30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, oké dat is in ieder geval een bevruchting, maar ik snap ook wel een beetje je teleurstelling, je wil toch gewoon een superembryo... maar goed genoeg is ook goed toch? Ik ga twee weken hard voor je duimen. Wanneer mag je testen?

Pooh, het klinkt of Jens een beetje hyper is van het lopen enzo, helemaal enthousiast over deze nieuwe stappen. Misschien ken je het wel, ik wel in ieder geval als ik weer eens iets nieuws en spannends doe dan kan ik er ook niet van slapen :). Dat had ik als kind al als ik nieuwe schoenen had gehad, dan wilde ik daar de hele tijd naar kijken :D en het liefst dat het alweer snel ochtend is om ze weer aan te trekken. Ik kan me voorstellen dat Jens nu ook staat te popelen om weer te gaan staan/lopen, en ja zie dan maar eens tot rust te komen... (t is maar een theorietje hoor).

Wanna ojee, hebben jullie een virusje te pakken ofzo? Balen joh, veel beterschap! En hou die wc-pot in het oog he ;) (maar niet teveel hoor).

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb ik een leuke nieuwe banner, maar er staat wel onzin onder zeg. Wat vinden jullie van: Heppiebaby is 9 cm long (dus 1,5 cm gegroeid in 2 dagen??) en can make sounds :(:( hoe doet ie dat dan?
    Ik ga mijn banner weer vervangen hoor....

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    misschien zegt mini heppie wel...
    haaaalllllloooooo mama hier heppiiiiiiiieeeee ;) Flauw he?!
    Anyhow, mini is al helemaal af, alleen moet hij/zij nog groeien!
    Ik denk dat het een hij wordt ,stom he?!

Heb Jens maar na een uur wakker gemaakt, anders slaapt ie straks weer niet. Net mn oude fiets verkocht op MP. Stond al 3 jaar stil en had hem voor 150 GULDEN gekocht bij e Karwei iets van 14 jaar geleden, nu nog 25 euries voor gekregen en meer ruimt in de schuur! :)

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Beter een emmy van iest mindere kwaliteit als helemaal geen emmy zeggen we maar;)
    De kwaliteit lezen ze af aan de deling die de embryo doormaakt vanaf de bevruchting. Deze lag op 48 uur, terwijl ze meestal al een dagje verder zijn...maar volgende de mevrouw van het lab kent een embryo bergen en dalen en kan hij zomaar ineens wel verder gaan delen....daar hopen we dan maar op.
    Over 2 weken op 3 mei mag ik testen, dat is 18 dagen na de punctie. Weet niet of ik het zolang volhou, maar ga het proberen. Over 9 dagen moet ik stoppen met de utrogestan (bolletjes voor je baarmoederslijmvlies) en die houdt de ongi tegen, dus daarna wordt het pas echt spannend.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, ik kan ook op 3 mei testen, doen we het samen;)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannende dag meiden!!
    en daffie bedankt voor de uitleg!!

7. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daffie, de duimpjes draaien op volle toeren tot 3 mei!!! :) En voor Mieke natuurlijk ook...
    Ik ga het deze maand maar weer proberen, dan is mijn nod rond 13 mei... ;)

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; hoop dat we samen de test kunnen doen meid en dan met een heleboel smilies hier laten weten dat het positief is:D

9. ALL! EWffe snel, gisteren weg geweest en vandaag druk geweest en nu doodmoe, RIck is allemaal meegevallen alleen een dikke blauwe bult ;) Ik lees morgen bij!!!!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Soof, begrijp niks van je berichtje :p

11. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, ik snap het ook niet hoor Mieke :D wie snapt nou niks waarvan?

Pooh, dat is ook gek, in mijn omgeving denken de meeste mensen ook dat het een jongetje wordt, dus nu begin ik dat zelf ook een beetje te geloven, maar een meisje lijkt me ook zo leuk! We wachten af en zullen zien!

Mieke en Daffie, wat leuk dat jullie op dezelfde dag kunnen testen, spannende dag hoor!

zo, ik ga aan het werk hoor! doeidoei!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie, jongetjes zijn ZOOOOO leuk ;):D

13. mb02

mb02 Bekend lid

Daffie, wat super dat er een emmy is teruggeplaatst:), spannend hoor! Ga heeeeel erg voor je duimen!

Mieke, da's toevallig, jij ook op 3 mei NOD. Ga voor jou natuurlijk ook duimen.

Miep, ja, ik weet dat de gyn/kinderarts er snel kan zijn als het nodig is. Maar er werd ook eerlijk verteld dat als de nood niet zo hoog is, ze het dan eerst telefonisch proberen op te lossen. Nu weet ik ook wel de gyn/ kinderarts in het WKZ niet voor elk wissewasje aan je bed zal staan, maar het voelt toch wat veiliger. Die "angst" komt denk ik vooral door mijn overleden broertje, die had bij de bevalling een zuurstoftekort, en dat begint toch steeds meer in mijn hoofd mee te spelen.

Heppie, al een nieuwe banner op het oog;). Ik ben ook niet zo van de teksten, daarom hou ik het maar bij de banners van deze site.
    Dat is zo grappig in het begin, iedereen denkt aan bepaalde uiterlijkheden te zien of het een meisje/jongen wordt. Zo beweerde veel mensen dat ik een jongen ging krijgen, aangezien ik geen pukkels in mijn gezicht had????

