mb02 gefeliciteerd met je 33ste verjaardag! Ben je lekker verwend? en voor je darmen kan je lijnzaad of vezels kopen. Veel drinken en niet gaan persen op de wc, anders krijg je aambeien
MB: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Soof en daffie: beterschap! Miepie: Jeetje jij hebt echt een miep miep kind!!! Lijnzaad werkt heel goed! Hoef je niet te weken, tenminste doe ik nooit. Ik gooi het overal doorheen, yoghurt met meusli, door mijn eten. Werkt echt heel goed, maar wel heel veel bij drinken!! En o ja nog een fijne 2e paasdag allemaal!!
Mb; weet niet of je kiwi's lust, maar 2 kiwi's op je nuchter maag elke dag werkt als een tierelier voor je darmen. Half uurtje/uurtje later is het raak. Ben iemand die snel geobstipeerd raak en dit is het enige wat bij mij goed werkt. Vannacht weer een gebroken nacht...vliegt ze weer in een hoestbui en is ze dus wakker... Omstebeurt er weer uit en nu hbe ik haar een uurtje geleden dus maar even in bed gelegd om bij te tanken. Hoor haar nu weer wakker worden...dus...tot laterz
oh oh, zieke kindjes zijn heel vermoeiend! Zowel voor zich zelf als voor papa en mama.... Meneer hier ligt ook net in bed. Hik ligt nu te mopperen/zingen, zal zo wel slapen... Vinden jullie het ook koud? Ik had me zo verheugd op een warme paasdag, maar die wind is echt fris zeg!
MB! Gefeliciteerd! MIEPIE! Jee wat een vlugge dame heb jij zeg :verbaasdkijkendeemoticon: Gisteravond ben ik ziek geweest van de antibiotica. Ik raad echt niemand aan met een ontstoken keel over te geven maar goed vandaag gaat het wat beter. Mannetje heeft gisteravond wat medicijnen gehaald tegen de missleijkheid en iets om mijn maag te beschermen. Heb vanacht half zittend half liggend geslapen en zojuist een boterham gegeten. Helaas is nu ons mannetje ook ziek en inderdaad erg vermoeiend We gaan vooruit
oh soof, wat een ellende. Het lijkt me super pijnlijk om over te geven met een ontstoken keel. brrrrr. Jullie zitten wel flink in de lappenmand! Beterschap!
ja we zijn goed bezig laten we hopen dat we voor de rest van het jaar klaar zijn 8) wishfull thinking!!!!!
nou dat hoop ik ook voor jullie (en voor onze familie ook). We hebben net Jens voor het eerst op zijn eigen auto gezet, een met een duwstang. GEWELDIG vond ie het!!!
Meiden, wat hebben jullie veel gekletst! Ik ben maar een paar dagen afwezig geweest en heb het niet onthouden zoveel. Sophia, beterschap met je keel. Echt enorm ships om dan ook nog over te moeten geven. Hopelijk gaat het snel beter. MB, nog gefeliciteerd met je 33e verjaardag! Miepie, wat een vlugge tante hebben jullie rondschuiven! Is het bed al verlaagd? Daffie, beterschap met Myrthe. Wat enorm lastig voor haar om steeds te moeten hoesten, maar voor jullie ook de gebroken nachten. Ook hier mijn nieuws even kwijt. Zaterdag ben ik ongi geworden! Omdat het 3 dagen voor de uitgerekende dag is (gyn zat op 6 april) weet ik niet of dit geen probleem geeft voor het prikschema. Komende week maar eens een telefoontje plegen. Toch gek om de pil weer te nemen, naast het foliumzuur. Dames, mijn ICSI-proces is begonnen!! Mijn lichaam zit raar in elkaar. Zaterdag had ik enorme ongi-krampen en heb dat met een paracetamol kunnen verdringen. 's Avonds weer wat krampen, maar veel last gekregen mijn maag. Enorme krampen die ik heb weggepufd. Handig op een verjaardag... Op de toilet was het wel een opluchting (als je begrijpt wat ik bedoel). Het leek een soort virus. Het is gelukkig over, al heb ik gisteren en vanmorgen alsnog een vaag gevoel van steekjes aan de zijkanten van mijn onderbuik gehad. Zo blij dat het een lang weekend is. Dames, nog een fijn 2e Paasdag!
