30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haai Heppie... wilde eigenlij keen zwaaiende smiley.. maar helaas die hebben ze hier niet ;) mooi jij loopt al bijna op je einde qua zwangerschap.. nog effe en dan heb je je eigen eerste wereldwondertje.. en het wordt een meisje :)

hier ook een bewegelijk kind bij de 12 weken echo... sprong overal naar toe maar nog net niet van het beeldscherm af... zegt niets.. behalve dat linetje in levende lijve ook een bewegelijke is.... en altijd bezig is met ergens op te klimmen, af te gaan.. altijd iets zoeken wat best link is.. en dan toch maar doen :D

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoeft ook neiet, bij ons kwam minimak er zelf mee... dus ach waarom dan niet.. ze liep ook al met 7 maanden aan de hand en met 9 maanden los, dus waarom dan niet zinnelijk voor ze 2 wordt :D

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

WAuw die kleine mikmak van jou was er snel bij! Ryker loopt pas sinds ruim een maand. Hij was dus 16 maanden...
    Dus jullie meid doet haar plasjes en poepjes ook op het potje?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    potjes??? heb ik ook nog niet over nar gedacht hoor. Morgen is hij 17 maanden...kan toch nog wel wachten?

2wanna, fijn voro je kusje!!!!!!!!! :)

@all ,jens heeft een echt mama knuffel dag. Hij speelt normaal veel zelf ,maar is nu graag op schoot aan het kleuren of zit naast me op de bank met boekes en krentjes/koekjes. Heel vrolijk, en veel kusjes en kroeltjes voro mamas

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Pooh- Ja hoor dat kan zeker nog wachten. Jens EN mama moeten er klaar voor zijn ;) Ik ken kindjes die met 3 nog niet zindelijk zijn... Het is een keuze die je zelf maakt denk ik. Ik wou het gewoon eens proberen en het is gelukt. Voor hetzelfde geld wou Ryker helemaal niet en zouden we nog even moeten wachten.

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wanna- Heel erg fijn voor je zusje. Ik dacht eerst dat het niet goed zat omdat haar test lichter was geworden, maar zo zie je maar weer.

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ga er vandoor voor nu. We gaan naar een speeltuin met een kennis en haar 2 dochters en daarna lunchen. Tot snel!

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lyn nee alleen de plasje op de pot.... ja ze was zeker een rappe tante dus de 2de kan alleen maar makkelijker gaan

fijne avond iedereen

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lyn, idd een mooie tekst in je handtekening.

Pooh, doet jouw toetsenbord nu steeds zo raar. Je geeft kusjes aan Wanna :D

Potje: hmmm het zit wel in mijn hoofd, maar ik denk dat Boaz daar nog niet aan wil mee doen. Poep en plas is ook zeer onregelmatig over de dag. Dus kan nog niet echt zeggen van, 'nu zet ik hem op het potje'.

Enne ik doe ook mee hoor aan de roze golf die gaat komen :)

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Roze golf- YES PLEASE! Ik doe ook mee als mijn man er klaar voor is. Hopelijk kan ik zeggen dat ik zwanger ben met mijn verjaardag (24 okt) maar we zullen wel zien. De Clomid is in elk geval al binnen ;)
    Speaking of... Vanochtend nadat ik mijn man had afgezet op zijn werk, op de weg terug naar huis bedacht ik me ineens dat ik de Clomid nog in de auto had laten liggen en wou het mee naar binnen nemen als ik thuis kwam. Er lag dus helemaal niks meer in de auto en ik heb mijn man gebeld om te vragen of hij me misschien iets wou vertellen wat betreft de Clomid... Hij zei dat hij geen idee had waar ik het over had en ik vroeg of hij het aub niet zou vergeten en vooral niet weggooien. Hij zei ok.
    Toen ik later de tas aan het inpakken was om naar de speeltuin te gaan kwam ik daar ineens de Clomid tegen! Ik had mijn man dus beschuldigd van iets wat hij niet gedaan had! OEPS. Ik heb dus met mijn warhoofd de pillen al in de tas gestopt zodat ik ze mee naar binnen zou nemen maar was dat helemaal vergeten.

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: ik denk dat ze inderdaad "fijn voor je zusje" bedoelde en niet "fijn voor je, kusje!", maar ik vat het stiekum gewoon vast als het laatste op en pak het lieve kusje :D

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihih, wanna en mieke, love is all around. Ik bedoelde zusje, maar ie kus mag je houden hoor wanna ;)

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha nou ik vond het iig wel heel lief hoor dat typfoutje. De z zit nou niet bepaald naast de k :D;)

Oeps Lyn, nou ja dat kan gebeuren he. Gelukkig heb je het wel gevonden anders moest je weer achter nieuw aan.

14. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Jeetje wat is er veel geschreven, ik moet ook wel zeggen dat ik gister niet langs geweest ben :);).

