Mieke; dat is nog eens goeie timing geweest zeg! (Miepie heeft je aanwezigheid geregistreerd hoor, dus je wordt niet geroyeerd) SooF; lijkt me ook verstandig dat ze voor bloeddialyse heeft gekozen, als ik jou zo hoor. Maar inderdaad, vaak krijg je een streng dieet met vocht en kaliumbeperking. ik hoop dat ze dat vol kan houden. Sterkte met de drukte nu je alleen bent vandaag! Birgit; om onze nieuwsgierigheid te bevredigen hoop ik ook dat je heeeeeel snel zwanger bent. (Als we nou nog geen hoge verwachtingen hebben gewekt over je achtergrond, weet ik het ook niet meer, hahaha) Miepie; wat een vunzige vrouw ben jij! Mijn man doet dat soort dingen niet met z'n rechterhand hoor! (linkshandig )
Hahahaha, jullie zijn lekker bezig! Ik zit hier een beetje aanwezig te wezen met de zakdoek in aanslag. Al gaat het een heel stuk beter dan gisteren. Mijn hoofd lijkt minder vol. Alleen nog 1 neusgat... Wanna, balen van je bijholteontsteking. Beterschap! Anoniem zijn is wel prettig. Ik weet niet of er bekenden aanwezig zijn, maar heb sowieso op het net niet graag mijn leven bloot liggen. Zag gisteren een topic over een product waarvan quotes op de site van dat product zijn geplaatst. Zo gemakkelijk kan het gaan, want het is een openbaar forum. Maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet eens kunnen ontmoeten! Vanmorgen gebeld over de status wachtlijst. Helaas kon de dame niets vertellen, omdat haar collega ziek is. Blijkbaar kon niemand het overnemen, want de oproepen versturen ligt ook stil vertelde ze.
jeetje timon, dat het daar vanaf moet hangen! Dan snappen ze ook niet hoe belangrijk zo'n oproep voor je is! Hier hetzelfde: Heb net contact gehad met mijn gyn. Zij is algemeen gynaecoloog (daar terecht gekomen omdat ze eerst aan Syndroom van Asherman dachten als verklaring voor niet menstrueren) die stuurt me nu door naar de poli voortplantingsgeneeskunde omdat ze het allemaal inderdaad niet meer snapt. Maar daar moet ik eerst weer een formulier voor invullen (met ook de gegevens van mijn man) en dat zullen ze me volgende week toesturen. dan beoordelen zij het en sturen dan weer een afspraak terug. Kortom, duurt nog wel weer twee weken voor ik uberhaupt een datum krijg voor een afspraak Miepie: in heel veel culturen is rechts de reine hand waar je ook mee eet en links voor het afvegen van je billen (en om andere zaken mee te doen ) Dus rechts is pas smerig!
Ik verwacht dat we in maart de 1e ICSI kunnen hebben. maak me er maar niet te druk om, want dat heeft ook geen zin. Ik bel volgende week nog even om het warm te houden. Voor jou ook een tegenvaller. Schiet lekker op dat je eerst op reactie moet wachten voordat een afspraak gemaakt kan worden.
@all, sorry ben moeeeeeee moeee moe...Hopelijk van het weekedn heb ik even tijd om langs te wippen hier. Liefs van mij!
TIMON! Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt slecht geregeld! Dat kan je toch gewoon inet verkopen zoiets WANNA! Die doorverwijzing van jou vind ik gewoon bureaucratie, dat slaapt nergens op dat je weer alles opnieuw moet invullen. Dat heet binnen het bedrijfsleven, overdragen! Hebben zij geen teambesprekingen. Het is dan misschien een andere afdeling, maar het komt allemaal op hetzelfde onderdeel bij de vrouw neer! Daar kan ik me zo over opwinden he!
Soof: het is nog veel achterlijker; ik ga namelijk naar een gyn die al volledig van mijn verhaal op de hoogte is, omdat daar eerder alles mee is overlegd. (Hij deelt een kantoor met mij eigen gyn) Ik heb hem zelfs al eens gezien bij 1 van de hysteroscopieen. Maar goed, het lijkt me een prettige dokter, dus ik wacht het allemaal maar weer af.....
Hallooooooooo allemaaaaaalllll!!! Ben ik ook weer eens na laaaaaaaange tijd! What's new? Nou, niks eigenlijk...hihihi...ben nog steeds alleen maar moe (eigenlijk kapot maar wil niet meteen overdrijven bij terugkomst) maar hou GIGANTISCH veel van mijn snoetepoetsjes! Ik geloof dat er heel veel mensen bij zijn gekomen die ik niet ken en die mij niet kennen: HALLOOOOO!! Ook nog een aantal van het eerste uur: GEFELICIZWANGEEEEER Mieke! Klinkt misschien vreemd voor iemand die nog niet zo lang geleden een tweeling heeft gekregen maarrrr...wij zouden eigenlijk ook nog wel een derde willen. Nou, ik ga nu bijna slapen, alvast welterusten iedereen en hopenlijk tot snel! Liefs, Daantje
WHAHAHAHA DAANTJE!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk dat je er weer even bent, waarom zou je geen derde willen. Helemaal niet gek, ik zou het zelfs heel leuk vinden om een tweeling te krijgen! Vraag me niet waarom, maar dat vind ik gewoon machtig Fijn dat het zo goed, gaat maar kan me voorstellen dat je ook erg moe bent!!!!!
heeee Daantje!!! Ik keek af en toe wel op de website van de twins!!! Schatjes hoor!!! En waarom zou het gek zijn om een derde te willen? Als dat gevoel er is.... Leuk weer van je te horen/lezen!!! @all, voel me brak. Kam niet zeggen wat, maar pijn in mn rug, benen en onrustig gevoel. Volgens mij heb ik zon nodig! Je weet wel, zon geel ding in de lucht die lekker warm voelt! Ik ga zo naar de kapper en effe bij de Xenos kijken naar spulletjes voor Jesn zijn verjaardag. Ballonnen, slingers etc.
