Ik denk dat de meeste van ons dat hebben. Mijn man wordt 38 in okt en die heeft ook dat gevoel. Maar daarentegen waren mijn ouders 38 en 40 toen ze mij kregen en ik heb er geen last van gehad. Helaas is mams er niet meer, maar mijn vader is echt nog een man van deze tijd. Zit nu voor 4 wkn in de USA ik bedoel maar!
Zo, donatie aan 555 is gedaan. Dankjewel Miepie en Wanna voor de goede argumenten, ik was eerlijk gezegd even kwijt waarvoor we dit deden omdat mijn kabelmaatschappij met 555 aan het spammen was (irritant in beeld tijdens House) en daar wordt ik een beetje opstandig van
Heppieman wordt in september 43 jaar, ik ben zelf wat jonger, maar ik herken het gevoel zeker. Het speelt bij mij al jaren door mijn hoofd dat we vanwege zijn leeftijd ook niet te lang moesten wachten. Dat is min of meer gelukt
Lynn: ik bedoel niet deze ticker, maar vanochtend stond er onder elk bericht een website (van een woonwinkel?) ter grootte van een een halve pagina. Ik hoop dat het zonder Clomid gewoon snel raak is!
Wanna- Oh dat heb ik natuurlijk niet gezien wanyt toen lag ik nog heerlijk in bed. Ik kom meestal rond 14:30 jullie tijd uit bed Ik moet even wat huishoudelijk werk doen en kom straks weer even piepen. Soof ik ben je niet vergeten. Straks ga ik er even voor zitten. Wat zoek je trouwens specifiek? En internet right?
ik ga gelijk even lezen op dat topic. Ik heb al vaak genoeg mot gehad met van die meiden daar. Heel dom volk "soort tokkies", noemen wij dat thuis. Nu eerst de laatste koffer van hubbie inpakken, dan wip ik weer even langs! na het lezen van het topic: en inderdaad en hoog tokkie gehalte.....
ps, de computer gaat zo uit de lucht hier. Dus, meiden allemaal tot eind september!! Misschien ben ik wel online bij mijn schoonfamilie. En hopelijk zijn er weer zwangeren bij (including me)
Pooh fijne vakantie!!! Pfff, Soof wat kwam je lekker uit de hoek . Wat zitten er een hoop geiten op dit forum he, daar heb ik me al vaak over lopen verbazen. Ik koekeloer wel eens een beetje rond maar meestal maak ik maar weer dat ik wegkom anders ga ik ook felle reacties plaatsen. En wat betreft dat het vaker raak is dat een topic gelsoten wordt, het zijn altijd de zelfde dames die mot maken, dat valt me steeds weer op. Volgens mij vervelen die meiden zich vreselijk en openen ze een topic op een discussie op gang te helpen of ze verzieken er een zoals met deze gebeurt is... Soof, sterkte, ik hoop dat het toch gezellig is/wordt.
Moet je voor de gein eens naar de voedingstopics, daar gaat het er soms ook zo fel en hard aan toe. Altijd dezelfden die zeggen dat ze het niet vervelend bedoelen (en soms ook heus wel verstand van zaken hebben) maar zo ontzettend bot over kunnen komen dat je denkt: laat maar. Of bijvoorbeeld bij vragen die gaan over de overgang van borst naar fles en hoeveel ze moeten geven nog altijd even de vraag stellen waarom ze niet doorgaan met borst en dat het echt de moeite van het doorzetten waard is, enz. Maar goed, ben blij dat hier meer mensen met hersenen zitten, gheghe....
Hoi daar ik kom ook nog even langsfietsen hoor. Heb een drukke middag+avond achter de rug en ben nu pas weer online. Jullie hadden zeker niks te doen vanmiddag Wanna, dank je voor het citaat, dat betekent dat ik het altijd goed doe en vriendlief altijd denkt dat het te vroeg is. Dus tempstijging zegt nog niks. Hmmm.... Succes vanavond, hoop dat het gaat lukken en tuurlijk niet gaat zwemmen. Dan zit dat toch alleen maar in je hoofd of dat de boosdoener zou zijn geweest. Pooh, je leest het niet meer. Fijne vakantie! Dank voor jullie reacties op mijn stukje over mijn twijfel etc. Ik weet ook wel dat er altijd wel iets is waarom je er nog niet klaar voor bent hoor. En je gedachten zitten vooral in het nu en niet over ongeveer een jaar, de situatie is dan natuurlijk misschien weer heel anders. Sowieso is Boaz dan 2,5 jaar en al veel meer zelfstandig en kan zelfs al praten. Miepie, applausje voor Mini. Goed hoor! Hier ook een grote klimgeit. Boaz hebben we ook al heel snel geleerd achterstevoren van de bank of bed of wat dan ook te klimmen/glijden en dat pikte hij gelukkig snel op. Hij dook namelijk ook zo voorover van de bank af.
Ik ga maar niet kijken bij het topic als ik zo lees wat jullie ervan vinden Daffie gefeliciteerd nog (anderhalf uur) Soof ik hoop dat jullie het wel fijn hebben gehad om weer even samen te zijn Heppie goed hoor dat je je zo aan je principe's houdt. Ik ben daar te gemakzuchtig in Kan je inderdaad niet carpoolen of dat iemand met een auto je het laatste stuk vanaf het OV oppikt? Beter om maar niet meer in de auto te stappen. Pooh fijne vakantie en ga ook maar even lekker je 'batterij' opladen je hebt het nodig. Miki GEFELICITEERD fijn toch dat het al wel 'snel' is gelukt? Het klinkt cliche maar geniet ervan, het is zo speciaal en ondanks dat ik de eerste helft de hele dag misselijk was denk ik er nu met heel goede herinneringen aan terug. Miepie jij gaat ook alweer snel zeg . En die mini is me ook een dapper ding zeg leuk hoor. Wanna uiteindelijk nog kunnen werken of gedwongen op ZP geweest . Lekker hoor nu nog op vakantie stuur je een klein beetje zon deze kant op? Ik ben de regen al wel weer zat. All, Het wennen ging vandaag ook weer goed. De andere kindjes vonden haar wel interessant, ze kreeg allemaal autootjes om mee te spelen, aaah lief. Ze was wel weer erg moe van deze hele ervaring (3 uurtjes) dus ben wel benieuwd hoe dat dan volgende week is als ze drie dagen achter elkaar gaat. In de babydoos van prenatal zat voeding van nutricia, pap en een potje met wortel met lepeltje. een pakje libresse, sokjes die zelfs Jolie al te klein zijn en boekjes en kortingsbonnen van de prenatal. Uitslag van de heupjes was in principe goed maar maar net aan. Kinderarts vondt het toch verstandig om naar de othopeed te gaan, kunnen we gelukkig al 8 sep terecht. Dus maar weer even afwachten wat die ervan vindt. Oja en ben toch dinsdag nog ongi geworden, en niet vooruit te branden Welterusten alvast
thnx Simi! vanmiddag gaan we het aan mijn ouders vertellen, ben zelf ook verder nog niet buiten geweest door het grieppie, ja op de rondjes met de hond na dan natuurlijk Maar vindt het best spannend hoor om het te gaan vertellen hoor!
voor manlief vanmorgen nog een test gedaan, en nog dringt het niet helemaal tot m door geloof ik Bekijk bijlage 97457
Miki, dat is een super mooie test hoor, met weer een mooi achtergrondje Meestal drinkt zo'n digitale clear blue wel tot de mannen door, daar staat dan letterlijk 'zwanger' op, dus dat kan dan niet missen, hahaha.