Ik heb ook een 30+ topic gevonden. Ben vandaag ongi geworden, dus weer niet zwanger. Vind het wel heel leuk om alles wat jullie schrijven te lezen. Hopelijk zit het voor mij ook in.
@MB......hihi zo heb ik ooit een project van school door me vader thuis laten zagen en op school alleen geschuurd hihi de leraar was zoooo trots op mij vanavond hebben we een bruiloft van een oud collega van manlief, kan ik eindelijk het pakket gaan geven hihi zal ff foto zoeken
Oh, mieke, dat schiet ook niet op zeg Ik hoop dat ie morgen idd geweest is... Ach en wie weet vanavond . Wanna, ja mijn NOD was woensdag. Er zijn nog geen tekenen dat het binnenkort gaat losbarsten, we zullen zien. De vorige keer kwam het 2 dagen na mijn NOD op gang dus dat zag ik toen meer als een late ongi. Nu was de test alleen veel positiever (dinsdagavond) en het komt nog niet op gang. Hoe lang moet je normaal gesproken wachten tot je naar de ha gaat?
Hallo Maucar, welkom! Jammer dat je ongi bent geworden . Ben je al lang 'bezig'? En ben je voor de eerste bezig of heb je al een kindje/ kinderen? Ik ben de mamma van Thomas, getrouwd en inmiddels al weer een poosje bezig voor de 2e.
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb nu sinds 2,5 dag beetje zeurderig gevoel in mijn buik links en rechts, ik moet heel vaak plassen en was ook beetje rare kleur. Tijdens het plassen doet het af en toe ook pijn in mijn buik. Ik had paar uur geleden ook beetje bruinigspul met afvegen. Ik heb gisteren en vandaag een test laten doen voor blaasontsteking want daar lijkt het toch echt op. Alleen het was schoon, dus geen tekenen van een blaasontsteking. Dokter zei dat het een beginnende kan zijn dus heb voor de zekerheid toch een kuurtje meegekregen (omdat we morgen op vakantie gaan) Ik heb de verloskundige gebeld en het uitgelegd, ze zei dat de kans na de goed echo van de week en dat ik bijna 12 weken ben erg klein is dat het een miskraam is. Maar ja ik maak mij nu wel echt zorgen, het voelt echt als een blaasontsteking maar de test geeft niks aan. Heeft iemand hier ervaring mee?
mb- Nee mijn man zou ze denk ik niet weggooien maar hij durft nu nog niet te proberen. En omdat ik ze nergens kon vinden dacht ik dat hij ze verstopt had. Was dus niet het geval en ik heb met mijn stomme kop die pillen al weggelegd... Mvt- Wat jammer En ik ben ervan overtuigd dat een mama weet als het niet goed zit. Dat is het moeder instinct. Ik heb dat ook meerdere keren meegemaakt. Ik heb pas een keer het gevoel gehad dat alles perfect in orde was, en dat was met de zwangerschap van Ryker. Ik zou naar de huisarts gaan als je nogsteeds niet bloed als de test helemaal negatief is. Ik heb dat begin van dit jaar gehad en heb toen een bloedtest gehad twee dagen opeenvolgend. Ik heb gelukkig niks hoeven nemen om de ongie op gan te brengen want het begon vanzelf de dag na de laatste bloedtest. Maar mijn hormonen gingen dus ook naar beneden. maucar- Welkom hier. Afgelopen nacht zooo goed geslapen! Oh en dan maakt mijn man me om 7:45 wakker dat ik op moet staan want hij is laat voor zijn werk. Ik moet hem nu steeds op het werk afzetten omdat zijn auto het nogsteeds niet goed doet. Nou ja we hebben het gered en zit nu even lekker met een mok koffie achter de laptop. MMM Vanmiddag rond 15u kom de dochter van een vriendin op Ryker passen en kan ik even rustig het huishouden doen. Haar dochter is 10 en vind Ryker zooooo lief en vraagt steeds wanneer ze hem weer mag zien. Komt voor mij dus goed uit want dan kan ik wat dingen doen waar ik normaal niet aan toekom.
maucar; welkom! Succes in de volgende ronde! MvT: tja, goeie vraag. Had ik ook over gedacht bij de vorige twee vmk's. Maar gelukkig kwam het beiden vanzelf op gang rond 6 weken. Kan me voorstellen dat je inderdaad nog ongeveer die tijd af oet wachten. Als je HCG nu inderdaad zo gezakt is dat je hem niet meer ziet op een testje, zou je verwachten dat er wel een menstruatie gaat komen. Sterkte!
