Brigit, oh dat is toch heel positief voor je cyclus dat je nu al op dag 23 zit. Hebben ze aangegeven na de hsg of je cyclus daarna langer kan worden? Nee he, want ze beantwoordde je vragen toen ook al niet.
Hihi je weet het antwoord zelf al. Nee ze hebben er niks over gezegd. Maar heb van verschillende mensen gehoord dat hun cyclus niet verandert was na de HSG. Nou ja ik ga er vanuit dat het bij mij wel zo is want ik had wel erg korte cyclus. Mijn cyclus is normaal tussen de 21 en 23 dagen dus we zien het morgen wel. Het is zeker positief dat mijn cyclus nu al 23 dagen is, ik kan je niet vertellen hoe blij ik daar mee ben, ik kan het wel van de daken schreeuwen!! Die uitschieter van 28 dagen was na het gebruiken van vitamines voor zwanger worden. Daar ben ik heel snel weer mee gestopt. Ik weet niet eens meer welke vitamines het waren, wou het een keer uitproberen.
Brigit: omdat de duur van je cyclus wordt bepaald door de hormoonspiegels en niet door je baarmoeder zelf, zou je inderdaad niet verwachten dat een HSG ook maar enige invloed heeft op cyclusduur! Ik duim voor je. Toen je HSG had was je ei nog niet gesprongen, toch? En heb je er daarna wel meteen "werk van gemaakt"? Hier gelukkig wat minder diarrhee, maar kon het niet echt rustig aan doen, ook al is het mijn vrije dag. Moet namelijk nog een belangrijk praatje in elkaar draaien voor een congres. Ben met wankele benen nog wel even bloed wezen prikken vandaag. Pff, was kapot van het hele eind lopen van de parkeerplaats naar de poli van de gyn. Maar had eigenlijk gister al gemoeten en zou zo zonde zijn van alle moeite van deze cyclusanalyse als ik nu de laatste waarde niet liet prikken. Smurf is gelukkig ook aan de beterende hand, maar hij wordt nu stronteigenwijs! Is duidelijk mij aan het uitdagen en kan ongelooflijk boos en driftig worden als hij iets niet mag! Zo klein en al zo'n driftkikkertje! Hoop maar dat dit er gewoon bij hoort en dat het weer overgaat!
Jens is aan de dunne, ik denk/hoop dat het van zijn tanden komt. Ik mag niet zin zijn mond komen, maar hij kwijlt en zit met zijn vingers in zijn mond! @wanna, hier nog een dwarse ui hoor. Hij weet precies wat hij wel en niet wil.....
Hoi Mistiklady Wanna, fijn dat jullie weer bijna beter zijn. Brigit, dat bedoel ik dat dacht ik al. Soof, oh zit dat zo Miepie, hihi ja mijn jongetje is heeeee leuk Meiden die nog spulletjes nodig hebben, 22-25 april zijn weer de mama mazzeldagen bij prenatal, op bijna het complete assortiment 20% korting.
Daffie, wat goed zeg!!! Ook al is het geen super emmy, je weet maar nooit toch!!! Ik duim gewoon weer verder tot 3 mei Mieke, dus jij kan ook testen 3 mei, spannend! ik krijg blauwe duimen denk ik... . Zou wel mooi zijn zo snel alweer! Wanna, beterschap!!! Trouwens dat driftige herken ik ook wel hoor, hier is het inmiddels weer aan het over gaan maar tjongejonge, wat kon ons mannetje driftig worden zeg! Brigit, dus het begint spannend te worden voor jou, zou jij het zoveelste succesverhaal zijn n.a.v. de HSG?!?!?! Pooh, klinkt inderdaad als tanden... Hier alles rustig, mijn ei zit er weer aan te komen dus we zullen zien of we deze ronde raak gaan schieten, 8 mei is mijn nod.
EI! Dat vergeet ik helemaal te zeggen, ik heb ook een ei vandaag en donderdag is samenleving gewenst wat zeg ik dat toch mooi he 8)
We hebben een pauze als deze ronde niet lukt. En gisteravond is al afgevallen Rick heeft ons ca. 1 uur bezig gehouden en daarna was ik echt doodmoe Manlief had een heerlijk badje gemaakt met kaarsjes aan, super romantisch hoor, maar ik ben er 2x uit geweest voor Rick, toen maar afgedroogd en naar bed en toen ging Rick helemaal los. Ik zeg al tegen mijn man "hij wil helemaal geen broertje of zusje" Ach het ei zit er nog hoor!
Hahaha, laat je niet opjutten door die meiden hier Soof, tís toch wat dat ze zich met je sexleven gaan bemoeien. Miep, denk inderdaad dat ik toch maar voor het WKZ ga, de 24- uurs aanwezigheid van artsen is voor mij belangrijker dan de kraamsuites. En ik ga ervan uit dat ik poliklinisch beval, dus maar een paar uurtjes op zaal lig. Helaas heeft het WKZ pas op 30 mei een open dag, is voor mij wel erg "op de valreep". Wanna, beterschap! En succes met je driftige smurf. Brigit, ik duim voor je! En wat kan je blij zijn (met een soort van) normale cyclus, dat herken ik wel. Bij mij kan mijn cyclus tot in de 40 dagen lopen, en dan was ik (ondanks dat ik niet zwanger was) toch blij met een cyclus van bijv. 34 dagen. MVT, jij ook al begin mei je NOD, wordt een spannend wachtbankje. Succes met raak schieten. Simi, oooooh, die trappen zijn inderdaad een ramp. Vooral als ik naar zolder moet, dan sta ik echt even uit te hijgen...... Jammer dat je nog een keer moet verven, maareh....alleen verf gebruiken op waterbasis hoor. Anders je man aan het werk zetten, en af en toe een kop koffie aangeven. Wanneer komen de meubels? ALL, nog 3 diensten op de groep, dan zit het erop! Moet ook nog een computerdag inplannen om de laatste administratieve dingen af te handelen, maar het scheelt als ik niet meer met de kids aan het werk moet. De kinderen zijn overigens wel heel grappig, ze hebben de gekste opmerkingen over zwanger zijn/ geboortes enz. Bijvoorbeeld: "ik kom niet uit de buik van mijn mama, want daar heb ik geen herinneringen aan" . Of toen ik een keer limonade over mijn shirt liet vallen "niet weghalen, want nu kan de baby ook wat limonade drinken".
Soof, heel mooi gesproken Wel jammer dat Rick zich ermee heeft bemoeid. Maar goed er zijn nog meer kansen Spannend hoor begin mei met allemaal NOD's Ik duim mee voor jullie! mama's met eigenwijze mannetjes, en meisjes sterkte! Ik denk dat jullie er af en toe ook wel zat van zijn maar ik vindt het ook wel weer mooi om te lezen dat jullie kindjes allemaal een echt karaktertje krijgen. zo nu weer even meeting... Liefs, simi
MB! Ja dat gaat snel ineens he! Ik had dat ook en dan te bedenken dat ik ook nog eens 14 dagen eerder ben bevallen Wat grappig die opmerkingen van die kindjes, dat is echt heel puur he! Maar fijn dat je al wat rustiger aan kan doen. MIEKE! Zo is dat er is altijd nog vandaag enmorgen, want hij zal denk ik vrijdag of zaterdag springen. Ik voel dat heel erg goed, dus dat is makkelijk