30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Miki gefeliciteerd! Wow!

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miki, misschien niet te veel veranderen. Maar goed weet ook niet of dat kwaad kan hoor. Ik hou het altijd op 1 merk. Ik neem aan dat je wel al het eea slikte. Alleen foliumzuur is goed, maar in veel andere potjes zitten ook nog meer vitamines extra.
    Of het nu een huismerk is of een merk, dat maakt volgens mij niet zoveel uit.

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja slikte foliumzuur, ben met mijn eigen vitaminepillen gestopt omdat iemand zei dat vitamine A niet goed zou zijn

nou ben ik van nature blond....en schijnbaar klop toch alles over blondjes hihi
    als ik de calculator van het forum nog gebruik met laatste menstruatie weet je wel, geeft ie aan 4 mei uitgerekend, als ik dus 4 mei intik bij banner zwanger geeft ie aan 4 weken zwanger...nu volg ik het niet meer, ik dacht dus 2 weken ofzo

4. Ik slik foliumzuur van De Tuinen. Van al die anderen wordt ik naar. Ik had het eerst niet in de gate, een vriendin van mij attendeerde mij erop. De Tuinen gaf aan dat sommige stoffen dus een reactie kunnen geven. Nu puur foliumzuur.

5. Hier ook een blondie :D maar je krijgt 2 weken cadeau!!!!
    De 40 weken zijn gerekend vanaf de eerste dag van je menstruatie.
    Dus eigenlijk is een vrouw maar 38wkn zwanger ;)

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oooohhh ben dus toch niet helemaal achterlijk hihihihihi

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @miki, ik slik en toen ook foliumzuur van etos, en daarna over gegaan op de etos vitaminepillen voor zwangere vrouwen en daarna de mama vitamine pillen

8. hihihih ik vind het wel grappig, ik ga er zo vanuit dat iedereen weet hoe het werkt. Maar dat is natuurlijk niet fair! :)

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik zal morgen of zaterdag eens even gaan kijken, voel me nu nog te beroerd om een winkelcentrum in te gaan

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    geloof me....ik weet niet veel hoor hahahahha

11. Geeft niks, ik forum al bijna 4 jaar geloof ik dus daarom weet ik nu meer. Maar wat betreft temp-kaartjes ben ik ook een leek!

Worden jullie nou ook wel eens misselijk van een nieuwsbericht....... lees net op NU.nl in Boxtel een 2-jarig kindje met een hark door een man is geslagen. Het kindje heeft een hersenschuddig en is erg bang voor vreemden en kruipt steeds in een hoekje. Ik walg er gewoon van, afschuwelijk! Opknopen die kerel!!!!!!
    Wij zijn zondag nog in Boxtel even op een terrasje geweest :$

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @soof, er lopen wat debielen op de wereld hoor... ze hadden van de week toch ook in engeland een vrouw op camera betrapt die een poes aanhaalt en dan in de vuilnisbak stopt... na 15 uur was ze weer bevrijd....

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    er lopen meer gekken rond als dat er vast zitten !!

14. dat meen je niet :$ die heb ik niet meegekregen!!!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    en dit verhaal dan. Vorige week op Link gezien, stichting aap. DIe man vertelde at ze een chimp hadden bevrijdt in de buurt van Parijs. Beest had 30 jaar eenzame opsluiting op een zolderkamer gehad. Hij wilde de details niet vertellen, maar er woonde alleen een man in dat huis en de chimp had allerlei geslachtsziektes.... :(:$

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @soof, ja was op het nieuws zelfs, en ze lieten het hele filmpje zien.. de dierenbescherming hebben haar door de politie laten oppakken en wordt vervolgd voor dierenmishandeling

pooh.. dat meen je niet.. dat is nu echt super zielig :$:$ en uber mega schokkend

@mik, ja dat is een feit, helaas wel

17. Daarom kijk ik dus geen nieuws meer, ik wordt daar zo verdrietig van. Gewoon het leed in de wereld en dan ook nog eens van die randdebielen!

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja eigenlijk is het ook niet meer leuk om het nieuws te kijken... wordt er ook een beetje sip van... maar van kinder en dierenleed vind ik het meest triest, ik kan echt niet naar die spotjes van de dierenbescherming kijken of die reclames over kindermishandeling... vind dat gewoon heel erg.. ik snap ook niet wat er lollig aan is het meest onschuldige op de wereld slecht te doen...

helaas en dat is geen naiviteit geloof ik nog altijd in "wie goed doet goed ontmoet".. ..

19. mb02

mb02 Bekend lid

Miki, mijn ouders wisten het meteen, dit kwam doordat zij wisten dat we een afspraak hadden bij de gyn(die ik dus op de valreep af kon zeggen:)). En je hebt gelijk, als het mis mocht gaan (wat ik niet hoop), dan is het fijn dat je erover kan praten. Maar alle andere heb ik het pas na de 1e echo verteld. Moet ik er wel bij zeggen dat ik heel voorzichtig was door een miskraam, dan ga je er toch anders mee om.
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap alleen foliumzuur geslikt. Toen ik mertkte dat ik wel wat meer energie kon gebruiken ben ik Gravitamon gaan slikken, en dit heb ik gedaan tot ik gestopt was met de borstvoeding.

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemiddag meiden!!!

Allereerst Miki......JAAAAA, Gefeliciteerd meid!
    Mijn ouders wisten het ook meteen omdat we met IVF/ICSI behandelingen bezig waren en hun steun hard nodig hadden. Vond het persoonlijk heerlijk dat ze het wisten.

Hier is het huis weer schoongemaakt door mams, ben ik wezen sporten en heeft mijn man de boodschappen gedaan voor morgen. Dan ben ik jarig en vieren we tegelijk dat mijn man 10 dagen geleden jarig was en dat we bijna 5 jaar getrouwd zijn (maar dan zitten we op Menorca;))
    Morgen nog even salades ophalen bij de slager, petit fours en soesjes bij de bakker en stokbrood bij de supermarkt.
    Morgenochtend komt mijn schoonzusje met haar moeder en broer en schoonzus en nichtje (komen uit polen) en dan morgen vanaf 16-21 vieren we het voor de rest. Mijn man moet zaterdag weer werken, dus we hebben maar besloten het niet zo laat te maken. Zo kan Myrthe er ook gewoon bij zijn, is wel zo gezellig!

Wat een snertweer trouwens...wordt er echt strontsjacherijnig van...zie alleen maar regen regen regen en regen voorbijkomen....

Hahaha, er werd net een bos bloemen aan de deur afgeleverd, dus ik denken dat het voor mijn verjaardag alvast was....niet dus:):)
    Mijn man werd hartelijk bedankt voor zijn inzet tijdens sail door de directie hahahahahahah.....hij lag helemaal in een deuk!:D

Deel Deze Pagina