha

Mieke8: ik heb erg moeten lachen om je tip,lief van je, maar het is idd niet zo een heel gek idee. we gaan van 12 tot 19 sept. weg. dus als m'n cyclus op deze manier doorloopt dan kunnen we klussen het weekend als we terugkomen ;)

maine: ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn. En we gaan een weekje naar landal miggelenberg (veluwe) we zijn in april al drie weken naar costa rica geweest (huwelijksreis) dus dit is een extraatje.

Miss daantje: wat betreft het verhaal uit warshau niet te geloven!
    Ik word altijd zo verdrietig en boos als ik dit soort verhalen lees. er zijn zoveel mensen die zo graag een kindje zouden willen,goede ouders zullen zijn en waarbij het gewoonweg niet lukt. En er zijn mensen zoals in dit verhaal die het wat mij betreft niet waard zijn om een kind te baren misschien klinkt het hard maar een kind kan zich niet verweren en is zo totaal afhankelijk van zijn verzorgers. bah bah dit soort dingen haalt het slechtste in mij naar boven :rolleyes:
    Daarintegen is je volgende verhaal een giller high door glimlach kind hihihi
    leuk berichtje :)

poohbear226: geniet met volle teugen van je smurf heerlijk om te lezen hoe het met jou en je smurf gaat :D enne hang ze vandaag doe maar lekker rustig aan ;)

monica076:welkom en sterkte voor jou en je man :rolleyes:

puck1234: grr balen van de :evil: op naar de volgende ronde en hopen op meer succes

edithrene: welkom!

sophia: succes met huizenjacht

meen: balen voor je :cry: hopelijk de volgende ronde meer succes ;)

wannabmum: nog even afwachten blehh wat duurt dat toch lang he!

milkhd: wishfull thinking misschien helpt het

een hele lijst en nu maar hopen dat ik niemand vergeten ben ;)
    ik ga nog even verder kijken op het forum
    fijne dag allemaal :D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou de misselijkheid is weg na die 4 uurtjes slapen. Ben alleen helemaal op ,geen energie en doodmoe. Lig in de tuin te hangen, kan met niet concentreren om een boek te lezen.
    Ben met de was bezig, maar loop te puffen als en 80-plusser...hahaha..maar ik klaag niet hoor... (ehh?)

papa smurf is babyfoons aan het vergelijken op het interen. Hihi, we hebben nog niets, maar daar is ie nu mee bezig. (als het maar electronisch is).

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck: heeeeele dikke knuf meid! Kan me oorstellen dat je er doorheen zit. En dan ook nog griep erbovenop... :( Sterkte lieverd!

Pooh: jammer dat je zo beroerd was en je dagje uit hebt gemist! Heeft papasmurf al een goeie babyfoon gevonden? :)

Mieke: weet dat het weer mijn temp niet zou moeten beinvloeden, maar als je het zooo warm hebt onder je dekbed moet dat toch wat doen!?!

MilkHd: nee, ik voel eigenlijk niet veel bijzonders. Borsten wat gevoelig, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel aan het eind van mijn cyclus. Vorige keer had ik steeds ongikrampjes, dat had ik vorige week wel, nu niet meer. Maar meestal heb ik daags voor ongi wel wat spotting. Ben nu dus al een paar daagjes met spanning aan het "slipstaren" :) Zie er gewoon tegenop om naar de wc te gaan. :D
    Als er morgen nog niks is en temp blijft hoog... misschien waag ik er dan een testje aan....
    Jij ook sterkte met wachten!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    slipstaren, broekloeren etc. klinkt me bekend in de oren ;)

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, wat een lekkere dag vandaag zeg.

Puck, voor jou als eerste een enorme warme knuffel, wat balen zeg na zo'n mooie poging.
    Probeer dat vol te houden dan moet het een keer lukken hoor.

Wanna, ik werd soms ook zwetend wakker omdat het zo warm was en dan was mijn temp gewoon gelijk hoor, niet extra omhoog.

Mini me, dat moet goed gaan in dat weekend, zijn jullie lekker uitgerust en relaxed.
    Enne wat een mooie reis moet dat geweest zijn zeg, Costa Rica.

Pooh, probeer je maar niet te veel in te spannen, ik had het ook heel erg de eerste weken die vermoeidheid het overmand je gewoon.
    Nu gaat dat weer beter, maar met de warmte kan ik me dan soms in eens weer heel moe voelen, kan daar toch iets minder goed tegen nu merk ik.
    Wel jammer van je uitje, maar je mist niet heel veel hoor, helemaal op zo'n warme mooie dag daar binnen lopen.... kun je beter doen als het slecht weer is.

Wij zijn weer volgestopt bij mijn ouders (BBQ) die zijn altijd bang dat ze te weinig in huis halen.
    Wel lekker hoor.
    En als verrassing zaten mijn tante en 2 neefjes (1 eiige 2ling) daar op visite, die waren over uit frankrijk, ze wonen daar nu 4 jaar.
    Leuk om ze weer even gezien te hebben.

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mij niet echt... :( kun je dat ff uitleggen misschien (voor mij) :D :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Debsje.... zo tegen NOD aan loeren in je onderbroek of er al rood te zien is.

15. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Ohhhwww nu snap ik um....een bekend fenomeen idd...is wel een leuke manier van zeggen zo slipstaren en broekloeren :D

16. Whisper

Whisper Lid

27 jul 2008
    70
    0
    0
    Hoi,
    Ik zou me graag willen aansluiten bij jullie! Ik ben 32 jaar en moeder van een prachtige dochter van inmiddels 4,5 jaar. We willen nu dan toch eindelijk voor een tweede kindje gaan.

A.s. woensdag laat ik m'n Mirenaspiraaltje verwijderen in de hoop dat een tweede zwangerschap er in zit voor ons.

Groetjes Whisper

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hoi Whisper,

Welkom hier, gezellig dat je hier komt kletsen.
    Veel succes met zwanger worden.

Groetjes

18. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hey whisper,
    Welkom hier en heel veel succes met jullie tweede wens. Ik hoop dat ie snel mag uitkomen.

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ladies, durf het bijna niet te geloven, maar....

Twee streepjes ! ! ! ! !

Ik ben weer zwanger!

\:D/ \:D/ \:D/

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    O ja, sorry, beetje ego:

Whisper: welkom!

Deel Deze Pagina