30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, ze horen alleen wat ze willen horen lijkt het wel!
    Jammer he?! Ik heb nog het geluk dat ze 1400 km verder op woont, maar dan nog is 2x per jaar ene hele opgave.
    En mn vriend heef teen hoog laat maar gehalte...en ik haar laat maar

2. DAFFIE! He wat jammer meid, en wat snel. Maar ik begrijp dat dat dus kan. Geniet maar lekker van je weekje vakantie. Wanneer is je 2e poging?

POOH! Oh wat erg............. ik was allang ontploft wat denkt ze wel niet. Mijn man heeft dat ook , dat "hoge "laat maar" gehalte. Walgelijk soms, en ikke maar ontploffen! Nog een paar uurtjes meid!

MIEP! He dat was lang gelden e njong was is die meid snel zeg.......... Rick heeft gisteren een paar "pasjes" gekropen zoals het hoort!

Rick had vanmorgen een ochtenhumeur :D niks was goed, even spelen en dan in een driftbui uitknallen :$ hup naar bedje toe! En dat was prima, hij slaapt u nog heerlijk. Mam effe bijkomen :)

3. mb02

mb02 Bekend lid

Daffie, wat onzettend jammer:(. Maar ik dacht dat je dagelijks iets in moest brengen wat je ongi tegenhield?
    Is wel fijn dat je nu vrij bent, kan je het rustig verwerken. Geniet wel van je vakantie en ga een hoop een hoop leuke dingen.

Pooh, het is bijna 15 uur.......;).Jouw s.moeder doet me wel een beetje denken aan mijn eigen s.moeder, die is ook zo dominant en eigenwijs. Ik hou mijn hart dan ook vast voor als mijn kleine meid er eenmaal is, ben er bang voor dat ze mij gaat vertellen wat ik wel/niet moet doen. En als ik ergens niet tegen kan....:x. Het verschil is natuurlijk wel dat ik haar niet voor een paar dagen te logeren krijg, kan me zoooooo voorstellen dat je er GEK van wordt.

Timon, jij ook al zo'n fijne s.moeder;).

Miep, fijn dat alles goed gaat met snelle henkie;). Mijn neefje heeft het kruipen op handen en voeten ook bijna door, zo leuk om te zien hoe fanatiek hij dat blijft oefenen.

Heppie, denk dat de beeb de trillingen wel voelt, maar er geen last van heeft. Doe je wel rustig aan.

Sherydan, welkom nog hier! Ik ben 33 jaar en 33 weken zwanger van mijn 1e beeb. Er zijn hier meer meiden bezig voor een tweede, dus je zit hier helemaal goed.

Brigit, jammer dat je alsnog ongi bent geworden:(, maar wel fijn dat het deze keer 23 dagen duurde. Ik had ook een hekel aan het tempen, maar door het op FF bij te houden wordt het wat "leuker". En je kan de meiden hier vragen mee te kijken, daar heb ik veel aan gehad. Dus is echt een tip!

ALL, vreselijke dag gister, hele dag knallende rugpijn, wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Ook nog verkouden geworden, wat mijn kortademigheid geen goed doet:(. Ben naar bed gegaan met een paracetamol en een warme kruik, heb hierdoor wel wat beter geslapen. Ga zo mijn werk bellen, even overleggen met mijn leidingevende. Ik wil me niet ziekmelden, ik moet nog afrondende klusjes doen en wil donderdag wel op een leuke manier gedag zeggen tegen iedereen.
    We zijn gister nog wel naar het strand geweest, lopen gaat me nog prima af. We hebben leuke foto's gemaakt, maar helaas was het vrij bewolkt aan zee;).

