30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee, simi, wat schrikken dat je gevallen bent! Gelukkig is het goed afgelopen!!!! Het wordt nu echt aftellen voor je!!! Lekker hoor! En die kraampolitie stelde bij mij niets voor hoor. Het is dat ik het zelf vroeg, anders waren ze niet eenes boven wezen kijken!!!

@all, hier is het goed. Om 1100 ga ik even een plek op Jens been laten zien aan de huisarts. Hij heeft het al twee weken en het wordt langzaam groter. Het is rood en schilferig maar hij lijkt er geen last van te hebben!

2. POOH! Klinkt als eczeem, RIck had dit ook en nu hebbe we een koelzalf en die helpt prima! Hij had er ook helemaal geen last van.
    Vandaag nog thuis, voel me wel wat beter maar wil gewoon goed uitzieken.

3. mb02

mb02 Bekend lid

Simi, dat is schrikken zeg, ben je op je buik gevallen? Doe het rustig aan, en bij twijfel gewoon nog een keer bellen naar de vk. Misschien toch fijn als ze even zelf voelt/kijkt?
    De "kraampolitie :D" heeft bij mij niet gekeken op de babykamer, ook niet op onze slaapkamer. Ze liep een lijst met me door of ik alle belangrijke spullen in huis heb, kwam ze uitleggen hoe alles werkt (aantal uren/ taken van de kraam) en had ze veel tips. Dus maak je niet te druk als het kamertje niet helemaal klaar is.
    Jij werkt dus door tot 36 weken? Ik moet ook nog 3 weken werken, ik stop met 34 weken. Ik kijk er echt naar uit, mijn werk wordt lichamelijk wel zwaar.

Brigit, succes voor vandaag!

Mieke, fijn dat de gyn de tijd voor je nam. Ik hoop dat je ongi snel doorzet, want als je die 4 weken af moet wachten, dat is best lang.

Wanna, je hebt qua weer een goede week uitgekozen voor een vakantie! Je moet wel veel naar het zh voor die echo's, ik hoop voor je dat het er morgen goed uitziet.

Dank weer voor de tips over de bh's. Met die voedingsbh's wacht ik dan wel even, is inderdaad handiger om af te wachten wat mijn cupmaat dan is (ik hoop toch echt dat dat mee gaat vallen, cup F/G lijkt me echt horror:$).

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens blijkt ringworm te hebben, een schimmeltje. Dus 2 weken smeren. Zijn longen klonken verder goed! :)
    Daarna zijn we naar de winkels geweest, wat kadotjes gekocht en lekker geluncht bij de delifranche. Jens was super lief en gezellig aan het kletsen. Hij ligt nu in bed.

5. POOH! Gelukkig valt het mee, wat lief dat hij zo gezellie met je mee is geweest.
    Rick is nog niet helemaal lekker, al gaat het wel beter. De ontstoken oogjes zijn minder aan het worden. Hij ligt nu weer lekker te slapen.

ALL! Ben vanmorgen trouwens op fm-meting geweest en er was nog geen ei???? IK heb nu dus nog niet gereageerd op de clomid 50mg, raar he! Volgende week weer komen.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer soof, zowel van de fm als van Rick zijn oogjes. heb je wat gehad voor zijn ogen?

7. Nee HA wilde er niks voor geven, is beter als het vanzelf over gaat. EN het is al beter hoor :)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hebben jullie vanmiddag ook van dat mooie weer?!
    Hier is het zalig. Jens heet met pet op en vest aan buiten gevoetbald. Hij vond het geweldig! Alle buur kids hebben vakantie, dus aandacht genoeg. Ze zijn zo dol op hem, maar sommige zijn echt veel te druk en wild! Dan moet ik er echt streng op zijn hoor!

