@all, hier een verstrooide pooh. Sta ik om 1300 uur op de stoep bij de jarige, vieren ze het morgen!!! whahahahah, ik werd gek! Ze moest er wel erg om lachen. Ik zei dat ik snel naar huis moest ivm onze visite..schaam schaam past wel in het rijtje bij wanna...hihi
Hahaha, dat is minstens zo erg Pooh! Maar nu kun je wel wat makkelijker naar beide feestjes, toch? Was vanmiddag nou dat feestje in dat pannenkoekenrestaurant?
Wat een rust hier! Soof, inderdaad een ziekenboeg bij jou thuis. Beterschap voor jullie alledrie! Pooh, haha, dat is ook een goeie blunder. ALL, kinderkamer is behangen, is erg leuk geworden. Ik kreeg het wel meteen op mijn heupen, wilde het kamertje anders in gaan delen/ de spullen op gaan hangen/ alles soppen/ losse spullen opruimen enz. Mijn vriend vond me hysterisch, maar heeft me maar mijn gang laten gaan. Is dit nu de welbekende nesteldrang???? Fijne zondag!
nee gistermiddag zijn we bij het pannenkoekenhuis geweest .Was super gezellig en Jens had de tijd van zijn leven. Daarna naar de kinderboerderij geweest, geitjes aaien! Vanmiddag is dus die andere verjaardag, maar we hebben kaartjes voor Blijdorp, dus we gaan niet naar de verjaardag. Het kado heb ik gisteren toch al gegeven....
MB: dat klinkt inderdaad als nesteldrang Lekker dat het nu behangen is en helemaal klaar om ingericht te worden! Pooh: leuk zeg om naar blijdorp te gaan! Veel plezier vandaag! @All: heb vanochtend weer afspraak bij voortplantingsgeneeskunde gehad en gelukkig was er nu wel groei van een follikel te zien. Nog steeds geen goed slijmvlies, maar dat wist ik eigenlijk ook al wel. Hopenlijk komende dagen een eisprong en moet dan woensdag terug komen voor weer een echo. Kreeg het advies om het vandaag, morgen en overmorgen te doen, maar dat is voor ons niet erg haalbaar. Ga dus maar weer eens zien of ik mijn man kan verleiden
Vanmorgen dus weer vroeg naar het ZH. OM 8:45 moesten we er zijn en we werden ook direct binnen geroepen. Even naar de eitjes gekeken (doen ze met een inw. echo, dus lig deze weken regelmatig met de benen wijd ) en ze groeien mooi. Links zaten er een stuk of 4 en rechts geloof ik 5. Ze moeten wel nog een klein beetje groeien, dus dinsdagochtend mag ik weer terug komen en dan heb ik zeer wrs donderdag de punctie. Nog zeker 3 dagen spuiten dus. Dinsdag moet ik werken, dus moet morgen mijn hoofd maar even bellen hoe we dat gaan oplossen. Of later komen of gewoon een vrije dag...heb toch nog genoeg dagen staan. Werk ik maar 20 uur en toch vallen al die metingen op werkdagen grrrr.... Op mijn werk weet alleen mijn hoofd en ƩƩn collega (tevens vriendin) dat we op dit moment bezig zijn en wil ook eigenlijk niet dat de rest het weet (als je gewoon klust voor een zwangerschap, hang je dat ook niet aan de grote klok he! ). Maar als ik dan dinsdag later begin, gaan ze natuurlijk allemaal vragen waarom (verpleegkundigen zijn nogal nieuwsgierig en je kunt natuurlijk niet even makkelijk een uurtje later beginnen als in veel banen wel kan )....Nou ja, we zullen wel zien.
Globaal gelezen. Zieken, snel opknappen, hoor. Meiden die fm hebben wens ik een goede ronde toe met een positief resultaat. Hier flink aan het hoesten, vooral 's nachts. Leuk voor mijn man. Vrijdag had ik amper stem, maar dat komt nu alweer terug. Moet ook wel, want woensdag hebben we de prik instructie!
