30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ik moet ook nog een open solli schrijven, maar ik ben daar niet zo goed in. ik kan prima brieven schrijven hoor, maar mezelf verkopen, dat ligt me niet.

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    weet je wat ik altijd een rotvraag vindt in een soll.gesprek

waarom moeten wij jou aannemen??

ik sla dan altijd dicht

3. Gewoon de bal terugkaatsen, "ik zie eigenlijk geen rede waarom niet, ik ben bla bla bla bla :D ( dat laatste komot misshcien raar over als je dat zegt 8) :D)

Moet toegeven dat ik een tijdje terug een gesprek heb gehad, daar werd me de hemd van het lijf gevraagd, ongelooflijk zeg. Deze meneer had aan Nijerode gestudeerd en dat was te merken :$.
    De toeristische wereld had hij dan ook geen kaas van gegeten. Een wonder dat zijn bedrijf goed loopt!

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Is daar niet een (bier?) reclame van dat de sollicitant antwoord:
    "Waarom niet?"
    en dat ze dat dan een kei-goed antwoord vinden?!

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Soof; we dachten weer hetzelfde :D

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Soof; ik zeg ook...gewoon doen naar Egypte;) Ik zou mezelf namelijk prima vermaken overdag hahaha.

Wanna; ik heb die dip ook al meerdere malen gehad hoor. Ik vindt het persoonlijk ook heel moeilijk dat ik niet elke maand die spanning heb van wel of niet ongi....we gaan van behandeling naar behandeling en daar zit vaak 3 tot 4 maanden tussen....in de tussentijd zijn de meesten hier alweer 4/5 rondes verder of zwanger. Ik gun het iedereen echt mega, maar mezelf toch het meeste:D;)
    Hoop voor je dat het snel raak mag zijn en voor de anderen ook. Ik neem me trouwens ook diwijls voor om minder te komen, maar blijf toch altijd lezen en dus ben ook ik verslaafd hahaha.

Ik ging vanmorgen naar mijn ouders met Myrthe omdat mijn man moest slapen (nachtdienst), zit ze om 11 uur al te gapen. Iets voor 12-en geprobeerd een broodje te eten bij mijn ouders, maar toen werd ze echt vervelend. Mijn moeder is gelukkig thuis vanmiddag, dus daar op bed gelegd en zelf naar huis gegaan. Nu komt mijn moeder haar vanmiddag al wandelend weer brengen....toch handig als je ouders zo dichtbij wonen.
    Ben dus onverwacht even kindloos haha.

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja die reclame ken ik ook nog ja haha

had pas wel 1 antwoord.....
    solliciteerde bij een bedrijf waar ik 8 jaar terug ook al eens had gesolliciteerd en het niet was geworden toen.
    dus had als antwoord klaar: omdat jullie dat 8 jaar geleden niet hebben gedaan...

maar ben nooit uitgenodigd voor een gesprek

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @mikmak......je wacht nog maar ff hihi

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mik, gewoon antwoorden, omdat ik gewoon goed ben.. de beste uiteraard... hangt wel af hoe jij de persoon tegenover je inschat of je dat kunt zeggen....

of gewoon, zoals u in mijn cv kan zien heb ik de kwaleiten om....
    hun vinden dat namelijk ook anders zit je er niet :D

@goed zo soof... lekker effe een solli eruit gedaan

@wanna, niet teveel in een brief schrijven... gewoon zo van, naa aanleiding van mijn bezoekje op uw internetpagina solliciteer ik naar een mogelijke opening binnen uw organisatie.

aan de eventuele eisen meen ik te kunnen voldoen......

de belangrijkste gegevens over mijn persoon en werkervaring treft u in bijgaande cv...

graag zou ik mijn soll willen toelichten in mondeling gesprek...

in afwachting van.... bla bla bla

vooral niet te veel maar gewoon een mooi cv meesturen...

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    :( snik

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Dat zou echt way too casual zijn binnen mijn vakgebied. Hahaha, dan nodigen ze me zeker niet uit :D

12. Dan moet je effe MIEPIE aan haar jasje trekken, die kan zoiets ook heel goed volgens mij!!!! Die is ook hoger opgeleid.

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

ja helaas dan :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben ik weer even. Was even naar de H&M, moest toch iets moois hebben voor de soll. maandag en iets waar ik mij prettig in voel. En KLM kennende iets netjes, liefst natuurlijk een mantelpake :$ Nou dat draag ik never nooit niet, hihihi. Maar heb van alles leuks en moois gevonden en dan maar thuis even lekker passen.

Hmmm, ik moet straks natuurlijk KLM als groot internationaal luchtvaarmaatschappij de hemel in prijzen en dat het mij zo geweldig lijkt daar te mogen werken. :D

Wanna, ik heb veel info voor mijn brief en cv op internet kunnen vinden. Daar staan voorbeeld brieven etc. Misschien ook wel in jouw vakgebied.

Soof, ik zou ook lekker mee gaan als je Rick al die dagen kunt missen.

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Bedankt voor alle tips allemaal
    (nu nog mezelf er toe zetten.....)

