30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb02

mb02 Bekend lid

Brigit, fijn dat je eileiders open zijn en je man superzaad heeft (zo goed voor de ego van de man, om dat te horen;)). Maar wel jammer dat je nog geen antwoord hebt gekregen op al je vragen, het blijft nu een beetje vaag allemaal. Ik hoop dat je eigen gyn wel antwoorden heeft.
    Ben blij dat je je weer beter voelt na je flauwvallerij, lijkt me echt een rare ervaring.

Daffie, fijn dat je geen bijwerkingen hebt. Spannend hoor, hoop dat je zondag meer weet.

Soof, dankje voor het bericht van puck, fijn dat het beter met haar gaat.

Simi, hoe gaat ie? Hoop dat je buikpijn over is.

ALL, ik ben nu 4 dagen vrij, heerlijk:). Vanmiddag de stad in met mijn vriend, we gaan op BH-jacht. Ik heb er een hekel aan als zo'n vrouw van de winkel zich ermee gaat bemoeien. Ben niet preuts ofzo, maar dat gefrut aan mijn borsten van zo'n vrouw...daar krijg ik de zenuwen van. Ik heb liever dat mijn vriend eraan frutst;).Daarna bij mijn broertje eten, die werkt in een eetcafe in de stad.
    Morgen komt mijn s.vader EINDELIJK de babykamer behangen;), dus kunnen we zondag alles op gaan hangen en in elkaar gaan zetten.

Vraag aan mensen met katten: wanneer hebben jullie de box in de woonkamer gezet? Ik heb gehoord dat je hier op tijd mee moet beginnen, om ze eraan te laten wennen? En dat je er dan balonnen in moet leggen?

2. mb02

mb02 Bekend lid

Oja, ik heb de laatste tijd een doof gevoel in mijn linkerbeen. Ik voel het vooral in mijn lies, alsof er wat klem zit? En net voelde ik mijn hele been tintelen. Iemand die dit herkent?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, veel plezier vandaag en lekker eten vanavond!
    Box: wij hebben 4 katten en de box stond eerst op een niet zo handige plek, waardoor de katten er steeds in lagen. Nu staat de box al een half jaar op een andere plaats waardoor ze er niet makkelijk zelf inspringen en ze liggen er nooit meer in. Dus bij ons ligt het dus echt aan de plaats waar de box staat.
    En dat van je lies/been herken ik niet, misschien even bij je vk neerleggen tijdens je volgende afspraak?

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Brigit, wat een rare ervaring dat je flauwviel... Gelukkig is het achter de rug en heeft je man ook een egostreling gehad en kunnen jullie weer even aan de slag! Wel weer vreemd dat je gewoon zonder antwoorden bent weg gestuurd...

Mieke, hoe is het met jou? Mentaal dus? Ik zie dat je gisteren je WOD had?

MB: wij hadden de box ook maar neergezet toen we m hadden opgehaald, ik geloof met een week of 30. Zilverfolie vinden ze ook heel naar! Maar onze ene poes ging er wel in en toen heeft mijn man haar een paar keer goed door de zilverfolie gehaald en toen durfde ze niet meer, hahaha! Nu betrappen we ze soms (heel grappig) maar ik vind het nu ook niet meer zo erg omdat Mini zo sterk is en omdat ze eigenlijk überhaupt bijna nooit meer in de box ligt, ze speelt voornamelijk op de grond. Behalve als ik even naar de wc moet ofzo. En op de grond lopen de poezen ook gewoon lekker rond. Nou ja lekker.... beetje zenuwachtig zijn ze wel van die gillende, rupsende en grijpende baby... :D

O ja, het bed is naar beneden sinds dit weekend, dus ik kan weer slapen. Ze viel van de week alleen keihard met haar hoofd tegen de spijlen toen ze in bed aan het spelen was op haar knietjes (nieuwe bezigheid: op de knietjes zitten). Het grote Vallen en Opstaan is begonnen....