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #2049 Brigit, 8 apr 2010
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
    Hallo allemaal

Heb de hsg achter de rug, is mij toch best wel tegen gevallen!! Pijn viel in het begin wel mee, toen het op een gegeven moment teveel werd zei ze het is klaar maar pijn bleef nog doorgaan en toen ben ik flauw gevallen. ;) Ik ben nog nooit van mijn leven flauw gevallen en ik kan echt wel tegen en stootje, ik snap er niks van. Was wel heel raar, ineens word je wakker en zegt ze blijf maar liggen je bent flauw gevallen huh:$ Was daarna behoorlijk beroerd en heb een half uur in een kamertje liggen bij komen, daarna nog steeds beroerd. Ontbijt en lunch eruit gegooit en daarna ging het even iets beter. Nu nog steeds beroerd maar wel al iets beter. Ik snap hier echt helemaal niks van!!
    Maar nu het goede nieuws!! Mijn eileiders zijn open en mijn man heeft superzaad (beetje jammer maar hij noemt zichzelf nu superman;)) 20 miljoen zaadjes was goed volgens de gyn en hij had er 77,2 miljoen. Volgende stap is een samelevingstest, maar dat werd geadviseerd om pas over 3 maanden te doen. Ik kijk nog wel wanneer we dat gaan doen. Ik denk dat ik morgen nog wel even bel met de gyn, ik wil een afspraak bij mijn eigen gyn, had vandaag weer degene waar we slecht gevoel bij hadden en kregen wederom geen antwoorden op mijn vragen. Want hoe kan het nou dat ik zo'n korte cyclus heb en krijg geen antwoord op mijn vraag of dat de reden kan zijn dat ik nog niet zwanger ben.
    Maar ben super blij dat zaad van mannetje in orde is, daar was ik echt het meeste bang voor!!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, goed nieuws dus! Fijn dat het zaad van je man zo super goed is en dat jouw eileiders gewoon mooi open zijn.
    Jammer alleen dat je dan weer geen antwoord krijgt op de juist zo crusiale vraag voor jou/jullie. Ik zou gewoon nog eens bellen naar de afdeling om een telefonisch consult en het dan eens met een andere gyn bespreken.

Oh en dat is maneigen hoor, die van mij zei ook gelijk, zie je wel... ik heb super zaad.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee flauw gevallen? Dat is heftig!!!!!!!Gelukkig is het zaad van je man goed!! Doe effe kalm aan he?!

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Brigit; jemig flauw gevallen zelfs....meid toch! Ik vond het ook echt geen prettig onderzoek en was blij dat mijn man bij me was...het deed echt zeer. Fijn dat het zaad van je man goed is. Die korte cyclus snap ik ook niet zo eigenlijk....hoop dat je gyn. je daar een antwoord op kan geven.

Sophie; gelukkig dat het wat beter met je gaat....en nog geen ei?? Hopelijk volgende week meer succes dan.

Simi; jemig meid, dat je gevallen bent....zou ook megageschrokken zijn, maar gelukkig voel je je kindje goed...anders niet twijfelen om te bellen naar de verloskundge hoor!

Poohl; ringworm heb ik zelf ook een keer gehad, zalfje hielp erg goed toen. Hoop dat hij er snel vanaf is!

Hier was het vanmiddag ook beter weer en ben dus even lekker wezen wandelen met Myrthe.
    Ik ben nu 6 dagen aan het spuiten en het gaat heel goed. Voel me prima en heb geen last van bijwerkingen....:) Voel wel af en toe wat steekjes op de plek van mijn eileiders, maar dat zal wel de eiproductie zijn hahaha. Gisteren een FM gehad en er groeit al het één en ander. Zondag weer terugkomen en hopelijk hoor ik dan wanneer de punctie is.
    Vanmorgen ook nog even bij de HA geweest ivm keelpijn en oorpijn, maar alles zag er goed uit. Lijkt sinds vanmiddag ook een heel klein beetje beter te gaan...wordt ook wel tijd na 8 dagen!
    Morgen lekker nog een dagje vrij, hoop dat het weer mooi weer wordt...

