JA ZUSJE! Ik was ook erg geschrokken, had het echt nooit verwacht, zo zie je maar weer....... HIer nog 5 nachtjes slapen ...................... hihihihihih
Ah, weer een topic om me bij aan te sluiten! 8) Ik word in september 31 dus ik hoor bij de 30+... Eerste ronde voor mij, hier was het ook ff wachten tot manlief er 100% achter stond. Nou, het nieuws dat mijn 10jr jongere zusje zwanger is, zorgde dat hij in 1 klap om was (hij zat al op 99%)
Welkom Zinah en succes! Update: ben zonder omtplofte motor op mijn werk gekomen Werd zelfs niet warmer dan 90 C (Nou nog terug zien te komen vanavond, hahaha. Wat ben ik toch een muts he?!)
Welkom Zinah, klets gezellig mee en veel succes! GonnabMum, fijn dat je zonder ontplofte motor op je werk bent gekomen. Vanavond voor je weggaat wel even kijken of er nog genoeg water op zit he! Succes Allemaal een fijne dag!
Goedemorgen! Zinah, welkom en heel veel succes! Wanna, dan zit je toch niet helemaal lekker in de auto denk ik. Maar goed dat het gelukt is. Foto's van de echo staan in mijn album te pronken!
Welkom Zinah, gelukkig dat je man nu om is. enne klopt je banner? zoja heb je al getest? Hier even een egoberichtje. Had al eerder gemeld een beetje bloedverlies maar had toch gister ongi moeten worden, niks Temp is wel helemaal gezakt 0.6 gr in twee dagen Ik wacht nog maar even tot en met morgen want heb wel eerder cycli gehad van 33 dagen maar nu wil ik dan ook maar die ongi er is kunnen we weer verder naar ronde 11, zucht. Sorry hoor maar even teleurgestelt, simi
Hoi Meiden! Mona lisa smile en Zinah, welkom! gezellig dat jullie erbij zijn.... enne...Wannabmum of ehhhh wanneer gaan we om naar Willbmum? Begin je er langzaam aan al stiekum toch een beetje aan te wennen? Geniet er maar van, meid! Sjors75, Goed te lezen dat je weer een beetje opgeknapt bent. Gaat het allemaal goed met jullie nieuwe medewerker? Mieke, ik ga zeker even naar je foto's kijken. Fijn dat het gisteren allemaal goed is gegaan. Nu op naar vrijdag..... Hier verder weinig bijzonders te melden. Ben vandaag moeier dan anders, maag wat overgevoelig, weinig zin in dingen. Moet hoognodig een schaar in mijn haar gezet worden maar te weinig puf om zoals gepland vandaag te gaan, morgen misschien.... Kan het weer niet zijn. Is op dit moment heerlijk, zo'n 24 graden
Hallo allemaal, Ik moet even mijn verhaal kwijt, ik ben 31, dus ik zit hier wel op mijn plaats. Ik ben in maart gestopt met de pil, na bijna 12 jaar slikken. In mei voor het eerst weer ongesteld worden, ik was blij dat het allemaal nog uit zichzelf werkt. Vanaf die maand op bewust gaan klussen, de cyclus ruim gerekend en ook de vruchtbare dagen, dus ruim 2 weken lang erg ons best gedaan Maar na 40 dagen werd ik in juni weer ongesteld, poging 1 dus niet gelukt. Deze maand weer rond de vruchtbare periode fanatiek aan de slag, maar ben gister na 38 dagen weer ongesteld geworden. Poging 2 is dus ook niet gelukt . Nu weet ik wel dat ik geduld moet hebben enzo, maar ik baal er enorm van. Er begint zo'n gevoel aan mij te knagen dat er met mij of mijn vriend iets mis is, ik wordt daar heel onrustig van. Mijn cyclus loopt ook niet zoals het "hoort" , dat maakt het uitrekenen van de vruchtbare dagen lastig. Ik ben van alles aan het lezen over tempen, pillen slikken enz., maar daar wordt ik nog onrustiger van. En dan al die verhalen over vrouwen die al maanden/jaren bezig zijn....ik hoop echt dat mij dit bespaard blijft. Heeft iemand een goede tip wat ik nu het beste kan gaan doen? Hier komt nog bij dat mijn schoonzusje na 1x proberen zwanger is geworden en nu al 6 maanden op haar roze wolk zit. Ik ben heel blij voor haar, maar het is ook een beetje pijnlijk omdat het bij mij niet zo soepel verloopt. Ook de vriendin van mijn broertje vertelde aan mij dat ze gaat proberen om zwanger te worden, zij is pas 24 jaar. Het lijkt me echt niet leuk als zij eerder zwanger is dan mij, dan is mijn broertje eerder papa dan mijn vriend! Hier moet ik ook bij vermelden dat ik het aan niemand vertel dat wij bezig zijn met zwanger worden, dus iedereen denkt dat ik er nog niet mee bezig ben. Ik moet ook zeggen dat ik van mezelf niet had verwacht dat het mij op deze manier bezig zou houden. Tot het moment dat ik stoptte met de pil was ik niet bezig met zwanger worden, ik heb me onvoorbereid erin gestort...hoe naief . Nou, ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, vooral aangezein mijn vriend zich niet zo goed in kan leven in mijn onrust.... O, ik zie dat ik de banner nog even weg moet halen.......
