BRIGIT! Ja wij zijn o zo leuk Walgelijk is dat soms op andere onderwerpen. En anderen zijn weer heel erg leuk om te lezen. Ach voor mij is het meer een cyber vriendinnnenclubje geworden waar ik graag contact mee houdt! Wees blij dat jullie niet om de hoek wonen, zou ik iedere dag op de koffie komen nee hoor! Leef je lekker uit vandaag, huil, lach spring en knuffel lekker. Dat zal wel opluchten! Lees nu ook je 2e bericht! Ik en mijn man zijn ook streng naar Rick hoor. Zo zijn we zelf ook opgevoed en neit slechter van geworden. En als ik het eens laat vieren is hij niette genieten! Dus kort houden die handel
Boaz gefeliciteerd! Pooh beterschap! Fijn dat je even op je gemak kunt uitzieken, lekker veel stomen he en misschien in bad? (als je die hebt). All, ben blij te lezen dat dit clubje jullie het beste bevalt. Had gisteren een soortgelijke ervaring bij een nieuw topic hier, de 30+ meiden. Ik dacht; leuk allemaal 30 plussers in dezelfde fase, lekker beppen over temperaturen en ovulatietesten . Dus ik heb me voorgesteld, hele verhaal erbij. En misschien ben ik te ongeduldig, maar heb welgeteld 1 magere reactie gekregen, voelt een beetje als binnenkomen op een feestje en niemand reageert... Nou, ik kijk het nog even aan, maar ik blijf ook zéker hier hoor! Brigit, ik sluit me bij je aan. Heb ook een emo week. Of eigenlijk gewoon een dip. Voel me moe en down. Ik denk dat het komt omdat ik de laatste loodjes van mijn opleiding heb. Nog 6 weken... die wegen dus écht het zwaarst . O ja, en mijn wachtbankje zit niet zo lekker, ik ben echt op alle (zwangerschaps?) signalen aan het letten. Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met een puistjesuitbraak alleen maar omdat ik dat ook had toen ik zwanger was...
Hmm uitleven, lukt mij niet echt. Er komt niks uit me. Kan alleen zitten en niks doen. pfff ben zoooo lui heb echt energie van een bejaarde vrouw. Maar ja hoef ook lekker helemaal niks vandaag nou ja alleen de honden uitlaten dan. Dat is trouwens ook niet echt een pretje. je moet echt uitkijken met oversteken en auto's die voorbij rijden. Hier hebben ze de auto's geloof ik niet helemaal meer onder controle, ze rijden zo de stoep op of de berm in, ze willen links af en rijden zo rechtdoor, zo spiegelglad is het. hihi zelfs de honden glijden uit, hmm nou ja ik ook dan. Dus het is ech glibber glibber naar het veldje.
BRIGIT! Jee dat het zo slecht is bij jou, waar woon je als ik mag vragen? Hier in de omgeving van Eindhoven is het wel wit maar niet spiegelglad gelukkig. Maar heb gelukkig de auto van mijn man bij me omdat die wat robuuster is als de mijne!
dames we gaan op cruise joehoe even onze gedachten verzetten in mei 8 dagen naar de westelijk middelandse zee (sorry sophia ik heb online geboekt dat scheelde heel veel centjes)
jazeker sophia ga ik carnaval vieren alleen zaterdag en maandag. op zondag vind ik veel ste druk en ik mag van het ziekenhuis ook gewoon een borreltje drinken met mate natuurlijk en jullie in het lampengat?
