30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik sla deze cyclus het wachtbankje over want manlief is op zakenreis wanneer mijn eitje (waarschijnlijk) springt. Dus even een maandje rust. Jammer, maar ja dan is het wel weer voordeel dat ik korte cyclus heb we kunnen snel weer op het wachtbankje.
    Nieuwe baan is erg leuk! heb het erg naar mijn zin, over een tijdje ga ik er wat meer over vertellen ok. Ik wil nu nog even anoniem blijven en je weet nooit of er bekenden mee kijken. Het is nu nog even iets tussen mijn man en mij en dat wil ik even zo houden. Dit omdat wij altijd hebben aangegeven geen kinderen te willen (en dat wilden we ook echt niet) en ik weet dat iedereen dolblij zal zijn. Maar ik wil al die stress en vragen van alle mensen: en ben je al zwanger ed niet.
    Vandaar dat ik nog even een anoniempje wil blijven en als ik teveel over mijzelf vertel..... ik hoop dat je het begrijpt....:)

2. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, natuurlijk snap ik dat. Ik blijf ook liever anoniem, vandaar mijn nickname en mijn relatieve zwijgzaamheid over mijn werk. Hoewel ik niet denk dat ik wordt herkend als ik vertel wat voor werk ik doe, er lopen nogal wat mensen met mijn beroep rond :D Maar ja, als je nou net die ene cabaretier, topchirurg of scheidsrechter bent, ja dan zou ik er ook helemaal niets over zeggen ;) (maar je maakt me wel nieuwsgierig ;):D)
    Balen dat je man er niet is, maar een gelukje inderdaad dat je een korte cyclus hebt. hoewel...

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    hahaha scheidsrechter lijkt me wel wat;)
    Het is idd niet zo leuk om elke 2 weken ongesteld te zijn, het enige voordeel is dat je snel weer op het wachtbankje zit. verder vind ik er niks aan.....:(

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik begrijp het heel goed hoor, ik ga ook geen foto's van mezelf in een topic zetten en ik vertel niet precies wat ik doe voor werk. Ben ook gehecht aan mijn relatieve anonimiteit en die van mijn man en kind...

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O, en dank Heppie voor je lieve woorden nav de afwijzing en niet persoonlijk nemen enzo. En ik ben blij dat jij in de sollicitatiecommissie wel eeige creativiteit aan de dag legt. Werkgevers hoeven in deze tijden (en in mijn vakgebied altijd :)) niet meer creatief te zijn en te bedenken hoe een kandidaat ook buiten de bewandelde paden misschien juist wel heel goed ergens past. En dat frustreert.

Maar ik ben niet de enige met tranen las ik en het relativeert ook wel een beetje: andere dingen zijn het meer "waard" om traantjes om te laten en ook vanmiddag realiseerde ik me dat ik de grootste schat heb die je als mens maar kan hebben. Timon, ik hoop dat de oproep snel komt!

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Vervelend hoor miepie dat het niet lukt. raar eigenlijk, dan heb je geen ervaring, nee als niemand je aanneemt kan je ook geen ervaring op doen!!! je moet toch ergens beginnen, die kans moeten ze je wel geven!!

7. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gaaaaaap zo ik ben moe..... ik ga lekker slapen. En ik beloof jullie... morgen ben ik er weer;)

8. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen! Hehe, ei is geweest, zo. dat wilde ik even kwijt. Nu douchen, ontbijten en naar het werk. Bijna weekend!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zo Heppie, kunnen jij en je vent even uitblazen! :D

Brigit: ik zie je nog niet hoor! ;)
    En wat geen ervaring betreft: dat is maar hoe je het bekijkt. Ik heb wel ervaring in de sector waarin ik zoek, maar ben daar inmiddels alweer jaren uit juist omdat er weinig vacatures zijn en veel concurrentie. Ik had ook een uitkering aan kunnen vragen tijdens het zoeken maar dan had ik nu inmiddels in de bijstand gezeten en bovendien werk ik gewoon graag in principe.

Anyway, vandaag weer een nieuwe dag, ik laat het achter me en op naar de volgende!

