30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Goodmorning ladies!
    Hier helaas niet echt uitgeslapen :( Smurf was weer bijtijds wakker, maar om half tien ook weer moe en jengelig en dolgelukkig toen zijn mama eindelijk door had dat ze hem in bedje moest leggen :)

vandaag dus mijn vrije dag. Zit even lekker in het zonnetje in de tuin, maar ik waai hier zo ongeveer weg. Bovendien hoor ik Smurf hier niet zo goed. De babyfoon is kapot, natuurlijk maar 1 jaar garantie en dat is nu wel voorbij, grrrr. Twijfel of ik het de moeitewaard vind om een nieuwe te kopen.

Eigenlijk moet ik ook nog werken, maar ik heb helemaal geen zin!

2. mb02

mb02 Bekend lid

Hee, Centerparcs sponsert ook:D.

3. Simi

Simi Actief lid

24 okt 2007
    410
    0
    0
    Bijna het midden van NL
    Oh miki je hebt veel geduld;) goed hoor.

Soof nog een kusje voor Rick, die zal vast geschrokken zijn, dat doet ie geen tweede keer.

Dozen, ik vond de prenatal doos het leukst, ga straks de babydoos halen want ik heb weer een berichtje gekregen. Ik heb alleen een dame aan de telefoon gehad en heb nu 3 maanden Kek mama dat vindt ik wel een grappig blad maar heb het net al wel gelijk weer opgezegd;). Jammer want ik ben de hele C1000 doos vergeten en nu is Jolie al 3maanden.

kindjes en eten hmmm. Wij zijn van voeding overgestapt omdat ze op het kdv Nutrilon gebruiken en wij hadden Nestle. Mocht het wel blijven geven maar dan moet je het iedere dag meegeven per portie. Ik vroeg al mag ik niet een heel pak meegeven maar dat vonden ze geen goed idee. Maar nu drinkt Jolie wel even slechter en is ook wat huileriger ;).
    Maar goed zal wel wennen zijn, gelukkig heeft ze niet erg last van krampjes, maar blijven nog wel even cinnababy geven.
    Gisterochtend gewend op het kdv. Ze was daarna echt heeeel moe. Maar het was wel goed gegaan, heeft daar ook nog geslapen, vrijdag nog een keer wennen en dan volgende week voor het echie.
    Vanmiddag echo van de heupjes en daarvan dan donderdag de uitslag. Meiden ik begin een beetje last te krijgen van een weemoedig gevoel :):):). Het was toch wel heel fijn om met mijn meisje thuis te zijn vooral de laatste weken nu we een ritme hebben gevonden en ik ook nog wel iets anders kon doen dan alleen maar voeden, badderen, boodschappen en wassen. Maar ja het echte leven begint bijna weer. Ik ga nog heel hard genieten van deze laatste week:D:D:D

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    MB: wij zijn 2 jaar geleden in dat park geweest. Ik vond het erg mooi, al staan de huisjes soms wat dicht op elkaar. Wij vonden het wel een aanrader, maar ik ben ook een echt fan van uiwaaien aan de kust.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    mb, nou dat is dan best een leuke doos toch? De doos van Etos is dus de felicitasdoos?
    Wij zijn vorig jaar een midweekje naar Port Zélande geweest en het is er erg leuk. Je moet wel een wat luxer huisje boeken (heb je kortingsbonnen bijv. gekregen van de felicitasdame ;)). Wij houden meer van strand maar in nov. kan het natuurlijk ook erg nattig zijn.

Wanna, als je eventueel zonder kan.. maar ja bij een eventueel 2 kindje wil je vast wel weer een babyfoon.

Simi, ze hebben 2 weken nodig om aan een ander merk voeding te wennen. Ik zou haar ook dan Nutrilon gaan geven hoor. Het is zo'n gedoe anders. Fijn dat het verder goed ging op het kdv. En sterkte voor vanmiddag.

Ik geloof dat ik weer mijn hele LF op 37 graden ga zitten, nu al 4 dagen. Of dat nou een goed teken is:(

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mb, dus er zijn wel wat aanpassingen geweest... ik had er geen biodermal in hoor.... maar ach

ja ben wel eens in porte seelande wel eens geweest, en het is er erg leuk.. en mooi

@simi, snap je weeeige gevoel wel.. als wij op vakantie zijn geweest ofzo dan baal ik als een stekker dat ik weer aan het werk moet... ben dan veel liever thuis bij mn meisje... dan denk ik wel eens.. waarom kon men dat vroeger wel me 1 verdiener rondkomen, terwijl je er tegenwoordig echt wel 2 nodig hebt... heb ook geen zin om iedere stuiver om te draaien en als ik iets zie wil ik het ook gewoon kunnen kopen... voor mij voor haar voor mn mannetje en ga zo maar door... het breekt mijn hart wel eens soms als ik haar weer moet achterlaten.... denk dat dat gevoel ook wel blijft bij tijd en wijle

WBM, tja hier iedere ochtend hetzelfde verhaal dat ze niet tot laat slaapt... maar sterkte iig met het niet uitgeslapen gevoel;)

