30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, wahahahaha, die is leuk!!!!

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, zo herkenbaar! Zo heb ik toen Smurf een maand of 5 was zijn nageltjes geknipt. Aangezien ons ventje behoorlijk beweeglijk is, ging dat mis en knipte ik (een heel klein beetje) in zijn vingertje. Nou, Smurf vergat van verbazing te brullen omdat zijn moeder zo aan het snikken was. :)

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wanna, krijgt Smurf geen tandjes misschien....?

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tja, wie weet of dat het is. Vorige week zijn eerste tandje gekregen en ik heb inderdaad het idee dat er binnenkort meer komen, want er zitten meer dikke plekjes op zijn tandvlees. Maar ik wordt er vandaag helemaal gek van. Aan 1 stuk door jengelen, niks is goed, niet willen eten, pfffff.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soms hebben ze van die dagen he? Of hebben de mama's van die dagen dat ze nergens tegen kunnen ;). Deze mama absoluut wel in ieder geval, op de één of andere manier loopt het samen met de cyclus? :) Maar goed, het zou maar zo kunnen zeg, krijgtie ineens een heleboel tandjes tegelijk! (ben je er wel meteen vanaf)

Die gekke Mini: ze trekt zich de heeeeele tijd op en dan staat ze aan de bank, aan de poef, aan de vensterbank (die is hier laag), nou ja, noem maar op. En ze blijft echt tijden staan en spelen met van alles en nog wat of gewoon geinen met mama en papa, zitten is ZO maart 2010! Maar ze begint steeds te jengelen en dan kijk ik weer even op, staat ze bijna met de beentjes in split omdat ze steeds wegglijdt en ze niet zelf meer terug komt! :D Gekke lieve mutsie van me!

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hebben jullie een gladde vloer dat ze zo wegglijdt? Smurf hier gaat ook de hele dag staan. Laatste dagen vooral liefst tegen de televisie en daar is mama niet zo heel blij mee.
    Ik geef eerlijk toe dat ik ook zo van die dagen heb dat ik minder van hem kan hebben hoor, maar nu ligt het echt aan hem ;)
    Zojuist is manlief teruggekomen van voetbal (en zit nu weer voor de TV eredivisie Live te kijken, GRRR) en Smurf heeft manlief een heerlijke welkoms kots gegeven. Vind het natuuuurlijk heel sneu voor Smurf, maar ben ook wel blij dat het niet steeds alleen mama is die ondergekotst wordt! (Wat een kleuter ben ik he!? :D)

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ja, we hebben laminaat en Mini heeft zweetvoetjes, hihi. Maar ook met anti-slipsokjes glijdt ze steeds weg. Staat ze daar met een verbeten koppie keihard te proberen niet weg te glijden, hahaha!

Kleuter? Welnee, ik vind helemaal niet dat je een kleuter bent! :D Het is goed voor de binding tussen vader en kind als alles eerlijk verdeeld wordt, ook de kots, gnagna... Ik zit ook voor Eredivisie Live, hoe treurig is dat? Met dit prachtige weer... En bovendien is bij de spanendste wedstrijd (Feyenoord-Twente) het commentaar om van in slaap te va.......zzzzzzzzzz

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, als geboren en getogen (maar beetje verdwaalde) Tukkers, zitten wij ook naar FC Twente te kijken :D
    Maar omdat ik niet goed tegen die spanning kan, heb ik intussen de hele achtertuin geschoffeld en kom ik om de tien minuten binnen om de stand te checken.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    O ja, ik denk dat mijn man het stiekum niet zo erg vindt dat Smurf niet helemaal lekker is. Nu zijn we tenminste thuis en kan hij de wedstrijd kijken (ik had met dit lekkere weer een middagje uit gewild, dierentuin of zo)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    voetbal...blegh! (sorry) en gelukkig houdt manlief er ook niet van! :)

Staan, ja de hele dag overal en altijd. Zitten, aub niet, dat is inderdaad zoooo maart2010! ;)

We gingen net op pad naar het biesbosch. Ik dacht de weg nog te weten van vorig jaar. Nou NIET DUS!!! 3 verkeerde afslagen genomen, sight seeing tour door Papendrecht (duf dorp) en toen bloed saggo met een jengelende Jens op de achterbank naar huis gereden. (ben ongesteld dus licht ontvlambaar).
    Jens in de kinderwagen gemikt en in draf naar het pannenkoekenhuis gelopen om de vetste pannenkoek te bestellen van de kaart... de VERWEN pannekoek, met ijs, kersen en slagroom! Had ik wel verdient ;)

Jens zat uitgerbied te flirten met een hello kitty meisje van en jaar of 10 maanden, waarvan de moeder al weer hoog zwanger aan tafel zat! :$

12. mb02

mb02 Bekend lid

Ben ik ook weer......druk werkweekend gehad. Maaaaaaar dit was voorlopig het laatste weekend dat ik moest werken, de komende 4/5 maanden ben ik elke weekend thuis......heerlijk:).

Daffie, heel veel succes voor vandaag, ik duim heeeeeeel hard voor een superbevruchting, en dat de terugplaatsing ook goed zal verlopen. Spannend hoor, dat je echt bewust meemaakt dat er een bevrucht eitje in de baarmoeder wordt geplaatst.