All, wij hebben ineens weer gebroken nachten door die lieve dochter van ons. Dat kennen we niet meer sinds ze een week of 6 was, hihi. Mutsje is ineens iedere nacht wakker en lekker aan het babbelen. :D Dus steeds ons bed uit, speen erin en een uurtje later hetzelfde ritueel. Laatste 2 dagen trouwens terug op 5 voedingen, met 4 redt ze de nacht niet! We geven dus weer een late fles. Ach ja, als ze het nodig heeft...
    Gisteren was ze aan het proberen vooruit te komen toen ik haar op de grond (we hebben laminaat) had gelegd. Probeerde zich met haar handjes vooruit te trekken, wat natuurlijk niet lukte ;). Dus dan maar proberen de knietjes onder het kontje te trekken. Mooi om te zien hoor, wonderlijk ook. Waar ze het vandaan haalt om die dingen uit te proberen, ik vind het geweldig! Volgens mij tijgert die binnen no time door het huis, snelle Henkie! :)

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hier ben ik!!!
    Goeiemorgen, hihi ik kon vandaag uitslapen dat heb ik dan ook maar gedaan:p
    Vanavond komt mijn mannetje weer thuis, gelukkig maar is saai zo alleen thuis. Volgens mij heb ik net mijn eisprong gehad, tenminste heb weer die buikpijn die ik elke keer heb rond de tijd van mijn eisprong. Dus helaas net te laat!! Dus deze cyclus echt nie op het wachtbankje.

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Brigit: Goed zo, je verplichte bericht van vandaag weer gepost :D Meestal gaat die buikpijn net vooraf aan je eisprong, of bij sommigen heel kort daarna. Bovendien kan een eicel 24 uur in leven blijven, dus ik zou hem toch maar bespringen vanavond :D

Heppie; zie je aan je temp dat je ei is geweest? Goed dat jullie volgehouden hebben :) Nu maar weer even uitpuffen, hahaha.

Miepie: zonde van de afwijzing zeg! Kan me voorstellen dat zoiets heel demotiverend werkt! Zijn er redelijk wat vacatures in jouw branche, of komt er maar een paar keer per jaar wat voorbij?
    mini (maxi) is er vlot bij zeg, als ze nu al gaat tijgeren! Mooi om te zien he, dat ze zich zo ontwikkelen en allerlei dingen zelf bedenken en ontdekken!

Soof; hoe is het met je schoonmama?

Hier nog steeds flink verkouden. Volgens mij heb ik een bijholteontsteking. Maar gelukkig geen koorts.
    Zit nog met spanning te wachten op een bericht van de gyn over hoe verder.

12. MIEPIE! Jammer hoor dat je afgewezen bent en het geeft helemaal niks als je effe lekker gaat brullen! Dat lucht ten minste op :D
    Je hebt zo'n prachtig vak en dan snap ik jouw frustratie als geen ander denk ik! Jammer dat mensen dan zo kortzichtig zijn, maar aan de ander kant wacht er blijkbaar een functie op jou die al deze frustratie waard is :)

BRIGIT! Ja je maakt mij ook nieuwsgierig hihihih, ik ben heel erg open. Ook niet altijd handig, maar ik heb nooit een geheim van ons willen zwanger worden gemaakt. En na 3 jaar heb ik niet het idee dat er ook maar iemand is die meeleest :) Of iemand kan heel goed jokken ;) Raar trouwens, want in het begin had ik wel een nickname, maar nu gewoon mijn eigen naam!

HEPPIE! Jee waar haal je de puf vandaan :p maar wij zeggen altijd; Sex in de morgen is een dag zonder zorgen :D:D:D

WANNA! Dank voor je belangstelling, maar ze is inmiddels thuis. Vandaag weer een gesprek ivm dialyse, ze heeft overigens gekozen voor bloeddialyse. Daar zijn we wel blij om! Er komt zuurstof en epo in huis om het bloed wat rijker te maken. Er zal nog een hoop gaan gebeuren denk ik, want ze zal aan een zeer streng dieet moeten!
    Vervelend dat je een bijholteontsteking hebt zeg, dat is pijnlijk! beterschap!!!