Mikmak, welkom! Ik ben de trotse mamma van Thomas (in mijn album staat wel een foto), hij wordt in november 2, we zijn druk bezig voor een 2e.

Wanna, wat fijn voor jouw zusje! Heerlijk om een knipperend lichtje te zien! Nog even een slag om de arm dus, wanneer heeft ze de volgende echo dan? hmmm blijft spannend.

Mieke, succes met jouw sollicitatie! Leuk!

Hier is het mis :( Ik heb vanochtend weer getest en er stond geen streepje meer (of tenminste te weinig om het een streep te noemen) dus nu is het afwachten tot de 'miskraam' begint. Ik hoop dat het gauw begint zodat we weer verder kunnen... Ik baal als een stekker maar ik had van het begin af aan al zo'n gevoel dat het mis zou gaan... Het is niet anders, op naar ronde 13 :(.

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aahhh MvT, nee he potverdorrie zeg. Dikke knuffel voor jou!

Hier ook een aaarrrrrggghhhhhh :x
    Mijn temp stijgt maar niet en dat na 2x een positieve test.
    Op deze manier zou mijn eisprong misschien vandaag zijn en dan hebben we weer veel te vroeg geklust.
    Baal als een stekker, stom lichaam!!! Straks nog een keer een testje doen en dan moet deze gewoon negatief zijn hoor.
    Misschien krijg ik mijn schatje vanavond nog een keer zover.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MvT: :( Ach wat jammer nou... Maar ik had al zo'n idee dat je er zelf geen goed gevoel bij had, want je test was positief geboeg. Helaas zit je er met zo'n voorgevoel volgens mij meestal niet naast, dat herken ik wel van mijn vmk's. Ik hoop voor jou dat het dan ook snel doorzet. Je zit al wel voorbij je NOD nu, toch?

Mieke: mmm, wat vreemd dat je temp nog niet gestegen is. maar die zaadjes van woensdag zijn echt nog wel aanwezig hoor! Maar als het lukt zou het geen gek ideen zijn om vanavond "het begin van het weekend te vieren" ;)

Pooh: thanks, kusje terug! ;)

Vanochtend me scheel gehaast om op tijd te zijn voor een vergadering op het werk. Smurf zo ongeveer in de armen van de leidster op het KDV gegooid en weggerend, kom ik op mijn werk, blijkt dat ik "per ongeluk" de uitnodiging voor deze vergadering heb gekregen en dat het niet de bedoeling is dat ik erbij zit. GRRRR!

17. WANNA! Lekker is dat, je helemaal voor niks de tandjes gelopen!

Ik zit vandaag alleen op mijn "oude" kantoor. Super leuk, maar wel alleen... en hier is het vaak wel druk dus ik kan mij lol op vandaag.
    Vanmorgen begonnen met de Clomid, let's go :D

18. mb02

mb02 Bekend lid

MVT, he verdorie, had het je zo gegund:(. Nu inderdaad maar hopen dat je lichaam het snel gaat afstoten, BLEGH, vind het echt naar voor je.

Mieke, nou, jouw lichaam is lekker bezig:x. Hoop dat je ei vandaag springt, en de zaadjes al braaf in de rij staan om aan te vallen;).

wanna, goed om te horen dat je zusje het hartje heeft zien knipperen:). Blijft dus nog wel even spannend de komende 2 weken, dat wordt dagen aftellen.
    Fijn, zo'n vergadering:x.

Lyn, oeps...Maar dat zou je man toch niet echt doen, die pillen achterover drukken en ze weggooien? ziet hij het allemaal nog niet zo zitten dan?

Miki, dank je, ik ben zelf ook wel trots op het resultaat. Overigens, die letters heb ik niet zelf gezaagd hoor, die heb ik besteld bij een mannetje via marktplaats:p. Ik kan echt niet figuurzagen, maar wel heel goed schilderen;).

Heppie, je hebt gelijk hoor, ik steek nu gewoon mijn kop in het zand. Maar nu voelt dat zand nog even veilig:).

Yfke heeft weer wat nieuws ontdekt, dat ze met haar tong het flesje uit haar mond kan duwen;), lekker handig. En ze kan nu ook met haar handjes in haar ogen wrijven als ze moe is, zo schattig. Ik vind dat zo bijzonder, dat ze "ineens" weer iets erbij geleerd heeft. En geweldig dat ik er met mijn neus bovenop mag staan:).

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: nou, je kunt je lol nog op nu ze haar flesje eruit kan duwen! ;) Het blijft zo bijzonder om steeds weer iets nieuws te zien. Zat net nog met de secretaresse te kletsen dat ik nog elke dag naar Smurf kijk met het gevoel van "Hé!!? Ik heb een zoon!!" en ik ben zo trots bij elk stapje en woordje! -Smelt-

20. MvT! Potverdorie meid, zat je gevoel toch goed meid!

WANNA! Ik heb dat ook nog steeds, die plotselinge verbazing van "he, die is echt van mij" :)

Deel Deze Pagina