Heppie, ik zie het gewoon nog steeds niet! Erg he? Miki, rustig maar hoor! En idd, helder nadenken kun je de aankomende tijd wel vergeten, haha! De huisarts zal weinig geïnteresseerd zijn in je zwangerschap, je kan het beste een verloskundigepraktijk in de buurt opzoeken en die bellen.
nou wil wel even bij hem langs vanwege andere medische dingen....niks schokkends maar misschien heeft hij nog advies
Ow, OK! Dat is een ander verhaal idd. Ik belde bij mijn eerste zwangerschap naar de huisarts en de assistente zei verveeld: njjjjaaaa???? Ennnn???? En toen zei ze dat ik hiervoor de verlos moest bellen en wenste me een fijne dag en zwangerschap. Dus vandaar!
Mieke, ja dat is waar, als het gaat over dingen die je wel/niet mag eten in de zwangerschap zijn de meningen nogal eens verdeeld inderdaad. Gewoon doen waar je je het beste bij voelt dus! Miepie, zie je het echt niet?? hm, toch minder duidelijk dan ik dacht dus
hallo dames!!! dat is toch een duidelijk voetje, of ben ik nou gek!!?? hahahahaha!!! Zo, alles is gewassen en gestreken en mijn koffer en JEns kleren zijn ingepakt. Morgen is mn vriend thuis, dus kan ie zelf zijn koffer inpakken, en dan zijn we er wel zo'n beetje! Jens is gelukkig weer zichzelf. Lief, aanhalig en gezellig en kan weer zelf spelen!!
Nee hoor Heppie en Pooh, het ligt echt aan mij! Lekker vooruitzicht voor je Pooh, op vakantie... Gaan jullie die 3 weken dan bij schoonfamilie of hebben jullie nog wel wat zelfstandigheid? (moet er zelf namelijk echt niet aan denken...)
Miki; wow, wat een goed nieuws! Proficiat! Binnekort inderdaad maar een sfpraak gaan maken bij de VK Daffie; hahaha, en jij maar denken dat iemand zo attent was om een bosje bloemen te sturen Heppie; Wat fijn dat bij de echo alles helemaal goed was. (Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet herkende dat het een voetje was. En dat terwijl ik van ons allemaal misschien nog wel de meeste echo's heb gezien ) En wat een keurige bloeddruk zeg!! Lief dat je mijn "ik-wil zo-graag" gevoel al na 2-3 rondes herkent. Ik gun het iedereen hier ook helemaal van harte, maar als ik positieve testjes zie dan wil ik nog grager Pooh: bijna op vakantie! Blijven jullie inderdaad al die tijd op 1 plek, of gaan jullie ook nog wat rondreizen? Ik heb echt een superdrukke dag achter de rug. ben helemaal op. heb een uurtje geleden pas geluncht Ik ga zo naar huis en op de bank hangen. En dan puf verzamelen om mijn man te verleiden, er begint namelijk een tweede streepje op mijn ovutest te komen, heb voor het eerst in een jaar echt duidelijk vruchtbaar slijm bemerkt en morgen en overmorgenavond gaat er niks van komen ben ik bang. Wish me luck!
Hihihi, thanks! Ik hang elke avond zo een uur aan de telefoon met mijn zusje, maar heb haar nu maar even gebeld dat het vanavond slecht uitkomt
we zijn een wek in Vastervik (met zn drietjes), onder Stockholm aan de kust in een huisje. Dan 1 week bij familie, schoonvader, dan oma, dan schoenmoeder en schoonzusje. En dan 1 week in Hestra, in de bossen met zn drietjes. 1 week familie is voor mij al te lang, maar oke, ik doe het voor mn mannen!!
Oke, maar jullie hebben in ieder geval twee weken met z'n drietjes. Helemaal goed toch! Nog 6 daagjes werken en dan heb ik vakantie!
Ik heb zo'n vermoeden dat er een 30+ mei/juni 2011 babyboom gaat komen! Hoop ik toch Ik ben heel erg druk momenteel dus heb weinig tot niets gelezen. Sorry daarvoor dames. Ik heb wel de hele dag zp opstaan maar kom gewoon niet toe om in detail te lezen en reageren. Hopelijk gaat het goed met iedereen. Pooh ik zag wel dat jij je even niet zo lekker in je vel voelde en wil je een knuf geven. Als je zelf maar weet wanneer je moet ingrijpen meid! Ik hoop snel wat meer tijd te hebben weer en te kunnen meekletsen. X
Lynn, daar hoop ik ook op dat er een roze mei/juni aan zit te komen!! Pooh, alvast een hele fijne vakantie! (of had ik dat al gedaan) Wanna, heel veel verleid-succes vanavond!!! En dan over 2 dagen nog een keertje. Meestal heb je je ei toch rond dag 16-17? Komt mooi uit. Ik ben ook op. Boaz was bij mijn schoonouders vandaag, maar sinds hij weer thuis is is het alleen maar gemekker om alles. Gezellig dus en zeer vermoeiend. Hij is ook verkouden en hoesterig, dus hij is niet helemaal lekker.
idd Lynnami, lijkt me ook super als wij zo iedere maand elkaar aflossen en uiteraard iedereen nog bedankt me man belde net....ik zeg heb je er nog over nagedacht? hij zeg hou op schei uit...maar het dring nog niet echt tot m door met die test
Miki, je nieuwe banner staat je prachtig. Je zou je, als je dat leuk vindt, ook kunnen aanmelden bij de mei 2011 mama's. Kun je van alles delen met andere meiden hier die in de maand mei uitgerekend zijn. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/226477-mei-2011-mamas.html
dank je wel Mieke, vondt de babytjes ook leuk, maar vondt dan de roze het leukst hihi denk deze is neutraal
Probeer deze ticker eens. Ik vind hem leuker PLUS als jij hem gebruikt, dan kan ik straks, als ik ook een zwangerschaps ticker nodig heb, de website zo terug vinden. Hoezo misbruik maken van de situatie... Ik zet dus even de code hier neer.
er staat heeeel veel.....en als ik op de stukken druk wat doorlinkt laat maar zeggen zie ik een leeg veld hihi