30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben blij dat Myrthe goed reageert op het infuus. Jullie veel sterkte en goed uitrusten als het even kan. Dikke knuffel!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    xx voor myrthe!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat een opluchting dat het met Myrthe wat beter gaat!
    Tjee, wat ben je dan kwetsbaar. Verschrikkelijk als je kleintje zo ziek is. Heeeele dikke knuffel voor haar!

4. dikke kus voor myrthe!!!!!!!!!!!!

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap voor Myrthe! Daffie wat zul je moe en geschrokken zijn zeg, poehee... Gelukkig gaat het nu beter.

All, mijn ei kondigt zich al dagen aan maar wil maar niet springen en ik ben een beetje klusmoe... :(

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heppie, toe nog 1 keertje ;)

Fijn dat het weer beter gaat met Myrthe. Ze wordt gelukkig heel goed in de gaten gehouden!

Pooh. lekker dat jullie vakantie ook geregeld is.
    Die van ons staat ook vast, of had ik dat hier al geschreven.
    We gaan 2 weekjes camperen, oja weet het al weer, Soof gaat ook camperen hihi.

7. MIEKE! Die hormonen slaan toe he :D

Jongens ben weer aan het werk, maar heb nu al geen zin :x Ik ben het zo zat dat ik altijd alleen zit. En nu doet de radio het ook niet :( het is hier doodstil..........

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Soof, kun je geen radio luisteren via je computer? Ik zit ook vaak alleen op mijn kamer maar op kantoor zijn dan nog wel andere mensen. Maar ik heb geen speakers dus kan ook geen radio luisteren en daar baal ik wel van hoor!

Heppie, hup, spring erop! :D

Mieke, ik was alweer vergeten dat je ging kamperen dus het is helemaal niet erg dat je het ngo eens herhaalt voor de dommeren onder ons. :)

All, net naar het CB geweest. Weer zo'n heerlijk mens getroffen in die arts (NOT!). Waar halen ze die pinnen vandaan he? Ze was best jong maar o zo pinnig. Op zich natuurlijk alles goed met Mini maar ze zei: ze is nou ook niet bepaald soepel in de heupen he? Dit omdat Mini's bovenlijfje altijd wel een beetje onder spanning staat, had de fysio ook gezegd en ik vertelde dat. De arts bedoelde het vast niet vervelend en ik kan er prima tegen hoor, maar kan dat nou niet een beetje aardiger? Kan me voorstellen dat onzekerder moeders (niet die toffe relaxte zoals ik :D) daarvan van slag kunnen zijn.
    Anyway. Mini was gegroeid!!! In 1,5 week 250 gram! :$ En de 1,5 maand daarvoor was ze ook 250 gram gegroeid! Ongelooflijk! Ze weegt nu 6400 gram en is 66 cm. Keurig he? Al geen Mini meer maar een Maxi! :) Vanochtend trouwens niet om 4 uur maar om 5 uur een hongerige Mini. Hele fles leeg, pffff......

Verder net een afwijzing gekregen van die sollicitatie. Vervelend, ik word constant bevestigd in mijn idee dat ik gewoon niet goed genoeg ben om carriere te maken en vooruit te komen in het leven en dat is heel naar. Krijg ik van die visioenen dat ik tot in de eeuwigheid in deze te laag gewaardeerde, te laag betaalde en niet-leuke baan zit met al die ouwe lullen om me heen. :D
    Nou, dan maar meer kindjes maken en gebruik maken van de mooie regelingen die er WEL zijn, haha! (om maar even het ambtenaren-vooroordeel te bevestigen :)).

9. Jawel, maar wegens beveiligingen vanuit het hoofdkantoor (dus niet mijn baas maar de overkoepelende organisatie) ligt er dat om de haverklap uit.......... Maar mijn gewone radio is altijd prima maar om een of andere rede vlat hij steeds weg en dan hoor ik ineens weer wat. Snap er niet veel van.

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ sophia: heb je Q-music aanstaan, daar heb ik namelijk thuis ook steeds last van.....

