30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @pooh, dank je wel... spannend, je hebt gelijk om eerst eens je lichaam te laten werken, naar het zh kan altijd.... spannende tijden iig ook voor jou

@mieke, dank je.. aha grond stewardess.. toen ik nog in amsterdam woonde heb ik bij KLM stage gelopen en bij Transavia gewerkt als Grondstewardess... helaas gaf toendertijd Transavia alleen maar seizoenscontracten dus na een half jaar werd je er gewoon uitgeknikkerd... ben benieuwd, grondstewardess is wel heel leuk om te zijn en te doen :) succes in ieder geval...
    ben het wel een beetje met sophia eens, echt bijzonder vriendelijk zijn ze niet bij KLM, onderling ook niet... arrogantie straalt er vanaf... ik liep toen in groen, en blauw kijkt echt wel een beetje neerbuigend naar je toe helaas.. maar goed iig hoop ik dat het positief voor je uitpakt

@daffie en fijne vakantie dan voor strakjes...

2. MIKMAK! Ik wilde het niet zeggen, maar ik zou liever voor Transavia of Martinair werken iid. Maar het vak zelf lijkt me heel leuk. Ach we hebben altijd nog Eindhoven Airport dat ligt in de achtertuin hahahahaa

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ach het maakt mij niet echt uit voor welke maatschappij ik zou gaan werken hoor. Dit is toevallig voor KLM, voor de andere maatschappijen ben ik geen vacatures tegen gekomen. Ik doen het niet omdat het toevallig KLM is. Ik doe het omdat ik graag iets leuks er bij wil doen en dit goed te combineren is met thuis/werk. En ik zit zo niet in elkaar hoor dat ik dan neerbuigend naar 'groen' zou doen, hihi.

Ik zal mijn schoonzusje ook even informeren naar de selectieprocedure, zij werkt nu nog steeds bij KLM maar dan op kantoor en zij is begonnen als grondstewardess bij de KLM.

Oke dus ik moet netjes praten, haha. Dan ben ik daar vast op voorbereid. En dan ook natuurlijk nog iets passends uit mijn garderobe aantrekken... Ik vind het allemaal erg leuk en spannend. Het is voor mij 12 jaar geleden dat ik voor het laatst gesolliciteerd heb, nou dat is niet helemaal waar want heb ook nog op een blauwe maandag bij de Bijenkorf gewerkt een aantal jaar geleden, tijdens de vorige crisis.

Daffie, wat leuk dat jullie gaan varen tijdens de Sail. Lijkt me nog mooier dan alles vanaf de wal te mogen bekijken. Wij gaan zondag.

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke; ja ja, dat is het voordeel van een man bij de havendienst van amstedam hebben hahaha. Wordt vast erg mooi.
    Jullie ook veel plezier zondag.
    Wel grappig detail, 5 jaar geleden tijdens sail hadden we ons vrijgezellenfeest...stephan ging naar sail, wij gingen een workshop sieraden doen en uiteindelijk kwamen we bij elkaar bij de carzy piano's in scheveningen waar toen nog van velzen speelde....:D

Zit het nu op TV te kijken, maar ziet er echt super uit en het is prachtig weer gelukkig!

Veel succes alvast met solliciteren, is altijd weer spannend!

Sophia; fijn dat je man het nog rustig aan doet,. eerst maar even verwerken samen.

5. MIEKE! Oh dan is het wel extra spannend hetsolliciteren. En je hebt gelijk hoor dat je bij KLM gaat proberen. Hetis gewoon grappig dat dat personeel zo'n air over zich heen heeft. EN die 2 collega's van mij zijn zusjes. De ene is echt heel erg terwijl de andere juist heel spontaan is. Maar die ene is echt "trots" dat ze bij KLM werkt.
    Wij lijken wel een beetje op elkaar, bij de Bijenkorf gewerkt, grondstewardess willen doen. Hihihih wel grappig!

6. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, haha, je hebt me door:D.
    Spannend, die sollicitatie. Een klasgenoot van mij is nu ook grondstewardess, en die heeft een hulpverleners-achtergrond. Ik denk dus dat ze vooral kijken of je "past" binnen KLM, en als dat het geval is ga je het traject in. Ik weet wel dat de hele procedure behoorlijk intensief is, je wordt niet 1-2-3 aangenomen.

Daffie, druk en leuk weekend voor de boeg, hoop voor je dat je ongi geen roet in het eten gooit:x. Dus jullie gaan toch voor een 3e poging, dapper hoor. Je hebt gelijk dat je eerst even gaat genieten van je vakantie, waar gaan jullie heen?

Mikmak, welkom hier! Ik ben 33 jaar en de kersverse mama van Yfke, zij is nu 8 weken oud. Hoop voor je dat je net zo snel zwanger mag raken als bij de 1e!

Hierbij een foto van mij geknutselfrutsel, dit hangt boven het bedje van Yfke.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mb; wat ziet dat er ongelooflijk leuk uit....doe je ook aanvragen hahaha. Je moet een winkeltje beginnen!
    Wij gaan 15 september voor 12 dagen naar Menorca. Heb er helemaal zin in. Heb vanaf 3 september vakantie, dus het schiet al op. Nog 6 diensten werken geloof ik;)

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sophia, nou word het dan niet eens tijd eens te kijken op EHV airport :D....
    werk nu zelf op Maastricht-Aachen airport :D, maar niet voor een luchtvaartmaatschappij.. met een kerel als militair.. dus veel weg zou het niet lopen als ik wisseldiensten zou gaan werken weer.. wie weet in de toekomst weer... nu werk ik voor een restwaarde beurs voor schade auto's

@mieke, ja abn is wenselijk maar een charmat accent mag best hoor... heb collegaatjes gehad vanuit wormer, oosthuizen... en die praatten echt wel met een accent hoor...
    maar na 12 jaar is het idd wel extra spannend om te gaan solliciteren ja

en wat sophia zegt.. ze hebben een enorme air over zich heen.. soms vraag ik me af waarom er niet dagelijks een catfight was in hun rustruimte.. hahaha :$;) (geintje) tis leuk ongeacht de kleur die je draagt.... werk nog leuk of nog leuker maken doe je zelf...

