Helemaal mee eens, mijn schoonvader is echt de meest wantrouwende persoon die ik ken. Die heeft ook altijd van die rare opmerkingen als je zegt dat je iemand hebt geholpen of wat dan ook. Daar wordt ik dan niet goed van hoor, ik weiger mezelf door de maatschappij te laten verharden tot een ijskonijn!
zal je zeggen dat ik zo mn mannetje heb leren kennen, hij had een auto ongeluk op het moment dat een vriend van hem bij mij logeerde (ik kende hem toen toen nog niet) en hij belde op om te zeggen dat ie met zn auto in de greppel lag, hij vroeg aan die vriend of ik m effe eruit kon helpen zodat ie verder kon rijden... ehhhm daar aangekomen ging dat niet... die greppeltjes in belgie zijn een meter diep en van beton.. auto was total loss en daarbij reed ik toen een clio en hij had een bmw anyways heb toen een maatje van mij gebeld dat ie asap een sleepwagen moest laten komen wnat hij stond op een sluiproute en moest daar zsm weg.. hij gekomen, heb hem thuis afgezet (wonder boven wonder hadden hij en zn ex het oude huis van mijn broer gekocht) en daarna gewoon gezegd als je nog hulp nodig hebt dan bel maar.. dat was dus zo, met alles geholpen qua verzekeringen mee auto leeggehaald en zo zijn we verder aan de praat geraakt... en een paar maanden later was het raak
Jaaa, Miki gefelicteerd zeg!! Dat is snel gegaan zeker? Hoeveelste poging was dit voor jullie? En nu ook opletten wat je eet he, dus geen rauwe dingen (rosbief, filet Americain, rauwmelkse kaas) of voorverpakte producten (sla uit het koelvak van de supermarkt, gerookte vis in vacuüm) etc. Geen kattenbak schoonmaken en handschoentjes aan als je in de tuin gaat werken. Wanna, heb je nu pas last van het 'ikwilzograag' gevoel? Vind ik knap hoor, ik had dat na 2-3 pogingen al, was er zóó mee bezig.... Mieke, weer lekker in het nieuw, hopelijk vallen de kokerrokjes in de smaak bij de KLM Pooh, heb je destijds hulp gehad toen je depressief en angstig was? Nu niet schromen om aan de bel te trekken hoor als je dezelfde symptomen weer bij jezelf herkent! Beter te vroeg dan te laat iets doen, dus ik zou zeggen: hup naar de huisarts jij. En een cyberknuffel uit Noord-Holland natuurlijk MB, ja er zijn zeker biologische/ecologische producten voor babys en kinderen. Bijvoorbeeld verzorgingsproducten van Weleda, biologische kunstvoeding (of hoe noem je die poedermelk?), luiers van afbreekbaar materiaal, fopspenen van natuurlatex, kleertjes van biologisch katoen of wol/zijde, matrasjes van wol/kokos zonder giftige stoffen zoals in polyether matrasjes (formaldehyde, zit in vrijwel alle kunststoffen en is zeer giftig), en ga zo maar door. Het is wel even zoeken, bij de Prenata l zal je het niet vinden bijvoorbeeld. En ja, ik ben vegetariër, eet wel zuivel maar dan alleen biologisch. Dierenleed; tsja wat zal ik eens zeggen. Ik denk dat jullie me inmiddels wel een beetje hebben leren kennen als dierenliefhebber/wereldverbeteraar . Ik kan er ook moeilijk naar kijken maar vind dus ook dat we onze ogen niet mogen sluiten. Dus ja, erg van die aap en de poes (ik weet niet of er dierenpolitie bestaat maar die mensen moeten ze echt bestraffen hoor! ) maar veel mensen die zich er zo druk over maken eten tegelijkertijd zonder nadenken een stukje vlees uit de bio-industrie waar dieren ook een gruwelijk bestaan hebben, maar omdat dit niet zichtbaar wordt gemaakt lijkt het minder erg?
Miki, ik heb die etosvitamines voor zwangere vrouwen geslikt tijdens mijn zwangerschap van Mini maar daar werd ik echt letterlijk onpasselijk van! Dat zijn capsules met visolie en ik boerde dat steeds op, bah! Dus slik nu 'gewone' pillen voor zwangeren, van Davitamon geloof ik (weet het niet eens, hihi). Mijn ouders wisten het ook al heel snel en schoonouders ook. Kan het toch niet voor me houden hoor! Ja, wel bij niet-familie, maar familie wist het bijna meteen! Mensen die macht menen te ontlenen aan het pijn doen van levende wezens die zwakker zijn dan zij, zijn psychopaat. Walgelijk. Daffie, alvast veel plezier met al je vieringen morgen!
