@heppie, nee niet echt. Hij is zoiezo een echte mix. Jens heeft mijn ogen en mijn voeten. Soms lijkt hij veel op mij, dan weer op mn vriend....En hij heeft zo weinig haar dat het moeilijk is om te weten hoe hij er uit komt te zien als hij haar heeft!
ben ik even snel, moet zo naar ZH voor follikelmeting. Rick nog uit bed halen, om 12u telefonische afspraak met fertiliteitsarts en dan op 14.45uur naar de chiropractie voor mijn rug, eigenlijk om 17uur naar de pedicure maar die ga ik effe verzetten! Want om 19uur moeten we even een kijkje nemen bij het kattenhotel voor onze poes als wij op vakantie gaan. Is de eerste keer, dus wil effe zelf checken! Dus jullie zien het, ben nogal druk! POOH doe je een beetje rustig aan, het klinkt als een oververmoeid lichaam. Loop jezelf niet voorbij meissie!!!
Moet nog even de tijd vinden om me weer een beetje in te lezen hoor meisjes. Maar ik krijg het idee dat er alweer een aantal voor de tweede gaan. Soof en Daffie?! Leuk hoor! Ik duim in elk geval alvast voor iedereen, of het nou de 1e, 2e of 3e D) is! Wat zijn er trouwens weinig smilies... Oh en Mieke, was het gepland of .... Liefs, Daantje
@soof, het gaat vandaag wel weer beter. heb goed geslapen! Wel pijn in mn onderrug. Het lijkt wel of dat elke keer op de helf van de pil stip gebeurd. Effe in de gaten houden, anders ga ik eens langs de huisarts. Ik ga zo wandelen met Jens. Brieven op de post doen en een frisse neus halen. Hij is zoooooo vrolijk!! smelt!
Het Daantje; sorry dat ik je nog niet welkom heb geheten Myrthe lag vorige week in het ziekenhuis, dus heb vluchtig alles gelezen. Nu is ze weer thuis en kan ik weer heerlijk forummen hahaha. Gaat het goed met de twins?? helemaal leuk hoor dat je er weer bent. Meiden, ik heb vanmorgen de IVF/ICSI-poli gebeld omtrent de wachtlijst en we staan in de categorie....deze week oproepen.... We krijgen dus eind deze week, begin volgende week de brief binnen en dan kijken wanneer we bij de arts terecht kunnen. Ik wordt tussen nu en 2 dagen ongi, dus hoop dat we bij de volgende cyclus in maart kunnen beginnen Vindt het weer helemaal spannend worden nu! Myrthe wordt weer steeds meer mens. Ze kan ineens zelf gaan zitten vanuit buiklig en ze stapt aan de handen een beetje rond. Zelf gaan staan doet ze nog niet, maar laat denk ik ook niet lang meer op zich wachten. Vanmorgen lekker in bad gedaan, ben ik mijn tanden aan het poetsen en kijk ik weer om...zit ze ineens in de poep in het water. Had ze diarree van de antibiotica....arm kind. Gelijk eruit gevist en schoongespoeld. Ze doet nu ook weer een ochtendslaapje, heeft echt wel een jasje uitgedaan vorige week. Hoop vanmiddag even met haar naar buiten te gaan....goed inpakken, want ze is nu al ruim een week niet buiten geweest
Daffie; wat fijn dat het weer beter gaat met myrthe! heb veel aan jullie gedacht. Zo machteloos ben je dan! is ze al wel klaar met de antibiotica, of moet ze nog wel een drankje of zo? Wat goed dat jullie al een oproep krijgen voor de IVF poli! Goed vooruitzicht! Hier sinds deze week ook zitten vanuit buikligging! Hij heeft de smaak zo te pakken dat hij er niet mee kan ophouden. Hij zit dus ook elke ochtend triomfantelijk in zijn bedje zodra hij wakker is en zet dan een keel op. Als ik kom kijkt hij mij echt zo aan van: "zie je wel wat ik kan?" Daantje: wat leuk dat je er ook weer bent! Heb je je handen erg vol aan je tweeling!? (Ben zelf van een tweeling, dus weet hoe druk mijn moeder het ermee heeft gehad!) Lees ik goed dat het al weer kriebelt voor een volgende? Hier ook wel kriebels hoor, maar helaas menstrueer ik nauwelijks meer en lijkt mijn bloedonderzoek bij vervroegde overgang te passen. Sta dus nu op de wachtlijst voor de poli voortplantingsgeneeskunde om te zien of er nog een kansje is met wat hulp Hier nog aan het kwakkelen. Heb een flinke bijholteontsteking. Verging van de pijn afgelopen weekend. heb het een hele week met stomen, neusspray en paracetamol geprobeerd, maar lukte nu echt niet meer. Toch maar wat antibiotica gehaald. Nadeel is wel dat ik daar meestal een vaginale schimmelinfectie van krijg en dat is niet zo gunstig voor mijn kansen deze maand...