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Brigit; vervelend dat je bent flauw gevallen! Maar dat gebeurt wel vaker bij dit soort onderzoeken; de pijn zorgt voor een vertraging van je hartslag, waardoor je bloedduk zakt en je even knock-out gaat. kun je helaas niks aan doen, maar wel heel vervelend! hoop dat je van je nieuwe gyn betere antwoorden krijgt!

Simi: wat schrikken zeg, dat je bent gevallen. Al staan zwangere vrouwen daar inderdaad wel om bekend :) Je wordt toch wat logger en je cooordinatie is niet meer helemaal top! gelukkig zit je beebje goed ingepakt!

Soof: fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Even klagen: vandaag mijn laatste vrije dag. Wel KDV dag voor Smurf, dus ik dacht; eindelijk eens tijd voor mezelf! Ik breng Smurf gewoon wat later en haal hem eerder op en in de tussengelegen uurtjes kan ik dan eindelijk weer eens lekker shoppen in de stad waar hij ook op KDV zit, klein half uurtje rijden van ons huis.
    Maar wat doe ik, stomme trut, laat de voordeur in het slot vallen met de sleutels aan de binnenkant! :x:x:x
    Ik kan mezelf wel voor de kop slaan!

Stond met smurf buiten zonder sleutels. Hem dus eerst maar weggebracht naar het KDV wat vlakbij mijn werk is. Daar moest ik toch nog langs omdat ik zelf een afspraak had bij de gyn. Daarom maar even langs mijn kamer op mijn werk gegaan, want mijn mobiel was ook nog eens leeg, dus ik kon niet eens een sleutelservice bellen. ;)

Heb nu een paar kleerhangers geregeld en ga kijken of ik de deur nog open kan krijgen (eerst weer half uur naar huis rijden en dan straks weer terug om Smurf op te halen)
    Bovendien is er in mijn vakantieweek een enorme heisa op mijn werk ontstaan met betrekking tot de invulling van mijn baan. Ik kan hier niet te diep op ingaan, maar voor mij is de lol er helemaal af!
    Ben nu bezig met uitstelgedrag en zit om mijn werk even te internetten :(

Bij de gyn ook geen goed nieuws, follikel groeit niet en baarmoederslijmvlies idem. Moet zondag weer terug.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nou moe Wanna, knuffeltje voor jou vandaag! Wat een dag....

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jeetje wanna: Echt een baaldag voor jou vandaag!! Hele dikke knuffel ook van mij. Hoop dat de rest van de dag wel goed verloopt!!

8. MB! Ik ken het zelf niet, maar een collega van mij heeft dat gehad. Zij heeft toen wat fysio gehad en dat hielp wel. Je kindje knelt gewoon wat af.

9. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Soof, wat een lekker ventje! Super leuke foto's hoor!

Simi, dat ik even schrikken! Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, goed in de gaten houden hoor! Ik hoop dat jij je niet al te erg bezeerd hebt?

Brigit, goed nieuws zeg, nou hoop ik dat je baat hebt bij de scan! Wel vervelend dat je bent flauwgevallen! Het is ook inderdaad geen fijn onderzoek :(

Mb, verevelend van dat dove gevoel in jouw been, klinkt inderdaad alsof er een zenuw klem zit. Ik heb het niet gehad dus kan je er niet mee helpen maar ik zou de gyn bellen als het aanhoud.
    Wij hebben 2 katten en hebben inderdaad balonnen in de box gelegd, werkte prima! Een keer er in springen en ze schrikken zich een hoedje, meteen afgeleerd :D;).

Miepie, haha, hier rennen ze ook al weg als ze Thom spotten :D, nou moet ik ook wel zeggen dat hij niet altijd even vriendelijk tegen de katten is :).