Vanochtend hadden we een groeiecho en controle bij de gyn. Ons kindje is goed gegroeid en heeft zelfs bovengemiddeld lange benen, hij lijkt nu al op zijn vader . Mijn bloeddruk was weer goed, zelfs een beetje aan de lage kant: 135/60 (2e meting 75). Hij lag nu ook mooi met zijn hoofdje naar beneden. Hij kan nog wel draaien, maar hij lijkt nu toch minder in de voorkeurs (stuit) houding te liggen. Kortom: alles gaat goed! Even spammen met een fotootje hoor, rara wat is dit: Bekijk bijlage 97012
@heppie, nee dierenpolitie bestaat niet, maar de dierenbescherming doet aangifte en de politie doet wat ie moet doen... zo werkt het in ieder geval in GB en VS.. haha nog zo' n wereld verbeteraar heee mooie foto
euh een secway......... hihihih maar hetis wel lastig te ontcijferen maar ik gok op een prachtig babytje
Sophia: Wat is een secway? Grappig trouwens, voor mij is het zo duidelijk wat het is, maar mijn moeder herkende het ook niet. Als ik het zeg dan denk je waarschijnlijk: ooooo ja.
@heppie. ja heb 5 jaar therapie gehad en slik nog anti depressiva. Maar ik ben gewend dat het soms effe minder gaat (2x per jaar ofzo, met wisseling seizoenen. Ik hou het in de gaten hoor. Maar vandaag gaat als stukken beter!!! Trouwens, mooi voetje!!! En houden ze die stuitligging in de gaten?? Kijk naar Jens, die is nooit meer gekeerd terwijl ze dat door voelen wel dachten!
hahaha ik wilde tennisracket zeggen voor de grap maar daar lijkt het toch echt niet op. Een secway is zo'n dieng waar je op gaat staan en dan kan je al rollend (electrisch) jezelf vervoeren! Je ziet ze hier op de luchthavens! In het buitenland vaak in de toeristische plaatsen!
Heppie, heel mooi voetje, hihihi geinig hoor! Ik zag het meteen. Daffie, alvast hartelijk gefeliciteerd en een hele fijn dag morgen (of het weekend). Dierenleed, verschrikkelijk bah! Miki, te veel vitamine A is zeker niet goed. Maar de hoeveelheid die in de speciale pillen zitten zijn op elkaar afgestemd en dat is niet erg. Alleen foliumzuur is ook prima. Je moet dus wel pate, leverworst, smeerworst (leverproducten) e.d. met mate eten. Je kunt even op Home | Voedingscentrum, eerlijk over eten kijken. Haha en ja je krijgt idd 2 weken cadeau. Voorverpakt sla mag wel hoor. Als je aangemaakte salade maar niet bewaard en de volgende dag weer gaat eten.
Pooh, fijn dat het vandaag alweer stukken beter gaat! En als je vijf jaar gesprekken hebt gehad dan zul je de signalen inmiddels wel goed herkennen. Gelukkig maar, ik weet zelf uit ervaring hoe moeilijk het is om hulp te zoeken als het even niet meer gaat. Stuitligging; ze hebben daar verder niets over gezegd. Momenteel ligt hij ook gewoon netjes met zijn hoofdje naar beneden, maar ik denk wel dat ik het met 37 weken ga vragen of ze het met een echo willen checken (als ze dat niet sowieso al doen), gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Sophia, ooh zo'n ding, maffe dingen vind ik dat die secways. Maar nee, dat is het niet. Pooh heeft de 'quiz' gewonnen
Hm, mijn verloskundige waarschuwde voor voorverpakte sla omdat het in de winkel soms ook een paar dagen in het schap kan hebben gelegen en er dan toch die fameuze bacterieën kunne zijn ontstaan. Misschien gewoon thuis nog een keer wassen voor extra zekerheid?
Sophia, hahaha plaatjes herkennen is niet je sterkste punt , ben je ook niet zo goed in kaartlezen? Voetje: linksboven de tenen, rechts de hiel en daar onder de kuit. Zie je het zo wel?
Heppie, ach ja zo zijn er wel meer producten waarvan de een aangeeft dat het wel mag en de ander het afraadt.
Jawel daar ben ik super goed in, ik ben heel technisch aangelegd. Het komt denk ik omdat je die botjes dus ziet en dat is toch een andere belijning dan met het vlees eromheen Ik zie het nu wel, maar als je zou zeggen dat hetiets anders is geloof ik het ook 8)
eerste ff reageren op de foto......GEWELDIGGGG!!! en nu ff reageren hihi ja qua eten heb ik vorige week me galgenmaal gehad dus haha me omelet met rosbief en meegebakken kaas Nou hebben wij hier qua kaas altijd die kant en klare plakjes, is dat gewoon goed? het is inderdaad boven verwachting snel raak hier, had dit zelf ook totaal niet verwacht!! en aan mensen vertellen...me vriendin weet het nu (moest het gewoon aan iemand kwijt!!) en wil van het weekend voor iets leuks kijken om het aan mijn ouders te gaan vertellen. Klinkt misschien lullig maar schoonouders wil ik nog even mee wachten, schoonmoeder is namelijk net het dagblad! En zo vaak zien we die ook niet dus is ook anders, ik zie me ouders wekelijks, gewoon ff langs of eten of ff naar de winkel... Dan moet ik zeker volgende week maar een afspraak gaan maken bij de dokter he? oooohhhh kan niet helder nadenken hoor
MIK! Dat helder denken heb je het eerste jaar niet meer Sterker nog, na 1 1/2 jaar een kind te hebben is het nog steeds drama