30-plussers en zwanger worden (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr, weer veel gemist omdat ik weer geen mailtjes kreeg van lotte!

Nieuwelingen welkom en heel veel succes met mjullie pogingen om zwanger te worden, ik duim voor jullie.

Pffffff, wat vind ik het benauwd zeg, weet niet waar ik het zoeken moet!

Ga later eens serieus terug lezen maar nu proberen wat af te koelen.

Mijn ouders komen straks ff oppassen en dan ga ik mijn nagels lekker laten doen, even relaxen en een momentje voor mezelf!

Doei

2. Groot gelijk Moon!
    Enne ik heb daar ook wel eens last van, zouden we hier al te lang rondhangen hahahhaa :)

LIEFS

3. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Moontje,

In de koelkast ;).
    Zo heerlijk als ik die even opentrek voor m'n flesje water!
    't Ja, om nu de hele dag in de koelkast te zitten is natuurlijk ook niks.
    Boodschappen doen, misschien?
    Supermarkten zijn ook lekker koel :).
    Sterkte met de warmte in iedergeval.

Groetjes,
    Maine

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    jaaaah, ik ga lekker naar de AH (daar is het altijd lekker koud)

5. Ik was net even snel bij de Aldi voor een reep chocola, maar daar was het gewoon warm. Gelukkig hebben we hier wel airco!

LIEFS

6. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dus nu heb je chocolade melk? :p

7. hiih, ja hij ligt in de koelkastwant was helemaal zacht............

Maar chocolademelk met rice, is dat lekker? ;)

8. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo allemaal,

Iedereen die gereageerd heeft om mijn verhaal, bedankt! Het doet me goed om het hele zwanger-worden-gedoe te kunnen ventileren en jullie tips te lezen :D .
    Het houdt me ook met beide benen op de grond, ik ben inderdaad nog maar heel kort bezig en moet eerst mijn lichaam laten herstellen van al die hormonen. En ik weet ook dat ik geduld moet hebben en me er niet al teveel op moet focussen, maar dat kost me nu al moeite :( .

Als ik mensen voor het hoofd heb gestoten met mijn opmerking dat ik niet hoop dat het bij mij maanden/jaren gaat duren, dan spijt me dat. Zoals ik al vertelde, ik ben heel naief bezig gegaan met zwanger worden, had er nooit over nagedacht dat het weleens een langdurig "project" kon gaan worden. Dat idee moet dus nog even "bezinken".

Kan iemand me even inwijden over het temp-gebeuren? Wanneer moet ik daarmee beginnen en wat kan ik precies mee? Die ovulatietesten ga ik bestellen, dan kunnen we inderdaad wat gerichter gaan klussen. En heeft iemand ervaring met die zwanger-worden pillen van de Etos, doet dat nog iets?

Nou, ik wens iedereen succes met zwanger worden! En de mensen die zwanger zijn, gefeliciteerd en hoop dat alles goed verloopt.

groetjes

9. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Oja, hoe krijg ik die $%^#$ banner weg?, laat maar t'is me al gelukt :)

10. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    mb, maak je geen zorgen, ik denk niet dat iemand je die opmerking kwalijk heeft genomen.
    Ik denk dat iedereen, die voor een kindje gaat denkt dat het snel raak zal zijn en als het blijkt dat dit niet zo is, moet je wel omschakelen.
    Elke ronde weer die teleurstelling is ook niet niks!

over het tempen, je kunt eens kijken op www.fertilityfriend.com is wel allemaal engels hoor, hoop dat dat geen probleem is.
    even aanmelden en lekker lezen en dan kun je als je wilt je tempkaartje daar bijhouden.
    Ik heb het toendertijd ook gedaan, zodat ik dat meteen aan de huisarts kon laten zien en niet eerst weer naar huis gestuurd zou worden om 3 maanden te gaan tempen.
    Heeft goed gewerkt toen want ik kon meteen door naar de gyn.
    Die dus ook wel iets aan de tempkaartjes had.
    Dan heb je alvast een voorsprongetje.