@daffie, arm kind, diarree in bad!!! Jens kan goed zitten, maar nog niet uit zich zelf. Welke leeftijd doen ze dat "normaal"? Succes met het icf traject!! Spannend hoor!! @wanna, beterschap!!!!!!!
hahaha ja dames advies geven is makkelijker dan advies opvolgen GOED NIEUWS: ik heb een groot follikel van mezelf tis een wonder hhihihih, dus we krijgen voor vrijdag/zaterdag een samenlevingsadvies, wat zeggen ze dat toch mooi he. Gewoon een stevig potje sex Als ik hiervan niet zwanger raak dan gaan we aan de clomid om het proces te versnellen. Ik doe er dus 3 wkn over om een follikel te ontwikkelen! Even jullie "deskundigheid", vrijdagavond gaan wij carnaval vieren dus dat wordt natuurlijk helemaal niks. NOu willen we het gewoon donderdag doen en zaterdag. Dat lijkt mij toch ook goed, wat zeggen jullie? DAANTJE! IK mis ook die smilies WANNA! Jij hebt het flinkt te pakken zeg, maar miosschien toch verstandig om AB te halen want anders heb je nog kans op een chronische infectie. Rick is nog niet zo van de vlugge hoor, hij tijgert wel flink. Hij doet ecth alles rustig aan.
@soof ,goed zo, broedkipje Ik zou donderdagavond, vrijdagochtend (niet mn favo) en zaterdag ochtend en avond pakken. Jens tijgert ook hoor, niet kruipen maar tijgeren. Hij zit stevig, maar niet uit zichzelf. Hij loopt goed aan twee handjes mee, staat tegen de bank , maar zn balans is nog flut!
Smurf hier moet nog echt onder z'n okseltjes worden vastgehouden en stapt dat wat op z'n teentjes, dus lopen aan de hand kan ik dat echt niet noemen. Soof: ik zou donderdagavond en zaterdagochtend pakken. Hier twee keer raak geweest met 3 dagen oude zwemmers, dus denk dat je echt perse de vrijdag hoeft te doen Have fun! Ik verwacht ergens komend weekend of volgende week mijn ei, maar voel volgens mij nu al vaag de vaginale candida infectie aankomen (na drie dagen AB) Kom dus erg in de verleiding om net iets vroeger met de kuur te stoppen, maar ik weet ook wel dat dat niet goed is. Pffff, vind het gewoon zonde om deze maand ook weer te verknallen, ook al is de kans klein.
RIck kan heel erg goed zitten, maar ook nog niet zelf inderdaad. Staan doen we alleen van opwinding op papa of mama's schoot. Het rollen is ook niet favoriet hoor.... heel gek vind ik dat. Dat doet hij niet zoveel meer
WANNA! Je zit echt in dubio he, vind het wel sneu voor je hoor! Maar wat gek dat je daar zo'n infectie van krijgt. Ik krijg vaak wat uitslag op mijn buik, kan ik dat vergelijken? Ik ga zo naar de chiropractie, effe kijken of hij de boel nog wat kan verzachten!
