30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wilde even laten zien hoe vroeg ik erbij ben vandaag, ik heb ochtenddienst maar nu begint Mini te miepen :D want die heeft honger. Kom later terug!!!

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pfffff, wat een gedoe met die klotepap zeg! Speentje loopt steeds vast, Mini gefrustreerd en wil nu helemaal niet meer eten, met een lepeltje duurt een eeuwigheid en vond ze niet leuk dus nog meer frustratie. Ga maar een gewone fles geven.... Ik vind die rijstebloem tot nu toe eigenlijk helemaal niks.

Hihi, ik heb haar op de grond gelegd met allemaal speeltjes, gaat ze met mijn sloffen spelen... :D

3. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    hihihi, mini heeft een goeie smaak wat betreft speelgoed?
    Wat een gedoe met die pap. Ik heb het bij mijn neefje en nichtje gezien: keihard zuigen aan die fles en uiteindelijk huilen. Zit er een stukje brinta klem (of wat ze ook precies kregen). Echt sneu. Kan me voorstellen dat je dat beu raakt ;)

Brigit, dat had ik gisteren nou ook. De hele dag niemand te bekennen hier. Tja, dan kun je een beetje met je banner gaan spelen of nog een keer naar mijn prachtige tempkaartje gekeken (ff heeft mijn ei bevestigd met een groot rood kruis), maar ja dat gaat ook vervelen he. Ik zat gisterenavond ook met mijn voeten omhoog voor de tv. Leuke tekenfilm gezien over ratten in het riool, echt vermakelijk. Ik heb alleen geen laptop, dus vandaar afwezig.

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha heerlijk he kinderen spelen graag met iets wat eigenlijk niet als speelgoed bedoeld is. Kijk maar naar lepel, kunnen ze zich ook mee vermaken of schaaltjes, pannen als ze groter zijn.

Heppie: jammer dat je geen laptop hebt, is er eindelijk iemand aan het kletsen kan je er niet bij zijn :) hihi nee hoor laptop is erg handig, maar je hebt al gauw en laptop aan staan en tv. Eigenlijk van de zotte! Als je een pc ergens anders hebt staan ga je tenminste echt tv kijken, nu maar met een half oog met een laptop voor je neus

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat is waar, ik denk dat een laptop ook echt niet goed voor mij zou zijn, ik vind dat ik nu al te lang achter de pc zit, laat staan als ik de hele dag een laptop met me mee draag, of een Iphone bijvoorbeeld. ik zou echt continu mijn mail checken en hier komen kijken.
    Nu bijvoorbeeld vind ik eigenlijk dat ik een was moet gaan doen en me aankleden. maar ja, dan nog toch even hier kijken en even daar. en dan blijf ik hangen he.

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ja heeeeel bekend!!!;) Het 1e wat ik doe is laptop aan bakkie koffie erbij en eens kijken wat er allemaal voor nieuws is en mail en berichten hier. Ach ja we kunnen iig niet zeggen dat we ons vervelen:p

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    DAAAAAAAAAAANTJEEEEEEE!!! Daar ben je weer :D
    Oh ga ook even op je website spieken, als ik hem nog kan vinden ;)
    Dank voor je feli :p

Wanna, idd toch eindelijk een kwaaltje, MOE!

Miepie, heb je wel een goede (pap)speen? Misschien eens een andere proberen?

Timon, he get zeg, wat vervelend dat je zo geen duidelijkheid kunt krijgen. Ronduit belachelijk dat het stil ligt.

Heppie(ly) op het wachtbankje ;)

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Zo, ben ik weer hoor, eens even teruglezen en reageren op iedereen!

Nog even over de anonimiteit, lees dit eens, echt te vaag voor woorden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/189872-help-identiteit-gejat.html Bizar verhaal, misschien niet meteen gevaarlijk maar wel een beetje ziek...

Timon, iedereen zegt het al maar wat een vaag gedoe in dat zh van jullie.

Wanna: idem. In de tussentijd maar jullie best doen he?

MissDaantje, wat leuk om jou weer eens te zien! Toen ik er nog niet zo lang was, ging jij bevallen van je prachtige tweeling. Keihard werken hoor, een tweeling! Een vriendin van mij heeft ook een jongetje en een meisje en die zijn nu bijna 2 maar ze trok het niet meer en is minder gaan werken. Kwam ook wel omdat één van de kleintjes slecht sliep, dat is met eentje ook funest natuurlijk. Hopelijk heb je wat meer tijd om ons op de hoogte te houden van je avonturen! En ik hoop dat je gauw een derde kan verwelkomen!

Pooh, klinkt als een opkomend griepje, beterschap!

MvT: nog in de derrieluiers? :D

Heppie: wat ben je toch altijd heerlijk positief, je doet je naam eer aan! Hoe zit het bankje deze keer?
    Ik heb ook ovulatietests gedaan (en toen was er Mini, haha!) maar ik begrijp niet hoe je kan vinden dat je er dan meer mee bezig bent dan wanneer je iedere dag je temp moet opnemen? :) Dat lijkt MIJ nou juist een belasting, ik deed gewoon een paar dagen een testje en klaar was Klara, eh... Miepie.

Brigit: ik was de hele avond achter de laptop, maar had niet door dat je behoefte had aan aanspraak! Ik vind de laptop heerlijk en zit ook altijd op hetzelfde plekjes (is al helemaal ingesleten in de bank :D) en de TV is dan ook vaak aan! Met een half oog kijken, maar als ie uit is dan vind ik het juist weer zo stil en saai. Ik hou wel van geluid en/of beeld om me heen! Overdag staat de radio altijd aan.