He WbM, dat is balen nieuws! Wat gaan ze zondag doen dan, weer een echo?
    Dat je nou juist op zo'n dag de deur dicht laat vallen! Shit Shit shit!!! Ik heb het zelf ook een keer gehad, ben toen wel even aan het prutsen geweest... Succes :(.
    Ook jammer van jouw werk, ik hoop dat het nog goed komt!

10. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Oh wanna wat een baaldag vandaag :( dikke knuffel

Miepie dat lijkt me ook schrikken als het gebeurt. Maar ja ik ben me ook al aan het voorbereiden dat dat straks zal gaan gebeuren. Als ik soms mijn neefjes en nichtje zie zou je minstens denken dat ze dagelijks van de trap vallen maar ja ze zijn gewoon niet zo elegant...;) Net als tante van de week :)

soof hoe gaat het met je vandaag? alweer aan de beterende hand?

Mbo ik ben ook gezegend met een aardige cupmaat;) ik draag nu E maar merk dat het eigenlijk alweer aan de kleine kant begint te worden;)
    Ik draag het liefst met beugel en heb nu mijn schouderbandjes wel 'korter' omdat het anders niet meer lekker zat. Bij Livera verkopen ze Freya en die heeft wel grote cupmaten. De Livera op hoog catharijne heeft meer dan in de Bakkerstraat.

Birgit das ook schrikken dat je flauw valt maar ja de spanning zal vast ook niethebben meegeholpen. Gelukkig is het achter de rug. goed he dat al die mannen hetzelfde reageren op hun 'superzaad' :D:D

daffie hoe gaat het nu met je kleine meid? kan ze al wat beter slapen?

all, met mij/ons gaat het goed hoor. Ik wist alleen niet wat er gebeurt was ik lag al voordat ik er erg in had. Mijn buik gaat nu gelukkig beter, heb niet meer zo'n last maar probeer nu ook echt niet meer gek te doen. We moeten nog een emmer latex hebben maar heb nu tegen mannetje gezegd dat ik die echt niet meer wil halen omdat ik niet meer wil tillen. Is al wel een hele overwinning voor mijn eigenwijze 'zelf doen' persoontje:):)

Ga nul even gordijnen bestellen want dat kan ik wel :D

11. Ik ben weer aan het werk, maar niet alleen. Ik zit gelukkig me en collega. Ik voel nu wat verhoging opkomen maar het gaat wel hoor. Alleen is manlief nu ziek.

Hi jis vanmiddag met Rick naar de HA geweest voor controle, hij heeft een klein wit plekje in de keel dus paracetamol. De oogjes worden gelukkig beter. Ze keek bij manlief ook nog even in de keel en die heeft ook witte puntjes!

Zit die koekerd in de wachtkamer te wachten ziet hij hij dat hij zijn sloffen nog aan heeft ;):D

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Simi: Fijn dat het weer beter gaat met je buik!! Idd lekker de man alles laten tillen.;) Jij mag straks als de beeb er is je weer uitleven en alles zelf doen:)

Soof: Jeetje toch weer koorts?! Dus toch nog niet beter, kijk wel uit hoor als je te vroeg weer aan de slag gaat het kan zijn dat je weer ziek wordt omdat je niet genoeg hebt uitgeziekt.
    Sterkte met je zieke mannetjes!! Wel een mop zeg dat hij zijn sloffen nog aan had! Komt zeker omdat hij zich eigenlijk toch ook niet lekker voelt. Hihi gebeurt hem geen 2e keer, toch?:p

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, wat een gezeur om je verlof invulling..blegh! Ik had zelf zoiets van, ik ben weg, toedeloe en jullie zoeken het maar uit. Maar ik was net 1 week met verlof toen er 1 op staande voet ontslag nam en toen was het crisis! Ik vond het wel rot voor de rest, maar ja...

@soof, sloffen, hihi, bij Rick of je man?