16. MIEKE! Tja dat is het enige, Rick missen. Maar ik heb het zelf gewoon nodig even eruit. Even geen mama :)
    Hij kan logeren bij manlief zijn broer en daar heeft hij het altijd heel goed naar zijn zin. Ze zijn dol op hem en dat is wel fijn.

17. mb02

mb02 Bekend lid

Miki, spannend! Ik duim voor je!

En voor alle andere op het wachtbankje, ik duim voor jullie allemaal!

Soof/Mieke, spannend zeg, die sollicitaties. Ik ben destijds gestopt met het zoeken naar een andere baan. Zwanger worden/zijn en beginnen met een nieuwe baan, dat zag ik niet zitten. Maar ja, als de ideale baan voorbij was gekomen (en dat was niet het geval), dan was ik er ook voor gegaan. En tja, zwanger worden is ook niet te plannen, hoe vervelend dat is ook voor een eventuele nieuwe werkgever.

Heppie, welke producten ga jij dan gebruiken voor de beeb? Zijn daar speciale ecologische producten voor? En die alternatieve babyboos, die heb ik gemist. Had op zich best wel willen aanvragen, ben wel nieuwsgierig wat ze daar dan in doen. Ben jij trouwens ook vegetarisch/ veganistisch?

Centerparcs: ik moet eerlijk zeggen dat ik er best aan moet wennen dat we nu naar zo'n park toe gaan, eigenlijk is het niet echt ons ding:). Maar ik denk dat het met Yfke nu wel leuk is, en vooral praktisch. Voor het tijdperk Yfke;), waren we nu bezig met het plannen van de vakantie voor in het voorjaar. Het uitzoeken van een bestemming en de reisroute uitstippelen was net zo leuk als de reis zelf. Maar ipv een vakantie plannen naar het verre oosten, plan ik nu een vakantie naar centerparcs...;)....

Ben net naar de mondhygieniste (hoe schrijf je dat:() geweest. Volgens de tandarts had ik een groef die te diep was, en daar moest een laagje overheen. Bleek dat toch een beginnend gaatje te zijn:(, dat moest ze boren en vullen. Dit is het 1e gaatje dat ik heb, dus ik zat hem wel te knijpen.
    Om mezelf te troosten heb ik daarna 2 leuke setjes kleding gekocht voor Yfke. In het dorp hebben ze van die kleine winkels met aparte kleding en jemig, was is dat verslavend zeg:p.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha MB, ipv dat je voor jezelf als troost iets koopt koop je iets voor je dochter. Tja zo gaat dat nu, hahaha.
    Enne op Texel of Ameland heb je ook Landal. Misschien is dat ook leuk.
    Wij ook hoor, gingen altijd wel verweg of eoa rondreis doen, nu dus naar de camping geweest en vorig jaar centerparcs.
    Je eerste gaat, goh!

Soof, als Rick het goed naar zijn zin heeft en hij wordt goed verzorgt, dan gaan jullie ook een stuk geruster een paar dagen weg. Doen dus.

Zo ik heb wat setjes gepast en er zit wel wat tussen. Normaal gesproken shop ik eigenlijk nooit echt kleding bij de H&M, maar sinds mijn bankrekening echt crisis is moet ik wel, hihi. En heb toch leuke dingen gevonden. Ik kan van de week ook nog even bij de Zara gaan kijken. Heb 2 kokerrokjes gekocht en een ja hoe noem je dat kokerjurkje (hahahaha :)) Net jurkje dan. En nog wat topjes. Zwart jasje had ik al. Panty en hakjes en klaar. Wat ik wel minder vind is dat je haar vast moet, daar ben ik niet zo handig in en draag het liever los.

19. MIEKE! Gewoon in een nette lage staart. Dat is toch wel te doen. Het hoeft geen grace-kelly rol te zijn hoor hihihih
    Zara is ook zo leuk................

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gezellige boel hier! :)
    Heb gewerkt en Jens was naar het kdv. Zegt zijn juffie, vorige week had ie iedereen uit zijn slaap gehouden, omdat ie niet wilde slapen. Door hem hadden er kindjes maar 20 minuten geslapen. tHet is nu eenmaal geen grote slaper overdag....maar ik had er toch een rot gevoel bij. Maar vandaag ging het goed, dik anderhalf uur geslapen!!

Ik zit zelf niet lekker in mn vel. De meesten hier weten wel dat ik een depressie heb gehad een straatfobie. En ik mek dat ik nu minder lekker in mn vel zit, gewoon van vermoeidheid. MN hoofd is erg moe en ik blijf maar malen over van alles en nog wat. Dood vermoeiend. Ik hoop dan ook dat die 3 weken vakantie me weer op de rails krijgen!

@soof, egypte klinkt super ,maar ik zou het nog niet kunnen. 5 dagen geen Jens??? nee, dat wil ik (nog) niet.

centerparcs, gruwel ik al jaren van. Maar ja, we hebben in november ook een weekje Limburg geboekt, en nemen dan mijn moeder mee. Zwembad en indoorspeeltuin op het park, wat wil je nog meer?!

Deel Deze Pagina