Groetjes,
    Elleke

11. Ja maar ook de andere zenders als Radio 10 gold en sky radio :(

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    o, dan weet ik het ook niet.....:(. Ik kan er zelf ook niet tegen als ik geen geluid om me heen heb....
    Moet zo mijn laatste restje post gaan besoprgen en kan na de verhuizing mijn MP3 niet meer vinden.... volgens mij duurt mijn rondje nu langer:(
    Werk ze.....
    Elleke

13. Thanxx jij ook succes met de post!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier alles oke, druk met werken en alles er om heen. Heb gisteren die oud collega gemaild dat ik geen contact wil. Ik trek het niet langer om er tussen in te zitten, dus dan maar even zo.. Gelukkig snapt ze het wel. Jens krijgt denk ik weer tandjes ofzo..hij rommelt met zijn fles. Alleen als we tand drupjes geven voor de fles gaat het goed. En hij heeft weer rode billen...

xx van ons. Van het weekend heb ik weer tijd!

15. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, balen dat je sollicitatie is afgewezen. Miepieman was dus ook niet succesvol? ;):D
    En mini is lekker aan het smullen zo te lezen? lekker hoor! En ze groeit dus ook flink, nog even en ze is inderdaad maximini :D

Wat het klussen betreft. Vraag me niet waar we het vandaan hebben gehaald maar het is zowaar gelukt vanochtend in het kleine uurtje voor het werk... Heppieman komt de rest van de dag niet thuis, dus vandaar dat het in een klein momentje moest worden gepropt... :) Gelukkig is Heppieman een lekker ding, dus dat helpt wel een beetje :) 8)

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha, Heppieman weet niet wat hem overkomt! :D Respect hoor Heppie en -man!

Nee, ook Miepieman was niet succesvol, maar ik had het hem gegund hoor. :) Ik heb zowaar weer durven vragen waarom ik ben afgewezen: geen relevante werkervaring. Dat komt hard aan, al weet ik wel dat het zo werkt. Dat ik bepaalde functies prima zou kunnen vervullen, wordt genegeerd omdat er altijd mensen solliciteren die aan de meeste eisen voldoen. Ik heb WEL relevante ervaring, het is alleen alweer een tijdje geleden. Maar ik ben er echt van van slag, heb de hele middag moeten janken erom, dom he? :) Het is zo hard om te horen dat je gewoon niet goed genoeg bent, ik kan er niet aan wennen. En dan die klote-hormonen nog steeds, pfffff.....

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer dat je bent afgewezen.

Net een heel blij mailtje van een vriendinnetje dat ze 14 weken zwanger is. Heel leuk en ben echt blij voor haar. Maar met het reageren toch de tranen. Bij haar had ik het wel snel verwacht.... en wij wachten nog steeds op de oproep.:(

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Solly solly solly!!!
    Heb al weer veeeeeel te lang niks van mij laten horen!! 1000 maal excuses. ;)
    Pff wat is er weer veel gekletst, ik heb alles terug gelezen maar weet nu al niet meer wie wat heeft geschreven. Ik ga het nu weer proberen bij te houden en elke dag te reageren. Als het nog mag van jullie.......:D

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah Miepie! Het is ook balen als je sollicitatie niet succesvol is! Stoer en goed dat je hebt gevraagd waarom je het niet bent geworden. Jammer dat er zoveel mensen rondlopen die zoveel ervaring hebben, blijkbaar liggen de banen in jouw vakgebied niet voor het oprapen? Voor een werkgever een luxepositie maar voor jou nu even niet. En ja, als je dan niet zoveel ervaring hebt dan moet iemand je een kans gunnen... Maarre.. het zegt niets over jou persoonlijk he, of over hoe goed je bent in je vak, dat weten ze helemaal niet want ze hebben je niet eens gesproken!
    ik heb zelf inmiddels al een paar keer in een sollicitatiecommissie gezeten en dan merk je hoe groot het verschil tussen brief en persoon kan zijn. We hebben pas een onervaren nieuwe collega aangenomen en ze is fantastisch!

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ow Timon, ik weet een beetje wat je voelt. Ik heb pas ook gehuild toen ik een vergelijkbaar mailtje van een vriendin kreeg. Het doet gewoon pijn, en je wordt weer zo in je eigen verdriet gezogen. eventjes. het gaat ook wel weer voorbij, maar het zal ook zo nu en dan weer terugkomen.

Brigit! Schaam je! ;);):D hihihi, nu moet je voor straf twee keer per dag posten :D:D neehoor. Leuk dat je er weer bent. hoe gaat het? Hoe bevalt je nieuwe baan? En is het volgende wachtbankje alweer in zicht bij jou?

Deel Deze Pagina