30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, leuk zo'n bankje en handig. Wij hebben ook zo'n bankje staan.
    Vriendlief zijn opa heeft deze voor hem gemaakt toen hij heel klein was, mijn schoonouders hebben deze altijd bewaard en nu heeft s-vader het bankje opnieuw geschilderd en staat het hier voor Boaz met zijn spulletjes er in. Zo leuk en nostalgisch. Ook de bivakmuts (zo heet dat toch, met een rondje waar je gezicht doorsteekt) van vriendlief van vroeger draagt Boaz nu. Schattig hoor.

Soof, dat is zeker leuk dat jullie zo'n oude slee hebben en dat Rick daar nu op kan en hopelijk natuurlijk nog vele jaren mee gaat.

Beterschap voor de snottertjes.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, sterkte hoor meid, wat vervelend dat je spit hebt!

Heppie: ik ben juist ongesteld met deze volle maan, telt dat ook mee in jouw theorie? ;) Wel grappig dat het bij jou wel zo werkt. En als je veel vrouwen bij elkaar hebt (bijvoorbeeld in een klooster) zul je zien dat de cycli van al die vrouwen synchroniseren. Hormonen, mooie dingen he? :D
    Beterschap van je verkoudheid!

Simi, heel goed dat je lekker wordt geschopt! :D Dat vlinderstadium ben je al voorbij maar ik moet zeggen dat ik die ook nooit gevoeld heb hoor, ik ha eerder het idee dat ik lucht in mijn darmen had...

Hartediefje: welkom! Wat heb je een nare ervaring achter de rug meid, pfoe... Heftig hoor...
    Ik ben Miepie, 35 jaar en trotse moeder van Mini-Mie(-pie) die eind augustus is geboren, ze is nu 5 maanden. Een ondernemende, beweeglijke, en gedreven dame maar vooral heel erg lief. O, en ik heb ook een man en twee poezendochters. :)

Daffie: op de valreep nog gefeliciteerd met je kleine meid! Vanaf vandaag is ze een dreumes joh, wow! Lachen dat ze je taart niet bliefte, lekker ding... ;) :D Is de rest van de dag goed bevallen?

Wanna: donderdag is toevallig weer een CB-bezoek voor ons dus dan kunnen we haar nog een keertje wegen en ook meten.
    Lekker hoor, Zwitserland. Wij hadden graag willen skiën maar er ging bijna niemand van ozne vrienden en je moet -zeker als je kids hebt- toch wel met een kluppie kunnen zodat je een beetje kan afwisselen. Maar wel lekker zo'n drager, kun je toch ook naar buiten in de gezonde berglucht!
    Hee trouwens wel goed wat je zegt van dat hotel want wij zijn bezig een vakantie te boeken voor de krokus maar dat moet dus wel met een aparte slaapkamer als ik het zo lees! :)

All, vandaag is mijn man gaan babyzwemmen met Mini! Ze vond het leuk maar is altijd meer bezig met haar omgeving dan met genieten, haha! Gek kind, was met babymassage ook al zo. Wij hebben trouwens van die speciale zwemluiers gekocht maar ik heb begrepen dat over het algemeen baby's niet in bad poepen.
    Verder gaat het goed met haar en met haar mama. Ik ben weer een klein beetje meer die toffen en relaxte moeder die ik wil zijn. :D Gisteren heeft ze heel goed gegeten en een goede dag gehad op het kdv, vandaag is het weer een beetje minder met het eten. We moesten haar wakker maken om 20 uur voor haar laatste voeding maar daar werd ze chagrijnig van (wat HEEL grappig is :)) en ze dronk ook maar heel weinig. Maar totaal was wel voldoende verder.
    En ze heeft de laatste dagen de gewoonte opgepakt om om 6 uur 's ochtends wakker te worden om lekker tegen zichzelf te gaan kletsen. ;) Mamamamamama zegt ze dan :D maar mamamamamama wil slapen om 6 uur! Eens even kijken wat ze morgenochtend doet...

