Ja, hatsjoe! *niest zonder hand voor mond* Nee, er zijn echt zoveel mensen verkouden nu, ik denk dat het in de lucht zit.
Miepie is Mallorca of Menorca geen optie, of is het in die periode nog geen mooi weer ..... (Soof)? Daffie, wat naar dat Myrthe zo ziek is, beterschap. Simi, je bent al vertrokken maar ik wens je alsnog een fijne vakantie hoor. Wanna, je kaartje ziet er mooi uit. MamavThom, welkom terug Soof, tjee zeg dat is niet niks wat er met je schoonmoeder aan de hand is. En wat een zware beslissing voor haar maar ook voor haar zoons. Sterke.
Mieke: ziet er niet gek uit he? Heb vandaag bloed laten prikken. Volgende week maar eens even bellen. Soof: heftig hoor met je schoonmoeder! Ik neem aan dat ze nog wel "verder" wil, toch? Dus ze zal straks wel gaan dialyseren? Hoe vitaal is ze nog? Zou ze zelf buikdialyse kunnen, of ziet ze dat sowieso niet zitten?
Meiden, Myrthe van Daffie ligt in het ziekenhuis Ze heeft oorontsteking, zoals ze hier zelf al vertelde, maar haar gezichtje werd helemaal dik en nu blijkt dat er een infectie bij haar oog zit. Ze krijgt nu AB en pijnstilling en Daffie slaapt bij haar. Sterkte lieve Myrthe en Daffie.
Oei, ik vond het al vrij ernstig klinken dat haar ene oogje zo dik werd! Wat naar zeg! Ik hoop dat ze snel opknapt en weer mee naar huis mag. Arm kleintje! Vanochtend wat bruinverlies. Eigenlijk iets te kort ten opzichte van mijn andere cycli, maar zal toch wel het begin zijn van mijn ongesteldheid. Baal wel, want heb gister bloed laten prikken en straks was het te laat en moet ik het eerst nog weer een maand over doen, voor ze er wat van kan zeggen.
Och arme Myrthe! Sterkte voor daffie en gezin en heel veel beterschap met de kleine meid!!! Mieke, wat is AB? Thom had laatst ook een ontsteking achter zijn oog waardoor zijn oog en wang helemaal dik werden, hij kreeg penicilline en het was gelukkig binnen een paar dagen weer over. WbM, jammer! maar wie weet is het niet jouw menstruatie maar wat anders, ik hoop dat het niet doorbreekt.
DAFFIE! Jee wat zielig, heel sterkte en beterschap!!! bh jkljuercvnmgf sorry mijn zoon typt graag mee WANNA! ja ze wil wel, maar wij denken dat ze het alleml erg lichtjes ziet. Ze wil de thuisdyalise maar vergeet dat ze er geen ruimte voor hebben en dan niet te vergeten het steriel houden. Ze heeft tegen de arts gezegd dat ze een logeerkamer heeft, maar vergeet te vertellen dat ze daar slaapt, onder de zonnebank, dat er 3 kledingkasten staan, alle was er altijd hangt en dat je er je kont niet kan keren............... BLoeddialyse is beter, denken wij. Maar goed er zijn nog 2 gesprekken. MIEKE! Wat is AB?
Hahaha, stelletje mutsen! MamavanThom: denk helaas dat het niet raak is, temp zakt ook weer. Ik vind het heel dubbel, want als ik niet met mijn laatste kansen bezig was, zou ik nu nog niet zwanger willen worden, maar het liever nog even uitstellen. Hel gek om nu alweer steeds "op het wachtbankje" te zitten Soof: tja, dat is geen simpele beslissing! je moet er bij vorkur inderdaad wel een beetje ruimte voor hebben. De capaciteit om te snappen hoe je steriel moet werken en meerder malen per dag wisselen en dat dus elke dag. Voordeel van bloeddialyse is dan inderdaad dat anderen het voor je doen, dat je drie keer in de week er een halve dag mee kwijt bent, maar de andere dagen niet hoeft te spoelen. Nadeel is wel dat je ook je vrijheid een beetje kwijt bent, in die zin dat als je een weekje weg zou willen, je dan dus ook een dialye plek op je vakantie adres moet regelen. Maar ik weet niet hoe actief of reislustig je schoonmoeder is.
Wanna, maar als we het dan over jouw laatste kansen hebben, kunnen ze dan nog iets in het ziekenhuis voor jullie doen met behandelingen in de mm? Of is het dan helemaal verkeken?
Miepie: hahaha en dat met jouw IQ! Mieke: afhankelijk van deze bloeduitslagen zouden we inderdaad bekijken of er nog mogelijkheden zijn. Mijn FSH is nu 12, maar sommige ziekenhuizen houden als bovengrens 10 aan. Daarboven bieden ze geen "hulp" aan. Ik weet niet precies hoe dat in mijn ziekenhuis is. in dit soort situaties wordt er wel eens besloten om de laatste kansen zo optimaal mogelijk te gebruiken bv met IUI of zelfs IVF. Het lastige is dat mijn bloeduitslagen niet helemaal eenduidig zijn. Als er de mogelijkheid is het "op de natuurlijke manier" te doen, zou ik dat natuurlijk het liefst willen.
Wanna, dat is dan nog veel onzekerheid zeg, bah! Maar het zou dus wel kunnen, afhankelijk van de waardes. Nu maar hopen dat die niet tot de bovengrens reikt.
aub langzaam praten ik ben BLONT WANNA! Ze is helemaal niet actief, dat is misschien wel het probleem....... Ze gaan zo wel eens aan dagje ergens heen, maar dat valt wel mee. Ze kan al bijna 2 jaar niet zo goed meer lopen omdat ze etalagebenen heeft. EInd van onze straat (is echtniet lang) haalt ze niet hoor. Er zijn op dit moment zelfs dagen dat ze niet van de woonkamer naar de keuken kan lopen! Daarom maak ik me erg veel zorgen of het allemaal wel kan bij haar. Zaql wel want de artsen hebben dit besloten. Maar e heeft ook nog een hart wat niet meer goed pompt. Tja al met al is het niet zo best zeg maar MIEKE/MIEPIE! Mallorca of Menorca is in deze tijd ook niet zo'n fantastisch weer. Mallorca zou de beste optie zijn, omdat daar het hele jaar wat te doen is en het op zich lekker weer kan zijn. Het is niet voor niks de 2e thuishaven van de duitsers.
Ah leuk, een eiland vol met Duitsers... Maar ja, het is dat of de Engelsen op Tenerife en ik weet wel welke club erger is op vakantie... We zoeken vrolijk verder, Gran Canaria misschien...? Lastig hoor. Ik wil, als ik al die moeite doe van vliegen enzo, ook wel echt een beetje lekker weer. Niet dat we op vakantie in 15 graden en regen zitten. Gaat goed komen!