He Mb01! Welkom hier. Kan me je ongeduld wel voorstellen, als je iets echt heeeel graag wilt is het frustrerend dat je er geen controle over hebt. Maar hou er wel rekening mee dat je lijf tijd nodig heeft om weer op orde te komen! De kans dat de eerste paar cycli zonder goede ovulatie verlopen is best reeel. Bovendien is de kans op zwangerschap per cyclus maar 20%. Het is dus niet meer dan normaal dat je nog niet zwanger bent, je hoeft je echt geen zorgen te maken dat er met jou of je vriend iets mis is! Probeer er wat onbevangener tegenover te staan. De meesten doen er wel een jaar of meer over en natuurlijk hoor je steeds verhalen van mensen die in de eerste ronde zwanger raakten. Fijn voor ze, maar dat is wel een uitzondering! Probeer geen competitie aan te gaan wie het eerst zwanger is, jij of de vriendin van je broer, want dat is alleen maar frustrerend. Het komt goed, dat zul je zien! Als je vragen hebt over "tempen, pillen slikken etc." Stel ze rustig hier. Slik je al foliumzuur? Heel veel succes meid, houd moed!
Welkom nieuwelingen! mb01: Ik begrijp dat jij hoopt dat maanden/jaren je bespaart blijven. Maar wellicht vindt je er toch een troost in dat de meeste hier al erg lang bezig zijn. Ikzelf al 2 jaar en 1 maand Als je een half jaar bezig bent mag je gerust naar de huisarts gaan voor doorverwijzing naar de gyn, dan ben je iig een stap verder. Maar 1 tip, probeer er niet zo op gefocust te zijn dathelpt echt niet SUCCES @All: Heb gisteravond mijn vriendin nog gesproken, het begint echt een soap te worden hoor. Ik kan het zelf niet geloven dat het echt is..... hij had gebeld en ze heeft hem gevraagd waarom.... Ze was te dik, na 1 jaar lijnen was er nog niks van terecht gekomen, ze was in de avond altijd moe (ja gek he als dag in dag uit alles in huis moet doen en voor kids zorgen en werken DEUH), hij wilde minder werken zodat zij meer kon werken en dan kon hij wat meer in huis doen en met de kinderen. Dit geloof je toch gewoon niet, hij zoekt alleen maar excuses...... Hij komt op vrijdag thuis en op zondagavond of maandagochtend gaat hij werken, volgens mij zijn dat 2 volle dagen waarin je iets kan doen ipv computeren of spelletjes op de tv doen of tv te kijken. Haar schoonmoeder is nog een graadje erger....... Vind het echt heel sneu voor haar! LIEFS
Simi, knuffel meid. Edith, of er aan toe geven of lekker actie ondernemen en het opzij zetten mb01, welkom en ook ik herken je verhaal uit duizenden. Maar ben het met Wanna eens wat ze je adviseert. Het is de beste remedie en wij kunnen dat echt wel beamen. Het is en blijft een moeilijk punt, maar jullie zijn eigenlijk echt nog kort bezig. En idd er zijn uitzonderingen... maar dat betekent absoluut niet dat er iets mis met jullie is. Bij ons heeft het ook bijna een jaar geduurt. Eerst even mijn lichaam op orde laten komen. En als ik terug kijk naar de werkelijke goede pogingen die we gedaan hebben en ik zet die maanden op een rij dan was het met ongeveer 6 maanden raak. Focus je daar maar op. Ook jullie komen wel aan jullie wondertje.
Ja zielig he, ik heb haar gisteren ook echt duidelijk gemaakt dat ze een geweldige vrouw is en zich nergens voor hoeft te schamen. LIEFS
Mona Lisa Smile, welkom. Leuk dat je mannetje nu zo enthousiast meedenkt! GonnaBmum: wanneer heb je de afspraak met de VK? Kom je trouwens uit Twente (onmeunig)? Zinah, ook welkom. kan me voorstellen dat dat net even voor een ommezwaai zorgt succes en veel plezier hier! Gave foto's Mieke! Simi: hopelijk komt je ongi nu snel, die onzekerheid is ook niks... mb01: ook welkom hier. hoe alles nou precies werkte leerde ik ook pas op dit forum. Omdat je nu een redelijk lange cyclus lijkt te hebben, zou ik je wel aanraden te tempen of ovu-testen te gebruiken, zodat je wat gerichter kan klussen. Het is inderdaad wel lastig om iedereen om je heen zo makkelijk zwanger te zien worden (al gun ik het ze zeker wel hoor), ik ben ook soms bang dat we toch 'te laat' bezig zijn gegaan. Zet je verhaal maar lekker hier neer hoor, genoeg meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Sophia: het blijft een nare situatie. Gadsie. Begrijp ik nou goed dat hij wel weer bij haar terug wil?