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een gekwebbel hier.:D

Hartediefje welkom. Ik ben Timon, 34 jaar en we zijn bezig voor een 1e spruit. Hiervoor hopen we snel een oproep voor ICSI te krijgen.

Daffie, nog gefeliciteerd met je kleine meid! Heeft ze de middag goed doorstaan?

Sophia, sterkte met het herstel van je spit. Echt niet prettig om te hebben.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, wat ben ik soms toch kippig zeg! Jullie waren natuurlijk naar Zwitserland, vandaar die 10 uur in de trein :):D

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik had het ook een beetje gemist hoor Mieke.... :) :D
    Ik dacht: 10 uur in de trein? Die rot-NS ook! :D

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O, Mini is verkouden! Van het zwemmen? Zat er vast al aan te komen. Nu voor het eerst ook hoesten en een schorre stem wat stiekem ook wel heel grappig klinkt, ze lijkt wel een Uf! :D (een Uf is in Utrecht een vrouwelijk lid van het studentencorps UVSV, die altijd van die schorre stemmen hebben van het zuipen :)).

Weten de moeders of het verstandig is om naar buiten te gaan met een verkouden kleintje? We hebben vanmiddag namelijk een verjaardag en we kunnen ofwel met de auto (10 min.) ofwel wandelen (dik halfuur) maar weet niet of dat laatste een goed idee is als ze verkouden is of juist een goed idee?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, Mini gewoon lekker goed inpakken en spray meenemen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja miepie, goed inpakken, en lekker wandelen. En maar hopen dat het droog blijft ;)

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: het zij je vergeven :D Lees namelijk net in de Wij Een Jaar, dat zwangere vrouwen een aantal puntsen in IQ dalen. Arme schat...
    Maar Miepie.... ach.. wat zal ik zeggen... :D
    Nee, gelukkig geen problemen met NS! Al zijn de Duitse spoorwegen wel tien keer beter zeg!

Miepie: fijn dat het met mini wat beter gaat. Dan zit je meteen zelf ook lekkerder in je vel. Ik had ook begrepen dat baby's (bijna) nooit in bad poepen, maar ik geloof dat ik toch maar zo'n zwemluier haal.
    Hier zo'n zelfde ukkie die om 6 uur 's ochtends begint: dadadadadadeidei. Maar dan stoot ik mijn man aan: "hij bedoelt jou hoor!"
    Goed dat je dat van die Uf uitlegt :) Dat had ik niet geweten. Zal vast erg grappig klinken. Hebben jullie een video-camera? Zou het in ieder geval vastleggen.

Hier ook een verkouden smurfje, net als zijn mama. Maar wij gaan vanmiddag ook lekker een eind wandelen hoor!
    Hebben jullie kleintjes ook zo'n hekel aan neusspray? Hier is het een ware worsteling om het in een neusgat te spuiten en te proberen niet zijn ogen te raken!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, ja neusspray is hier ook drama, net als neus af vegen!!!

11. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    hallo lady,s

hier is ook de vijfde iui mislukt.:x
    op naar de zesde iui
    sorry voor het korte bericht

liefs puck

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nou, zojuist deed ik spray in haar neusje en ze gaf geen kik! Maar meestal hier ook een gevecht.

Hee Wanna, zal ik anders gewoon stiekem ook zwanger en dus dommer zijn? ;) Of zijn ontzwangerende vrouwen ook nog een beetje ontoerekeningsvatbaar? :D

Ja, we gaan straks lekker wandelen, is goed voor ons allemaal!