Nou, ik ben vandaag wer alleen. Normaal is mijn vriendin er op vrijdag maar haar schoonvader is woensdagavond overleden.

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    He wanne bijholteontsteking dat is niet fijn!! Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Beterschap!!!

HIhi sorry soof, zodra ik zwanger ben en het aan iedereen heb verteld zal ik ook hier alles vertellen. Dat beloof ik:)

Zo ik ga eens even lekker badderen, hihih beetje laat maar ben een beetje lui vandaag. Heeeeeerlijk!!!

14. BRIGIT! Dan hoop ik dat je heeeeeeeeeeel snel zwanger bent :D

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meisjes, ik ben er wel een beetje hoor. Maar ben zoooo moe en heb het zooooo druk. Dus ik laat het even voor wat het is :)

16. MIEKE! Rust jij maar lekker uit en doe rustig aan met die drukte!

17. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Wacht maar straks als ik alles ga vertellen zul je teleurgesteld zijn, zo spannend is het niet hoor;)

Hmm bespringen zal ik hem zeker heb hem echt heel erg gemist, maar we hebben nu 4 dagen niet gevreeen en volgens mij is na 3 dagen het zaad niet meer van goede kwaliteit toch?

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Brigit: ja, Wanna en ik van de voldoende-berichtenpolitie houden je in de smiezen hoor! :D En ik zou als ik jou was idd lekker aan de slag gaan met je ventje vanavond want je ei leeft nog wel eventjes. Volgens mij is Mini zo ook ontstaan hoor!
    O, en weet jij veel wat hij allemaal in zijn eentje uitspookt? Ik bedoel dus eh… met zijn rechterhand, zeg maar… Komt wel goed met dat zaad!

Wanna, in mijn branche komt er idd maar eens in de paar maanden een mooie vacature voorbij. Op die van gisteren al 60 reacties en dat was bij een kleine gemeente. Dat maakt de kans voor mij alleen maar kleiner natuurlijk.
    Ja mooi is dat instinct (of hoe je het wil noemen) bij die baby’s he? Ergens zit opgeslagen dat ze die dingen moeten leren en doen. Net als lachen. Ik las ergens dat alle baby’s lachen, ook blinde baby’s. Die hebben daar dus nooit een voorbeeld van gezien en toch weten ze wat ze moeten doen. Ik denk trouwens wel dat Mini ook gestimuleerd wordt door wat ze ziet op het kdv. Ze heeft daar namelijk een vriendje en die kan al tijgeren en die tijgert dan naar haar toe om haar te kussen en zachtjes te aaien (aaaaahhhhhh!!!! Schattig!). Dus ze ziet het wel om zich heen, erg leuk!
    Beterschap van je bijholteontsteking, naar is dat!

Soof, dank voor je lieve en positieve kijk op de zaken, dat doet me goed!
    Je hoeft ook niet geheim te doen hoor, maar bij sommige mensen (niet jij dus) vraag ik me af of ze de gevaren van alles op internet pleuren wel inzien. Dat ze geen geheimen hebben voor de buitenwereld wil niet zeggen dat die buitenwereld goed om zal gaan met wat op internet staat. Maar goed, misschien ben ik daar zelf juist weer een beetje paranoia in? :D

Mieke, you’re excused! Lekker rustig aan doen!

All: ik verveel me! Ben op mijn werk. Heb gelukkig wel een radio kunnen fixen, dat scheelt!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Brigit geen zorgen om de kwaliteit van het zaad.
    Wij hebben het dus 1x gedaan vorige maand en daarvoor was het bijna 3 weken geleden. Tenzij mijn mannetje de hand aan hem zelf had gelegd, dat weet ik natuurlijk niet :D

Dank je Soof, ga ik doen.

20. Nou dat is wel heel plactisch :D, als je het nou 4 maanden niet doet zal er wel dood zaad zijn! Maar na 4 dagen lijkt het mij nog prima in orde! Even ervan uitgaande dat de kwaliteit normaal is!

dat je hem gemist hebt is super natuurlijk, maar het zaad zal echt niet slecht zijn nu hoor! Gewoon lekker genieten ;)

Deel Deze Pagina