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Simi: is inderdaad wel weer wennen om aan de slag te gaan. Ik had er ook een heel weemoedig gevoel bij, maar vond het toch ook wel weer fijn toen ik eenmaal begonnen was!
    Wij hadden ook dat probleem met de voeding op het KDV. Ze hadden liever niet dat we een hele bus nutrilon meenamen vanwege het feit dat die daar dan relatief lang zou staan (smurf gaat twee dagen per week) Maar volgens mij wilden ze liever niet tien verschillende pakken babyvoeding op een rij :) Wij hebben toen gewoon elke keer drie bakjes in zo'n torentje meegegeven. Had ik meteen zicht op hoeveel voedingen ze hadden gegeven en hoefden we niet van merk te wisselen. De leidsters vonden dat alleen maar fijn, want die hoefden niks meer te doseren, gewoon 180 cc water en bakje erin leegschudden. Wij hadden ook een eigen fles meegegeven, want Smurf dronk makkelijkst uit Avent en op KDV hadden ze Difrax.
    (krijg ik nu ook weer roze gekleurde reclame in mijn berichtje? :) )

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: ik hoop zo voor je dat het deze cyclus raak is! Ik gun het jullie zo na die nare MA! En dan kom ik hopenlijk heeeel snel achter je aan. (Eerst maar weer eens zien dat ik mijn man zover krijg)

Biodermal heb ik nooit in een babydoos gezien. Luxe hoor!

Mik: met twee bakken caffeine is dat brakke gevoel gelukkig alweer wat afgezakt :D

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oh ja......ga ook weer eens wat spullen op Marktplaats zetten....kwam net weer wat spullen tegen

10. GOEDEMORGEN! Zo heb er al een halve dag op zitten voor mijn gevoel. Heb gestofzuigd (met jengelend kind aan mijn been ;)), toilet benden uitgedaan en de badkamer gepoetst. En dat terwijl meneer weer sliep. Die is erg moe geloof ik!

Vanavond heb ik een presentatie van het werk, winternoviteiten van Neckermann vakanties :D en morgen extra werken. Kan ik wennen, want ik wil echt een tijdje 4 dgn gaan werken. We moeten echt even een tijd meer inkomen hebben.

Heeft iemand ervaring met werken via een uitzendbureau en als je dan zwanger wordt en dus geen baan meer hebt omdat je geen contract krijgt aangeboden. Heb je dan recht op uitkering of heb je dan een vet probleem?

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zou je denken dat 2 bakken caffeine helpt na 1.5 jaar RUIM... zonder uitslapen hahaha

@KDV bij ons hebben ze verschillende voedingen... Nutrilon, Friso en etos huismerk... al het andere zelf meenemen.... maar goed melk drinkt ze daar niet meer, maar ze hebben iig wat ze thuis krijgt.. gewoon friso. had idd wel een eigen fles meegegeven voor de minmak ja want thuis heeft ze Avent en op het KDV geen idee maar geen Avent haha

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sophia, volgens mij heb je gewoon recht op je salaris, dat wordt tenslotte door het UWV betaald en niet door een werkgever... ik had toen gevraagd of het uwv het aan mn werk wilde overmaken, zodat ik iig mijn geld op het zelfde moment kreeg.. maar een UWV kan ook direct aan jou overmaken... als ik jou was zou ik ze even bellen om het zeker te weten

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe snel. Ben sinds gisteravond flink aan de sjees. Duizelig, moe en diaree////ben echt oververmoeid geloof ik. Blijf een dagje thuis. Oma past op Jens.

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    beterschap Pooh

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Pooh: gatver, buikgriepje opgelopen? Jens zelf geen last? Ik krijg het namelijk meetsal van Smurf die het meeneemt van het KDV

Mikmak: volgens mij zijn Linette en Smurf bijna even oud. En inderdaad, hier ook al anderhalf jaar geen uitslapen meer. Behalve 1 maand geleden toen ik een weekendje weg ben geweest en Smurf bij oma was

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Jens had wel een dunne luier vanochtend maar is vrolijk en aktief

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmmm, in tegenstelling tot zijn mama dus ? ;)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    pooh beterschap meissie

wbm, zou zomaar kunnen dat ze evenoud zijn ongeveer ;).. kon uitslapen in de vakantie, toen werd zie iedere ochten tussen half 8 en half 9 wakker.. nu ben ik blij als ze tot 6 uur of misschien wel tegen half 7 slaapt :(... maar ach ze is 's morgens zo gezellig en blij dat ik het vroeg wakker worden maar voor lief neem hihi

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jep :(

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Babydozen; ik heb ze niet besteld, ik heb echt geen zin in spam en de producten die er in zitten zijn niet mijn merken, namelijk niet ecologisch/biologisch. Ik heb wel de alternatieve babykadodoos besteld, daar krijg je dan zo'n fijn wollen schaapje in enzo (van verantwoorde wol hoor ;)).

Port Zelande, daar heb ik nog wel eens gewerkt als kinderoppas voor de schoonmaaksters. We gingen dan naar de spelletjeshal (flipperkasten), met de skelters sjeezen of krabben vangen aan de dijk met een touwtje en wasknijper. Dat was echt een rotbaantje joh, hihi ;). Nee, volgens mij een mooi park hoor. Maar MB, als je niet kunt kiezen tussen strand en bos dan kun je ook naar Bergen aan Zee gaan, dan heb je alletwee.

Pooh, het gaat niet echt beter met je he? t lijfje schreeuwt om rust, goed dat je vandaag even rustig aan kunt doen!

Sophia, ik hoorde pas ook zoiets, dat als je een paar maanden hebt gewerkt en je contract niet wordt verlengd dat je dan wel recht hebt op een zwangerschapsuitkering van het UWV, de moeite waard om uit te zoeken dus! (N eckerman sponsort ook zo te zien :D).

Miki, oeh spannend zeg, je schuift al naar het einde van het wachtbankje. Heb je al testsjes in huis? Wel de kruitvat v2voor5 euro doen he? dat zijn de beste. (sponsort kruitvat ook?)

Deel Deze Pagina