Heerlijk puck!! Even lekker nergens anders aan denken dan hmmm wat zal ik vandaag eens gaan doen, cocktail drinken of toch maar gewoon colaatje. Zwemmen of toch maar... heerlijk en dan elke dag weer een andere stad bekijken. hihi lekker en ook heerlijk om naartoe te leven!! Welke cruise ga je doen? (O sorry had niet goed gelezen het staat erbij) Soof: Ik woon in de omgeving van den haag. Het zijn vooral de tussen wegen hoor, de grote wegen zijn gestrooid daar is het goed te doen. Ik hoop dat het gauw voorbij is, vind het maar niks!!:x
PUCK! Wij gaan niet naar Lampegat, wij gaan vrijdagavond naar Vudel en misschien zondag naar Knoerissenrijk en maandag gaan we naar de optocht in Oeteldonk
Ok gebeld, alles was goed. That's it. Nu ruim een maand wachten voor ik bij gyn terecht kan, pff dat duurt veeeel te lang. Maar ja is voorbij voor ik het weet. (Hoop ik)
Ach meiden, ik zal jullie niet in de steek laten hoor! Het is gewoon fijn om ook wat oude lullengesprekken te kunnen hebben, haha! Maar ik vind het ook leuk om met wat meiden te klessen over kindjes die ongeveer even ver zijn als de mijne. Dat was ook de reden trouwens dat ik werd uitgenodigd door 1 van die meiden, omdat onze dochters zo op elkaar lijken en dat is wel erg grappig! Soof: dat is een nog bizarder verhaal dan dat van mij, hahaha! En ook lachen dat de mol er nog zit, wat een giller! Enig idee wie het wel was? Of misschien was er geen verklikker maar was Lotte er zelf achter gekomen? O, o, o, wat zijn vrouwen soms..... AAARRRGHHH! Brigit, emo dagje????: GEFELICITEEEEEEERRRRDDD, dan ben je vast zwangerrrr!!!! Sorry, ik doe even je NOD-vriendinnetjes na, hahaha! Wat een hysterie zeg. Ik denk soms trouwens echt dat het aan de leeftijd ligt hoor. Dan denk ik: maar je bent zelf nog een kind.... Gelukkig is alles goed met je bloed, nu dus even afwachten? Heppie, dat is ook vervelend als je je niet "gehoord" voelt he? Soms heeft het eventjes tijd nodig hoor maar het is niet leuk als je idd het gevoel hebt een party te crashen. Hee, waar is je gebruikelijke heppie instelling? Geeft niks hoor, hier mag je ook rotdagen en moeilijke periodes hebben! Puck: lekker, een cruise en nog wel over de Middelandse zee: prachtig! Iets fijns om naar uit te kijken! Ooooo, carnaval, jak! Ik ben echt van boven (eigenlijk tussen trouwens) de rivieren, kan er echt de lol niet van inzien. Die muziek alleen al.... Alhoewel: de New Kids zijn wel erg grappig! En voor kindjes is het leuk, lekker verkleden. All: goed nieuws bij de fysio! De afplatting van Mini's achterhoofdje is aanzienlijk geslonken! Dus alle gedoe met linkerkant stimuleren, zijligkussens, enz werpt zijn vruchten af! Dus we gaan zo door en dan hoeven we niet eens na te denken over een helmpje! Al moet ik wel zeggen dat ik haar een aardig maar vaag mens vind, hihi. Ik weet niet of haar metingen en berekeningen wel echt nauwkeurig zijn (ze is een beetje rommelig) maar ze heeft een soort van afdrukje gemaakt van Mini's hoofdje en we zagen we echt verschil met die van een maand geleden. Jippie!!!!
MIEPIE! Nee ik ben er nooit achter gekomen wie het was. Ik heb dat zelfs bij Lotte nagevraagd maar ivm privacy heeft ze het niet gezegd. Dat snap ik dan wel weer, maar er was dus wel degelijk iemand! CARNAVAL! Verkleden is ook leuk voor volwassen MINI! Wat goed dat het hoodje weer beter wordt, zie je wel dat de drukte om "niks" is geweest! Voor je het weet hebben ze tegenwoordig een helm heb ik het idee!!!