Brigit- Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Sorry. Ik hoop van harte dat het geen mk is! Je hebt toch al een echo gehad? Misschien heb je een kleine bloeduitstorting ofzo. Ik zou een echo laten maken. Dit kan jou geruststellen en anders word je vakantie misschien verpest door het niet weten wat er gaande is.
Brigit: lastig zeg! je kan rond deze tijd natuurlijk ook wel wat bandenpijn gaan krijgen en je blaas komt ook wat anders te liggen. Ik zou even in de gaten houden hoe het met bruinverlies gaat en zo nodig nog even langs de huisarts als je toch denkt aan een blaasontsteking. Heb je in een doorzichtig potje geplast om te zien of je urine helder is? Ga je ver weg op vakantie?
Lynn: weet niet of dat bij jullie makkelijker is, maar hier krijg je niet zo maar een echo als je gerust gesteld wilt worden. en inderdaad, als ze deze week een goeie echo heeft gehad is de kans dat het een mk zou zijn, zelfs met een klein beetje bruinverlies, erg klein. Dus ik denk niet dat een vk zich snel laat overhalen.
Ja ik heb in een doorzichtig potje geplast volgens mij was het een heel klein beetje troebel, maar dan ook heel klein beetje. Ik ben vanochtend al bij de huisarts geweest, hihi dus hij ziet mij aankomen. Ik wacht het maar af, het voelt echt als een blaasontsteking alleen zo raar dat uit de test dan niks komt. En het kan natuurlijk ook bandenpijn zijn, volgens mij gaat alles nu een beetje verschuiven toch? Nou ja de misselijkheid is er nog, alleen een stuk minder. Dat maakt mij dan ook weer onzeker. Poehee
Ja misschien is het hier wel makkelijker om een echo te krijgen. Ik krijg er een wanneer ik wil. Bij Ryker heb ik er een stuk of 10 gehad denk ik. Maar dat was niet persee omdat ik dat wou. Je krijgt er hier als 30er gewoon meer denk ik.
BRIGIT! Ik was na 11 wkn ook ineens niet meer misselijk en gelijk mega ongerust. Maar het zat toch echt goed. Jij bent toch ook heel slank of niet? Ik iig wel en heb erg veel last van bandenpijn gehad en oo kom de haverklap gedacht dat in een blaasontsteking had! Probeer je niet te ongerust te maken meissie!!!
Dank je soof, hihi die hormonen, zit hier nu potje te janken Fijn om dat te lezen. Ja volgens mij wel, iedereen zegt omdat ik al een buikje heb dat dat komt omdat ik zo slank ben. Vooral nu hihi ben toch 6 kilo afgevallen. Het voelt ook wel beetje als spierpijn of beurs gevoel. Thanks!! Ik ga nu proberen mij niet meer ongerust te maken
Is dit je eerste kindje Brigit? Het klinkt allemaal precies zoals mijn zwangerschap. ik ben in de eerste 4 maanden 10 kilo afgevallen en ben er toen weer 30 aangekomen. Het komt helemaal goed meid.
Ja dit is mijn 1e kindje, hihi 30 kilo is wel veel zeg!! Nou ja ik ben erg benieuwd hoeveel ik aan zal komen
Bedankt voor jullie reacties!! Dikke cyber zoen voor jullie! Als ik jullie toch niet had, dan zat ik nu nog helemaal in de zenuwen.
Na een jaar was die 30 kilo er weer af hoor... Plus ik was weer zwanger en was weer 10 kilo afgevallen de eerste 4 maanden. Ik weeg nu 56 en ben 1.74 groot. Niet bepaals dik dus.