30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Heppie, inmiddels op vakantie, geniet ervan!!!!!

Daffie, beginnen jullie vandaag weer met de ICSI? of heb ik verkeerd gerekend? Wel spannend hoor, ik hoop dat het gauw raak zal zijn!!!
    O jee, ik lees net dat je zaterdag al bent begonnen!;)
    Wat zielig voor jullie kleine meid, veel beterschap!

Miepie, wat een fantastisch topic die je als link had geplaatst, heb me slap gelachen!!! Wat heb je toch een mafketels rondlopen!
    Wat gaat die kleine meid snel zeg! Geweldig!:$

MB, Als nog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!
    Lijnzaadolie werkt super bij obstipatie, ik deed het meestal door de muesli, dit kan je halen bij de natuurwinkel (de Tuinen oid)

Soof, ben blij dat het weer wat beter gaat, niks aan ziek zijn!

Timon, dus voor jou gaat het nu eindelijk ook beginnen, spannend en ook raar inderdaad dat je nu aan de pil en aan het foliumzuur tegelijkertijd bent, maar goed, het is voor het goede doel!

Zo, ben weer bij, geloof ik :D.

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad, lekker eten, drinken, uitslapen en shoppen!!! Leuke stad hoor Utrecht! Veel leuker dat A'dam of R'dam!!! Dus voor een aantal onder ons: leuk stadje hebben jullie, hier komen wij zeker vaker!!!

2. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Jeetje, wat is het hier stil, waar is iedereen :(

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Mieke, Ik wil ook zo'n loungeset:$. Jaloers!!
    Mooi hoor. Heerlijk relaxed in je tuin zitten straks.

Brigit, Duimen draaien overuren voor je.;) Veel succes met je hcg onderzoek.

Sohia, weer aan de betere hand. Keelontsteking is inderdaad ontzettend pijnlijk. Heb het helaas ook een keer mogen meemaken.

Mvt, weer helemaal bijgekomen van je mini vakantie zo te lezen.
    Klinkt niet verkeerd. Lekker shoppen en uitslapen.:D

Mbo2, aan de ene kant fijn dat je kleine meid zo goed voelt, aan de andere kant weer sneu dat ze de koffie niet lekker vond.
    De tip van daffie is ook een aanrader hoor. Qwa obstipatie.

Vanmorgen op mijn werk kwam een collega me persoonlijk vertellen dat ze weer zwanger was. Ze wist niet precies hoe ik zou reageren, vanwege onze miskraam in nov.
    Ook al was ik zelf niet zwanger geweest, dan nog zou ik blij voor haar zijn. Ze heeft al meerdere miskramen gehad. Hoeveel precies durf ik niet meer te zeggen. Maar minimaal 4 keer.
    Dus ook super voor haar dat het toch nog een keer weer is gelukt. Ze hebben nog een dochter van 5 of 6 jaar.
    Maar dat ze het vertelde, kon ik mijn mond niet meer houden en heb haar ook vertelt dat ook wij weer opnieuw zwanger zijn.:)
    Zij is nu 7.5 week en ik 8.5. Loop een weekje op voor.
    Vind het wel erg leuk om samen met een collega zwanger te zijn.
    Voor het werk wat minder straks haha. Dat wordt weer extra mankrachten zoeken.:D
    Zij heeft het al wel bekend gemaakt op het werk. Ik wil het liever tot na de 10 weken echo wachten. Iets meer zekerheid.
    Alhoewel het wel erg prettig was om het weer met iemand te delen.:)

4. Dames als jullie het leuk vinden kunne jullie de foto's van Rick zijn verjaardag zien op zijn site. De link staat hieronder en het ww=brutus

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sophia; wat een leuke foto zeg...:)

Met Myrthe is het vandaag wat beter gegaan. Vannacht had ze vrij goed geslapen en vandaag had ze in ieder geval geen koorts meer. Wel heeft ze nog een loopoor. Als het over 6 dagen niet over is kunnen we even langs de HA voor een check-up (zo'n loopoor schijnt 14 dagen te kunnen duren). Ze eet en drinkt alleen niet zoals anders, maar hopelijk is dat van korte duur.
    Morgen een drukke dag....eerst om 8:15 naar het UMC voor de 1ste FM en daarna om 11:00 naar het CB voor de 14 maanden afspraak van Myrthe. Laat de prikjes maar even uitstellen nu ze ziek is geweest.

Ik heb gewerkt vandaag met dat mooie weer en baalde daar wel een beetje van hoor!! Maar binnenkort ben ik heel veel vrij en hopelijk is het dan ook prachtig weer!

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Aaaaaahhhhh wat een schattige foto is dit!!!!!
    (en de andere ook!)