13. Een berichtje van PUCK!!

hier gaat alles prima het gaat eigenlijk best goed met me.
    ik heb de knop helemaal omgezet en sinsdien gaat het echt steeds beter.
    geef het maar even door aan de dames.

groetjes PUCK

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, dank je voor de update van Puck, af en toe stuur ik haar ook even een berichtje op hyves.

Daffie, wanneer is de punctie, tenminste dat wordt toch gedaan en daarna de bevruchting en terugplaatsing? Spannend hoor.

Simi, helemaal vergeten. Maar wat schrikken zeg. Gelukkig gaat het goed. Wel vervelend dat je toch wat last van je buik hebt.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn om te horen dat het beter gaat met puck. Ze heeft me van haar hyves gegooid..... :(

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Simi: Hoe gaat het nu met je? Dat was schrikken he dat je bent gevallen? Voel je je goed en is de pijn in je buik weer over?

Soof: Hoe gaat het? Voel je je weer beter? Wat een lief mannetje heb je zeg!! Echt hele leuke foto's, die met zin armen in de lucht was zeker hiep hiep hoeraaa!! Die vind ik het leukste, met een mage grote glimlach. Mooi kereltje hoor!!
    Dank je voor het bericht van puck, ik zat van de week nog aan haar te denken, vroeg mij al af hoe het met haar ging. Ik ben blij dat het al beter gaat.

Daffie: Spannend zeg!! Ik ben benieuwd wanneer de punctie dan zal zijn.

All: Het gaat gelukkig beter met mij, gisteravond weer gegeten met veel zout en dat hielp wel een beetje. lekker geslapen en ben weer iets fitter. Mijn bloeddruk was gewoon veel te laag en daarom viel ik flauw. En door het flauwvallen werd ik misselijk, hihih valt allemaal dus wel weer mee. Gelukkig verder geen bloed verlies of erge pijnen, dat is mij gelukkig bespaard gebleven.

PS: Ik heb op een hoop mensen niet gereageerd, sorry daarvoor. Probeer vanaf nu weer elke dag me te lezen en reageren! Jullie schrijven ook zoveel :p

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, fijn dat het weer beter met je gaat. Toch vervelend dat je flauw gevallen was hoor. Dat is toch schrikken als je dat nog nooit is overkomen.
    Hebben ze nog kunnen zien of er een mooi eitje zat. Je had het er over dat deze dan hopelijk nog niet gesprongen was. Hebben jullie die kans nog benut?

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Mieke: Was een hele rare ervaring, het leek wel alsof ik droomde en ze maakte mij wakker ik kwam van ver geloof ik en had echt zo'n gevoel laat mij met rust ik droom zo lekker en het duurde echt wel even voor het tot mij door drong wat er was gebeurt en waar ik was. hihi ach ja weer een ervaring rijker:D
    Het vervelende is dat de gyn waar we niet tevreden over waren de HSG heeft gedaan. Helaas heb ik dus wederom weinig antwoorden op mijn vragen gekregen. Ze heeft niet verteld of ze een eitje heeft gezien. maar we hebben de kans wel benut;) Had niet gedacht dat het zou kunnen na het onderzoek.
    Ik ga zo een afspraak maken bij mijn eigen gyn. eens kijken of hij wel wat antwoorden kan geven. Zelf heb ik ook wel op dit forum een topic gestart met de vraag of er meerdere mensen zijn met zo'n korte cyclus en of ze zwanger zijn geworden. Ben er erg benieuwd naar.

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Pff ik schrijf wel elke keer erg lange verhalen. Kletskous zeg.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit, jouw ontwaken-na-flauwval-ervaring lijkt wel een beetje op mijn ontwaken-uit-de-narcose-ervaring hihi. Zo voelde dat bij mij, wat lag ik heerlijk te dromen en toen werd ik helaas wakker gemaakt.
    Goed dat je die andere gyn gaat bellen hoor, doen!!!!
    En ook goed dat je een eigen topic hebt geopend. Wie weet kom je zo ook andere 'lotgenoten' tegen en kun je ervaringen delen.

Deel Deze Pagina