Soof, heerlijk he die mannen, als ze ziek zijn gaan ze van die malle dingen doen! Is wel heel leuk om ze lekker mee te plagen (al moet ik wel zeggen dat ik ook een keer met mijn slippers (onder mijn nette pakkie) in de auto zat op weg naar mijn werk, kwam er net op tijd achter ). Hopen dat ze gauw weer opknappen! Volgens mij gaat de keelontsteking wel weer rond, ik loop zelf ook al weken met een soort pijnlijke brok in mijn keel rond, het zet alleen niet door. Wanna, ik lees dat de pechdag zich nog even heeft doorgezet? . Pfff, wel knap werk dat je de deur open hebt gekregen!!! Goed dat jouw ei toch nog in gegroeid! Jammer van het slijmvlies, die heef je ei toch hard nodig om in te nestelen? Kan je geen medicijn krijgen dat dat slijmvlies wat dikker groeit? Succes met klussen! Pooh, wat een stunt! Nou ja, je hebt in elk geval je gezicht even laten zien... MB, fijn dat het behangen nu ook weer klaar is, en heb je allen al ingericht inmiddels . Ben bang dat het toch echt nesteldrang is en ik kan het me zoooo goed voorstellen, super leuk die finishing touch! Daffie, jij was er op tijd bij! Goed om te zien dat er al een mooie oogst groeit! Spannend hoor donderdag, weet je dan meteen hoeveel eitjes ze hebben kunnen prikken? En wanneer heb je dan de terugplaatsing? Ik duim voor jullie! Timon, jij ook al last van de keel? Beterschap! Dus woensdag de prik instructie, spannend hoor! Denk je dat het je mee zal vallen of zie je er tegen op? Hier gaat alles zijn gangetje, lekker rustig aan gedaan afgelopen weekend, morgen weer lekker aan het werk .
Mvt; ja, na de punctie ga ik een uurtje bijkomen in de uitrustkamer ernaast en dan krijgen we te horen hoeveel eitjes ze hebben gevonden. Ook horen we dan of het zaad van mijn man goed genoeg is voor de ICSI. als er bevruchting optreedt horen we dat na 3 dagen en dan zal ook de TP zijn.
Daffie, is er zoveel ruimte om een uur op de uitrustkamer te liggen? *alvast mentale voorbereiding* Ik ben erg benieuwd hoe de prik instructie zal gaan. Drempel over om mezelf te prikken. Om die naald in mezelf te kunnen steken. We zullen het zien.
Hey lieve Timon, Begin je een beetje de zenuwen te krijgen meid? De eerste paar keer is het heel vreemd om die naald in je buik te steken, maar als je een paar dagen bezig bent, wordt het al wat gewoner.... Ik vond het na de prikinstructie toch wel heel erg echt en dichtbij komen!! Ik heb de voorgaande keren volgens mij elke keer meer als een uur daar in de rustruimte gezeten in een zeer relaxte stoel met kopjes thee en een warme kruik en een dekentje erbij....In die tijd krijg je nog wat uitleg over de utrogestanbolletjes en wanneer je mag testen. Tevens kan je man vragen of het zaad goed genoeg was en krijg je te horen hoeveel eitjes er zijn. Ze zijn allemaal ongelooflijk lief en leggen desnoods alles 3 x uit.... ALs je extra pijnstilling krijgt (heb ik nog niet eerder gehad, maar heb er nu al wel om gevraagd), dan moet je wat langer blijven tot je bloeddruk goed is. Je kan me ook altijd PB-en hoor meid...
Goeiemorgen allemaal, Jeetje daffie en Timon het wordt nu echt spannend he!! Ik vind het echt super leuk om te volgen, ik duim voor jullie allebei!! Echt super dat jullie bijna gelijk op gaan, nu kunnen jullie elkaar steunen. Ik hoop echt dat het voor jullie beide snel raak zal zijn *duim duim duim duim* Wanna: Ook spannend voor jou!! Fijn dat ze je cyclus nu helemaal volgen en hopelijk komen ze er dan achter waarom je niet echt ongi wordt. Ik duim ook voor jou!! MB: Wat heerlijk dat het kamertje behangen is, daar krijg je toch gewoon spontaan nesteldrang van!! Heerlijk, om het kamertje nu eindelijk klaar te hebben en in te richten zoals jij het wilt. En straks alles nog een keer anders inrichten en anders neerleggen en nog eens en nog eens......
@timon, beterschap! @daffie, spannend, nu komt het dichtbij! Hopelijk zijn je eitjes er morgen klaar voor! @all, we hebben een druk maar erg gezellig weekend gehad. Zaterdagmiddag het pannenkoekenhuis en kinderboerderij met de familie. En gistermiddag zijn wem et zijn drietjes naar Blijdorp geweest. Jens vond het oceanium (aquarium) GEWELDIG! Baba, riep hij naar de vissen en aaaaai als ze langs zijn hand voorbij zwommen. effe een trotse mama mededeling! Hij kroop vanochtend opeens op handen en knieƫn. Het gaat per cm maar opeens snapt hij het. Hij zat al een week of 2 in de juiste stand maar wist niet hoe hij verder moest. Vanochtend ben ik voor hem gaan zitten, buiten handbereik en toen kwam hij toch naar me toe!!! Zo schattig!! Om 1400 moet ik voor een uitstrijkje en daarna ga ik met Jens en mijn moeder naar het zwembad. Die is van het weekend weer open gegaan na renovatie!
