30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Oei pooh ik zou ook de schrik van mijn leven krijgen!

Heppie- Ja de laatste maanden zijn het ergst met aankomen... Ik ben in de laatste 3 maanden het meeste aangekomen ;)

Ik was al om 6u wakker vanochtend. Ryker wou niet meer slapen. Vandaag ga ik niet veel doen. Boodschappen en vanavond uit eten met vrienden ZONDER de kids :)
    We hebben al lang geen date night meer gehad, ik heb er zin in!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pffff wat een dag. Jens heeft gelukkig alen 2 schrammen over gehouden aan het hele gedoe. Maar hij is niet te geniete. Kan niet effe alleen spelen, wil opgetild worden maar toch ook niet. Slaapt maar een uurtje overdag en is heel dwingerig, snel huilen etc etc. Leuk zo'n periode..
    Ik kom nergens aan toe en moet nog genoeg doen voor de vakantie

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Pooh- Dat is precies wat Ryker nu doet. Hij is een paar weken ouder dan Jens ;) Dus weet wat je te wachten staat!
    Heel erg veel succes meid, ik weet hoe het is. Gisteren heb ik een oppas moeten vragen zodat ik iets in huis kon doen in het huishouden. Je komt echt totaal nergens meer aan toe. En ik als opruim en schoonmaak freak kan daar echt niet tegen!

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik MOET trouwens een foto met jullie delen :)
    Hij had een emmer op zijn hoofd gezet en ik heb de foto een beetje aangepast/bewerkt.

5. Wat een grappige foto!!
    Hier ook zo eentje die steeds opgetild wil worden, pfffffff iid erg lastig om je hishouden te doen. Misschien is de oppas toch even een goed idee!

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Sophia- op welke dag begin jij met de Clomid? Ik moet op dag 5 beginnen.

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gaaf die foto!!

8. Ik op dag 3.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuke foto!!!
    oef, dus het is waarschijnlijk en fase waar onze jongens nu in zitten? Mensen ,wat slopend.... :( Ik las in het oei ik groei boek hetzelfde net...fijn!

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Yep, het is een fase. Ik kan ook niet wachten tot het voorbij is hoor!
    Ik heb daarstraks weer een stunt uitgehaald...
    Iemand had een link gepost naar youtube en dat zag er leuk uit. Dus ik ben naar die website gegaan waar het filmpje vandaan kwam. Het heet chatroulette.com en ik dacht dat het een prank site was waar het dus lijkt dat je met iemand chat via de cam maar dat het een grap is. Ik was dus naar die site gegaan en daar was een jongeman op de webcam die typte dat hij wou dat ik mijn "female parts" om het netjes te zeggen, liet zien. Ik dacht dus echt dat het een grap was en typte terug dat ik wel male parts wou zien dan. En wat denk je?! die gek trekt zijn broek naar benenden en zegt nu jij... en ik doe niks maar type "ok". waarop hij zegt toe dan. Het was dus een echt persoon, geen gewoon grappig filmpje/prank. Mensen zitten gewoon met wild vreemden te cammen en daar komen de raarste mensen voorbij!
    Hier een filmpje op youtube.
    YouTube - Chat Roulette Funny Improv Pranks
    Er zitten dus ECHTE mensen te chatten met wild vreemden en er zitten rare types bij...

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spooky dat soort gasten. Ik ken de mijne ook via het internet, maar dit is een totaal andere wereld!

12. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Dank jullie wel voor de lieve woorden! Het stelt eigenlijk niet zoveel voor maar toch doet het wat met je, dan is het wel fijn om te lezen dat jullie meeleven. :)

Simi, hoe bedoel je dat ze als een banaan ligt. Ligt ze dan met een holle rug? Thomas draait zich als hij gaat slapen ook in een vreemde houding, dan doet ie zijn hoofd achterover en ligt met holle rug een beetje op zijn zij :(. We vragen ons nog met regelmaat af of dat nou lekker ligt ;). En heeft ze dat ruisje al vanaf de geboorte? Gaan ze daar ook een echo voor maken? Ik hoop dat alles goed is!

Lynn, volgens mij hadden ze daar een poos geleden een stukje over in de wereld draait door. Je krijgt de meest vreemde mensen te zien (en lichaamsdelen ;):D)! Wel grappig...

Jeetje Pooh, dat is schrikken! Gelukkig hebben jullie er verder niks aan overgehouden! (op een paar schrammen na :().

Vreselijk he die sprongetjes! Hier wordt ik er af en toe ook helemaal gestoord van, pfff, hij vreet dan energie :).