@timon, lijkt me pijnlijk die buikpijn zeg! Fijn dat het op een verjaardag gebeurd! @all, we hebben Jens net in bad gedaan en ik heb met bellenblaas de badkamer vol geblazen. Hij was helemaal in de 7e hemel! ba ba ba ripe hij (het zijn ook net ballen, toch). Toen het klaar was zegt ie egggg (weg), schattig!
even ego... Myrthe is nog steeds niet lekker en heeft nog steeds temp. Vanavond na het eten zag ik ineens allemaal prut uit haar rechteroortje komen. We hebben meteen de HAP gebeld en die zeiden dat die prut het eindstadium van een oorontsteking is en dat dit een dag of 3 nog kan duren. Als ze geen koorts had, konden we het gewoon even aankijken (ze heeft de hele dag tussen de 37-37,6 gehad). Maar als ze koorts zou krijgen moesten we weer bellen. Bij het naar bed gaan haar weer getempt en toen had ze dus 38,6. Zetpilletje gegeven en mijn man heeft weer gebeld....zeggen ze "ze is een grensgeval...koorts is pas bij 38,8"Nou, echt niet...boven de 38,5 is koorts!! Ze ligt nu te slapen, maar over 2 uurtjes temp ik haar nog even en als het dan nog zo hoog is bel ik weer. Heb er geen zin in dat ze weer opgenomen moet gaan worden door nalatigheid van de HAP (net als de vorige keer). Snap ook echt niet dat ze donderdag nog niets zagen en het nu ineens een eindstadium is van een oorontsteking Hoop dat ze nu een nachtje goed slaapt en misschien dat de druk nu wel van het oortje is en het liggen beter gaat...
Daffie, veel beterschap voor Myrthe! Soof, jij ook he. Klinkt niet lekker. Timon, heeej goed nieuws dat je eerder ongi bent geworden, kun je ook eerder starten. Gek hoe blij je dan kunt zijn met je ongi Pooh, klinkt leuk die bellenblaas, hihi die Jens. Miepie, Mini gaat idd wel heel rapido zeg. Boaz kan nog niet zelf staan en probeert zich uit alle macht op te trekken, maar dat lukt nog niet heel erg. Brigit, hoe gaat het met je? Ik heb nu sinds 24 uur bruine vegen. Nog geen rood, dus kan het nog geen ongi noemen. Zet (nog) niet echt door. Dus weet niet of het een ongi gaat worden. Morgenmiddag afspraak met de gyn die me gecurreteerd heeft. Heb een vragenlijstje klaar liggen en krijg ook de uitslag van het onderzoek op het vruchtje.
MIEKE! Spannende dag dus morgen, ik zal aan je denken! ALL! VOel me wat beter en heb ook weer kunnen eten, dat doet een mens goed!
Goedemorgen allemaal, leuke paasdagen gehad? Wij zijn heerlijk een weekendje met z'n tweeen weggeweest. Ik heb dus ook nog niet alles bij kunnen lezen! Ik zal straks bijlezen en uitgebrieder reageren!
Soof, beterschap! Mieke, succes vanmiddag. Ben benieuwd of ze iets kunnen zeggen over het vruchtje. Timon, hoe raar het ook mag zijn dat je nu de pil moet slikken, de hele procedure is nu wel wel van start gegaan. Spannend hoor, hoop echt over een aantal weken goed nieuws te horen! Daffie, tjee, die arme myrthe . Gaat het al wat beter? Miep, je hebt echt een mega-min(dy)i in huis! Mijn neefje kan net zelfstandig zitten (ook heel schattig) en alleen nog achteruit kruipen. Hij vind staan reuze interessant, maar het gaat nog wel even duren voordat hij dat zelf kan. ALL, thanxs voor de tip van het lijnzaad, ga ik zo meteen even halen. Hoop dat het werkt, want ik vind die obstipatie wel heel vervelend:x. Ik maak me vooral zorgen om het eten, vanwege mijn darmen en maag (krijg van heel veel dingen maagzuur en zit snel vol) krijg ik niet zoveel naar binnen. Ik heb ook zelden een honger-gevoel, ik eet omdat het moet. Volgende week maandag ga ik weer naar de vk, dan ga ik het wel even bespreken. Oja, zondagavond dacht ik "laat ik eens een kop koffie nemen, misschien komen mijn darmen dan op gang". Mijn darmen gaven geen krimp, maar mijn kleine meid des te meer. Die werd me toch actief, zo heftig had ik het nog niet meegemaakt. Mijn hele buik ging heen en weer, echt bizar. Dus koffie......doe maar even niet.