ALL, op mijn werk zijn het nu echt de laatste loodjes, heb er totaal geen zin meer in. Ik zie mijn collega's vol energie rondrennen, en ik ga juist steeds langzamer lopen;). Ik voel me steeds meer een sta-in-de-weg, en voel me daar niet prettig bij. Zal zo blij zijn als ik thuis een langzamer ritme op kan pakken, dat ik me helemaal over kan geven aan het zwanger zijn:).

Oja, nog bedankt voor de reacties op mijn buik en de kamer:). Kamertje is nog niet af, het moet nog opgefleurd worden met gordijnen en leuke frutsels. Maar dat komt wel in mijn verlof.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, gelukkig nog maar een paar dagen werken en dan mag je lekker rustig aan doen!!!

Tja soms zijn de bakerpraatjes waar en soms gaan ze totaal niet op.

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Daffie: Wat goed dat er iig 1 eitje bij zat wat terug geplaatst kon worden!! Vanaf nu duimen draaien! Spannende 2 weken.

Mieke: Leuk dat je samen met daffie op 3 mei je NOD hebt. Ook voor jou weer spannend.

MB: Wat fijn zeg dat je geen weekenden meer hoeft te werken en verder nog maar een paar dagen toch? Dus nog heel even doorbijten ;) daarna kan je heerlijk gaan genieten.

enne soof ik begrijp je berichtje wel hoor. Fijn dat het mee gevallen is met rick en dat ie er alleen een blauwe bult aan over heeft gehouden. Is toch erg schrikken als je kind valt.

All: Gisteren bij gyn geweest. Helaas had ie niet veel tijd voor mij. Voor mijn neus zei de gyn dat ie het erg druk had en een dubbele afspraak had om half 10 (ikke dus met nog iemand) toen zei de assistente je moet nog maar afwachten of ze op komen dagen. Paar tellen later vroeg ze aan mij of ze mij kon helpen. Toen zei ik dus ja ik ben 1 van die afspraken van half 10. Hihi ze wist even niet waar ze kijken moest:D Stomme opmerking.
    Maar goed heb niet al mijn vragen kunnen stellen. Wel moet ik toch de komende cyclus tempen en weer bloedprikken. (Omdat ik 2 hele korte cyclussen heb gehad.) En de cyclus daarna wil hij dat we een samenlevingstest doen.
    Ben nog steeds niet ongi, wel al paar dagen steken en buikpijn. Af en toe behoorlijk heftig, zo heb ik het nog nooit gehad. Als ik ongi word is het even een uurtje en daarna ben ik ongi en dan tijdens heb ik dit zeurderige gevoel zo heel af en toe, het duurt nu al paar dagen. Als het maar niet een hele heftige menstruatie word, maar ja als dit een voorbode is dan word ik niet vrolijk zeg maar

16. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Daffie gefeliciteerd, met de terugplaatsing! Ik duim voor jullie dat de emmy vanaf nu een spurtje in gaat en uitgroeit tot een mooi kindje.

Birgit toch weer spannend nog niet ongi... ik zie in je onderschrift dat je langste cyclus 28 dagen was dus dat is nog wel even wachten. Hopelijk zijn het innestelingssteken.

Soof een dikke kus voor rick. Hoe is 't met je man en jezelf?

Mieke en Miepie ook weer (bijna) op het wachtbankje voor jullie duimen dat er een roze wolkje aan komt

Mbo ik had na zondag lekker in de tuin te hebben gezeten ook helemaal geen zin meer om nog twee weken te werken:D
    Lopen en vooral de trappen wordt hier ook steeds zwaarder. helaas moeten wij nog een ronde schilderen want het is nog niet helemaal gedekt;)

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    goeiesmiddags meiden, had dit topic ng niet eerder gezien

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    MB, succes met je laatste loodjes! En voor Simi schiet het ook alweer op, lekker hoor!

MB, ik snap heel goed dat je dan extra bewust bent van aanwezigheid van artsen. Volgens mij is er in het WKZ altijd een kinderarts aanwezig. Het diak staat echt heel goed bekend maar ondanks dat ik het er OK vond en de k.a. er onwijs snel was, begrijp ik niet zo heel goed waarom eerlijk gezegd. Het is echt een streekziekenhuis en het is onwijs fijn dat ze die kraamsuites hebben, maar er is niemand aanwezig 's nachts dus als dat erg belangrijk voor je is/wordt, dan zou ik toch na gaan denken over N'gein of WKZ...

Brigit, op welke dag zit je nu dan? Wie weet...... ;)

Mieke, JOUW jongetje is in ieder geval helemaal leuk! :D
    Ik denk ook dat Heppie een jongetje gaat krijgen, vraag me niet waarom...

Nou, weer aan die arbeit!

19. MIEKE en HEPPIE! Ik wilde even snel melden dat het met Rick zijn valpartij is meegevallen, hij had alleen een dikke bult op zijn hoofd!
    En dat ik zondag weg ben geweest en dat ik het maandag druk heb gehad SNAPPIE ;)

BRIGIT en SIMI! DAnk je wel, fijn dat iemand mij wel begrijpt :D :p met manlief gaat het ook weer goed. DIe is vandaag weer aan het werk gegaan.

Vanmorgen was de wc verstopt dus heb hier de hele ochtend de rioleringsman gehad. Maar we kunnen weer naar de wc 8)

20. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Miepie: Ik zit op dag 23 :) Ik ga er nog steeds vanuit dat het niet raak is maar stiekem toch stille hoop................

Deel Deze Pagina