@all, ben bekaf van een erg drukke dag in de apotheek..ppppff
    Morgen 2 verjaardagen, weet niet hoe ik het moet doen.
    Vriendin dr zoontje wordt 4 en viert het van 1300 tot 1700 uur. Maar dan slaapt Jens net. En om 1500 uur moeten we bij het pannenkoekenhuis zijn voor de verjaardag van mn nicht. Dat is 10 minuten lopen van ons vandaan, maar ze verzamelen hier....

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooh en wanna, wat een verhaal, hilarisch!!!! :)
    Zou mij ook kunnen gebeuren. Net als je wat uurtjes vrij hebt....

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: dat is niet om te lachen hoor! ;)

maar effe serieus: deze dame heeft toevallig vanmiddag als een volleerd inbreker met een kledinghanger de voordeur open gekregen!! -trots!-
    daarna nog even snel boodschappen gedaan, Smurf opgehaald van het KDV, half uurtje in de spits naar huis gereden, kom ik thuis, merk ik dat ik mijn schoudertas op het KDV heb laten liggen!:$ AAARGH! Heb er drie kwartier over gedaan om met Smurf weer heen en weer te rijden...
    Het is mijn dag niet vandaag

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Neeeeee Wanna!!!!
    Weet je zeker dat je niet zwanger bent???

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, met 4 vaginale echo's in de laatste tien dagen weet ik dat vrij zeker :) maar ik zal ze zondag vragen of ze niet even extra goed kunnen kijken of ik nou last heb van hormonen of dat het toch een vroege vorm van Alzheimer is :D

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jeetje wanna: Je pechdag was dus toch nog niet over! Nu is het klaar he, vandaag een nieuwe kans :D lekker rustig aan doen. Goed zeg dat je de deur open hebt gekregen!! Geukkig maar, kost je klauwen met geld om het door zo'n bedrijf te laten doen

Soof: Hoe gaat het met je?

19. mb02

mb02 Bekend lid

Wanna, hoop dat het vandaag een goede dag voor je wordt;).
    Wij hebben een keer meegemaakt dat de sleutel afbrak, en we het huis dus niet meer in konden. Mijn vriend is toen via het badkamerraampje naar binnen gekomen, dat was echt hilarisch. De hele buurt stond te kijken of dat gign lukken,want tja, een man van ruim 1.90 die als een slangenmens door zo'n klein rammpje gaat.....dat ziet er nogal bijzonder uit:p. Maar een kleerhanger kan inderdaad ook werken;).

Simi, fijn dat het beter gaat met je buik. Ik ben ook al aardig van het ""zelf-doen" afgestapt, eigenlijk dwingt je lijf je daar ook wel toe. Nu ik me eraan overgegeven hebt dat niet alles meer lukt, vind ik het ook wel lekker. Niet meer de was omhoog tillen/ geen boodschappen sjouwen/geen douche soppen....;)
    Gister de hele stad door gelopen, op zoek naar de ideale BH. Is lastig om iets te vinden zonder beugels, maar wel met goede ondersteuning. Uiteindelijk bij de hunkemuller een sportbh-achtig iets gekocht. Niet charmant, wel comfortabel. En bizar genoeg heb ik nu ipv een DD/E 80, een D85????

Box: ik ga de box wel neerzetten als mijn verlof begint, dan kan ik de katten er meteen uit gooien als dat nodig is. Ik verwacht dat 1 van mijn katten het geweldig zal vinden, dus dat wordt nog even een strijd;).

Been: ga het inderdaad maar even navragen bij de vk. Denk ook dat er een zenuw knel zit, is wel een irritant gevoel.

Fijn weekend allemaal!

20. ziekenboeg! ik ben weer thuis vandaag, voel me toch echt nog niet fit genoeg, manlief ligt met koorts en keelontsteking in bed en rick is ook nog niet helemaal beter ;) hoop dat het nu toch met een paar dagen beter gaat!

Deel Deze Pagina