30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo jens ligt in bed, nu kan ik effe wat meer schrijven!!

@mieke, hoe is het nu met jou? Heb je het een plekje kunnen geven of ben je nog erg met de miskraam bezig?

@wanna, eindelijk een tandje!!!! Heeft smurf er veel last van? Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

@mb02, ja nu schiet het op, fijne zeg!!! En fijn dat alle controles zogoed zijn. Wanneer ga je precies met verlof?

@all, Jens klimt ds opeens de trap op. Mn moeder was een halve minuut boven om zijn slofjes te halen en toen ze naar beneden kwam stond ie op de tweede trede!! Hellupie!!!:D
    We hebben op zolder al een traphekje geplaatst. We hadden er twee gehad maar de tweede is te klein voor onze trap. Ik ga dus donderdag maar snel een traphekje kopen!:D

2. WANNA! Ik heb ook morgen fm-meting maar volgens mij zit er niks. Deze keer heeft clomid 50 niks gedaan als je het mij vraagt. Nu gaan we 2 maanden overslaan met medicatie omdat we dan net tegen onze vakantie aanzitten en ik niet het risico wil lopen dat ik ziek ben. We zijn allebij vreselijk toe aan vakantie, die 2 mnd maakt ook niks meer uit!

POOH! Zo die gaat rap die Jens! :$ Rick is erg druk met op de kientjes gaan zitten dus eerdaags gaat hij ook kruipen denk ik.

EN ondertussen is MINIMIEPIE al die mannen te snel af :D dat wordt nog wat :)

Oh ja, ik heb mijn hyves verwijderd, dus mochten jullie me kwijt zijn!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vanmorgen de 3e FM gehad en we moeten morgen weer terugkomen. Nog geen punctiedatum dus helaas. Ze wilde ze in ieder geval nog een dagje door laten groeien. Hoop dus nu dat ze morgen groot genoeg zijn en ik vrijdag de punctie heb. Baarmoederslijmvlies was wel mooi van dikte overigens.

Pooh; dat doet Myrthe dus ook sinds een paar weken, maar sinds 2 dagen kan ze gewoon de hele trap op:$:$. Ze gaat eerst op haar knietjes en dan gaat ze staan en dat doet ze bij elke tree. Wij hadden boven al wel traphekjes, maar beneden niet...denk dat we er toch aan moeten geloven....

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: jeetje, dat Jens al de trap op komt! Dat gaat Smurf hier voorlopig echt nog niet doen! Gaan jullie traphekjes zowel boven als onderaan de trap doen?

Soof: hoop dat er morgen toch gewoon wat te zien is! Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat je eerst de rust neemt om van vakantie te genieten!
    Wij hebben voor september onze vakantie geboekt. Naar Mallorca in een luxe appartement. Heb er helemaal zin in!

Mieke: heb je voor de eerste positieve ovutest wel een negatieve ovutest gehad??

Daffie: spannend! Hoop dat het allemaal toch wat doorgegroeid is! Gunstig dat het slijmvlies er in ieder geval goed uit ziet!

Gaan we dus morgen met een heel stel voor follikelmeting :) Ik duim maar vast voor ons allemaal!

Smurf was gelukkig vanmiddag wat monterder. Nog wel 38,8 maar wel vrolijk aan het babbelen.

5. WANNA! Wat heerlijk naar Mallorca, waar precies? Manlief gaat zaterdag op studiereis naar Mallorca!

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof: we gaan naar Playa de Muro (of zoiets :) ) Ik geloof niet het allermooiste deel, maar wel lekker rustig en we gaan toch nog wel een auto huren. We gaan naar Prinsotel La dorada.

7. Ik zal het aan manlief vragen hij is er al 3x geweest het laatste jaar ;)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat gaan die kinderen hard vooruit! Jens die al de trap opkomt, Mini die als een sprinter in haar groei zit, Smurf een tandje.

Daffie, zoals reeds geschreven... veel succes met de punctie vrijdag!

Heppie is er weer! Fijn dat je een goede vakantie heb gehad.

MB, wat is zo'n kind in je groot, he? En dan moet je nog eventjes.

Iedereen een dikke knuffel.

Morgen de prik instructie. Erg spannend met die naalden. Over zo'n 2 weken moet ik me elke dag prikken.:$

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw

ehh oo jaa!! Was het even vergeten;) hihi vond het al zo raar, ik had toch al een keer foto's gezien..... Thanks!! Ga nu gelijk kijken

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    OO Timon wat goed dus nog 2 weken dan gaat het echt beginnen!! Ik zou het ook niet zo leuk vinden om mezelf te prikken, maar ja het is voor een goed doel!! En volgens mij ben je er zo aan gewend vooral als je een prik instructie krijgt. Spannend!! Veel succes vandaag.

