30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Uhhh.....ok ;) ik gooi het ook maar op het blond zijn dan... hihihi!

WbM, oh balen, een daling in je temp geeft inderdaad wel een ongi aan, helaas.

Sophia, wat vervelend allemaal dat ze niet door heeft hoe erg het allemaal eigenlijk is. ik hoop dat jullie met z'n allen de juiste beslissing kunnen nemen, sterkte ermee!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @daffie ,sterkte met Myrthe!! Echt zielig, hopelijk mag
    ze snel weer naar huis!

@all ,ik lees duitsers ??? Pas op voor de kuilen in het zand dan... (hahaha, lekker duffe grap pooh)

@soof ,heftig voor je schoonmoeder zeg .hoe kan een nier verschrompelen? is dat een ziekte?

3. POOH! Mijn gok is gedeeltelijk lichamelijke aanleg. Maar toch ook dat ze altijd erg veel alcohol heeft gedronken! Ze zijn altijd erg verbolgen over het feit dat manlief zijn broer alcoholist is, maar laten we het erop houden dat hij het niet van een vreemde heeft!

4. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ow Daffie, dat is niet best! Hopelijk knapt Myrthe snel weer lekker op met de AB, sterkte!

Wanna, o jee een temp daling... balen meid. Ik kan me je dubbele gevoel wel een beetje voorstellen. Je hoofd hoeft nog niet, maar je lichaam begint haast te maken.

Sophia, een probleem komt nooit alleen (euh, waar ik dit rijmpje nou vandaan haal? vast niet van een tegeltje aan de wand ;) ). Althans, bij je schoonmoeder lijkt het daar wel een beetje op? Hopelijk kan ze de juiste beslissing voor zichzelf nemen. En wieweet kan de thuiszorg nog iets voor haar betekenen?

MvT, je was er alweer! Lekker gehad in de sneeuw? Je zat ook op het wachtbankje voor je vertrok toch? En?

Mieke, hoe gaat het met je zwangerschap? voel je al iets?

Wij willen in de tweede week van april op vakantie en dachten aan Italië, maar hoe is het weer daar dan? Ik hoop dat het dan al een beetje lente is. Sophia wat denk jij ervan?

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Italië moet je natuurlijk sowieso doen, prachtig en fantastisch land, ook als het niet superheet is! :D (ben Italofiel) Volgens mij is het in april trouwens prima weer ten zuiden van de Appenijnen dus Toscane, Umbrië en in de mooiste stad ter wereld: Rome. :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, zie dat je ongi bent geworden :(

Heppie, hier alles goed, ik voel nog niks, tis dat de testjes positief zijn anders zou ik denken dat er niks aan het handje was. ;)

Miepie, en de griekse eilanden? Sicilie? Lanzarote? Fuerteventura.... nou ja Soof kan je beter informeren en adviseren.

7. HEPPIE! Qua Italië moet je maar naar MIEPIE luisteren, die weet het in dit geval beter :D

MIEKE! Ik zou pas vanaf half juni naar de griekse eilanden gaan. Er staat altijd erg veel wind in het voorjaar en dat is niet prettig, en de toeristische gedeeltes zijn dan nog heel erg stil. Je hebt kans dat restaurantjes en winkeltjes dicht zijn. Maar het vaste land is misschien een alternatief, alleen niet echt baby-geschikt denk ik.

Voor vroeg in het jaar op gepaste afstand lekker weer te hebben zijn de canarische weilanden gewoon het beste! Eventueel Cyprus en ietsje verder vliegen Egypte.

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik geloof dat een leuke villa op Tenerife gaat lukken! Mijn man is er vandaag mee bezig geweest (die heeft Mini-dag dus niks te doen :D) en het ziet er redelijk hoopvol uit!
    Thanks voor het meedenken! En trouwens Sicilië op een ander tijdstip in het jaar zou ik ook nog heel graag willen, daar ben ik (als Italofiel dus) nog nooit geweest en lijkt me prachtig!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik ben eens in mei op Rhodos geweest en dat was prima te doen maar denk dat het nu inderdaad nog wel fris is.
    Het vasteland van Griekenland vind ik ook prachtig en de Grieken zijn echt heel vriendelijk! Ik zou het wel doen met een auto, toen wij gingen deden we alles met de bus enzo dat zou nu idd niet handig zijn.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Soof-Blontje :D Tja, dat klinkt inderdaad of je schoonmoeder niet zo heel veel kan. Wel belangrijk dat de artsen dat ook goed weten, voordat ze dingen aanbieden die ze gewoon niet aankan. Maar ik neem aan dat je vriend en zijn broer bij het gesprek zijn geweest?
    Een nier verschrompelt trouwens als eindstadium van alle nierziekten, dus bv door lang bestaande hoge bloeddruk.
    Handig, die reisadviezen van je :) Wij hebben in september vakantie. Zat te denken aan een appart-hotel met goed zwembad enzo in Portugal of mallorca. Niet te ver vliegen maar hopenlijk nog wel lekker weer. Hou me aanbevolen voor goeie tips ;)

Heppie: Italie, dat is inderdaad ook heeerlijk. Zelf ben ik ook echt een Rome fan. Al is Florence ook best mooi. Hebben eens een huisje gehuurd in Toscane op het platteland, was zooo mooi!