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb mijn man ook vie internet leren kennen, maar dat was op een Ford Mustang forum waar ik op zoek was naar info over die auto's enzo. Hij heeft een mustang en was toen in Duitsland gestationeerd. Ik woonde toen in Belgie en hij heeft me toen zijn auto laten zien en het was liefde op het eerste gezicht. Absoluut geen bedoeling om te chatten dus.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden jullie jongens zitten in het 71 weken sprongetje en die kan wel een maand duren. Boaz heeft die ook gehad en hij lijkt er nu alweer in te zitten. Hij heeft precies hetzelfde als wat Pooh over Jens omschrijft. Erg vermoeiend. Vanmiddag alleen maar huilen, ziet hij zijn warme eten, huilen en aanstellerig doen op de grond en ga zo maar door! We hadden vanmiddag een verjaardag dus ik was daar erg blij mee want daar vermaakt iedereen hem en hij is lekker bezig en afgeleid. Nu ligt hij voor pampus lekker na een warme douche te slapen.

Lyn, je hebt de foto leuk bewerkt. Boaz die doet echt alles wat los of vast zit en op zijn hoofd past dus op zijn hoofd.
    Pff wat een rare kerel zeg, bah! Er bestaan idd gekken op de wereld.
    Leuk dat je je man zo ontmoet hebt zeg.

Pooh, dat was idd wel heel erg schrikken zeg, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Had de pc schade?

MvT, ik hoop heel erg dat dit misschien een aanloop is tot een nieuwe zwangerschap de volgende ronde! Nogmaals een digi knuf.
    En zoals jij beschrijft hoe Thomas in bed ligt kan Boaz idd ook liggen. Ik zou er pijn van in mijn rug en nek aan overhouden denk ik. Lijkt zo ongemakkelijk he.

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik ken mijn man ook via internet !! hihi

16. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    MvT en Mbo ze ligt op haar rug en dan zeg maar met haar beentjes naar rechts en haar hoofdje naar rechts. Dus niet met een holle rug maar met een 'holle' zijkant, het is een beetje lastig uitleggen;). Dit is zowel bij slapen als bij wakker zijn. Het is gelukkig al een heel stuk minder en ze ligt ook steeds meer met haar hoofdje naar links. Donderdag na uitslag van de echo weten we meer dus dat wachten we maar even af.

Heppie apart he wat een zwangerschap met je kan doen;). Ik ben de laatste weken niet veel aangekomen maar Jolie was dan ook niet erg zwaar. Ik heb wel zin om weer te werken en "onder de mensen" te zijn. Zo'n dagelijks uitstapje boodschappen is ook niet alles;) Maar ik denk wel dat ik mijn meisje ontzettend ga missen :). Ik ga 32 uur werken.

Pooh dat is even schrikken :$. Hopelijk is jou hoofd- en spierpijn er niet erger van geworden.

Lynnami wat een schattige foto:D. Jou ervaring op het internet is weer effe om je op scherp te zetten wat een gekken er zijn.

Veel relaties via internet zeg wat leuk en dan ook weer op allemaal verschillende manieren. Hier 'gewoon heel saai' mijn man ontmoet met het stappen :p

Mieke had jij niet ook een mirena gehad? Heb jij toen meerdere dagen last gehad van je buik? Ik heb vandaag ook nog een beetje een krampend en opgeblazen gevoel. Ik vloei niet meer dat was alleen van het plaatsen denk ik.
    Zo nu dan maar even slapen :D:D:D

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mn hoofdpijn is weer over gelukkig. Ik merk wel dat ierk echt aan vakantie toe ben, moe, minder geduldig en last van alles en niets.Ik hoop wel dat Jens wat gezelliger is op vakantie....
    De computer heef het ongeval ook overleeft! En Jens doet het ook goed, met schrammen en verder niets

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ik heb mogen uitslapen van Boaz, ik hoor hem nu wakker worden :D

Simi, klopt ik heb de mirena gehad. Ik had de dagen na het plaatsen wel wat last, maar daarna niet meer. Maar rond de eisprongdagen voelde ik het wel, en dat had ik niet zonder mirena. Verder kan ik het me niet meer zo goed herinneren.

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Lieve Mini, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!

Hoera, 1 jaar!!!!

:D :D :D :D :D :D

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha Miep!! das een goeie!!

Mini gefeliciteerd met je 1e verjaardag.
    Maak er een heel groot feestje van.

HIEPERDEPIEP HOERA!!

Deel Deze Pagina