Ook voor alle Fm metingen ik hoop dat er allemaal rijpe eitjes zijn vandaag!!:)

All: Ik heb het gevoel dat ik ongi ga worden, ik hoop het niet want zit vandaag op dag 17. Ik hoop zo dat mijn lichaam mij vandaag in de maling neemt, ik wil niet NOG vroeger ongi worden. Ik heb as maandag een afspraak bij mijn eigen gyn, dan ga ik hem eens ondervragen. hihi heb al mijn vragen opgeschreven en ga die dan allemaal op hem af vuren.

11. Ik heb de fm-meting al gehad. Er zit niks, wat ik al dacht! Maandag weer terug. Maar ik geloof niet dat het nog wat wordt!

Manlief ligt weer ziek op bed, die heeft weer koorts en is hondsberoerd. De ha had gisteren al aangegeven dat zijn lichaam nog iets aan het bevechten is en dat hij moet gaan uitzieken.
    Zaterdag moet hij eigenlijk op reis, ik hoop dat hij zo verstandig is om die af te zeggen.

Ik ga de hondjes uitlaten!!

12. mb02

mb02 Bekend lid

Zohee, de FM is populair vandaag;). Hoop dat het bij jullie allemaal goed nieuws is.

Timon, succes met prikken vandaag.

Wanna, jammer dat smurf ziek is, maar wel super dat hij niet meer tandloos door het leven gaat!
    Lekker zeg, dat de vakantie al gepland is. Duurt nog wel even, maar je hebt wel alvast iets om naar uit te kijken.

Pooh, wat kunnen die kleintjes dan ineens razendsnel zijn. Voor ons vreselijk onhandig, die traphekjes, maar ja......tís niet anders.

ALL, mijn collega's waren zeer verbaasd dat ik met taart aan kwam zetten, die hadden nog niet helemaal door dat over 2 weken mijn verlof begint. Wel raar hoor, ik merktte tijdens de vergadering dat ik bij bepaalde onderwerpen dacht "zoek het maar uit, ik ben zo weg:)".
    Mijn verlof gaat overigens op 30 april in, dus ik ben dit jaar vrij met koninginnedag, goede timing;).

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    #2133 Mieke8, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
    Pooh, ben er wel wat minder mee bezig hoor. Niet meer iedere dag tenminste.
    Oeps Jens de klauterkabouter, hihi.

Wanna, nee geen negatieve test gehad. Meestal rond die cyclusdag heb ik wel een positest, dus vandaar. Maar ja toen later in de cyclus ook weer een positest. Ga zo nog eens een testje doen.
    Maar ik heb vorige week wat dagen spotting gehad en mijn temp is ook al een tijdje redelijk stabiel.
    Zou het kunnen zijn dat dat mijn ongi is geweest, wat denk jij? Is niet echt een ongi, maar gezien mijn temp wel laag blijft? Als mijn ongi zou naderen zou mijn temp juist hoger moeten zijn en naar ongi toe dus weer lager en daarna ook lager.
    Ik weet niet hoe mijn lichaam zou reageren op een ongi en de hoeveelheid daarvan zeg maar.
    Ik ga het voor nu maar in de gaten houden en dan rond normale ei-dagen maar weer even testen of zo.
    Heerlijk vakantievooruitzicht hoor.

Soof, jammer zeg dat de clomid dit keer niet zijn werk heeft gedaan. Dus weer ophogen denk ik?

Brigit, 17 dagen, nee doe maar niet he. Zo hou je helemaal niets over. :(

mb, oh heerlijk vooruitzicht zeg, 30 april en dan heerlijk vrij de komende maanden, dat heb je goed geregeld meid, hihi.

14. MIEKE! Ja inderdaad de volgende ronde gaat ze over op 100mg. Maar dat wordt na onze vakantie, dat is over 6 weken en anders is alles zo op het scheiden van de markt.... dus lekker even rust!

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vanmorgen de 4e FM gehad en jaajajajjajaja ze zijn groot genoeg. Vrijdag de punctie, weet nog niet hoe laat want daar wordt ik voor 15 uur over gebeld. Vanavond dus de laatste 2 spuiten erin voorlopig. Gyn. benadrukte nog even dat ik echt om extra pijnstilling mocht vragen vrijdag ivm voorgaande puncties. Toen waren het ook niet heel veel eitjes, maar was het wel erg pijnlijk (en ben echt geen watje):D
    En dan maar hard duimen dat er een bevruchting plaatsvindt. Dat vindt ik nog het allerspannendste, aangezien bij de 1ste IVF dat dus niet gebeurde....Misschien maandag dus in bezit van een emmy en dan ga ik lekker plaatsnemen in het zonnetje op de bank:D
    Baarmoederslijmvlies was trouwens mooi dik, al 10 mm....prima dus.