Daffie, wow dat gaat best wel snel! En dan kan je 14 dagen na de terugplaatsing testen? Spannend hoor! Timon, ik heb er geen ervaring mee (ik was de maand voordat ik zou beginnen met spuiten in verwachting) maar ik weet dat ik er wel tegenop zag. Maar jij bent vast een grotere bikkel dan ik en je doet het vast geweldig! Je hebt gelukkig Daffie die je kan helpen en ik geloof ook dat het vanzelf went! Zet 'em op meid! Hier is de temperatuur gekelderd vanochtend dus het is weer wachten op mijn ongi, helaas, weer een ronde verder... .
Daffie, spannende week voor jullie! Ik duim voor mooie eitjes en superzaad, dat er maar een geweldige match uit mag komen! Succes met alles, want het lijkt me ook heel intensief. Timon, voor jou komt het nu ook dichterbij, fijn! Prikken is minder leuk, maar dat komt vast goed. MVT, jammer...... Pooh, hoera voor jens. Veel plezier in het zwembad. Wanna, goed nieuws dat je eitje groeit. Nu dus aan de klus, maar om de dag is toch ook prima? (en ook een stuk haalbaarder). ALL, ik was gister helemaal happy, ik mocht me volop uitleven in de babykamer. Mijn vriend heeft alles opgehangen, daarna kon ik alles schoonmaken en in gaan delen. Het wordt mooi, helemaal "onze" babykamer. Ik ga nu alleen nog wat leuke accesoires enzo kopen om de boel op te fleuren. Zo weer naar de vk, heb ik wel zin in. Zo leuk om even het hartje te horen en te weten hoe ze ligt. Dames, ik zweef nog even verder op mijn roze wolk.......
veel plezier bij de vk en op je roze wolk!!! Heerlijk he, dat getut op de babykamer. Ik wel wel 100x alles anders gelegd, hihi!
MB: wat heerlijk om op je roze wolk te zitten en alles even lekker te herschikken op de babykamer! Zet je nog een foto van de kamer in je album? Veel plezier met hartje luisteren zodadelijk! MamvanThom: het is inderdaad mogelijk om medicijnen te gaan gebruiken mocht het slijmvlies onvoldoende opbouwen. maar eerst moeten we nog kijken of er niet ook wat mis is met de duur van mijn luteale fase. Die lijkt namelijk wat te kort te zijn. Ook daar kun je wel weer wat voor gebruiken. Ik hoop maar dat het allemaal niet teveel kleine foutjes bij elkaar zijn, zodat het misschien niet meer gaat lukken. Daffie; kan me heel goed voorstellen dat het in jou vak lastig is om met een goeie smoes aan te komen. Voor mij heeft het goed gewerkt om met de smoes: "afgebroken tand, doet echt heeeeel veel pijn, ik moet naar de tandarts" aan te komen, want ik had dat vlak daarvoor ook al eens gehad en iedereen is er nu wel van overtuigd dat ik een waanzinnig slecht gebit heb Spannend allemaal! Ik zal voor je duimen deze week! Timon: sterkte met spuiten straks! Pooh: GO Jens!!! Wat goed dat hij ineens het kruipen te pakken heeft! Zo schattig als ze 1 voor 1 hun knietjes verzetten en aan komen waggelen! Wat leuk dat hij al zo babbelt naar de dieren! Wij zijn vorige week naar Ouwehand geweest en daar had Smurf ook de tijd van zijn leven!
Mb; heerlijk hoor die roze wolk...zeker als je lekker in het kamertje kunt freubelen. Krijg er ook weer helemaal zin in, maar eerst nog maar eens proberen zwanger te worden haha. Succes bij de VK...heerlijk om het hartje te horen kloppen! Wanna; we gaan de smoes gebruiken dat we voor controle naar de kinderarts moeten met Myrthe. Heeft mijn leidinggevende geopperd en ik vindt het wel een goede hahaha... Ik begin dus rond 10 uur morgen, want er zijn te weinig mensen dat ik weg kan blijven. Gisterenavond trouwens wel om 20 uur al naar huis gegaan, want er was geen ene donder te doen en ik verveelde me echt rot. Gelukkig heb ik zat uren staan nog en kon ik lekker naar huis. Vandaag vrij, maar moet straks wel naar mijn werk voor een vergadering Zat net even in het zonnetje, maar asl de wind opzet is het toch nog wel vrij koud, ben dus maar weer naar binnen gegaan.