Ja ik heb ook echt niet het idee dat ik iemand opzettelijk beledigd heb. Het is een algemeen niveau. Maar het is gesloten godzijdank!!!
Miepie: hoe komt ze in 's hemelsnaam op tafel?? Hier ook een berggeitje. het eerste wat we toen zijn gaan doen is oefenen hoe hij zich achterstevoren weer van de bank kon laten glijden, omdat ik anders niet eens meer naar de keuken durfde. Ik dacht ook al dat ik wel kon raden wat al die grietjes daar stemmen.... Soof: je hebt in ieder geval bereikt dat er nu al een slotje op het topic zit
Soof: een aantal meiden voelden zich kennelijk behoorlijk aangesproken toen je suggereerde dat er een paar erg domme mensen bijzaten. De website waar ik op moet werken doet het nog steeds niet... Nog een uurtje, dan mag ik naar huis
Op tafel klimmen, dat zou bij Rick op het KDV niet kunnen. Zijn allemaal van die Stokke stoelen, hoe krijgt zij dat in godsnaam voor elkaar. Ik snap helemaal dat jij je hart vasthoudt. Rick is tot nu toe nog niet verder gekomen dan de 1e trede. Maar de rest zal vanzelf volgen denk ik
Mini laat zich gewoon vooruit van de bank af schuiven hoor, no problemo! Ze is echt knettergek wat dat betreft. Heeft vanochtend ook een enorrrrrme blauwe plek op haar hoofd gevallen door in haar loopwagentje te klimmen die met Mini en al voorover kukelde...
O Soof, ze vindt wel een manier.... O ja, een trap, dat is toch zo'n heel groot speelgoed? Echt, binnen 3 sec zit ze dan bovenaan. Kan nog niet lopen, maar wel trapklimmen, haha!
Oh jij hebt echt je handen vol aan haar. Dan heb ik het echt relaxed met Rick hihihihihih DAMES ! Ik hoef me toch niet schuldig te voelen he over dat ene topic. Ik wordt daar aangevallen van heb ik jou daar, terwijl de rest van de berichten nou ook niet echt genuanceerd zijn zeg maar Enne volgens mij had ik echt geen spelfouten, kan me daar zo over opwinden. Ik kijk het altijd zo goed na, ze zullen wel geen spelling op school gehad hebben.....
Ben nu op pagina 4 met lezen. Wilde even laten weten dat ik het behoorlijk hilarisch vind, hahaha, wat een ondoordachte argumenten en Miepie heerlijk jouw reacties Ik ga meteen doneren aan 555 (had ik nog niet gedaan )
Nee joh Soof, niet schuldig voelen! Ik merk dat het vaak 1 kant op mag gaan hier, die van de massa zeg maar. Als je dan zelf ook eens ongenuanceerd reageert ben je meteen de lul. Ik denk dat die meiden dan de meldknop gebruiken, zo zijn ze ook wel weer.
Ik vind het gewoon zo jammer dat iemand uit een goed hart een positief topic start en de eerste reactie die er komt is: ik doneer niet en dan die kul-argumenten.
Is er een meldbutto dan????? Daarom blijf ik eigenlijk altijd alleen maar hier, maar mijn nieuwsgierigheid was niet te stoppen en toen ontplofte ik
Miepie: leer je Mini al hoe ze achteruit er weer af moet? Smurf gaat ook al een paar weken zelf de trap op (onder begeleiding natuurlijk) en sinds deze week ook omlaag (achterwaarts) Had er helemaal niet zo bij stil gestaan, maar zou best kunnen dat die meiden die die onzin spuien en het niet met argumenten kunnen winnen dan gaat zitten schelden en vervolgens de meldknop gebruiken. Soof; hahaha, vond je reactie wel wat fel, dus verbaasde me niet dat dat olie op het vuur was. Maar het was niet persoonlijk vond ik en het was een heel logische reactie na 14 pagina's egoïstische en domme reacties. Heppie; ik hoop ook dat er meiden zijn die dit lezen en denken: laat ik maar wat storten want dit is te zot voor woorden.
hier idemdito. Ik waag me niet op andere topics omdat ik het niveau er nogal ondermaats vind. maar hier liet ik me door mijn nieuwsgierigheid ook verleiden om mee te lezen en al lezende werd mijn verontwaardiging zo groot. Ik kan er niet tegen als mensen zo discriminerend en onverschillig zijn. En dat onrecht raakt me dan zo dat ik er dan toch op reageer... dom natuurlijk. o en de meld button is het gevarendriehoekje rechts bovenaan elk bericht
Pagina 9, het wordt al wat onaangenamer. Gelukkig hebben ze het topic gesloten, anders zou deze wereldverbeteraar zich er ook nog in gaan mengen, en aangezien ik al ga huilen van tv-beelden van babies in de pakistaanse modder, beter van niet
Ah weer wat geleerd, thanks! Iid soms een erg laag niveau. Toevallig had ik het daarstraks met klanten over dat het niveau van winkel personeel al net zo erbarmelijk is. Dat ongeïnteresseerde van die mensen. U kennen ze geloof ik niet meer..... Maar ik heb helaas ook een domme collega 8) ze heeft dossiers van 2011 tussen 2010 gestopt. Nou kan ik alles nalopen, ach ze heeft nu vakantie. Ik geloof dat ze eraan toe was, heb zoveel foutjes gevonden vandaag en dat is niks voor haar
Hebben jullie het laatste bericht gelezen, schijnbaar is het schering en inslag dit soort ruzie in topics....
Ja, dat lijkt er wel op Sophia. Ik schrik ook van de toon van de berichten hoor, jeetje wat een onverdraagzaamheid. En hoe kunnen ze nou volhouden dat we hier niet rijk zijn? Ze snappen het gewoon niet. Nou ja, laat maar, ik ga me maar liever niet opwinden hierover. Ik blijf voortaan gewoon lekker hier (en op een wereldverbeteraarsforum )
Mijn ticker bedoel je? Ja dat is wel de bedoeling. We hebben op het laatste moment besloten dat we het deze maand toch gingen proberen zonder de Clomid. Wie weet is het raak maar we rekenen en zeker niet op. Lekker joh Mallorca! Wij zijn er in augustus 2007 geweest en vonden het heel erg leuk. Sophia- Ik zal eens kijken of ik nog iets weet als ik straks wat tijd heb. Ik kreeg vanochtend een email van mijn broer die in Arnhem woont. Hij had wat foto's toegevoegd van de regen en overstromingen daar. Mijn god wat een water zeg! Miki- Heb je liever dat het rekent vanaf wanneer je zwanger bent? Want deze was hoelang je nog te gaan hebt. Mieke- Ik kan me heel goed voorstellen wat er allemaal door je hoofd heengaat. ik ben bijna 35 en ik zit aan precies dezelfde dingen te denken... Mijn man is 39. Ik moet ook eens naar dat topic over goede doelen gaan kijken!