Miepie: o nee, dat ben ik zelf! :D Ik vind trouwens wel dat je een supertof en schattig kindje hebt en zelf mag je er ook wel wezen, wanneer plaats je weer nieuwe fotootjes in je geheime album? Ja, dat zal ik gauw weer doen!

Mieke: ik heb de nr 3 van Difrax, is een papspeen. Misschien is de pap toch iets te dik ofzo. Eerlijk gezegd heb ik al vanaf het begin niet een supergoed gevoel bij die rijstebloem: het verstopt, de eerste keren moest ze spugen (toeval hoor, maar toch), ik heb het idee dat als ze het 's avonds krijgt, ze alleen maar slechter slaapt en ik heb het idee dat het haar te zwaar op de maag valt.

Uiteindelijk ging de gewone fles wel weer helemaal op vanochtend, maar dat ging niet zomaar, ze was echt een frusto-bommetje, hihi. Mooi om te zien, dat temperament, heeft ze van haar mama! :) Vanochtend was ze weer lekker bezig met oefenen om te kruipen of tijgeren. Grappig hoor, ze moest er zelf ook om lachen! Ze ontwikkelt nu ook een beetje een gevoel voor humor. Moet lachen om gekke bekken trekken, bepaalde woorden ("bah" vindt ze erg grappig en "hap" ook), kiekeboe spelen, haar eigen pogingen om te tijgeren, om de poezen, zichzelf in de spiegel, mama in de spiegel, enz. Erg leuk!
    Ze is nu ook een paar nachten niet wakker geworden gelukkig. Is het dan toch die rijstebloem? Want die heeft ze gisteren en eergisteren niet gehad... Of zal het toeval zijn...?

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, waarom probeer je niet Nutrilon Goede Nacht, die blauwe bussen. Na de rijstebloem hebben we dit ook een tijdje gegeven en daar sliep Boaz erg goed op. Is wat romiger en vult dus goed. Nu zijn we daar ook al weer een paar maanden mee gestopt aangezien hij nu prima slaapt op zijn gewone mellukie!! ;) En anders gewoon eens geen papfles als laatste fles proberen.

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Normaalgesproken geen problemen met de "gewone" melk want dan slaapt ze lekker door en de afgelopen twee nachten dus ook. Ik begreep dat bij veel kindjes rijstebloem juist energie geeft waardoor ze wakker worden 's nachts.

11. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He Heppie, volgens mij gaan wij aardig gelijk op met het wachtbankje, 19 februari moet ik weer ongi worden ongeveer...(hopelijk niet natuurlijk;)) afgelopen vrijdag m'n ei gehad.
    Fijn dat de verkoudheid weer bijna weg is!

Miepie, rijstbloem ging hier altijd prima, ik kan me nog wel herinneren dat de speen af en toe dicht zat maar bij ons lag dat aan de melk (mengt niet zo goed met bv). Een beetje minder gebruiken was bij ons in dat geval vaak afdoende. Leuk is dat he dat ze met alles behalve speelgoed spelen. Hier het zelfde, hij trekt soms de hele pannenlade leeg en is daar dan heerlijk mee aan het spelen :D.
    De derrieluiers gaan hier helaas nog gewoon door :). Hij slaapt ontzettend veel overdag, kan echt merken dat hij nog niet weer helemaal beter is.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ach, je kan ook niet alles hebben qua zh. Ik heb verder eigenlijk geen last van het UMCU. Alleen dit is momenteel vaag. Ach, ik verwacht nu in maart te starten, want deze week zal mijn NOD zijn.

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mijn sloffen zijn ook heel leuk: knalrood met puntjes en daaraan balletjes. :D Ze wil ook altijd met een spuugdoekje spelen of met een hydrofiel. Wel zo cheap! :D

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat scheelt echt in je portemonnee! Handig zo'n kind.:D

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @miepie, het dopje van de olvarit is hier helemaal hot! Vooral als mama hem laat flippen in de lucht...om te gillen! ;)

2all, jens is snotverkouden maar erg vrolijk. Ik zelf voel me brak, spierpijn, botten pijn en moe, maar verder niets. Vreemd vreemd

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Pooh, is het niet genoeg: brak, spierpijn, botten pijn en moe?

Ik ga eens even zo'n dopje scoren, gnagna!

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Timon, mijn Mini is maar een cheap ass kind! :D

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Proberen lang zo te houden!;)

Pooh, griepje onder de leden?

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, nee ,voelt niet als griep. raar he?!

Ben me net kapot geschrokken. Ik zat foto's van Jens te bekijken om op zijn hyves te zetten. Op 1 foto lijkt ie precies op mijn vader. En die is bijna 5 jaar dood. Ik schrok van de gelijkenis. Mn vriend had het al vaker gezien zei hij....

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Miepie, ja tempen is ook wel een belasting inderdaad, maar dat is meteen wel duidelijk en je krijgt zo'n mooi grafiekje, daar ben ik dol op dus je krijgt er ook wat voor terug :). Van de ovulatietesten werd ik een beetje nerveus, bijna zoals bij een zwangerschapstest, is ie positief of niet. Ach, ik moet gewoon aan dingen wennen, net als het tempen, dat was in het begin ook lastiger dan nu. En ik ben sowieso erg bezig met zwanger worden, hoewel ook dat went :)

MvT, ja wat grappig zeg! Vorige ronde gingen we ook al gelijk op he. Mijn nod is ook rond 19 februari.

Pooh, en als je in 'real life' naar Jens kijkt zie je dan ook gelijkenis met je vader? Wel bijzonder he. Ik heb het als ik naar mijn neefje kijk, net of ik een foto van mezelf als peuter zie, daar schrik ik ook steeds een beetje van.

Deel Deze Pagina