30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mieke8, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    waaaaaaaaaat is "onze" mini al 1 jaar??????
    GEFELICITEEEEEEEEEERD! en een kusje van JEns

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Even snel'.....

MINI: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG!!! Maak er een groot feest van met mama en papa

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    MINI, van harte met je eerste verjaardag! Dat je maar lekker verwend mag worden met heeeel veel cadeaus!

Pooh, heftig om schappen met boeken op jullie af te krijgen. Gaat het al wat beter met Jens?

Ik heb mijn man ook via Internet leren kennen.

Lyn, leuke foto!

Daffie, hoe is het met jou?

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,556
    0
    0
    @Mini......dat je maar lekker verwend mag worden !!!! Gefeliciteerd

ppff wat een zondag zeg, ben niet vooruit te branden, en heb buikpijn....niet leuk :(

5. Simi

Simi Actief lid

Oct 24, 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    :$ Mini al 1 jaar?! Gefeliciteerd!!!!

6. MINI en MIEPE en MIEPIEMAN van harte gefeliciteerd met het eerste jaar!!!!

xxx sophia en Rick en papa :D

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Lang zal Mini leven
    Lang zal Mini leven
    Lang zal Mini leven in de gloria!
    In de glooooo-riiiiii-aaaaa!
    In de glooooo-riiiiii-aaaaa!

Smurf en WannaBmum + dad

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens was weer heel gezellig vanochtend (not), dus zijn we vanmiddag naar het Biesbos geweest. Heeft ie achter de bal aan gerend op het grasveld, van glijbaantjes af geweest en in de plas rond gestampt. Daarna een pannenkoek gegeten op het terras. HIj is weer wat vrolijker nu, en wij ook. We zaten er flink doorheen vanochtend!

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Pooh: Smurf heeft ook een paar erg chagerijinge weken achter de rug, maar is de laatste week juist gelukkig weer erg gezellig. We zijn met zijn drietjes naar de dierentuin geweest en hij heeft zijn ogen uitgekeken!

10. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Sep 9, 2009
    615
    0
    0
    in 't noorden des lands
    Oeh Mini al weer 1 jaar, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!.
    We hopen dat je een leuke dag hebt gehad met veel taart en cadeautjes!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @mvT, dankjewel… strax eens spieken in je fotoalbum
    @Birgit, kan toch iets van een beginnende blaasontsteking zijn.... heb er in mijn leven al zoveel gehad.. en anders misschien toch wat oud bloed ofzo???? Pffff laten we er vanuit gaan dat het niets ernstig is... sterkte meis en fijne vakantie
    @maucar welkom hier. Ik ben mikmak, 34.. vrijdag 35.... mama van Linette, en druk aan het klussen voor een 2de
    @aankomen.. nou meiden doe dit maar na... voor de zwangerschap 57kg.. op het ende 93kg.. nu weer 64kg.. an 1.5 jaar hahahahaha

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

Sep 24, 2008
    8,119
    0
    0
    Limburg
    @simi, jij ook bedankt, en doe mn best mee te kletsen.... heb het eren weekendje druk gehad, moet gelijk een sloot bijleze.. hihi
    @pooh, schrikken die boekenplanken op je pc.. blij toe dat jens er met een schram vanafkwam.. moet er niet aan denken dat het ernstig is
    @lynn.. mooie foto zeg... super leuk
    @mini, gefeliciteerd
    Zo ben ik een beetje bij nu? Hier een mega druk weekend gehad.. eindelijk na 3 jaar de tuin op de schop.. vrijdag 1 keer naar het milieupark gecrosst met verbouwingsafval en en 2 keer met tuinafval.... hele weekend beklinkerd gesleept, gegraven... beetje weinig tijd voor minimak gehad.. maar het is voor een goed doel... ben nu even een mama met een schuldgevoel die geen leuke dingen met dr meisje heeft gedaan... wel even tussendoor met haar in de speeltuin geweest (naast het huis) en toch proberen de aandacht te verdelen.. haar papa ook.. maar ja het moest gewoon want het zwas een zwijnestal en dit weekend of het volgende komt er een tuinhuis en moest er beklinkerd worden.. heb dan nu ook mega spierpijn overal.. mn mannetje is nog thuis en is weer druk in de weer met de tuin... hopen dat het weer een beetje droog blijft en dat we vanf het weekend weer alle aandacht geven aan het meisje want vind het niets als je amper iets met je kind kan doen

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    #4813 Mieke8, Aug 23, 2010
    Last edited: Aug 23, 2010
    Goeiemorgen!
    Wat een rot nat weer zeg. Het regende echt pijpenstelen vanmorgen en ik moest Boaz naar het kdv brengen. Regenjas aan, paraplu mee. Moest ik door diepe plassen om de deur te bereiken, schoenen doorweekt maar ook mijn broekspijpen kledder, bah bah bah!!

Mikmak, lekker toch dat jullie zo in de tuin hebben kunnen werken, zal wel een voldaan gevoel geven en de tijd met Linette halen jullie wel weer in ;)

Miepie, hoe was de verjaardag van Mini? Is ze verwend?