7. :D :)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    druk druk druk!!! Morgen weer tijd!! zoef zoef!

9. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, ik duim ook voor je!

Paint, leuk, dat je tegelijk met een collega zwanger bent. Ze heeft het wel vroeg verteld op het werk, je hebt gelijk dat je wacht tot na de 10 weken echo.

Soof, schattige foto!

MVT, ja, utrecht is een hele leuke stad;). Vooral met mooi weer is het heerlijk om door de stad te slenteren en een terrasje te pakken langs de grachten. Is grappig, want als ik een dagje ga winkelen ga ik liever naar den bosch of arnhem. Utrecht is inmiddels veel te bekend, daar ren ik op winkelgebied blindelings doorheen.

Daffie, druk, druk, druk. Wel fijn dat het met myrthe wat beter gaat.

Simi, hoe gaat het met jou en de beeb?

ALL, wat een heerlijk weer:). Lekker hoor, dat zonnetje, daar worden we vrolijk van.

Ik heb weer een vraag: ik twijfel of ik adapters voor de maxi cosi voor op de wandelwagen moet kopen. Ik denk zelf dat ik dit niet vaak ga gebruiken, ik woon in de buurt van de winkels, kan overal wandelend met de wandelwagen komen aangezien. En de maxi cosi is ook niet bedoeld om lange stukken mee te wandelen. Wat zijn jullie ervaringen?

10. MB! Bij onze wagen zaten ze er gewoon bij en wij hebben er tot vorige week nog gebruik van gemaakt. Eigenlijk super vaak gebruikt!
    Als je met de auto weg gaat en je hoeft maar een klein stukje te lopen is het makkelijker om hup vanuit de auto dat ding op de wandelwagen te zetten en dan op de plaats van bestemming je kindje uit te laden. Anders moet je bij de auto je kindje uit de MC halen (ding eerst los wurmen ;) en in een onhandige positie je kind eruit halen) dan je kindje weer in de wagen leggen en inpakken. Dan naar de bestemming lopen om vervolgens daar je kindje weer uit te laden...........

Ik zou het zeker aanschaffen!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #2031 Mieke8, 7 apr 2010
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
    De afspraak met de gyn ging prima, heel aardige vent hoor!
    Hij nam de tijd voor me, ondanks dat het spreekuur al 50 min was uitgelopen (tja heb ook zitten wachten).
    Als ik binnen nu en 4 weken nog niet ongi ben moet ik een afspraak maken en krijg ik een controle echo.
    En wanneer we weer zwanger zijn dan mogen we direct daar een echo laten maken. Daarna gaan we weer gewoon naar de vk toe.
    Fijn. En de mk was gewoon echt pech, er is ook niets anders uit het onderzoek gekomen. Mijn leeftijd kan daar natuurlijk een rol bij spelen.

Soof, wat een leuke foto van Rick. Had hem al een tijd niet gezien. Ga ook je site straks kijken hoor.

Paint, leuk zwanger zijn samen met je collega.

mb, ik zou wel de adapters nemen, kosten niet veel en ik heb er zoooooveel gebruik van gemaakt. Ook voor kleine wandelingetjes naar de buurtsuper.

12. mb02

mb02 Bekend lid

En nog een vraag: mijn beugelbh's beginnen pij te doen, knellen op mijn ribben. Ik ga deze week maar eens op zoek naar goede bh's zonder beugel. Maar is het handig om dan meteen voedingsbh's te nemen?, of nu nog maar even gewone of meegroeibh's kopen?
    Ik heb van mezelf al een DD/E, dus moet wel goede ondersteuning hebben van BH's (geen hema ofzo). Hebben jullie tips wat betreft een merk/soort BH?
    En bij de prenetal krijg je nu 20% korting op lingerie, maar zijn die goed?

En alvast bedankt voor de reactie op de adapters, zo te lezen is het toch wel handig dit aan te schaffen.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, die van Noppies zijn erg fijn. En ik zou eerlijk gezegd niet zonder beugel doen, dat zit gewoon voor geen meter.
    Voedings bh, tja ik was echt 1 cup en 1 omvangsmaat gegroeid. Dus misschien even wachten of je goed laten adviseren.

14. MB! Qua merk kan ik je niet adviseren, ik heb niet zo'n grote borsten dus voor mij is hema prima. Ik kan zelf niet tegen beugels omdat ik zo mager ben en ze dus altijd in mijn ribben prikken :)
    Maar zeker nog geen voedingsbeha nemen hoor, die zijn best prijzig en de kans is erg groot dat de maat niet goed is, na je bevalling gaan je borsten flink aan de gang voor de productie, toen had ik wel grote borsten :D mijn kraamverzorgster noemde me Pamela ;).
    Ik ben advies gaan vragen bij een speciaalzaak en die raadde aan om manlief er een te laten halen alks het zover is. Even de omvang meten en klaar!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja voedingsbh's van het merk Anita zijn ook heel erg fijn.

