Soof, maar je eitje is dan nog wel te bevruchten hoor, na de sprong? Ik duik weer de zon in, Boaz slaapt en ik begin al lekker te kleuren8)
Eigenlijk niet, want hetzaadcelletje doeter te lang over om op de goede plek te komen en dan is je eitje alweer dood.
Wat hebben jullie veel geschreven!! gezellig hoor! Ik ben hier maar effe snel ,zwaai zwaai. Mn schoonmoeder komt morgen met haar vriend uit Zweden over. Ik verwacht ze morgenochtend, ze komen met de boot aan in Amsterdam en dan met de trein naar Rotterdam. Duimen dat het gezellig wordt...pfff Het belangrijkste is dat ze mn vriend en Jens ziet. Ze gaan maandag avond al weer weg, dus moet toch lukken???
Heppie, da's balen van de yoga. Vind het ook vreemd als er meiden zijn die al zo vroeg met yoga beginnen, dat snap ik dan ook niet van de lerares. Mijn ervaring is dat je er pas wat aan hebt als je het kindje voelt bewegen, aangezien je ontspanningsoefeningen doet waarbij je contact maakt met je kindje. En als je dan je kindje nog niet voelt, dan is dat wel jammer. En je doet ook veel oefeningen die gericht zijn op de bevalling, en om daar nu al met 8 weken mee te beginnen. Ik ben zelf met 24 weken begonnen, en dat is echt vroeg zat. Succes met zoeken naar een leuke yoga-club!
effe voor je gegoogeld De rijpe eicel overleeft na de eisprong slechts 12 tot 24 uur. Zaadcellen overleven in de eileider 48 tot 72 uur. Indien een zaadcel niet vlak na de eisprong met de eicel versmelt, zal er dus geen bevruchting plaatsvinden. Tijdens een zaadlozing komen miljoenen zaadcellen vrij, die een lange reis van 12 tot 24 uur moeten afleggen van de vagina naar de eileider, waar de bevruchting plaatsvindt. De kans op bevruchting is het grootst als de zaadcellen in de eileider zijn op het moment van de eisprong. Er is dus een grotere kans op bevruchting wanneer gemeenschap een tot twee dagen voor de verwachte eisprong plaatsvindt. SNAPPIE
Ja heel goed, maar zo wist ik het wel. Alleen ik dacht dat de zaadjes er misschien iets sneller over zouden doen... hihi racemonstertjes. Thanks Soofje
Goeiemorgen ladies! Onze Smurf heeft vanochtend met diplomazwemmen zijn Guppy 1 gehaald! -straal- Zo cute, er was een echte uitreiking en hij werd naar voren geroepen en kreeg zijn diploma uitgereikt en alle mensen gingen klappen. Hij vond het helemaal leuk! (Het zwemmen zelf vond hij vandaag wat minder ) De rest had allemaal familie mee gevraagd, maar aangezien al onze familie 130 km verderop woont en het al om 8:15 begon, zijn wij maar gewoon met zijn drietjes gegaan. Vanochtend temp nog hoog en geen ongi. Als ik dezelfde LF heb als de vorige 3 cycli, is mijn NOD morgen. Spannend.
Wanna; gefeliciteerd met Smurfs eerste zwemdiploma!!! Morgen dus je NOD....spannend....ga je meteen testen als je niet ongi bent of wacht je nog effies? Hier alles rustig. Vanmorgen met mijn moeder en Myrthe naar de stad geweest... een leuke badhanddoek en handdoek voor Myrthe gekocht van hello kitty (vindt ze helemaal prachtig) en voor mezelf 2 linnen broeken, een rokje en 2 leggings....ook nog een nieuwe stofzuigervoet op de markt gehaald want deze was afgebroken van de week. Myrthe ligt nu lekker op bed, dus even forummen en daarna even lekker in het zonnetje. Mijn man had gisteren ineens gratis kaartjes voor de musical love me tender voor vandaag gekregen van zijn werk. Die gaven 100 kaarten weg en nu hebben wij er 4 Mijn ouders gaan mee, dus wordt vast gezellig vanavond. We moeten naar Carré... Mijn broer en zijn vriending wilden wel oppassen, dus gaat helemaal goed komen
OOOHHH wat leuk, veel plezier!!!! Ik moet nog 1 1/2 uur werken maar ja de deur staat open dus ik geniet een beetje mee!
Daffie zit nu te genieten van de musical. Is 'ie leuk? Sophia, heb je morgen vrij? Ik mag dan werken. Hopelijk zijn er amper/geen klanten en kunnen we de ligstoelen uitproberen.
Het was echt erg leuk....zeker omdat het ook nog gratis was hahaha. Hebben heerlijk mee zitten swingen
Daffie, wat leuk. Heerlijk genoten dus. Wanna gefeli met smurf zijn zwemdiploma En en en? ongi of getest? Je kaartje ziet er zo veelbelovend uit!!! ik duim, spannend zeg. Ik hoop het zo voor jullie. Timon, hoe gaat het prikken? Meiden, geniet van het mooie weer vandaag 8)
Zo, ik zal niet meer zeggen dat het zo rustig is... Lees net bij enne Wanna, wat maak je het spannend!!! Verder iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten!? Gisteren zijn we lekker wezen fietsen, we zijn ook nog op schoenenjacht geweest voor Thom. Hebben we leuke gevonden, vergeten we ze op te halen voor 17.00 . We dachten ze op te halen op de terugweg en zaten heerlijk op een terrasje een ijsje te eten, realiseren we ons ineens dat het al 17.10 is.... wij balen!!! Vandaag weer zo'n heerlijk dagje! Hoi Sherry, welkom hier. Ik ben de moeder van Thomas, bijna 32, ik werk bij een makelaar en zijn inmiddels al weer bezig met ronde 8 voor een brusje voor Thomas. Pooh, veel plezier met jouw schoonmoeder! Ik zit weer op het wachtbankje, 8 mei is mijn NOD. We zullen zien...
Wanna, spannend, ga je vandaag testen???? En gefeliciteerd met smurf's 1e zwemdiploma. Daffie, altijd leuk, vrijkaartjes voor een musical. Wat een heerlijk weekend is het zeg! Gister met s.zusje naar de prenetal geweest, zij heeft de halve collectie van nijntje-speelgoed gekocht, en ik lakentjes en een adapter voor de maxi cosi voor op de wandelwagen. Het was enorm druk, maar wel gezellig om met al die wachtende dikke buiken te kletsen. Verder gaat mijn lijf me ineens enorm in de weg zitten. Weer last van mijn rug, dus ga morgen de fysio maar eens bellen. En gister ook last van kortademigheid, als ik de trap opliep moest ik echt even zitten om mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik wilde van alles in het huishouden doen, maar het lukte me niet. Mijn lijf is in de ban van de zwangerschap, en ik moet me eraan overgeven, maar ooooooooh....tís soms zo moeilijk. Vanmorgen even mijn frustraties eruit gehuild, dat luchtte op. Ik denk dat ik morgen ook mijn werk bel om te vragen of ze mijn dienst voor dinsdag aan iemand ander willen geven. Dat is een zware dienst met veel drukke kinderen, zie er als een berg tegenop. En als ik dan nog zo kortademig ben is het gewoon niet te doen. Nou ja, genoeg geklaagd. We gaan zo naar het strand om foto's te maken voor op het geboortekaartje, hoop dat het gaat lukken. Heb allerlei leuke ideeen, maar nu kijken of het in de praktijk gaat werken (en er nog een plekje te vinden is zonder mensenmassa's)