30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo ben ik weer, sorry 1 dagje gemist. Pff tijd gaat zo snel. Hebben jullie ook een lekker zonnetje!! Heerlijk om te zien, naar buiten is minder, kakakakakakoud!!!!

Ik heb ook steeds een schimmelinfectie als ik AB kuur heb gehad. Heel vervelend. Heb het dus ook net achter de rug. In het begin zeiden ze bij de apotheek tegen mij je moet er probiotica bij gebruiken dan krijg je geen last. Nou echt maakte niet uit, gewoon hetzelfde als altijd. En volgens mij is het ook helemaal niet zo goed als ze beweren, ik word er een beetje beroerd van en ga slechter naar de wc. Veel zure dingen eten schijnt ook te helpen en geen inlegkruisjes gebruiken want dan gaat het broeien. Geen suiker want dat schijnt de schimmels alleen maar te doen groeien en je mag je niet met zeep wassen.

Leuk zeg de ontwikkeling van jullie kleintjes, grappig he ieder kind ontwikkeld zich weer anders. Ik heb ook een vriendin waarvan haar dochter 1 maand voor ze 1 werd liep. Dus op haar verjaardag stapte ze heel lief tussen iedereen door. Echt schattig.

Zucht hoop het allemaal snel zelf mee te mogen maken :p

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Brigit; wij hopen met je mee hoor....Ikzelf heb er lang op moeten wachten, dus weet wat het is als je het heel graag wilt;)

Mieke; ja, bijna beginnen....dat halve jaar wachten is echt snel voorbij gegaan. kan ook niet anders met zo'n druktemakertje als Myrthe hahaha. Die houdt je wel bezig en dan vliegen de dagen/weken/maanden voorbij...maar dat ken je met Boaz hahaha.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, het snot loopt ons alle drie uit de neus. Gezellig!!!Jens ligt net in bed en ik zit te genieten van zijn mama geroep door de babyfoon heen!! HEt wordt steeds duidelijker, papa en mama! So cute!!

4. POOH! Get alweer verkouden, naar is dat toch he! Wat leuk dat hij al papa en mama zegt, hier nog niet hoor. HIj doet wel alle geluidjes na.

MAMA'S! Rick begint een beetje driftig te worden als hij iets wil en niet mag of geen geduld meer met zitten in de stoel of moe worden. Hoe gaan jullie daar mee om?
    Ik vind dat zo moeilijk....;):)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    driftig wordt hij hier (nog) niet. Wel aanstellerig huilen als je nee zegt. Al doet ie dat nu ook minder.Als ik nee zeg loopt ie door en laat het zo...FIJN!

6. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Zo, ik doe weer een poging, hopelijk wordt mijn berichtje nu wel geplaatst...;)

Soof, dat driftige herken ik wel, ik heb het idee dat het nu weer wat minder wordt (maar dat kan ook komen dat ik er aan begin te wennen :D). Dat aanstellerige huilen ook trouwens ;). Meestal negeer ik het en dat werkt bijzonder goed. Soms ga ik er wel eens in mee maar dan wordt het eigenlijk alleen maar erger.

Daffie, goed nieuws zeg!!! Kan het avontuur weer beginnen!!!

Timon, wat zou het leuk zijn als jullie samen op gaan lopen, ik duim verschrikkelijk hard dat je binnenkort ook een brief krijgt!!!

WbM, super vervelend, ik heb het voor mijn zwangerschap ook vaak gehad en had daar standaard een tube creme voor in de lade liggen, dit werkte meestal binnen 2 dagen. Ik moet zeggen dat ik het na mijn zwangerschap niet meer gehad heb (hopelijk blijft dat ook zo ;)) ik hoop dat het nog op tijd over is zodat je vol gebruik kan maken van jouw ei ;).

Hallo Daantje, ik was hier ook nog niet toen jij hier eerder schreef. Ik ben de mamma van Thom, flinke poos over gedaan voor ik zwanger werd van hem en we zijn nu in ronde 3 voor een 2e. Hopelijk gaat het nu wat sneller ;). Wat leuk dat je een tweeling hebt! Het lijkt me waanzinnig leuk maar o zo druk... Ik kan me heel goed voorstellen dat je een derde wil, waarom zou dat raar zijn?

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat is het hier rustig! Wat is er aan de hand????

Pooh, alle drie verkouden is echt niet fijn. Hopelijk is het snel over.
    Leuk dat je hem steeds beter gaat verstaan. :)

Hier vandaag ongi geworden. Aan het werk zijn met krampen is echt niet fijn!
    Morgen een poging wagen om het zh te bellen of wij deze week ook een oproep gaan ontvangen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wish me luck girls...we gaan met een mega snothoofd naar het werk.ppfff

9. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja inderdaad rustig he Timon. We zitten allemaal weer ingesneeuwd zeker? Hier een witte wereld hoor!
    Ik dacht vanochtend aan MB, die is natuurlijk lekker op vakantie! Verder is iedereen er wel toch?
    Ik heb zelf ook niet zoveel te melden. Ik zit weer op het wachtbankje. 20 feb is mijn nod.

