30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nee heb nog niet getest....

me hond dee ook al zo raar vanmorgen....liep een man langs en hij begin te grommem....heeft ie nog nooit zomaar gedaan...

2. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Goh wat apart! Beschermingsdrang? Pfff, jeetje dat jij zoveel geduld hebt, ik had allang over een stokje geplast :):D. Heb je al aanwijzingen dat je ongi gaat worden morgen?

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sophia, ja precies... gewoon recht op zw uitkering.... daar je bij het UWV een week of 3 voor je verlof dit aanvraagd.. of eerder ben je op dat moment gewoon werkzaam en krijg je normaal gezien gewoon je normale salaris.... mocht je contract niet verlengd worden tijdens je verlof moet je wel ww aan gaan vragen en zeggen dat je nog met zw verlof bent...ik weet niet of ze je uitkering dan gaan aanpassen....

oh 40 uur in de week.... ik zou gewoon een brief sturen en zeggen dat je ivm kids maar .... uur beschikbaar ben... veel bedrijven hebben er geen moeite mee hoor

hier vanmorgen erg misselijk nu nog wat, koffie vsmaakte me helemaal al niet.. gisteren een beetje last van wat bijna leek op bandenpijn of last van de eierstokken ofzo....

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning ladies!

Nou nou ik lees allemaal kleine kwaaltjes hier. Meiden doe er eens wat mee en doe een testje :p

Hier verdorie nog steeds een constantie temp, wordt een beetje een saai kaartje zo. Vandaag zou ik, volgens berekeningen op internet, mijn innesteling hebben. Hahahaha!!

Lynn, staat je goed zo'n banner ;)

Pooh, werk ze.

Sophia, gewoon proberen, niet geschoten is zeker mis 8)
    Hoe gaat het met je man, het is nu weer even geleden van je s-moeder?

Mikmak, volgens mij 10 weken van te voren aanvragen, anders ben je denk ik te laat? Of heb ik het mis?

Tja helemaal werkeloos ben ik natuurlijk niet omdat ik zzp'er ben. Lastig dan weer. Maar volgens mij mag je wel een uitkering aanvragen en mag je maar een x bedrag ter aanvulling bijverdienen.

5. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Mieke, nou dan mogen er nu kleine krampjes beginnen ;), en weer stoppen als je NOD nadert met als klap op de vuurpijl een knaller van een test!!! :D. Dat zou toch wat zijn dat je zwanger de sollicitatierondes in gaat!!!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieke dat zou heel goed kunnen... ik en mijn vorige baas (ben vorig jaar november geswiched) wisten dus niet dat het UWV je salaris doorbetaalde tot iemand me er op wees... 3 weken voor mn zw verlof :$.. maar goed werd alsnog gelijk geregeld door de accountant van mn vorige werk vandaar dat ik 3 weken zij, maar volgens mij is het idd 10 weken

ehh nee geen testje ga er vanuit dat het niets is behalve kleine kwaaltjes haha

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mikmak, volgens mij is 10 weken een advies, zodat je er zeker van bent dat je de uitkering op tijd ontvangt hoor. Jij hebt het 3 weken van te voren gedaan en ook ontvangen toch?
    Op welke dag zit jij dan nu van je cyclus?

MvT, ja en dat lijkt me helemaal niet leuk. Tenminste aan de ene kant denk ik nu, dan kan de zwangerschap misschien maar even 2 maandjes wachten tot ik zeker weet hoe en wat. Maar ja.... het is ook zo lullig wanneer je straks met de opleding begint en je dan na 3 maanden al moet melden dat je zwanger bent, zullen ze blij mee zijn.

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mieke, jep had gewoon op tijd mn salaris.. mijn werkgever betaalde me gewoon uit, en het uwv heeft het gewoon naar de werkgever gestort, maar wat ik begreep is dat mn werkgever het gewoon ook op tijd kreeg :)

geen idee waar ik in mn cyclus zit heb me er ook nog nooit mee bezig gehouden... gewoon veel klussen dan is het vroeg of laat wel een keer raak :D mn laatste ongi begon op 6 augustus.. hahahaha tja misschien onozel....

ja dat zou wat zijn he zwanger de sollicitatie in... zou vooral niet zeggen dat je zwanger bent dan in dat geval

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    voel op dit moment zoveel dat ik niet kan pijlen of het met een eventuele ongi te maken zou hebben....