Wij zijn gistermiddag naar Sail geweest. Erg leuk maar ook erg druk zeg. We waren bekaf toen we thuis waren van het lopen, auto stond ook erg verweg geparkeerd. Weer was er prima voor.

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,556
    0
    0
    hondjelief had vanmorgen ook spijt ervan dat ie me wakker had gemaakt......ik dee de voordeur open en je zag m denken: SHIT!!!
    ik zeg lopen zal je hoor haha waren ook helemaal doorweekt van 5 minuten buiten lopen

15. GOEDEMORGEN! Hier ook pijpestelen, gelukkig hoefde ik niet naar buiten. Maar uitstekend weer om de was te strijken ;)
    Helaas was Rick bij het opzetten van de plank mij te vlug af en trok hij aan het hendeltje, strijkplak met een rotgang naar beneden op zijn bolletje en zijn handjes ertussen :( arm kind. Gelukkig alleen een buil op zijn hoofdje.

MIKMAK! Die tijd haal je echt wel weer in, ze zal het niet erg vinden hoor ze krijgt een mooie tuin om in te spelen :)
    En ik maar denken dat ik veel ben aangekomen tijdens de zwangerschap :$

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Soof: ai! dat klinkt al net zo ongelukkig als die boekenplanken van Pooh!

Mikmak: wow, ik dacht dat ik flink was aangekomen, maar dat is echt fenomenaal!

Hier niet veel nieuws. Veel mensen terug van vakantie op ons kantoor, dus het was vanochtend echt een kippenhok! Heb even een wat rustiger werkplek opgezocht, ander komt er weer helemaal niks van vandaag :)
    Wel blij dat wij onze vakantie nog voor de boeg hebben. Nog 9 daagjes werken!

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo Soof dat was schrikken voor zowel jou als Rick. Bah dat zal best pijn gedaan hebben.

Wanna, lekker hoor dat jullie nog met vakantie gaan.

Miki, hahaha maak dat je hondje maar wijs.

Ik was 14 kg aangekomen in totaal. Dus dat is heel netjes volgens mij.
    Na de bevalling was ik direct 10 kg kwijt. Die laatste 4 waren wel erg moeilijk hoor.

18. mb02

mb02 Bekend lid

Jun 8, 2009
    914
    0
    0
    in de buurt van Utrecht
    Miep, alsnog gefeliciteerd met mini! Is ze verwend, en heeft ze de dag goed doorstaan?
    Mijn neefje vierde het zaterdag, en die was een beetje de kluts kwijt. Al die aandacht, al die cadeautjes, een taart waar hij met zijn handen in mocht wroeten....na een 2 uurtjes had hij het helemaal gehad;).

Heppie, ik had ook een geboorteplan geschreven, maar die was dus helemaal gebaseerd op een natuurlijke bevalling. Toen ik wist dat ik ingeleid ging worden heb ik deze herschreven. Maar ja, eenmaal in het zh kon ik meteen een aantal van mijn wensen schrappen:(. Zo had ik er oa ingezet "ik wil de vrijheid behouden om houdingen aan te nemen die mij helpen bij het opvangen van de weeen". Maar eenmaal ik het zh kon ik dus meteen mijn bed niet meer af en ook niet meer op mijn knieen ofzo zitten, dat was een teleuerstelling, en daar was ik dus niet goed op voorbereid. Overigens hebben ze zich verder heel goed gehouden aan de punten die had opgeschreven, dus het werkt zeker wel, zo'n geboorteplan.

Gister met mijn moeder een relax-dagje gehad in de sanadome, was heerlijk! Mijn vriend was voor het eerst de hele dag alleen met Yfke, en hij heeft het geweldig gedaan:). Dat had ik al verwacht, maar hij was zelf een beetje onzeker. En nu ziet hij ook hoe druk je bent met zo'n kleintje, en heeft hij meer waardering gekregen voor mij, ook mee mee genomen;).

Het is hier ook prutweer:(. Ik wilde eigenlijk de babydoos gaan ophalen bij de etos, ben wel nieuwsgierig wat erin zit. Is die doos een beetje leuk?

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,556
    0
    0
    @Mieke.....heb m ook echt het eerst stuk moeten meetrekken want hij wilde weer naar binnen.....en geloof me....is net of je met een volwassen vent aan het worstelen ben dan hoor...dat beest heeft zoveel kracht :$
    voordeel: hij piest alles er 1 keer uit en gaat bij het 1e stukje gras al zitten om een behoefte te doen hihi normaal piest ie 50x in een wandeling en gaat ie eens aan het einde van een wandeling een bosje zoeken haha

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    MB: ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat er in de etos doos zat. Volgens mij wel een paar handige dingetjes. Is vast wel te vinden bij één van de andere topics.

Aankomen; ik ben 17 kg aangekomen, was er tien meteen na de bevalling van kwijt. In de maanden daarna vlogen er nog 13 van af zonder dat ik daar wat voor hoefte te doen. Resultaat; 6 kg lichter dan voor mijn zwangerschap! (Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik vlak voor deze zwangerschap wel wat was aangekomen door emo-eten :) )

Share This Page