30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Welkom Mona Lisa Smile, klets gezellig mee.
    Volgens mij maak je je hele zwangerschap zorgen over of alles wel goed gaat. En dus inderdaad niet alleen voor die tijd. Maar fijn dat je mannetje er helemaal achterstaat!

2. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    @ Sjors, ja dat zal inderdaad ook wel, wil graag aan die kant van de brug staan hoor! Ik bedoel wil me graag zorgen maken of alles wel goed gaat tijdens het zwanger zijn... :)

Ik heb me wel voorgenomen dat ik wel super ga genieten, ook als ik strontmisselijk ben... Ik hoor vaak dat die 9 maanden zo om zijn en dat vele vrouwen met weemoed terugkijken en terugverlangen naar die dikke buik...

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Moet eerlijk zeggen dat de weken tot nu toe voorbij vliegen. Maar dat zal ook wel komen omdat we zo druk zijn. En ben nu eindelijk weer een beetje aan het opknappen. Kan tenminste lekker weer buiten zitten

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Welkom Mona Lisa Smile! een beetje onzekerheid in de eerste weken zal iedereen wel hebben denk ik. Ik loop hier vooral te neuzelen vanwege mijn vervelende ervaring in april. Maar houd vooral het idee vast dat, als het straks zover is, de kans dat het goed gaat vele maanden groter is dan dat het fout gaat!

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

En GonnabMum jij moet die rare gedachten nu gewoon uit je hoofd zetten, en lekker gaan genieten! het gaat dit keer vast wel goed!
    Dikke knuf

6. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    ja gonnabemam dat geloof ik ook wel! Probeer maar leker te genieten hé, ondanks april :(

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks lieve Sjors!
    Ik moet mezelf gewoon een trap onder mijn kont geven!

8. sjors75

sjors75 Niet meer actief

gonneb, jezelf een trap onder je kont geven zou inderdaad helpen. Mare volgens mij lukt dat niet! en moet je je mannetje dat maar even vragen! hihi

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mona Lisa Smile: ook bedankt. Heb er dit keer gelukkkig ook een heel goed gevoel over! (Maar blijft spannend, tot we een de eerste afspraak bij de VK hebben gehad)

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hihi Sjors, ik ben leniger dan je denkt hoor :D

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Nu nog wel tenmiste

:D

12. sjors75

sjors75 Niet meer actief

als je dat dan doet, vraag je mannetje dan even om een foto te maken. Die wil ik dan wel graag zien!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha Joyce, helaas is mijn man niet thuis en heb het net gedaan ;)

Hoe is het bij jou? Mag je van je man een beetje uitrusten of ben je druk met melken en stal uitmesten ;) Hier nog beetje benauwd, 27 graden, maar lang niet zo drukkend als gister.

dames, heb vandaag bijna mijn motor opgeblazen (koelvloeistof bleek op radselachtige wijze te zijn verdwenen!) Aan het eind van de dag stond ik daar dan op de personeelparkeerplaats met twee flessen water heel intelligent onder mijn motorkap te gluren :D Gelukkig wist ik de goede dop te vinden en sloeg ik niet een totale flater, hahaha

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Jammer hoor was vast een leuke foto geworden!

Ik ben gelukkig een heel stuk opgeknapt. De tabletten hebben in ieder geval geholpen. En doe het nog lekker rustig aan. Met toestemming! Het is hier momenteel rond de 33 graden en dat is goed uit te houden. Maar normaal gesproken kan het in augustus heel goed ruim 40 worden. En dat hoeft van mij nu niet hoor!

Fijn dat je je motor hebt kunnen redden. Maar wel even bij de garage langs he! anders blaas je hem van de week als nog op!
    succes

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Het klinkt of jij er in ieder geval meer verstand van hebt dan ik. Heb dus bijgevuld met kraanwater. Als hij nou niet leegloopt, kan ik er dan morgen nog een keertje mee op en neer rijden (ongeveer 24 kilometer) Kom er namelijk waarschijnlijk zaterdag pas aan toe om naar de garage te gaan.
    Ja , ik weet het, ben een technisch onbenul

16. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Moet op zich wel kunnen, maarcheck het in ieder geval voor dat je wegrijd even! en neem voor de zekerheid wel watermee in de auto! bijvullen kun je altijd, en je temperatuur goed in de gaten houden!
    En ik weet er inderdaad wel iets van. Dat moet hier wel, alles is verder weg dan in Nl. Als ik naar de garage moet ben ik zeker 20 minuten onderweg

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Cool, onmeunig bedankt. Had al voor de zekerheid twee flessen water in de auto liggen. Nog 1 vraagje: is het slecht voor de motor dat er nu water in zit ipv speciale koelvloeistof?

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    men man zegt dat het niet zo'n kwaad kan, je moet enkel rekening houden dat het vlugger gaat op zijn dan koelvloeistof, ook moet je het zo snel mogelijk gaan laten nakijken.

19. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Nee, kan niet echt kwaad, maar wel zaterdag nalaten kijken en niet mee wachten hoor!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mona, welkom en heel veel succes met zwanger worden.

Meiden, tot morgen en slaap lekker :D

(Wanna, ik weet zeker dat het dit keer helemaal goed gaat hoor, vertrouw daar maar op)

Deel Deze Pagina