Timon: Gefeliciteerd met het starten van het icsi proces!!! hihi gek he dat het begint met blijdschap dat je ongi bent Wel een beete vervelend dat je dan gelijk zoveel krampen krijgt en zeker op een verjaardag niet leuk!!! Daffie: Hoe is het met myrthe? Ik vind het maar een raar verhaal met die HAP. Als ze koorts heeft moet je bellen en dan zit ze er 0,2 vanaf en dan is het geen koorts!! Ze hadden geen zin om te werken zeker. Pff en zeker als ze al een keer in het ziekenhuis heeft gelegen zouden ze juist haar moeten bekijken. Slecht hoor. Kan je vandaag bij je eigen huisarts terecht? Mieke: Ben je nu wel al ongi? Succes bij de gyn vandaag!! Met mij gaat het wel, ik heb het even gehad met mijn lichaam. Neemt mij elke maand weer in de maling. En een cyclus van 20 dagen is niet echt leuk en zeker niet als je bezig bent voor een beebje. Ik heb erge last van mijn hormonen, ik weet niet of dat komt doordat de cyclus zo kort is maar word er niet blij van. Maar goed nog 2 dagen dan heb ik de HSG, ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan en wat daar uitkomt. We krijgen dan ook uitslag van het zaadonderzoek, ben er best wel nerveus over, ik ben bang voor slecht nieuws. Nou ja niet teveel over nadenken, we wachten de uitslag af. Soof: Dat gaat de goede kant op, hopen dat je er nu snel vanaf bent.
DAFFIE! Hoe gaat het met Myrthe? Hier bij de HAP zijn de erg aardig voor ons geweest dit weekend, gelukkig! TIMON! Succes met de start. Laat het een goed begin zijn!!! ALL! Ik ben aardig beter aan het worden, nu nog de verkoudheid overwinnen en het gaat goed komen. Vandaag fantastisch weer dus ik ga de tuin in! Wel een sjaal om Rick is nu echt zielig, die is snotverkouden. Echt van die dikke groene smurrie en oogjes die helemaal dicht zitten. Zijn koorts valt mee en hij slaapt en eet/drinkt ook goed. BRIGIT! Spannende week, maar zoals mijn man altijd zegt (en hij heeft gelijk ) "men lijdt het meest van hetgeen men vreest!" Wacht het rustig af!
Hihih soof je man heeft helemaal gelijk!! Daarom probeer ik het ook niet te doen. Maar ja komt toch af en toe even om het hoekje kijken. 2all: willen jullie iets voor mij doen? Duimen dat mijn ei pas vrijdag springt?! donderdag is de 11e dag van mijn cyclus en meestal heb ik die dag mijn eisprong, vorige cyclus was ik op de 11e dag bij de gyn en toen was het nog niet gesprongen. ik hoop dat het deze keer weer zo is. Het zou zo zonde zijn dat het eitje tijdens het onderzoek gelijk weg spoelt. Misschien is de weg na de HSG wel vrij en is het eitje al weg. Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus na de HSG zal zijn. Ik heb wel begrepen van mensen dat de menstruatie na de HSG erg heftig was, minder leuk nieuws
Brigit, ik duim hoor. Ongi of mogelijke ongi zet nog niet door. Nog steeds alleen wat vegen oud bloed. Soof, fijn dat het weer beter gaat. mb, oeps geen koffie dus meer, hihihi. MvT, heerlijke dagen gehad. Lekker rustig aan gedaan. En in de mega massa bij de Gamma eindelijk een heerlijke loungeset gekocht voor in de tuin en op het dakterras. Laat de zon maar komen!!!!! Heb dus zin om de tuin gereed te maken.