Om gek van te worden...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debsel82, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Laatste pil: 7 augustus
    Steken in m'n buik: 28 augustus
    NOD: 8 september - klein beetje bloedverlies (minimaal) en 's middags (I know.. dom dom) nega test
    9 september: beetje bruinverlies maar héééél weinig ('s nachts van ma op di al niks)
    10 september: niks noppes nada

M'n tepels zijn nog steeds aan het lekken, als ik iets liefs of zieligs lees kan ik wel janken en ik word gek van de onzekerheid! In de topic NOD hadden we een gezellig clubje waar ik lekker m'n ei bij kwijt kon, maar die is gesloten omdat er een aparte club is voor NOD. Dus nu maar effe hier mopperen :)

Ben van plan morgen OCHTEND er toch nog maar een testje tegenaan te gooien, want vind het toch allemaal wel erg raar. Wat denken jullie?

Liefs, Debsel82

2. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik was een beetje in de war door je banner haha :)

Spannend meid, ik duim voor je, dat het maar flink posi mag zijn
    *duimt*

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Thanx... ik ga m'n banner maar effe weghalen ;) Beetje verwarrend zo! Je hoort er nog van...

4. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Oh spannend meid! Wie weet ben je gewoon zwanger! Duim voor je.
    Ik ga denk ik morgen ook maar weer testen...zit morgen op cyclusdag 41 en heb maandag een negatest gehad...maar nog steeds geen ongi te bekennen.
    Ook al verwacht ik niets, toch is het spannend!

5. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @Nikki: ik verwacht ook niks (zeg ik steeds tegen mezelf), maar ik hóóp wel behoorlijk wat! Benieuwd hoe het bij jou uitpakt dan... Spannend! Zal voor je duimen ;)

6. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ja, het is zo dubbel...aan de ene kant hoop je het zo en voel je allerlei dingen, maar aan de andere kant wil je ook niet weer die teleurstelling hebben (ook al is het voor mij pas de 3e ronde).
    Tja, afwachten is het enige wat we kunnen doen.

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Het erge is dat het bij mij pas de 1e ronde is... Je wilt niet teveel hopen en ik had zelfs al 'besloten' dat we door gingen voor de 2e ronde, maar nu vind ik alles zo raar. En door die duidelijke steken de 28e denk ik wel echt een eisprong gehad te hebben. Dus zouden de duivels ook moeten komen! Laat het morgen effe weten he? Doe ik dat ook natuurlijk...

8. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ja, ik laat het wel even weten hoor...ben nu al zenuwachtig ook al weet ik dat er 'niet zwanger' zal staan.
    Voor jou dus de eerste ronde, maar dat maakt ook niet uit. Als je eenmaal bezig gaat voor een beebje kan het niet snel genoeg gaan.

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Debsel!

Goed topic.
    Echt niet fijn dat het "onze" is gesloten maar we blijven ons clubje trouw.
    Zouden noa en maaike ons vinden?

Ik ga morgen meteen checken wat je test is. Ben al aan het duimen.
    Heb je dezelfde als ik; kruidvat.
    Volgens mij heb ik vandaag al 200 keer in m'n album gekeken en kan het nog niet durven geloven. Bruinsige troep is nog steeds niet terug olee!

Succes meis morgen, denk aan je.

Knuffel Inkie

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Kep Maaike nog effe een privé berichtje gestuurd... Dus als het goed is vinden ze ons wel!

Ik heb ook de kruidvat (met dat pipetje)... Dus benieuwd! Ik probeer het morgen voor het werk er nog op te zetten! Wish me luck ;)

En dat bruinige blijft weg bij jou... echt wel!

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hoi hoi ik zie dat jullie allemaal rond deze tijd weer mogen gaan testen ik ook dus!morgenvroeg ga ik t weer proberen wij zitten ook pas in ronde 2 maarja...je hoopt t natuurlijk zo snel mogelijk dus dames allemaal heel veel succes!

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Spannend! Met z'n allen tegelijk... Morgen effe verslag uitbrengen he Sjaantje! ;)

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha ja hoor ga ik zeker doen vind t wel heel fijn dat je er zo toch nog met andere over kunt praten he haha jullie horen t !

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @ sjaantje: welkom bij de club en heel veel succes.
    Ik heb vanochend getest, zie album

@ debsel: good luck! kom op he meid. Nou zul je zien dat ik vannacht over jouw test droom, vannacht droomde ik steeds over de mijne en als ik het mág geloven.. heeft het geholpen want lijkt aardig positief.
    x

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje, wat een drukte! Ik weet de 17e of eigenlijk de 19e meer. Ik ben in juli gestopt met de pil en voelde deze ronde het een en ander. Pijnlijke borsten, steken in mijn buik (rechts) en last van afscheiding. De meeste mensen zeggen dat dit het ontpillen is. Ik hoop het natuurlijk niet. Eerste maand nergens last van gehad.
    Nu had ik vooral last op de dag dat volgens de menstruatiekalender een innesteling kon plaatsvinden.
    Vervelend he dat wachten?
    Ik duim voor jullie allemaal!

Groetjes

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Droom dan zeker maar over die van mij Ink! Je hoort me morgen... Ga zo lekker naar bed... Hopelijk kunnen we lekker slapen ;) Xx

17. Aidualc

Aidualc Lid

23 jul 2008
    41
    0
    0
    omg!

Ik ben op 14 juli jl. gestopt met de pil en heb op 23 augustus m'n eerste bloeding gehad. So far, so good.

Nu sta ik vanavond voor de spiegel en vind ik mezelf wel heel snel dikker worden (ook een aantal broeken passen niet meer). Dus denk ik bij mezelf laat ik er eens een testje tegenaan gooien.

5 minuten later staan er 2! strepen....

Morgenochtend nog een testje en dan kijken of het echt raak is!

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Ik had Maaike hetzelfde PB gestuurd als jou, komt goed.
    Ik ben al aan het duimen.

Pipetje is wel lachen, 4 druppeltjes is genoeg en dan ... 5 minuten stopwatch aan en ... kijken maar..
    Lekker zenuwslopend dit.
    x

19. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Oh leuk nog een die morgenvroeg ook gaat testen....spannend!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nou inkie gefeliciteerd!super voor je ik hoop dat die van mij er ook zo uitziet morgen haha nu ga ik echt slapen want deze site is zeer verslavend haha tot morgen!

Deel Deze Pagina