Ik heb me gisteren trouwens suf geshopt voor de kleine, ik schaam me dood. Ze lijkt wel een aankleedpop en ik lijk wel weer 12. :) :D Maar ook naar de tweedehandswinkel geweest en nog leuke dingen op de kop getikt ook! Maakt dat hele hippe jurkje van 26 euro weer goed.... :) Maar ja, we hebben nog geen kleren maatje 68 en daar is ze zo langzaamaan wel een beetje aan toe. In de lengte dan he...:D

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    He gats Puck :(

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He bah Puck, wat een teleurstelling.
    Kan me voorstellen dat je er meer van had verwacht, gezien het goeie resultaat van de eerste IUI.
    Dikke knuffel!

Miepie: tja... of we het bij jou nog aan ontzwangeren kunnen wijten...
    (Ik weet natuurlijk niet wat je uitgangs IQ was... ;) )
    Lachen, shoppen voor je kleine aankleedpopje L!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Puck, wat verdrietig dat deze IUI niet gelukt is. Hopelijk brengt de laatste meer geluk. Dikke knuffel en kussen!

Miepie, dom dom dom..... omdat ik zwanger ben... ;)
    Lekker toch zo shoppen en dan je meisje mooi aankleden.

Wanna, fijn dat je het mij vergeeft :):p

Neusspray, eerste paar keer een gevecht, daarna geeft hij zich over.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dikke knuffel Puck. Wat een tegenslag en een geduld moet je toch hebben. Ik vind het heel rot voor je!!

@miepie, maatje 68....pfff wat een tijd gelede al weer..hahahha!
    Ik ben net maat 80 aan het wassen om in zijn kast te gaan leggen. Sommige 74 beginnen echt te klein te worden. Voornamelijk zijn broeken worden te kort!

17. HE LADIES!

PUCK! Gets wat jammer, hoop dat het goed met je gaat!

MIEPIE! Lekker toch dat shoppen...... wij hebben effe genoeg, maar ach maatje 80 is onderweg :D

HIER! Rick is ziek, sinds vancht 4 uur zijn we met hem bezig geweest. NIks als huilen echt heel zielig. We zijn maar even naar de HP geweest en ja hoor.... een lichte oorontsteking van de verkoudheid! Mogen 3x daags paracetamol geven en zo vaak als we willen neusdruppels :$ TIP gekregen!!!!

Ga op je knieen zitten, leg je kindje met zijn hoofd (tegen je kruis aan zeg maar) tussen jouw benen en zijn armpjes onder jouw benen. Met 1 hand kan je dan het hoofdje vasthouden.
    Zij raadde overigens druppels aan, dat is niet zo'n drama als de spray en het effect is hetzelfe. Het gaat erom dat ze gaan niezen en dan komt er dus weer wat rommel vrij wat of ingeslikt wordt ;) of naar buiten komt. Het was wel heel belangrijk, want zo gaat de verkoudheid het snelste over. We hebben nu van Daro pipetjes met druppels. Ging prima!

Ik zou ook wel willen wandelen in die mooie sneeuw, maar met 39 koort voor Rick lijkt me dat niet zo verstandig :)

WANNA! Wat lekker Zwitserland, toch leuk werk-uitstapje! Was zeker wel prachtig daar in de sneeuw!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor Rick!!!

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Puck, wat rottig allemaal weer :( Echt jammer. cyberknuffel voor jou!

Sophia, als Rick net zo'n verstopte neus heeft als ik dan voelt hij zich echt niet lekker... echt vervelend als je niet kunt ademen. Maarre, neusdruppels geven, het lijkt wel worstelen ;) Hopelijk helpt het en voelt Rick zich snel weer beter.

Hoe waren de wandelingen vandaag? Het is best lekker buiten he? Beetje zon erbij. Wij gaan zometeen een rondje hardlopen. Rustig aan, want ik weet niet hoe het gaat met verstopte neus. Ik hoop eigenlijk dat het juist helpt tegen het snot. Heb geen koorts dus het moet kunnen.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb net dik 2 uur op bed gelegen, helaas niet geslapen. Ik kan zo slecht slapen overdag! Ook al ben ik zo moe! Dan maar vanavond vroeg naar bed!

Deel Deze Pagina