Sophie; wat jammer dat er geen eitje zichtbaar was meis!! De dosis wordt dus opgehoogd nu?! Lekker genieten van de vakantie dan maar...Knuffel!!

Mieke; knap van je dat je het nog allemaal zo volgt op het forum na toch die teleurstelling van de miskraam. Hopelijk komt je ongi weer snel op gang....ook voor jou een dikke knuffel!

Mb; goed geregeld dat verlof. Ik had met Myrthe vanaf 25 december verlof whahahaha. Kerst en oud en nieuw vrij hihih.
    Geniet er straks maar lekker van...nog 2 weekjes, lekker weer erbij en dan heb je een superverlof. Moet je nog veel doen voor jullie kleine wonder komt?

Brigit; dat zou wel heel vroeg zijn met de ongi....hoop voor jou dat je lichaam je voor de gek houdt. En goed van je dat je al je vragen hebt opgeschreven,......laat ze maar zweten hihi;)

Wanna; hoe is het met smurf??

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, ook wel even lekker.. rust ;)

Daffie, heb er maar 1 woord voor: SPANNEND!!!:D

17. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, dat is goed nieuws! Dus vrijdag is weer een grote stap in de richting van jullie tweede spruit! Spannend hoor, ik duim voor jullie dat er een mooie bevruchting tot stand komt.

Timon, vandaag de prikinstructie gehad? Hoe ging het? Nu ga je echt beginnen he.

Sophia, lekker gaan genieten van je vakantie hoor. Jammer wel dat er geen eitjes waren. Dan is er ook niets te klutsen/koken/bakken ;). Had ik net toch last van spontane dyslexie, ik las in je berichtje: "De ha had gisteren al aangegeven dat zijn lichaam nog iets aan het bevruchten is". Waar het hoofd dus vol van is.... :D:D;)

MB, lekker vrij vanaf koninginnedag, lekker hoor! En wat is dat alweer snel he, wat vliegt de tijd! Blijkbaar hadden je collega's ook last van dat verschijnsel :D

Brigit, niet nu al ongi worden hoor, pfffffft, ik blaas het nog even voor je weg. Ik vroeg me trouwens af, stel nou dat een bevruchting bij jullie niet tot stand komt omdat je een korte luteale fase hebt (want aan eileiders en zaad ligt het toch echt niet), zijn daar dan medicijnen voor om het te verlengen ofzo?

Mieke, wat vaag met je wel/niet ongi zeg. Kan dat nog een gevolg van de curretage zijn misschien? Beetje té goed schoongemaakt?

Wanna, gefeliciteerd met de tand van smurf! En beterschapjes natuurlijk!

Wij hebben vandaag de tweede echo gehad en het was weer ontzettend mooi. Het kindje is erg gegroeid, we zijn zelfs iets vooruit gezet dus ben nu ruim 12 weken zwanger! :$ Het bewoog heel goed, alles zit er op en eraan en het is 6 cm lang. Zo bijzonder om te zien!
    Ook zijn we vandaag bij de vk geweest, ze heeft me mijn baarmoeder laten voelen en die zit al zo'n 5 cm boven mijn schaambeen, dat had ik niet gedacht! Ook hebben we het hartje gehoord. Het gaat er allemaal toch wel echt een beetje op lijken nu hoor.
    Ook blijk ik toch wel een beginnende buik te hebben, want ik paste mijn broek niet meer. Dacht dat ik 'gewoon' dikker was geworden, maar op zoek naar andere kleding in de stad zaten ook andere broeken niet meer goed. Toch maar naar positiekleding gaan kijken en jawel, geslaagd. Zit veel lekkerder, dus vooruit dan maar...:)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie, meid wat spannend`!!!! mijn duimen draaien over uren!

@heppie, super meid dat alles goed is. Leuk he, die echo's?

2all, heb een super saaie cursus tot 1400 uur gehad. daarna gewerkt tot 1730 uur. JEns opgehaald, die had een super dag gehad op de creche. Hij is er zo vrolijk!
    Hij hefet het kruipen helemaal ontdekt...gaat al sneller dan 2 dagen geleden

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie, fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad. Wat mooi is dat toch he.

Pooh, leuk dat Jens het kruipen helemaal heeft ontdekt.
    Boaz kruipt ook, maar alleen op tapijt en dat hebben we hier niet, ja boven haha.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    schattig he meike!!! Ik denk dat onze vloer ook glad is, we hebben hout beneden en laminaat boven! Maar opeens snapt ie het nu.
    Volgens mij komen er kiezen aan. Hij zit met twee vingers in zijn mond en heeft enorm rode billen. Het schimmelplekje is zelf een beetje rauw nu. Heb er maar een dikke laag sudocreme op gedaan. Hopelijk geneest het anders mag papa vrijdag weer naar de huisarts met hem

Deel Deze Pagina