Soof: Effe onsmakelijk: ik krijg echt enorme vaginale jeuk, branderigheid en droogheid met witte afscheiding, dodelijke omgeving voor zemmers als je het mij vraagt. Succes bij de chiropracter!
Wanna, dat heb ik ook! Doe mij een dagje AB en hup, vaginale schimmelinfectie :x Maar dat dat ongunstig is voor je zwangerschapskansen dat wist ik niet! Is dat echt zo? Ik hoop toch echt van niet... misschien eens aan de vk hier vragen? Soof, ik zou in ieder geval zaterdagochtend aanhouden als het echt niet lukt op vrijdag, maar kan me ook voorstellen dat je zaterdagochtend nog ligt te slapen, want ja, carnaval... dat wordt meestal toch wel laat niet? Dus misschien toch vrijdagochtend proberen voor het geval je zaterdag verslaapt en dan zaterdag zodra jullie wakker zijn nog een keer. zo. lekker vaag Daantje, inderdaad weinig smileys hier, was dat vroeger anders?
Myrthe is ook niet één van de snelste hoor en weet eigenlijk niet vanaf wanneer ze zelfstandig moeten kunnen gaan zitten. Nou ja, ze doet het vanaf gisteren hahaha. Ach, de één doet dit snel, de ander dat...ze gaan het vanzelf doen hoor! Antibiotica moet ze nog tot en met donderdag slikken via een drankje. Dit doet ze eigenlijk bovenwel goed. Eerst nee schudden, dan hou ik haar handen vast en met een lepeltje krijgt ze drie schepjes...daar doet ze haar mondje uiteindelijk wel voor open. Het is ook een beetje citroensmaakje, lekker fris, maar wel met bittere nasmaak. Soof; doen wanneer je er zin in hebt hahaha....misschien juist wel carnavalsnacht Denk dat het ook niet zo uitmaakt. Die zwemmertjes leven nog een paar dagen, dus donderdagavond en zaterdag lijkt me prima Wanna; wat vervelend dat je een infectie krijgt van de AB...zou echter niet te vroeg stoppen hoor! Maar snap je wel goed als je zegt dat je weer een maand verknalt hiermee....moeilijke keuze
Heppie; met een vaginale schimmel veranderd de zuurgraad en wordt je slijm dikker. Beiden erg ongunstig voor het overleven van zwemmers. En inderdaad, doordat het pijn doet is het voor sex ook niet erg bevordelijk! Daffie; fijn dat ze de AB wel goed inneemt. Moet zeggen dat de Zantac die smurf hier gebruikt sinds hij een paar weken oud is, ook prima gaat. En dat terwijl het echt uitgesproken goor is! (peremunt en ook een heel erg bittere nasmaak) Smurf hier is qua ontwikkeling verder juist vrij traag. Rolt pas sinds een maand of twee rug naar buik, tijgeren sinds een paar weken. Maar dat gaan zitten heeft hij dus wel wat sneller onder de knie. Lopen gaat echt nog lang niet gebeuren. Tandjes zijn nog nergens te bekennen.
Wanna; tijgeren deed Myrthe net voor kerst, dus toen was ze net geen 11 maanden.... Rollen vond ze ook niet echt interressant hoor, ze doet het wel, maar niet vaak. Lopen is ook een groot woord....ze verzet haar voeten naar voren als we haar onder de oksels of aan haar ahndjes vasthouden. En dat gaat niet altijd, dan moeten haar hersens echt een seintje geven dat ze der voeten moet optillen en dat duurt dan weer even hahaha. Aan tafel staat ze, maar ze zal echt niet lopen langs de tafel. Ze graait gewoon net zo lang tot ze iets heeft of begint te zeuren en dan is er altijd wel iemand die het aangeeft eigenlijk is het ook gewoon een luie donder Maar goed, Myrthe is volgens mij wel één van de oudtse hier toch??