Soof: wat een verhaal, mijn mond viel open van verbazing (en verontwaardiging!) Wie denkt die #$@# wel niet dat hij is? ? ? Wat zielig zeg! MilkHd: heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK. Durf nog niet te bellen, is nog zooo pril. Als het deze week goed blijt gaan, dan bel ik begin volgende week. dacht de vorige keer ook enthousiast: ik wordt gewoon Gonna ipv Wanna, maar dat viel vies tegen. Dus hou nu even een slag om de arm Kom trouwens inderdaad uit Twente, maar woon daar niet meer (en Sjors komt oorspronkelijk ook uit die buurt, dus die begrijpt onmeunig" wel ) Jij ook Tukker?
Nee, voor zover ik het begrijp is het voor hem over en uit. Maar morgen is hij weer thuis (hij is buitenland chauffeur) en dan gaan ze praten.... Ik ben echt vreselijk benieuwd! LIEFS
Goedemorgen allemaal, Zonnetje straalt weer en ik zit lekker in de tuin (schaduw) met m'n laptop . Ik zie dat er weer een pagina of drie bijgekletst is. Heb dus maar weer twee tabbladen openstaan om alle verhalen te lezen, en hier op te reageren. Switch steeds over en weer om te kijken of het nog wel klopt wat ik typ, . M'n geheugen is ook een beetje aan verkoeling toe, denk ik... M'n hubbie is helemaal into klussen en dan bedoel ik niet klussen, maar klussen . Uhh...Zolder klaarmaken voor verhuizing van onze slaapkamer, naar zolder. En verder is ie al helemaal aan het plannen dat onze slaapkamer, een kinderkamer wordt, voor het geval dat, he . Ja het kan toch snel gaan, zegt-ie. Ja kan, heb ik gezegd en anders komen de nichtjes maar vaak logeren . Hij heeft ergens ook wel gelijk, hoor. Aan de zolder moet veel gebeuren en als er dan ook nog een baby/kinder kamer gemaakt moet worden, is het inderdaad wel veel, tussen de bedrijven door. We werken per slot van rekening beiden, he. Enne jeuj, van het weekend weer naar m'n nichtje. Ben echt benieuwd hoe ze er nu weer uit ziet. Niet dat ze plots flink veranderd is, maar jullie weten, hopelijk, wat ik bedoel. Zeker de eerste weken veranderen ze zoveel . @ Mona Lisa Smile, Zinah en mb01: Welkom Ik vind het wel gezellig met medeleeftijdgenoten te kletsen en te lezen waar ieder zoal mee bezig is, enzo. Veel klets- en leesplezier , en natuurlijk succes met (snel) zwanger worden. @ Zinah: Gek he, dat mannen hierdoor in een keer omraken! Hier zijn zijn beide broers papa geworden en hij is nu ook om... En niet zo'n beetje ook ! Heeft wel negen jaar geduurd, hoor. Maar hij is om ! @ Soof: Jemig meid. Niet te geloven, zeg. Wat een belachelijke redenen, als je het al een reden kan noemen! En inderdaad: Wat denkt hij wel &%^$%. Ik kan daar zo pissed om worden, he! 't Is wel heel fijn voor haar dat je haar zo steunt. Jij ook sterkte, he. Ow enne, nog vier nachtjes slapen, he . Ja en na de zwangerschap trouwens ook . Moeders eigen? M'n dochter is bijna tien en ik maak me af en toe nogsteeds zorgen , zeker als ze ziek is, wat ze in het eerste jaar trouwens heel veel is geweest. @ Sjors: Fijn dat je al een stuk bent opgeknapt zeg. @ Simi: Weer balen, zeg. Hoop dat de ongi dan maar snel komt. Succes in de volgende ronde. @ Mieke: Ik ga ook even snel je foto's bekijken. Ben ook zeer benieuwd . @ Wannab: Succes met thuiskomen, vanavond . Zo weer genoeg getypt. 't Is weer meer geworden dan de bedoeling was, al weet ik niet wat de bedoeling was. Sorry als ik iemand heb overgeslagen, ook mijn hoofd is niet meer zo koel als vanochtend. De ventilatoren staan op de hoogste stand. Dat werkt in iedergeval wel, maar niet als je in de tuin zit, duh... Denk dat ik toch maar even naarbinnen ga. @ degene die moeten werken: Werk eens door! Groetjes, Maine