Mieke: ja, hier heeft ongi inderdaad doorgezet. Dwz beetje rood bloed bij afvegen, verder niet veel, maar meer is het ook niet meer geweest in het afgelopen jaar.
    Wat duurt het nog lang voor het 1 maart is!

Miepie; ik hoop dat tenerife gaat lukken!
    Hoor je dat vandaag nog?
    Nog geen uitnodiging gehad op je sollicitatoebrief ;) ?

11. WANNA! Ja, mijn man en zijn broer zijn erbij en ik heb mijn man op het hart gedrukt dat hij moet zeggen hoe de situatie werkelijk is.
    Dat van die hoge bloeddruk snap ik dan wel, dat heeft ze de laatste jaren veel. De laatste maanden zelfs heel erg hoog!
    Dus ik mag/kan drankgebruik niet koppelen aan verschrompelde nieren?

In september kan je gerust naar Mallorca of Portugal. Denk er wel om dat de duitsers vakantie hebben in september en dan "massaal" naar Mallorca gaan om te fietsen. maar ze zitten ook op bepaalde plaatsen. Alcudia bij is erg leuk en zitten meer engelsen. Maar om met kleine kids te gaan perfect de zee loopt erg langzaam af. Je kan echt ca. 50m lopen en dan sta je er nog niet tot je knieen in. Heeft een mooi winkel en restaurant gedeelte.
    OVerigens is Cala d'Or ook erg leuk. ALlemaal laagbouw met witte bebouwing en een heel leuk centrum, hier komen voornamelijk nederlandewrs. Maar in die tijd juist jonge gezinnen, de jeugd en bouwvak is al weer weg dan. Ik vond dat het leukste plaatsje op Mallorca!

De Algarve is ook super mooi, maar hou daar rekening met steile straatjes en hobbelige straatjes. De westkust ken ik niet.

Ik denk dat ik geld ga vragen voor al die adviezen en voor mezelf ga beginnen :D

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, gelijk heb je! Ik had op mallorca wel een accomodatie gezien in muro huppeldepup, maar ik zal eens naar Alcudia of Cala d'Or kijken.
    Alcoholgebruik leidt eigenlijk vaker tot leverproblemen dan nierproblemen. Maar vaak hebben mensen met wat overmatig alcoholgebruik sowieso een wat ongezonde levensstijl. Veel roken, hoge bloeddruk, dat gaat vaak allemaal samen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben ik blij dat ik 0,0% alcohol drink. ben nog net niet van de blauwe knoop!! ;)

14. Nou ja de lever functioneert ook niet meer goed hoor. Eigenlijk werken alle organen niet meer naar behoren. En ja ze heeft ook altijd veel gerookt en zolang als ik haar ken (nu 7 jaar) rookt ze stiekum omdat manlief het niet mag weten ivm haar hart. Dus hoe eigenwijs kan je zijn......... Maar goed het blijft een ernstige zaak. Laten we hopen dat het allemaal wat meer kwaliteit van leven brengt.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoe kan je nu stiekem roken?? ik bedoel, dat RUIK je toch????

16. als ze bij ons of zwager op bezoek was, of ze bleef heel lang in de keuken om te koken en dan rookte ze met de deur open. Tja en als manlief dan niet komt kijken in de keuken heb je vrij bal he!
    Op feestjes ging ze bij hem uit de buurt staan om even te roken, je wordt heel vindingrijk hoor! HIj heeft haar 2 jaar geleden betrapt maar tot zo'n 3 mnd terug lukt het haar nog steeds ;)

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, dat is niet best. Daffie, veel sterkte!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    STEL dat ik in de komende maanden zwanger raak, dan kan ik in mei toch niet vliegen? De kans bestaat dat ik dan een week vakantie zal hebben.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    je mag dan nog wel vliegen hoor Timon!!!

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik dacht ook dat je pas vanaf hoogzwanger niet meer mag vliegen en dat is alleen omdat de vliegmaatschappijen geen onverwachte bevallingen in de lucht willen. Sophia? dat weet jij vast. Goed idee om voor jezelf beginnen; Sophia weet raad ;):D

Over vakantie gesproken. Miepie, wat is in Toscane een leuke streek? Ik zag gisteren dat er wel 10 'provincies' in Toscane zijn...

Sophia, als de man van je schoonmoeder het niet weet van het roken, hoe kan het dan dat jij het wel weet? Goeie neus?

Deel Deze Pagina