Hey kletskousen.... Boaz.... gefeliciflapstaart met je 1ste verjaardag dikkie dik!!! Maak er een leuke dag van met papa en mama!! Miepie; fijn dat de afplaating van minimiep minder is geworden en dat ze zeer wrs geen helmpje nodig heeft....lijkt me echt heel zielig. 23 uur per dag zo'n megahelm op zo'n ieniemienie hoofdje carnaval; ben ik ook totaal niet van,.....terwijl mij roets toch uit het zuiden komen hahaha. Mijn opa komt van Den Bosch.... Maar alle meiden die het wel leuk vinden....geniet ervan aankomend weekend Puck; op cruise!!! Wauw, dat klinkt goed, heerlijk nergens aan denken en alleen maar genieten! De februarimama's zijn ook verhuisd naar een apart forum zodat er wat persoonlijkere dingen neergezet konden worden. Een aantal van hen hebben al diverse meetings gehad en dus is het meer een vriendinnenclubje. Ik kon steeds niet bij de meetingsz zijn, maar ben wel blij met het aparte forum. Je zet toch wat makkelijker dingen neer op een besloten forum. Nu kan ik het ook beter bijhouden, want toen het nog op ZP was, waren er zoveel en ging het zo snel dat ik er af en toe niet meer uit kon komen. Vond het wel een beetje lullig voor meiden die er heel af en toe schreven of net kwamen omdat die ineens buiten de boot visten...maar ja dat hou je toch Heppie; wat voor opleiding doe je als ik vragen mag? Heb Myrthe net op bed gelegd, dus heb lekker even mamatijd hahaha. Vindt ik altijd zo heerlijk 's middags!! Van mij mag ze tot ze naar school gaat een middagdutje van een paar uur doen
Lekker he Daffie, even voor jezelf?! Gaat het nu weer goed met Myrthe? En je hebt gelijk, hier zet ik geen foto's enzo (behalve voor vrienden dus) maar in een besloten forum kan dat wat makkelijker. En ik geloof dat sommige mensen vervelende meelezers hadden, schoonmoeders enzo... All, zeker fijn van dat helmpje. Maar nu vond ze trouwens wel ineens dat haar oren a-symmetrisch waren terwijl dat de vorige keer wel goed was... Vaag dus! O, en het andere goede nieuws was dat Mini ver boven het gemiddelde zit wat betreft de vaardigheden die ze beheerst. Toen zei de fysio: dit is ook altijd leuk om te laten zien. Toen zei ik: als je kindje BOVEN het gemiddelde zit wel, ja. Maar aan de andere kant: als het niet boven het gemiddelde was geweest, had ik het toch als onzin en statistiek afgedaan, zo ben ik dan ook wel weer, hahahaha!
hahaha Miepie, ik hou er ook nooit zo van om kindjes te vergelijken....maar als ze zeggen dat ze snel is, is het toch leuk om te horen Asymetrische orenze verzinnen ook van alles he!! dan maar een beetje verschil in oortjes zou ik zeggen met Myrthe is alles weer goed. Maandag nog even voor nacontrole naar de KA en dan hopen we dat dit hoofdstuk is afgesloten. Vandaag nog 2 x AB geven en dan is dat ook weer klaar.
Dank jullie wel voor de lieve en feestelijke felicitaties! Het was vanmorgen echt feest! Met een mooie taart en voor Boaz een slagroomsoes die hij met smaak (bijna) heeft gegeten en lekker heeft zitten knoeien, hihi. Als ik de foto's heb geladen (vieren het zaterdag ook nog) dan zal ik er wat in mijn album hier plaatsen! Ik ben nu al wel heeeel moe en zaterdag komt er nog eens 25 man/vrouw/kind. En vandaag waren dat er maar 7 Miepie, raar hoor! Maar goed wat daffie al vertelde bij de febr. mama's gaat het echt heel leuk en heel sociaal. Echt een vriendinnenclubje. Niks moet en alles kan zeg maar.
Miepie: Pfff nou begin jij nu ook al!! hihi geintje wel een goeie van je trouwens. Maar helaas ging het er daar echt zo aan toe. Ik heb net stiekem weer even gekeken op zo'n forum, nou na 2 verhalen heb ik het weer weg geklikt. Pff hoe bedoel je ik ben er teveel mee bezig!! Voor sommigen daar is het echt een obsessie. enneh ik zou mij niet druk maken om wat de fysio zei, volgens mij is er niks op een menselijk lichaam dat symmetrisch is!! Als dat wel zo is volgens haar ben ik benieuwd wat het is!!