Ja solliciteren en (misschien) zwanger.....ik zit ook met het "probleem" ben sinds 1-1 werkeloos

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mik, ohhh maar das ook niet erg zwanger solliciteren... het isniet het meest gunstige.. maar goed vanaf 1-1 thuis zitten is ook niet het meest gunstige.. dus waarschijnlijk gewoon de beste keuze tussen 2 minder gunstige omstandigheden:)

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oh ja, heb ook gezegd laat me er niet van weerhouden om te proberen zwanger te worden

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: inderdaad heel constante temp, maar dat is toch niet zo erg? Al kan ik me voorstellen dat een innestelingsdipje dan ook wel weer leuk zou zijn. Maar dat kan nog komen :)
    Lastig met sollicitaties en zwangerschapswens. Maar ik zou me daar toch maar niks van aantrekken, dat is zoiets onzekers. en als je dan inderdaad net nadat je begonnen bent weer moet afhaken, nou ja, jammer dan.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Meiden, ik begin weer laast te krijgen van het "ik-wil-zo-graag"-dipje. Had ik in 2008 ook zo na een ronde of tien dat ik niet meer zo luchtig dacht van "Och, we zien wel of het een keertje raak is". Ik wordt er ongeduldig en kriegelig van. Slechte eigenschappen, I know! Zeker nu mijn zusje ook zwanger is frustreert het me enorm dat je hier gewoon geen controle over hebt. En aan de andere kant schaam ik me diep, want ik weet dat er meiden zijn die jarenlang bezig zijn in de mmm en veel meer recht van spreken hebben.
    Ene moment denk ik dat ik misschien ook even een time-out van het forum moet nemen, maar ik ken mezelf, ben veel te verslaafd aan het gezellige gebep hiep :D

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    dat gevoel ken ik wanna...officieel zijn we nog niet lang bezig, maar ikzelf ben er al jaren mee bezig....en dan kom je ook overal mensen tegen die zwanger zijn of net bevallen

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ga je echt tot morgen wachten Miki?
    Wat een zelfbeheersing zeg! :)
    Balen dat je al zolang werkeloos bent. Wat deed je voorheen? Ben je nu dus druk aan het solliciteren?

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    aan de ene kant wil ik nu, en aan de andere kant morgenochtend (als er geen ongi is), dan is me man ook nog thuis.

Ik zat op kantoor, telefoon & administratie
    ja heb in die 8 maanden nog maar 2 gesprekken gehad...

17. WANNA! Ik snap je helemaal ;)

MIEKE! Lief dat je even naar mijn man vraagt, Het gaat best met hem, hij had wat schuldgevoel omdat hij toch wel fijn gewerkt had. maar ja het leven draait door hoe stom die opmerking ook is. En dat snapt hij nu ook, zijn moeder is alleen maar blij als ze kan zien dat we allemaal fijn werken en goed voor ons gezin kunnen zorgen.

SOLLI! Tja eigenlijk hebben jullie gelijk, ik ga het gewoon proberen!

En dan nog iets, mijn man gaat eind sept voor 5 dgn naar Egypte en vraagt of ik mee wil gaan. Heb er eigenlijk enorm zin in, even geen mama zijn en even lekker naar de warmte. Er is wel een dagprogramma maar in de middag ook vrije tijd. Het is wel zo dat we niet echt "samen" kunnen zijn, hij is aan het werk. Ja 's-nachts op de kamer zijn we samen maar, voor de rest met een groep.
    Wat zouden jullie doen?
    Oh ja, om samen even op vakantie te gaan gaat niet lukken, manlief heeft geen dagen meer omdat hij eind dec verplicht vakantie moet nemen en ik juist geen vrij kan krijgen ;)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wanna, ik snap je wel hoor... je mag toch willen.. ieder mens wil wat... wat het dan ook moge zijn.... maar nog eventjes het gaat goed komen meis... en oh ja dat gebep is toch niet allemaal over zwanger zijn, worden en waren ;)

hier zou ik ook wel willen dat het raak was al na 1 keer... maar goed zo werkt het niet, en voor de rest houdt ik me er niet zo mee bezig en zie het allemaal wel...

@mik... heel knap om tot morgen te wachten, maar ik zou toch liever zien dat je vandaag gaat testen, gewoon eigenlijk nu, en dan hiet liest effe de uitslag hier neerzetten.. dacht ik zo.. ;)

@sophia, tuurlijk proberen te solliciteren..
    oh lekker egypte... waarom niet.. zwembad bij het hotel, daar effe een paar dagen hangen en dan smiddags en savonds met je mannetje...

19. De solli is de deur uit! Had al een conceptbrief klaarstaan :D

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, dat is nog 'ns spijkers met koppen slaan Soof!
    En als ik dat verhaal van Egypte zo lees denk ik: meteen doen!! Als je zelf vrije dagen genoeg hebt en je kunt oppas vinden... why not?! Met een dagprogramma in een groep of een boekje bij het zwembad overleef je dat heus wel! ;)

Deel Deze Pagina