Soof, leuke foto's hoor! lekker ventje.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: ik zou inderdaad even wachten met aanschaffen van voedingsBH's. Ze raden aan pas na 36 weken eentje te kopen en als je dan weet welke goed is, kan je man na de bevalling altijd wat bij gaan halen. Zeker als BV niet zou lukken, is het zonde van je geld.
    Ik ben zelf wel beugelBH's blijven dragen, zeker omdat ik ook een wat grotere cupmat heb (E voor de zwangerschap, F/G tijdens) Die van Chantelle vond ik wel fijn en stevig en deden bij mij in ieder geval geen pijn.

Mieke: fijn dat de arts toch goed tijd voor je nam, ondanks het uitlopen! En ook goed om te weten wanneer je weer terug mag komen, mocht het nodig zijn.

Soof: ben je weer helemaal opgeknapt?

Heb nog niet helemaal teruggelezen van afgelopen weekend. Ben met Pasen bij familie in Twente geweest, dus heb nog niet bijgelezen van de afgelopen dagen. Sorry als ik niet heb gereageerd op belangrijke nieuwtjes!

Ben zaterdag en vanochtend naar de gyn geweest voor echo's. Er lijkt zich nu wel een dominante follikel te ontwikkelen, dus dat is mooi. Maar slijmvlies is met 4 mm nog steeds veel te dun. Vrijdag moet ik weer voor echo. We wachten af.

Gister met het mooie weer naar de dierentuin geweest (heb vrij deze week) Was super, maar toch nog best druk. Veel schoolklassen, maar ook veel ouders met kinderen. Het is nu toch geen schoolvakantie, of wel?

Tot later meiden!

17. Bedankt voor je berichtje! :):)

18. Duitsland en belgie hebben paasvakantie!!! dus dat zou ook kunnen he!

Nee, ben nog inet helemaal beter, vandaag opgestaan met een snothoofd........ bleghhh maar goed ik hou me koest en geniet maar van het mooie weer! 8)

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemiddag!

ik zal me ook nog even melden.....heb helaas nog geen ei kunnen ontdekken dus het zal weer een lange cyclus worden.
    verder heb ik de afgelopen weken geprobeerd om mijn zinnen een beetje te verzetten, begon weer behoorlijk gefrustreerd te raken. Nou, met dat mooie weer vind ik afleiding genoeg :) lekker fietsen, in de tuin werken etc.

en wilde brigit even succes wensen voor morgen, ik zag dat ik net op tijd was :D

en ik zag een heeeeeeel schattige foto voorbij schuiven....nouja vooral het mannetje dat op de foto stond is erg schattig :)

20. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    hoi allemaal,

Ben een beetje druk dus niet zo vaak hier :)

Brigit veel sterkte morgen en dat het voor jou ook maar een mooi bevrucht eitje mag opleveren! Oja mijn cyclus was daarna gewoon hetzelfde, qua tijd en niet heftiger oid.

Daffie wat een 'ellende' zeg met de HAP. Hoe is het nu met het oortje van Myrthe? kan me voorstellen dat het zo'n pijn doet als er een infectie zit die niet weg kan.

Soof alsnog maar beterschap en wat een leuke foto's van Rick's verjaardag! Wat een mooi ventje hebben jullie.

Mieke goed om te weten dat het domme pech was. Dan staat het een nieuwe zwangerschap niet in de weg. Ik hoop dat het opnieuw snel zal lukken en je weer op ene mooie blauwe of roze wolk mag gaan zitten.

Paint leuk hoor samen zwanger zijn, mijn collegaatje is ook een weekje eerder uitgerekend en het is wel leuk om eens even lekker te 'beppen' :D

all, wij zijn druk met de babykamer aan de slag want 3 mei komt de 'kraampolitie' en dan is het ook wel eens tijd dat het af is. Maar nog twee weekendjes schilderen en dan is het ook klaar denk ik. Op mijn werk ook zo langzamerhand aan de laatste weekjes begonnen, nog drie en een halve week. Krijg er nu ook wel zin in om met verlof te gaan want ik merk ook wel dat het zwaarder wordt.
    Helaas ben ik gister gevallen :(, door mijn enkel gegaan over een pluisje ofzo.
    Ik heb gelukkig geen bloed verloren en de kleine beweegt goed maar ben wel enorm geschrokken en heb nu last van mijn buik. Maar de vk zei dat het kindje goed is ingepakt en zolang het goed beweegt ik me geen zorgen hoef te maken. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan....:)

Liefs, simi

Deel Deze Pagina