He lieve Puck, dankjewel voor je felicitaties. kan me voorstellen dat je even wat afstand neemt. Voel me gewoon rot dat het voor mij wel raak is en voor jou niet. Gun het jou ook zoooo ontzettend! Maar het gaat voor jullie ook gebeuren, hou vol meid!
He Bowen, hier ook flink hoofdpijn. Volgens mij komt dat echt door de luchtdruk hoor. POOH! 18-07 klopt, maar de fertiliteitsarts gaf aan dat ik op 03-08 overtijd zou zijn dus daar wacht ik gewoon op! LIEFS
dank je wel wanabmum ach mijn tijd komt ook nog wel het duurt alleen wat langer en geduld is niet mijn sterkste kant. en het doet echt pijn in mijn hart. alles komt goed spreek ik mezelf elke keer weer toe! geniet maar lekker van je zwangerschap ga maar lekker op je rose wolk zitten en er negen maanden niet vanaf komen. groetjes puck
Puck, sterkte lieverd! Probeer je niet te druk te maken en even hier niet komen helpt heel erg goed. Ik heb dat ook een paar weken niet gedaan, helpt echt! Hoe zit het trouwens met het pand om de hoek? Ben je donderdag of vrijdag op de zaak want dan benik weer in het durp....
nou, ik ben een officele potjes pieser nu! Moeders voor moeders is net geweest en de test knalde me super positief tegemoet! Tot 3 oktober ga ik groene flessen vol plassen!
ik zie het niet als een opgave. Vind dat eigenlijk elke zwangere vrouw mee zou moeten doen! Dat doe je toch voor elkaar?
Daar sta ik dus helemaal achter! je wilt toch dat iedereen een kans maakt op dit wonderlijke gebeuren en als je via een beetje urine iemand anders die kans kan geven is het inderdaad maar iets kleins om te doen maar oww zo groot voor degene die het nodig hebben als ik zw mag worden ga ik ook zeker mezelf hier voor opgeven weet hoe belangrijk het is
Ik heb net even de site opgezocht. Ik kende het wel van verhalen en van toen ik zwanger was van de eerste. Achteraf heb ik er spijt van dat ik het toen niet heb gedaan, maar ik was toen zo overdonderd. Zwanger en nog thuiswonend, enzo . Maar als ik nu zwanger raak, dan meld ik me zeker aan .
Ik zal er ook eens over gaan lezen, heb er wel van gehoord en weet dat mijn zus het gedaan heeft maar weet niet precies wat het inhoudt.
Hey meiden, Ow even wat anders. Was dus vandaag met m'n zusje gaan zwemmen. Vertelt ze me dat ik haar getuige mag zijn als ze gaat trouwen. Echt super natuurlijk . In plaats van dat ik denk 'leuk, wat een eer'. Spookt er door m'n hoofd dat de mogelijkheid er is met een dikke buik op een bruiloft (en de bijbehorende foto's) te zijn. Niet dat dat nu zo erg is, maar op m'n eigen bruiloft was ik zeven maanden zwanger. Dus ik vroeg gelijk: 'Enne wanneer gaan jullie precies trouwen?' Nou, binnen een jaar is de planning. Waarschijnlijk volgende zomer of misschien in het voorjaar... Zeg ik: 'Ja augustus of september en misschien oktober is ook leuk'. Ze ging er verder niet echt op in. Ik weet dat je een zwangerschap niet kunt plannen, althans... Voelde en voel me als ik er nu zo overna denk, zo stom. Stom dat die gedachte überhaupt door m'n hoofd schoot . Sorry, maar ik moest het even ventileren. Dus sorry voor het ego-berichtje . Maareh, verder gaat alles goed, hoor . We wachten gewoon lekker af ... Groetjes, Maine
@maine, meid zo dacht ik ook. Zo van, hopelijk ben ik dan met verlof..etc etc dat doe je stiekem toch..geeft niets!
Thanks Poohbear dat is ook wel zo, maar ik voel me zo stom. Had er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan dat ik zo 'egoïstisch?' kon denken... Ben natuurlijk ook geen heilig boontje, maar toch, he.
Maine kan me voorstellen hoor dat je zo denkt. Vooral omdat je op je eigen trouwerij ook een dikke buik had. Ach en denken kan toch geen kwaad! Ben net even naar de dokter geweest voel me sinds een paar dagen erg ziek en dat is niet bevordelijk op dit moment. Heb een echte griep onder de leden en moet dus eigenlijk rusten. En ja dat lukt nu dus niet. Vandaag is eindelijk ons personeelslid begonnen en die moet natuurlijk wel ingewerkt worden, en aangezien ik het beste portugees spreek komt dat op mij neer. Heb dus tabletten gekregen en die mag ik 3keer daags. Ben er hopelijk snel weer vanaf. Sorry dat ik niet reageer op de andere dames maar heb er even geen puf voor. probeer wel mee te lezen liefs