Pooh dan staat er bij jou iets niet goed in je instellingen denk ik?? Wat mijn tijd staat nu goed hoor, bij anderen ook.
Ja, bij mij staat de tijd ook goed. Pooh, het ziet er naar uit dat je compi twee uur achter loopt. Heeft hij misschien twee keer wintertijd gedaan i.p.v. 1 x zomertijd? Ik ga nu de laatste spulletjes pakken en meld me volgend weekend weer. Daffie veel succes deze week! doeidoei!!
lijkt net een tijdmachine hier hahaha. Myrthe is echt zielig vandaag... Had laat in de middag 38,7, dus meteen een zetpilletje gegeven. Ze heeft wel een broodje en een banaan gegeten en goed gedronken gelukkig. Om 19:00 op bed gelegd en toen had ze 38.0 Net om 19:30 werd ze alweer wakker van het hoesten tot het kokken toe. Dus even eruit en getroost, bedje nog wat meer omhoog gezet en weer teruggelegd. Hopelijk gaat ze de slaap nu vatten, anders wordt het een zware nacht... Ben wel een beetje huiverig voor die koorts, omdat ze vorige keer ineens die infectie had en moest worden opgenomen. Als ze morgenochtend nog koorts heeft gaan we toch maar even langs de HAP. Luisteren ze nog maar een keer naar haar longetjes en kijken ze maar weer in haar oortjes...alles voor de zekerheid.
IK ben echt zo laat wakker maar ben niet blij hoor, ik stik van de keelpijn en sta onder de uitslag van de pijnstillers morgenvroeg ook maar naar de HAP. Dit gaat zo niet meer..............
En ik ben echt zo vroeg wakker, kon het niet laten om nog even te kijken hier Oei, Sophia dat klinkt niet best, snel naar de HAP zogauw het kan! Beterschap! dagdag, tot volgende week! Of voor Pooh: byebye!
Hepie: je leest het waarschijnlijk niet meer, maar veel plezier!! Soof: Jeetje dat klinkt echt naar die keelpijn van jou!! En dan ook uitslag van de pijnstillers. Idd snel naar de HAP hoop dat ze iets geven dat je er snel vanaf bent. Beterschap!! All: Ik zit even niet zo lekker in mijn vel, volgens mij spelen mijn hormonen een spelletje met mij. Ik lees wel mee maar reageer even iets minder, ik heb er niet zo veel puf voor.
ik heb antibiotica gekregen, de uitslag komt van werkzame stof in voltaren. heeft iemand enig idee hoe lang het duurt eer die uitslag weg is. gisteravond de laatste gehad! ga weer slapen, keel is auwwie
He jakkes Sophie, uitslag is irritant. Meestal gaat uitslag snel weg als je de werkzame stof niet meer gebruikt. Koelen helpt en evt mentholpoeder erop. Keelpijn heb ik ook al dagen, maar niet zo erg als jij denk ik. Myrthe is nog steeds niet lekker. Vannacht om de 1,5 uur zo'n beetje eruit ivm hoestbui van haar. Even rechtop, slokje drinken, neusspray, een keer zetpilletje en dan sliep ze gelukkih weer. Was dus echt een gebroken nacht. Voor haar middagslaapje ook helemaal overstuur, dus zetpilletje gegeven en nu slaapt ze al ruim een uur. Hoop eigenlijk dat ze het nog een uurtje volhoudt, want vanmiddag komt er visite en dan hoop ik dat ze een beetje te pas is...
arme myrthe!! ik hoop dat ze snel opknapt! Ging het met de visite? @all, heb gewerkt van 1300 tot 17.30 in de apotheek. Ik sta dan alleen en het was zooo druk, vreselijk! Steeds telefoontje, oh bent u open, hoe kom ik bij u? Heel veel mensen die alleen iets kwamen kopen, neusspray, zetpilletje, pijn stillers. Maar ook lange recepten, politie die voor 2 arrestanten kwam etc etc. Ik was bekaf! Jens at net braaf zijn rijst met boontjes op. Hij heeft het nu helemaal ontdekt, op je knietjes gaan zitten en dan optrekken aan de bank om te stappen langs da bank. Hij vond zichzelf zoooo cool!!!
Armne Myrthe (en arme Daffie, gebroken nacht), arme Soof, arme drukke Pooh! Allemaal beterschap en rust gewenst! Hier ook aan gebroken vroege ochtend, werd wakker van Mini die aan het babbelen was, op haar knieën zat met haar handjes op de rand van het ledikant... Vandaag ECHT die bodem omlaag! Gisteren heeft ze zichzelf voor het eerst opgetrokken tot stand aan de poef :trotsemoticon: en ze zit nu de hele tijd op haar knietjes te spelen. Kleine meisjes worden heeeeeeel snel groot! :traantjewegpinkemoticon: Wat een gedreven kindje heb ik toch gekregen...
die mini is snel hoor. Jens trekt zich sinds een week of 3 pas op aan de bank, wel al eerder aan de box. mega mini!!
Hee meiden, Beetje druk op het moment, heb nog niet bijgelelezen. Veel gewerkt, gister mijn verjaardag gevierd (jaja, ben nu 33.....), moet zo weer werken tot 15.30 en krijg vanavond mijn s.familie te eten. Maar wilde jullie toch nog even een fijne 2e paasdag wensen! En een vraagje: ik heb al een week het gevoel dat mijn darmen lam liggen. Begin een beetje verstopt te raken, en merk ook dat ik daardoor (nog) minder eet. Dus tips zijn welkom!!!!! Oja, ik eet al volkorenproducten, drink veel water, blijf ik beweging, eet van die speciale yoghurtjes enz., maar deze "gewone" dingen werken niet meer.
mb, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! en nog een fijne dag vandaag met de visite. Oh obstipatie heel herkenbaar, had ik ook last van. Wat je al doet is goed. Je hebt ook van die zakjes vezels die je kunt oplossen in water of melk. Maar ik weet even niet meer hoe ze heten, die had ik toen gekocht. Pooh weet waarschijnlijk wel hoe het heet. Verder geloof ik veel fruit en groenten.
MB, toevallig gisteren DE tip gehoord: gebroken lijnzaad! Eeven laten weken, door de yoghurt geloof ik (of zomaar een hap), werkt als een tierelier. Let wel: deze tip komt van een bevriend gynaecologe EEn gewoon verkrijgbaar bij AH. Jullie ook nog fijne paas trouwens! (helemaal vergeten bij ons thuis leeft het niet zo)