O jee Pooh, dat klinkt als het begin van een verkoudheid.... Van mij mag de zon ook wel weer komen hoor, ben echt toe aan de lente! Timon, wat is dat soms onbegrijpelijk he dat als er iemand ziek daar geen goede vervanging voor is. Helemaal in dit soort gevallen. Nou, ik hoop dat hij/zij gauw weer beter is en jullie meteen een uitnodiging stuurt! WbM, tja, lang leve de bureaucratie . Bij ons in het ziekenhuis gaat alles via een intern computer systeem geloof ik, als je dan wordt doorverwezen naar een andere arts of afdeling kunnen ze daar al je gegevens zo weer inzien, tezamen met de doorverwijzing e.d. Jammer dat ze dat niet overal hebben. Daffie, hoe gaat het met Mythe? Hier ook een paar kotsdagen achter de rug ... Volgens mij ontkomt niemand er aan . Het zijn nu alleen nog heeele vieze derrieluiers, hopelijk is dat ook gauw weer over, wat een stank .
Goeiemorgen allemaal! Nog geen Brigit gespot hier? Die heeft vast een goeie avond gehad Het verheugd me te horen dat de linkerhand de juiste hand is Heppieman is linkshandig, keurig he? Timon, ik trok toch even 1 wenkbrauw op toen ik las over de werkwijze van je ziekenhuis. Blijkbaar hebben ze de taken op die afdeling strikt verdeeld en kan niemand voor elkaar inspringen. Ik denk niet dat het trouwens iets zal uitmaken voor je wachttijd, alleen krijg je waarschijnlijk de uitnodigingsbrief later, anders krijgen de artsen zometeen een lege agenda en dat is toch ook niet de bedoeling? Goed dat je er lekker achteraan zit, het kan helemaal geen kwaad om ze een beetje te prikkelen hoor Pooh in de lappenmand? He getsie. Ik ben het helemaal met je eens dat het snel lente moet worden! Oh wat kun je daar naar verlangen he? Zon! (hier nu dikke mist). Mieke, ga je nu dan toch echt iets voelen? Zwangerschapsvermoeidheid? Lekker rustig aan doen hoor. Daantje, eh, welkom hier klinkt een beetje raar want blijkbaar schreef je hier al lang voor 'mijn' tijd. Gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling! Mijn zus heeft ook een tweeling, dus ik heb van dichtbij gezien hoe bijzonder dat is. En ja, het is dus iets dat in de familie zit, dus wieweet.
Wanna, mijn eisprong zag ik inderdaad aan mijn temperatuur. Voor mijn ei is hij rond 36.5 en lager, dinsdag zelfs 36.1 en na mijn ei is hij 36.7 en hoger. Ik had nu ook ovulatietests gedaan dus wist dat het er aan zat te komen. Nou dat was leuk om een keer te proberen, maar ik weet niet of ik dat nog een keer ga doen, ik vond het ook wel een gedoe, dan ben je er echt heel erg mee bezig namelijk.
Zo pff even tijd om te kletsen!! Hihihi heppie idd heb een goede avond gehad Was erg druk vandaag, en nu ga ik de heeele avond op mijn luie kont zitten. Jeetje wanna en timon!! Wat naar dat ze zo met jullie omgaan! Vooral wanna zoveel tijd heb je niet meer dus ze mogen wel beetje haast maken. En timon slecht geregeld daar dat niemand het over kan nemen! Als dat mens maanden uitgeschakeld is loopt alles daar in de soep?? Beetje raar geregeld. Ik hoop echt voor jullie allebei dat jullie snel aan de beurt zijn. Zo en waar was ik... o ja ..........hmmm lekker beker warme chocola voeten omhoog....enneh even kijken wat er op tv is.... heerlijk lekker luieren daar heb ik zoooo'n zin in
Heppie: ik kan mij voorstellen dat het aan ene kant wel leuk is om te weten wanneer je eisprong is maar je bent er idd dan zooo mee bezig, dat is niet leuk meer. Het moet natuurlijk wel leuk blijven8)
Hmmm nou heb ik tijd om te kletsen zijn jullie er niet!! Boehoe hihi Nou spreek jullie snel weer Fijne avond
Daantje, welkom. Wij kennen elkaar ook niet. Alsnog gefeliciteerd met je tweeling. Ik kan me best voorstellen dat het druk zal zijn. Het wachten gaat lastiger worden nu we weten dat het daar eigenlijk stil ligt. Best kans dat we anders de oproep al binnen zouden hebben. Misschien zelfs de volgende ronde kunnen starten en nu is het vast pas in maart. Misschien dat we dan een kort protocol krijgen zodat de artsen geen lege agenda's krijgen. Pooh, doe wel een beetje rustig aan. Je lichaam geeft niet voor niets zoveel pijntjes aan. Geslaagd voor de spulletjes? Wanna, maf dat die gyn. jou al heeft ontmoet en toch nu eerst jouw verhaal nog wil zien. Brigit, heb je je nog kunnen vermaken met de voetjes omhoog en je chocolademelk? Hier aardig van de verkoudheid af. Ben dan ook wezen werken en merkte nog wel dat ik een eigen sauna had door alle inspanning. Maar goed, vanavond ook met de pootjes omhoog. Niet te hoog, want dan kan ik niet meer tikken.
Chocolademelk was heeerlijk!! En ja idd voeten kunnen niet te hoog dat typt beetje onhandig Maar wel heerlijk even zo lui