Nee Timon, geen tandjes te zien. Nou weten we het NOG niet Ik had je toch wat bij-de-hand-ter verwacht Timon wat lolsmurf betreft!
Moest jij niet nog wat in huis doen?! Hup, aan de slag jij! Ik ga naar huis. Het sneeuwt hier en het is heeel koud! (maar ik zit toch lekker in de auto omdat ik te lui ben om die 10 kilometer te fietsen )
In huis alweer klaar. Net gegeten.... zo mijn spullen klaar leggen voor mijn afspraakje. Met dit weer 10 km fietsen is niet grappig. Slim die auto...
Timon, helaas geen brede grijns, je moet het met deze modelletjes doen!!! Wanna, idd door een fotograaf, hier was Boaz 10 wk.
hey lolbroeken!!!!!Gezellig hier vandaag zeg!! Heb mn knd van het kdv gehaald, zat hij te sjansen met een 1plusser...tatatatataaaaaadadadadaaaaa. zo schattig!!! Als of ie hele verhalen zat te vertellen! Ik ben snoooooooooot verkouden,. Misschien blijf ik morgen wel thuis...bah!!! Voelme zo beroerd. liefs en al vast hiep hiep hoera van Jens voor Boaz!!!
Ben ik weer! Vergeven jullie (en vooral Wanna ) me als ik deze keer niet op iedereen terug reageer? Want volgens mij hebben jullie wel 10 pagina's bij elkaar slap geouwehoerd! Hier alles goed, het is eventjes een beetje druk en ik ben een beetje moe. Met Mini ook alles top, had ik al verteld dat ze tegenwoordig schaterlacht? Zoooooo schattig! Ze lacht sowieso de hele dag met haar mondje wijd open. O ja, ik zal morgen even wat nieuwe fotootjes in mijn album plaatsen! O ja, heb nog wel even naar Miekes foto's gespiekt en ik wil Dikkie Dik een hele fijne verjaardag toewensen en heel veel plezier alvast!
happy birthday Boaz!!!!!!!!! Fijne verjaardag!! @all, ik ben thuis gebleven vandaag. Ben enorm verkouden en heb vannacht geen oog dicht gedaan, Alleen maar snuiten en niesen, werd er gek van. Mn moeder past vandaag op jens op, dus ik kan ook echt effe ziek zijn
Wij moeten zometeen weer naar de fysio! Volgens mij gaat het goed met Mini hoor, ze is toch wel van haar voorkeur af grotendeels. Het rollen over rechts is nog wel favoriet maar ze kan het inmiddels ook prima over links. En ik heb zelf het idee dat de afplatting wel ietsje minder is geworden. Ik baal wel een beetje want madam besloot om op mijn vrije dag eens een keer een vroege voeding te willen, hihi. 6.45 uur ipv 8 uur. Ach ja, is wel goed voor deze luie donder! Ik heb nog iets aparts meegemaakt, forumgewijs. Ik las weleens mee met de aug2009 mama's maar er waren zoveel mensen en het ging zo snel dat ik me nooit had aangemeld. Bovendien was het me allemaal een beetje te persoonlijk voor een openbaar forum. Maar zij vonden dat ook en hebben toen een besloten forum opgezet en ik heb me hier aangemeld omdat er minder mensen waren, beter bij te houden maar eigenlijk ook wel heel rustig. Toen kreeg ik van de week een uitnodiging voor dat besloten forum van iemand. Daar heb ik even over nagedacht, ik heb ook nog geïnformeerd naar de vrijblijvendheid (waar Wanna en ik altijd al wel grappen over maken) maar die was er daar ook. Dus ik heb me aangemeld en ben geaccepteerd. En toen zijn er dus 2 leden daar weg gegaan omdat ik erbij kwam. Ik ben echt met naam genoemd en dat ze het stom vonden dat ik hier op ZP anoniem wilde blijven, maar eigenlijk waren ze blijkbaar nogal gehecht aan hun clubje en zijn ze dus opgestapt. Als ik dat had geweten.... Ik zit toch niet meer op de middelbare school? Gelukkig is de rest heel lief en enthousiast hoor, maar ik wist gisteren even niet of ik moest huilen of er HEEL hard om lachen! Vond het allemaal redelijk bizar. Ik zeg maar zo: vrouwen, je kan beter kippen houden!
