30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zaterdagochtend gaat 'm niet worden. Ik moet werken 8) En ja het zal laat worden dus zal behoorlijk brak zijn, maar ja!

2. Ik heb inderdaad ook zoiets van, hij gaat het vanzelf allemaal doen!

Maar mijn vriendin haar dochtertje, ging zelf zitten met 9 maanden, loopt al sinds 10/11 mdn de halve marathon... dat is zo grappig. Die loopt niet maar rent, wel aan de hand maar papa en mama moeten dus behoorlijk doorstappen. Sinds kort (ze is van dec) begrijpt ze dat ze wat rustiger moet stappen :D

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha. Ach, elk kind ontwikkelt zich in zijn eigen tempo. Als hij over een paar jaar nog niet loopt, maak ik me dan wel zorgen :D
    En wat betreft de rest van zijn ontwikkeling: geen tandjes scheelt mij weer poetsen!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oefenen jullie met rollen, zitten en lopen? Wij niet echt hoor. Het meeste doet hij uit zich zelf, opeens kan hij het. Hij "loopt" ook in zijn loopstoeltje, dus misschien snapt ie daarom het stappen beter. Maar ik ben niet de hele dag aan het oefenen met hem.
    Hij vindt het wel leuk om samen te spelen, blokjes in de houten auto doen, ringen om een stok doen etc.

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    breek in:

hey sophia we hebben elkaar vanmorgen misgelopen ik was er ook en had ook een grote folikel en twee kleintjes ze zei dat ze alle drie gingen springen dus drie keer kans deze maand:D en euh ook kans op een drieling:$:D;)
    ik slik ook clomid vandaar de drie eitjes.
    morgen krijgen we onze zesde iui
    succes met vrijen deze week.

wannabum beterschap!

miss daantje wat leuk weer eens iets van je te lezen je zal het wel druk hebben met de tweeling.

liefs puck

6. PUCK! Ach wat jammer! Ik was om 10.55 uur en jij?

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Puck: tjee, 3 eitjes! Nu maar hopen dat er een goeie bij zit! Duim heel hard voor je!

Pooh: wij oefenen echt niet hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik ook nogal gemakzuchtig ben. Vind eigenlijk dat ik wel meer moet oefenen met het drinken uit een bekertje en het zelf pakken van stukjes brood. Maar voeren en fles geven gaat toch sneller en dan kies ik toch te vaak voor het gemak.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @wanna, brood eet hij wel zelf, maar zelf drinken ho maar. Hij speelt altijd met mn haren als hij drinkt, heel lief! En uit een bekertje drinken gaat wel, als ik hem vast houd. Maar hij vindt niets lekker. Ik probeer elke dag verschillende dixap, water ,thee, maar niets moet hij! Hij zit dan ook nog op 4 flessen melk, waarvan ik er een pap maak.

Mn schema nu is:
    7.00 uur: 200 ml melk
    9.00 uur fruit
    11.00 uur: 100 ml melk en 100 ml brinta
    13.00 uur: 1 boterham
    15.00 uur: 200 ml melk en tussendoortje
    17.30: groente en yogurt
    19.00 uur: 200 ml fles en dan naar bed.

Volgens he tCB zou die laatste fles er al af moeten met 9 maanden. Maar hij drinkt hem nog helemaal leeg en is aan de slanke kant. Dus ik geef hem nog maar! Ook omdat hij verder niets anders drinkt.

9. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    haha ik had 11:15 maar ik was er al iets eerder dus we hebben elkaar echt net misgelopen.

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, ik heb even gegoogled, maar ik vind nergens dat een schimmelinfectie, ook wel candida genoemd, een negatief effect op de vruchtbaarheid heeft. Zie bijvoorbeeld: NCRV- Babyboom - Geslachtsziekten
    Wat ik wel vond (en nog niet wist) is dat het eten van yoghurt en slikken van probiotica een gunstig effect heeft omdat het de balans in je darmleven hersteld (wat ook weer van invloed is op de balans in je vagina).
    Hier nog een keer hetzelfde verhaaltje maar dan mét het yoghurtverhaal:
    http://www.zwanger-worden.nl/pdf/10.pdf
    Dus als ik jou was zou ik naast de anti-biotica ook de pro-biotica gaan slikken. klinkt wel een beetje tegenstrijdig....;)

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @puck, oeh, spanned 3 eitjes!!! Gaan ze dan wel door met IUI? In mijn ziekenhuis deden ze dat niet, was 2 de max!

12. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    ja het gaat gewoon door ik dacht ook dat dat ze de behandeling zouden afbreken maar toch niet.
    ach zou dat druk zijn drie tegelijk?:D;)haha

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ;) vast niet hoor.. En als jen iet beter weet....dan valt het altijd mee toch???!!! Liefs!!

14. PUCK! Ik was er ook iets vroeger dus ook sneller weg, maar ik heb in die serre achter het restaurant bij de ingang Rick de fles gegeven! Trouwens een mooie serre!

Succes met de IUI!!!!

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Heppie: het klopt dat candida infecties de vruchtbaarheid niet blijvend beïnvloeden, zoals chlamydia dat wel doet. En het effect op cervixslijm is meestal maar beperkt, maar als je 't flink te pakken hebt, is het wel degelijk ongunstig. Bovendien is het effect van probiotica niet erg hard aangetoond en hetzelfde geldt voor yoghurt. Sterker nog: onderzoek toont aan dat het eten van lactobacillus producten zelfs meer kans geeft op candida!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck en Soof spannend voor jullie!!!!! :)

Wanna, he get bah, daar zit je nou net niet op te wachten he.

Zitten, staan, stappen, rollen, tijgeren:
    Boaz kon rond de 8,5 maand redelijk goed zitten en rond de 9 maanden begon hij met tijgeren. Op zijn buik liggen en spelen vindt hij echt geen probleem. Als hij zit duikt hij wel heel onhandig naar voren om dan te gaan liggen op zijn buik. En sinds afgelopen week kan hij ook vanuit lig zelf gaan zitten, hoe hij het doet heb ik nog steeds niet gezien, ik zie hem dan in eens zitten :D
    Staan doet hij goed aan tafel of op de bank tegen de rugleuning, maar verder niks hoor! Geen stapjes of wat dan ook. En op de knietjes zitten doet hij ook nog niet, daardoor weet hij ook nog niet hoe hij zich zou kunnen optrekken tot staan. Ach komt allemaal wel.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heee, we lopen ook gelijk met ons NOD. Ik heb 'm op morgen staan. Zou toch te gek zijn als we echt tegelijk in de ICSI gaan.
    Misschien toch ook even bellen of wij ook in deze ronde van oproepen zitten.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Puck, spannend! Veel succes met jullie 6e IUI!!!!

19. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Puck, 3 eitjes :$;) wauw! Veel succes met de IUI!

Wanna, he jammer. En wat spreken de onderzoeken elkaar dan tegen zeg. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent en dat de zwemmertjes van je man wel tegen een stootje kunnen :)

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, helemaal over jouw goede nieuws heen gelezen :)
    Maar wat goed zeg!!! wat een fijn idee dat jullie al bijna weer aan de ICSI kunnen beginnen en dat geldt hopelijk dan ook voor jullie Timon.

Deel Deze Pagina