Ik heb toen ook de ovulatietesten geprobeert maar ben er mee gestopt want ik kreeg geen enkele ronde een echt positieve test.

(terwijl ik wel een goeie eisprong had, bleek bij de gyn)

Zwangerworden pillen van de etos, heb ik nooit gebruikt, wel foliumzuur en iets van het kruidvat, wel vergelijkbaar met die van de etos hoor.
    Verser heb ik mijn mannetje aan de gemberpillen gezet om de kwalitiet van zijn zaad te bevorderen, had ik ergens gegoogled!

11. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Monalisa, mb01 en Zinah, welkom hier en veel succes met zwanger worden.

Ik slik pas een paar dagen de etos zwanger worden pillen. Las goede berichten op het forum. Zijn wel joekels hoor!

Tempen heb ik heel wat maanden gedaan, maar ben er mee gestopt.
    Het is belangrijk dat je 's morgens voordat je uit bed gaat tempt, het liefst elke dag om dezelfde tijd. Temperatuurkaartjes van andere vind je op het forum.
    Succes!

Meen

12. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    o ja meiden,

Ik heb een nieuwe site voor Tessa gemaakt, als je wilt kijken klik dan op website.

13. Whahhaha Moon, hielarisch met die boterham! Geloof niet dat ze het echt lekker vindt..............

Mooie site hoor!

LIEFS

14. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Zuid-Holland
    gaaf is ie he?
    Boterhammetje met smeerkaas, bleeeeeh!
    We gaan het gewoon weer proberen hoor, de aanhouder wint he?

15. Zo is dat! Huppeke met die boterham hahahahaa

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb01, kijk hier maar eens daar wordt uitgelegd hoe en wat mbt tempen.
    Ik heb het zelf ook 10 rondes gedaan hoor, dus je mag ook gewoon aan mij vragen.

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 68&start=0

Verder fertilityfriend (wat Moontje al zei), in de wandelgangen hier op het forum ook wel FF genoemd.

Verder kunt je bijvoorbeeld goede en niet dure testen bestellen op www.matcare.nl
    Ik had zelf de midstreams die werkten voor mezelf het beste, bij andere nooite een goede positieve test.

De Etos pillen werkten voor mij echt niet, mijn hele cyclus raakte daar van in de war en werd alleen maar langer, gek hoor.
    Ik slik nu VSM Puur Mama! voel ik me prettig bij.

Succes.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, ik zou voor dit keer vragen of je eerder voor een echo terecht kan ivm je onzekerheid en je mk van de vorige keer!

18. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Meiden, allemaal een fijn weekend! Tot maandag!

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; ga ik doen hoor. Wil alleen nog even wachten tot volgende week voor ik de VK bel
    Vorige keer is het waarschijnlijk net rond einde van 7de, begin 8ste week fout gegaan (maar kwam er dus pas achter met ruim 11 weken) Zit te twijfelen wanneer ik dus voor het eerst naar de VK wil. Bij 7 weken kunnen ze misschien al wel een hartje zien, maar dat zegt me dan nog niks. Zit te denken zo rond begin 8ste week. Wat zouden jullie doen? (Niet dat ik waarschijnlijk veel keus heb, was de vorige keer relatief laat omdat hun agenda al zo vol was)

Moontje: ik ga direct even op je site kijken!

Soof: mmm mushy chocolade, klinkt niet erg lekker

Mb01: niet teveel tegelijk doen he?! Als je nu aan de pillen gaat, ovutesten, tempen dan loop je wel een risico dat je er dag en nacht mee bezig bent ;)
    Probeer de het zeker de eerste maanden leuk te houden! Wel belangrijk om foliumzuur te gaan slikken. Meer is echt niet nodig. (O ja en liever niet roken en elke dag ladderzat zuipen natuurlijk ;) ) Succes!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hartje; fijn weekend! Nog niet ongi zie ik?

Deel Deze Pagina