@miepie, doe normaal zeg, dat meen je niet!!! Ik werd ook gek van de maart mama's hoor. Je moest iedere dag schrijven ,anders..... Wat een kleuterschool niveau zeg!!
MIEPIE! Dat meen je niet, wat een belachelijk kinderachtig gedoe. Ik geloof dat ik ook HEEL HARD zou lachen! We zitten inderdaad niet meer op de kleuterschool!
Vreemd he? Maar nogmaals voor de duidelijkheid: iedereen die er nog is, is gewoon lief en aardig hoor. Maar ik heb wel mijn wenkbrauwen een aantal keer gefronst, hihi. (en natuurlijk bedacht met wie ik ruzie had zitten maken hier op ZP dat er zulke sterke gevoelens waren van die twee die zijn vertrokken ) (niet dat ik ruzie maak natuurlijk, dat doen mijn hormonen! )
Ik ben bij de maart mama's afgehaakt omdat ik het gewoon teveel vond en ik me met jullie prima kan vermaken Maar de voorlopers van dit onderwerp zijn ooit ook een eigen website begonnen waar we naartoe konden. Nou je wilt niet weten wat daar allemaal gebeurt is. Tot aan Lotte toe is er vanalles gebeurt. Ze waren ervan overtuigd dat ik en nog iemand anders hen had verlinkt, die site was nameliljk een concurrentie van dit onderwerp. Maar ik had er helemaal niks mee te maken, maar ik was niet meer welkom en die ander ook. Kan me erniet druk over maken, ze noemden mij "de mol" maar het leuke is dat die er nog steeds zal zitten want ik was het niet Maar goed ze zijn geblokt
Daarom ben ik dus echt SUPER blij dat ik de 30 plussers heb ontdekt. In het begin zat ik bij een NOD clubje nou daar werd ik echt niet gelukkig van. Die meiden zaten elkaar zo op te fokken. Zoals in het begin wist ik nog helemaal niks van zwanger worden en kwaaltjes, ik vertelde dan dat ik paar kwaaltjes had en toen gingen ze mij al feliciteren met mijn zwangerschap. Hmm heel raar. Ik weet nu dat ik elke maand behoorlijk wat kwalen heb die bij een zwangerschap zouden kunnen horen maar dat wist ik toen nog niet. Hier als ik iets vertel en om advies of iets dergelijks vraag krijg ik tenminste gewoon antwoord. Niet alleen positief, gewoon zoals het is. Niet dat hysterische gedoe. Pff ik heb vandaag emo dagje, ik heb zin om te huilen, lachen, springen, knuffelen hihi
Hiep hiep hoeraaaaaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Boaz. Heeeele fijne verjaardag. En je ouders ook van harte!! Gaat snel he zo'n jaar!! Hihi jullie zullen af en toe wel denken, brigit heeft helemaal geen kinderen maar verteld ons wel elke keer hoe iets kan gaan met kinderen. Ik heb 11 jaar in de kinderopvang gezeten, heb een broertje die 14 jaar jonger is en pas regelmatig op nichtjes en neefjes. Dus vandaar dat ik wel een beetje wat af weet van kinderen. Ik ben trouwens erg benieuwd hoe ik zal zijn met mijn eigen kinderen. In de kinderopvang was ik altijd erg streng en geloof het of niet de kinderen vonden dat erg fijn. Want ze wisten waar ze aan toe waren bij mij. Nu ben ik benieuwd of ik ook streng zal zijn naar mijn kinderen toe of dat ik dan een hele makkelijke moeder zal worden. hihi Timon: Wat vervelend dat je toch weer wat langer moet wachten!! Idd het eerste waar ik aan dacht toen ik het las je stond toch bovenaan de wachtlijst??!!! Ik hoop dat die assistente het mis had en dat je toch deze ronde mee mag doen. Ik duim heel hard voor je. O ja *pff als ik er aan denk krijg ik de zenuwen* vanmiddag tussen 1 en 4 moet ik mijn gyn bellen voor bloeduitslag. Gek genoeg ben ik zenuwachtig terwijl ik hetzelfde bloedonderzoek heb gehad in de cyclus ervoor en toen was alles in orde. Maar dan vraag ik mij nu wel af waarom moest ik het toch nog een keer laten prikken??