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi hier 2 keer na ongi dag pas positief getest.
    waarvan de 2de keer ik maar bleef testen. voor de nod, nega en logicsch, op de nod, 2 dagen later, en een dag later , etc, pas na een week werd ie pas positeif en heel erg licht dat ik na 2 dagen nog eenkeer testte en toen was ie gewoon positief, enmijn dochter is nu 9 en mijn zoon 11

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Leuk zeg die schoonouders:( NOT ze maken het zichzelf zo moeilijk. Mijn schoonmoeder heeft vorig jaar het kontakt verbroken met 2 van haar 3 kinderen (en 1 daar had ze al in jaren geen kontakt meer mee) Wel lekker rustig zo en we zijn er allebei niet rouwig om. Ik snap het alleen niet, nu heeft ze 3 kinderen en geen kontakt met ze:(

MB: Vervelend zeg met je rug! Bij mij helpt zwemmen, misschien is dat bij jou ook wel lekker? Je beweegt je spieren maar belast ze niet. Bij mij helpt het altijd als ik last heb van rug of schouders.

Daffie: Balen van je ongi!! Is het zeker weten ongi? Kan het geen innesteling zijn?

Voor de nieuwsgierigen onder jullie, ik heb een temp kaartje gemaakt. Ik heb er al wel eens gebruk van gemaakt en het is idd leuk om te doen. Maar zelf vind ik dat ik dan te veel met zwanger worden bezig ben en ik wil gewoon dat het leuk blijft. Het moet geen moetje worden. En met tempen moet je het elke dag op dezelfde tijd doen anders klopt er al helemaal niks van, dus op mijn vrije dagen gaat die wekker om 6uur:$ hihi dus je begrijpt ik ben blij als ik weer mag stoppen.
    Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden........

6. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Oh Daffie, wat jammer! En zo snel ook! Nou, kop op en je zal zien dat het de volgende ronde raak zal zijn!!! Wanner mag je voor de volgende ronde, meteen na je ongi, of moet je eerst even wachten?

Wanna, hmmm, toch blijft het spannend! heb je vandaag ook nog getest of wacht je echt tot woensdag?

Pooh, nog even volhouden meid! Gewoon je kop in het zand steken, en ene oor in en andere weer uit (maw gewoon negeren) en anders ga je even een stukje lopen alleen met Jens...

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, wat balen van je rug!!! bah probeer toch wat rust te nemen.

Brigit, ik zou niet de wekker zetten hoor. Een uurtje later tempen kan geen kwaad.

Soof, is Rick weer afgekoeld ;)

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Daffie: ach wat naar meid! Dikke knuffel! wanneer hoor je wanneer jullie door mogen?

Mieke: mijn LF was de laatste 3 cycli 9-10 dagen. Daarom werd ik ook zo hoopvol dat ik nog niet ongesteld was geworden. Ik had ook tegen de gyn gezegd dat ik dacht dat mijn LF te kort was (op basis van tempen en ovutesten van de laatste 4 cycli) Zul je zien dat ik net nu ze alles doormeten, ineens een heel andere cyclus heb. Maar tot december had ik een cyclus van 31 dagen en volgens mij een langere LF. Dus: of ik heb nu gewoon een langere LF en dan wordt ik komende week ergens ongesteld, of (kleine hoop) test moet gewoon nog positief worden.

Brusje: dank voor je bemoediging! :)

Pooh: het is bijna voorbij!

MB: kun je niet wat administratieve taken krijgen voor de laatste paar dagen, zodat het niet meer te belastend is?

Brigit: ik ga zo naar je kaartje kijken

Soof: sterkte met Rick z'n ochtendhumeurtje! :)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, wat was je temp vanmorgen?

10. Rick heeft goed geslapen en nu is het beter! Ik ga nu naar een vriendin, tot straks maybe!!!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; heb net mijn kaartje bijgewerkt. Komende dagen worden spannend.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze is weg!!!! Het ging gelukkig wel wat beter nadat ik mn hart heb gelucht. En ze was heel lief met JEns en hij liet het gelukkig ook toe!
    Ze heeft hem en ons flink verwend met kadotjes en geld.
    Ach, volgende keer is september, als wij daar heen gaan met vakantie!

Ik ga nu effe puinruimen en de logeerkamer klaar maken. Mijn moeder komt vanavond weer en die moet toch in een schoon bed!