@MB dank u en gefeliciteerd met de kersverse aanwinst :D
    leuk die naam zo boven d'r bed.. en nu flink oefenen met haar zodat ze dr naam snel zegt.. moet lukken ;)

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, maar hebben ze geen grondstewardessen op Eindhoven nodig dan? Dat is voor jou dichtbij. Of gewoon stewardess hihihi.
    Nou ja of ik het echt wil worden, het is natuurlijk niet mijn droombaan van toen ik klein was, hahaha. Maar voor nu lijkt het me echt super. Jammer dat het via een uitzendbureau is, ik had het liever rechtstreeks gedaan. Bij een uitzendbureau kunnen ze het idd zo weer stopzetten.

Daffie, leuk detail ja! Dus iets extra's te vieren haha. Het wordt idd een warm weekend en zondag veel zon.

MB, hahaha jaja ik ken je wel langer dan vandaag hoor!!!!

Nou kijk eens in mijn album of ik een KLM-tiepje ben, hahaha!! Volgens mij wel hoor.
    En het is idd streng want ik moet zelfs een kopie paspoort van mijn vriend meenemen en ook nog eens van ons beiden de woonadressen van de afgelopen 10 jaar. Ze willen ook echt je behaalde diploma's zien etc.

Wat heb je dat ongelooflijk mooi gemaakt van de houten letters, super.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Stelletje klets-tantes!!!

Beetje rekening houden met de drukke meiden die het nauwelijks bij kunnen benen hier hè! ;)

Mikmak welkom!

Mieke: klinkt heel leuk die baan. Succes met je sollicitatie! Die 9 euro is hopenlijk wel netto??

Dafiie; mm, gek dat je cyclus nu weer langer is.
    Wij gaan in sept naar mallorca, ook helemaal zin in!

Zit met spanning te wachten op telefoontje van mijn zusje. Die heeft NU echo....

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Wanna, wat een spanning idd. Dat is vandaag! Meld je het wel even hier.
    Ik mag aannemen dat het netto is maar ik durf het niet te zeggen.

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wanna, dank je.. lekker dan effe op vakantie in september... wij zijn al weer 2 weken aan het werk... pffff en wil nu al weer op vakantie... hihi... Echo spannend, laat je wat weten

@mieke, kan je fotoalbum niet vinden, maar het feit dat je op gesprek gaat daar... zul je toch in de smaak vallen bij KLM... dus ongetwijfelt het tiepje ;)

13. MIEKE! Nee geen vacatures :D enne zie je het al voor je ik stewardess ik heb vliegangst :D 8) :) zegt zij die op een reisburo werkt ;) :p

WANNA! Oh wat spannend meid.... enne je weet het nu toch onderhand wel dat je per dag minimaal 1 bericht moet schrijven en minstens 15min moet vrij maken om alles te lezen :D

MIKMAK! Dan weet jij die ongeschreven regel nu ook :D :D nee hoor don't worry je bent alleen belandt bij een stel meiden die met de tijd lichtelijk gestoord zijn :p

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Aaaargh, ze heeft gezegd dat ze me meteen zou bellen tenzij ze eerst even wilde uithuilen... Vind het dus onheilspellend dat ik nog niks gehoord heb. Ik kan niet tegen die spanning hoor...
    Ze had drie kwartier geleden de afspraak. Ik hoop maar dat die dokter gewoon heel erg uitloopt.

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0

:D:D:D
    ik ben op de hoogte van de meldingsplicht hoor! Maar dat ik eerst vijf bladzijden van dat gebep door moest lezen staat niet in de kleine letterjes hoor :p

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mikmak, dan moeten we eerst even vriendjes worden, dan kun je in elkaars album neuzelen 8)

Wanna, foei... first thing every morning.... alles lezen.

Oja, mijn banner heeft trouwens wel gelijk dat vandaag ovulatie is.
    Ik dacht zelf gister op dag 14?? En Wanna misschien dit keer zoals toen bij jou, wel gesprongen maar nog geen tempstijging!;)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Spannend Mieke! weer op het wachtbankje! Wat goed dat het nog een keer gelukt is!

tik-tak tik-tak tik-tak... ik zit alleen nog maar op mijn horloge te kijken waarom ze nog niet belt. Wat erg hè, ben net zo zenuwachtig als zij. (Eeneiïge tweeling hè!)

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

OMG! Wat een geklets!

Euhm, ik heb alles gelezen maar ben bijna alles alweer vergeten.
    Maar als eerst MIKMAK welkom hier!
    Ik ben Lynn, 34 en mama van Ryker van anderhalf en Skyler* die 7 july als sterretje op de wereld is gekomen. Wij wonen in Florida en ik ben een thuisblijf mama.

Die letters- Ja dat zijn inderdaad houten letters en ik zit serieus te denken om er meer te maken "op verzoek". Ik vind het echt leuk om te maken.

19. WANNA! Zou ook niks voor mij zijn. Ik krijg nu zelfs buikpijn. :)

20. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wanna- Wat een spanning zeg. Het zal vast helemaal in orde zijn en ze is aan het genieten van het goede nieuws! :)

Deel Deze Pagina