Simi, succes met het afronden op je werk, ik vind ook dat daar veel tijd in gaat zitten. Wil alles netjes achterlaten voor mijn vervanger, maar ben wel zo reeel om in te zien dat zij ook gewoon aan het werk moet, ze hoeft niet in een gespreid bedje te komen. Die gedachte geeft mij iig rust (en dus minder stress);).
    Een echo voor de ligging van de beeb? Ik heb daar niets over gehoord van mijn VK, zij voelt alleen of de beeb mijn haar hoofd richting de uitgang ligt (wat al sinds de 1e echo het geval is). Ik heb wel over 2 weken een gesprek over de bevalling, vind dat wel heel spannend, het komt nu echt dichtbij:$.

Alle mama's, zo leuk om jullie kleintjes te volgen. Vind het vooral bijzonder om te lezen dat elke kind zijn eigen tempo heeft, met bijhorende karakter. Je kan je kind eigenlijk alleen maar volgen, uiteindelijk gaan ze allemaal zitten/kruipen/lopen enz. Voor mij een goede voorbereiding, moet niet teveel bezig zijn met de schema's uit de ontwikkelingspsychologie (waar ik door mijn werk veel van weet);).

Alle meiden waar ik niet persoonlijk op gereageeerd heb, sorry:).

ALL, ik ben zaterdag met mijn vriend naar de info-ochtend van het diac geweest. Heb op zich wel een goed gevoel over dit ziekenhuis, maar het feit dat er 's nachts geen gyn en kinderarts aanwezig zijn zit me toch niet helemaal lekker. Aan de andere blijf je daar de hele bevalling op je kraamsuite, wat me wel prettig lijkt. Ben er dus nog steeds niet uit waar mij voorkeur nu naar uit gaat....

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, als de kinderarts moet komen in het Diak, issie er echt in 10 minuten. Dat is tenminste onze ervaring. Wij waren daar erg tevreden over!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mb02, ik beviel ook terwijl de gyn thuis lag te pitten, die werd opgeroepen en ik moest mijn pers weeën tegen houden tot hij kwam.
    De kinderarts was al aanwezig toen ze hoorde dat ik kwam, dat was af gesproken ivm mijn antidepressiva gebruik.

@all ,Jens gaat echt stapjes zetten. Hij trekt zich op aan de bank en loopt dan 3-4 pasjes naar me toe. Ik ga een meter van hem vandaan zitten op de grond, net ver genoeg voor hem en dichtbij genoeg zodat ik hem kan opvangen als hij valt. Hij gaat helemaal los!!!! geweldig is dit!

15. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hallo allemaal, even stiekum vanaf mijn werk, is er al wat bekend van Daffie????? Ik duim me suf.... ;)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kan wel janken....Jens weigert te slapen vandaag!
    Vanochtend met veel pijn en moeite ene half uur geslapen. Toen om 1330 in bed gelegd, was echt bedtijd. Heeft ie een uur liggen mopperen, zingen, spelen, klagen tot ik hem vond met een poepbroek. ok, broek verschoont, sap gegeven etc etc.
    nu ligt hij er weer net in want dat kan toch niet van 1040 tot 11.15 slapen en verder niets. Ben er verdrietig van.
    Jens zit volgens mij in een mega sprong. lopen, kruipen, optrekken ,alles tegelijk en nu wil ie niet slapen!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh, dat is nu het 13 maanden sprongetje, nou ja zeg maar gerust SPRONG!

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier na een brakende Smurf nu Wanna met mega-buikloop!!
    Ooh, ik voel me zoooo beroerd! En Smurf huilt al sinds 7:00 vrijwel non-stop! :( Gelukkig is mijn moeder gekomen om voor ons te zorgen.

Kwam even kijken of er nieuws van Daffie is. Ik ga weer naar bed (ben zo blij dat we wc boven hebben!) Kom vanavond wel weer even checken.

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zo, ben in bezit van toppertje nummer 2;)
    Ze vertelden dat het een ware afvalrace was geweest met de embryo's en dat degene die ze treuggeplaatst hebben, ook niet een topembryo is, maar wel goed genoeg voor een TP. Niet heel erg prettig om te horen, maar ga deze maar heel hard koesteren en hopen dat ie het bij mij binnen lekker warm vindt.;) Toch wel een klein beetje teleurgesteld gevoel. Aan de andere kant....bij Myrthe was er uiteindelijk ook maar 1 goed genoeg, maar dat was wel een topembryo....we gaan het zien. De spannende weken gaan weer beginnen:(

sorry dat ik niet eerder gepost heb, was nogal druk vandaag enm Myrthe had ook de nodige aandacht nodig;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zeg Daffie!!! Misschien kan je beter niet weten dat het gen "top embryo is". Waar baseren ze dat op? Lekker warm blijven zitten en wanneer mag je dan testen?

@mieke, is dit de sprong waar jij het laatst over had??? Vresleijk. Ik bedoel hj is vrolijk hoor en heeeeeeel ondernemend. Maar alles is mamamamamamamamamma en ik denk dat ie gaat rommelen met zijn slaapjes. Hij zit op 2 slaapjes en eigenlijk wil ik dat nog zo houden, maar misschien komt het 1 slaapje nu in de buurt??

Deel Deze Pagina