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gefeli!! pooh, nu even bij komen? Heb je daar tussen door ook nog even tijd voor :)

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vast een verademing om je moeder in huis te hebben nu je schoonmoeder weg is, Pooh.
    Je heb er dus wel iets van gezegd? Vast net voor vertrek zodat ze niet lang dwars kon zitten.;)

Meiden, wat ben ik moe in mijn benen! Hopelijk toch niet van de decapeptyl, want dan moet ik nog 3 weken. :$

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Thanx meiden, jullie zijn lief,

Ben vanmiddag met mijn moeder naar de stad geweest en heb hele leuke sandaaltjes en waterschoentjes voor Myrthe gekocht.
    Verder voel ik me eigenlijk mest goed, het is klote, maar we hadden er al een klein beetje rekening mee gehouden.

Belde ik met de poli voor een nieuwe afspraak, kan ik pas 31 mei terecht:$:$ Kon echt niet eerder en ze wilden ook geen telefonische afspraak maken. Ik heb verteld dat ik al diverse schema's en hormonen heb gehad en ik dus alleen een nieuw schema en de recepten nodig heb en die kunnen ze opsturen (hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan), maar ik kreeg mooi te horen dat ik de 31ste kon komen en dat dat dus niet kon. DAn ben ik dus alweer een keer ongi geweest en kan ik eind juni wrs eens een keer beginnen met een nieuwe poging. Dat wordt dan wrs een lang schema en dus moet ik eerst aan de pil,. waardoor het pas juli/augustus wordt eer we weer een punctie kunnen hebben:(:$:$ Was echt zo boos. Heb de gynaecoloog die de trial leidde waaraan ik meedeed deze poging een mail gestuurd in de hoop dat zij nog kan zorgen dat ik voor mijn volgende ongi nog een afspraak kan krijgen. Helaas kreeg ik een mail terug dat ze tot 2 mei afwezig is en dus kan ik niets meer doen als afwachten:(:( BEn echt zo boos dat we nu weer zo lang moeten wachten.....

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik dacht dat mensen die al in de molen zitten direct door kunnen stromen naar een volgende poging. Dat ze geen ruimte voor een mislukte poging vrij hebben gehouden. Ik kan me zeer goed voorstellen dat je enorm boos bent. Zoveel kostbare tijd die verloren gaat.

17. DAFFIE! Jee wat erg is da zeg, dat vind ik echt heel zielig voor je. En absoluut niet te geloven zoiets, ik dacht dat je net als ik gewoon weer met de volgende ronde door gaat. Maar dat ligt dus heel wat gecompliceerder. Als je gyn terug is van vakantie kan ze dan nog op tijd de boel in gang zetten?

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ze zijn met meerdere gyn. daar en daarom kan ik niet snappen dat ze geen eerdere optie voor je hebben. Zijn er zoveel nieuwen dat je bijna een maand op een afspraak moet wachten?

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Zijn allemaal hele goede vragen meiden. Ik kom zelfs bij een gyn waar ik nog nooit een afspraak mee heb gehad. Heb eigenlijk nog nooit echt één behandelaar gehad daar... Degene die we hadden werd zwanger en is nu net terug, maar zit alweer compleet vol.
    2 jaar geleden na de mislukte IVF heb ik ook een tel. afspraak gehad en toen werd en wel een nieuw schema opgestuurd.
    Diegene die op vakantie is, doet volgens mij alleen het onderzoek, maar ik hoop dat zij het kan vervroegen. Heb in mijn mail gezet dat ik het gevoel heb nu langer te moeten wachten omdat ik aan het onderzoek heb meegdaan. Dit doordat ik een ander schema moet krijgen.
    Ze kunnen mij zo een lang schema sturen over de post, want ik weet precies hoe ik alles moet spuiten. Heb ik er ook in gezet, dus hoop echt dat zij iets voor me kan betekenen. Op het antwoord zal ik toch nog echt een weekje moeten wachten helaas.

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Daffie, wat is dat kl*te voor je zeg! :x Echt heel raar hoe dat loopt, hopelijk is die gyn een workaholic en leest ze je mailtje vóór 2 mei op een Blackberry ofzo....

Deel Deze Pagina