MvT, Wanna, Brigit, zo te lezen is een schimmelinfectie een veel voorkomend probleem. Misschien kunnen we ons beter afvragen wie er nog nooit last van heeft gehad? ik denk dat het er niet veel zijn...:(

Timon, hopelijk wordt je nu heel snel opgeroepen. Leuk om gelijk op te gaan met Daffie.

Daffie, hoe is het nu met Myrthe? Zijn jullie weer een beetje bijgekomen van het grote ziekenhuisavontuur?

Pooh beterschap!

10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Aaah, Pooh! Da's niet lekker. Heeeeeeel veel sterkte!

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee meiden, ik ben er wel en lees veel maar op mijn werk is het nu een beetje druk en 's avonds steeds ook dus ik reageer weinig. Moet ik nu mezelf royeren dan eigenlijk? ;)

Ik hoop vanavond en anders morgen weer een beetje meer tijd te hebben of misschien wordt het hier op het werk wat rustiger...

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heppie, ik heb, bij mijn weten, nog geen schimmelinfectie gehad.

Pooh, succes. Het is heel vermoeiend om je dan te concentreren. Hopelijk trek je het de hele dag.

Net gebeld of we bij deze ronde oproepen zitten. Ja, de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen.:$ De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten.:(
    Vast dat Daffie en ik een mini-meeting zullen krijgen in de wachtkamer.;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, aan de ene kant dus goed nieuws maar toch nog wel wat langer wachten dan gehoopt.

Miepie, als ik niet geroyeerd word, dan word jij dat ook niet :p

Pooh, sterkte.

Mijn Boazje viert vandaag zijn verjaardag op het kdv! Spannend hoor.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ja, en ergens baal ik hier wel van. We wachten nu al 5 maanden. Kregen begin vorige maand te horen bovenaan te staan, moesten wachten op de geneticus, snel geregeld en nu dit! Zo schiet het niet op en als ik niet oppas kan ik nog een dip krijgen. Dat wil ik niet, dus ga ik zo eerst maar eens douchen en wat in huis doen. Heb niet voor niets mijn vrije dag.;)

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat leuk! Heb je lekkere en verstandige traktaties gemaakt? Spannend hoe hij het zal vinden.

16. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

He Timon, in principe goed nieuws! Jammer dat het nog zo lang gaat duren, wie weet valt het mee en kan je toch sneller heen. Misschien wist de assistente niet dat het bij jullie sneller zou moeten gaan...
    Maarre niet in een dipje raken hoor!!! We leven met je mee en je mag hier altijd even lekker komen mopperen als het nodig is!!! Hou de moed er in!!!

Pooh, heel veel sterkte, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt!!!

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Timon; das toevallig...ik ben gisterenavond laat ongi geworden hahaha. We gaan gewoon alles tegelijk doen, hebben we goede steun aan elkaar en ik kan je hopelijk een beetje erdoorheen coachen omdat ik het al een keer heb meegemaakt allemaal;)

Heppie; we zijn idd aan het bijkomen sinds Myrthe thuis is. Het gaat met haar steeds wat beter. Er is alleen nog een lichte verkleuring onder haar oogje te zien en 's nachts heeft ze wat meer dromen als voorheen. Ik ben nog wel erg moe, maar dat gaat ook wel weer over.

Mieke; veel plezier op het KDV met Boaz:D

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #438 Timon, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
    Dank voor de oppepper, MvT! Ik moet het weer even omdraaien en het positieve ervan inzien. We zitten bij deze ronde oproepen!!!:D

Daffie, erg grappig dat we gelijk opgaan. Je bent een schat! Een personal coach met mijn ICSI had ik nooit verwacht.:D Wie heeft dat nu?
    Heb je wel wat tijd voor jezelf zodat je bij kan komen van de afgelopen weken. Straks heb je weer een fijne tijd met de hormonen.;)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Timon, het is een heel leuk feestelijk zakje geworden met daarin een roltoeter, ballon, badspeeltje en een nijntjekoekje! Volgens mij moet dat wel in de smaak vallen bij de kids en is het toch ook verantwoord.
    En thuis krijgen de kinderen die mee komen ook zo'n zakje mee naar huis, maar dan met een doosje smarties voor de grote kindjes.

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Timon: GO GIRL! Goed dat je de moed erin houdt! Maar inderdaad jammer van die wachttijden!
    Ik heb dat formulier thuisgestuurd gekregen (wat echt perse nodig was voor ik een oproep kan krijgen) en alle gegevens die ze vragen op dat formulier zijn bij hun al bekend omdat zowel mijn man als ik al bekend zijn in het ziekenhuis. ;) Het slaat dus werkelijk nergens op! Ben daar best een beetje bood over. gaat maar over een week uitstel, maar het is zo'n zinloze bureaucratische papierzooi! :x

Mieke; jij wordt niet geroyeerd omdat je hier een van de senioren bent, dat geeft je wat extra privileges ;) maar Miepie moet wel oppassen! :D
    Heb je tractaties gemaakt voor Boaz op het KDV? Daar zit ik ook nog over te denken.
    Smurf hier is jarig op een KDV dag. Vind het aan de ene kant wel een beetje gek om op zo'n feestdag hem naar het KDV te brengen; aan de andere kant: hij heeft er natuurlijk zelf geen benul van en we vieren het ook pas de volgende dag, omdat het dan weekend is en de familie van ver moet komen.

Deel Deze Pagina