Wauw Miki, die test is mooi donker geworden zeg! Dat kan echt niet missen Mooie achtergrond ook . Weet je, het kost volgens mij echt tijd om tot je (vriend) door te laten dringen dat je (of je vriendin) zwanger bent/is. Ik moet mezelf soms ook nog knijpen, ik kan er gewoon niet echt bij met mijn verstand dat er over ongeveer 8 weken een kindje is... Simi,fijn dat het wennen zo goed ging. Wat vond Jolie van de andere kindjes? En maandag ga je dus weer echt aan de slag? Lynn, het is niet vervelend bedoeld hoor, maar hier mogen alleen mensen schrijven met hersenen Autoprobleem; we hebben de oplossing: Heppieman kan maandag wat korter werken en chauffeurt mij op en neer naar mijn werk. Ik ga dan iets langer dan een halve dag werken en daar laat ik het dan bij. Ik neem dinsdag en donderdag vrij en daarna begint mijn vakantie en verlof. Ik ben nu zo blij dat ik ruim op tijd ben begonnen met het afronden van mijn werk, hoef maandag alleen nog maar een overdracht te schrijven en wat administratie te doen en daarna trek ik met een gerust hart de deur achter me dicht.
ja moest natuurlijk wel een ander achtergrondje hebben nu haha je hobby is fotograferen of niet he !! en inderdaad.....moet zelf ook soms nog even denken van huh echt??? Ook omdat we dit nog helemaal niet hadden verwacht na al die jaren de pil te hebben geslikt, en dan het probleempje bij me man qua presteren gisteravond stond ik de kamers boven al (in me hoofd) in te delen....me man wordt nu al gek haha
GOEDEMORGEN!!! MIKIJA! Wat een geweldig mooie test LYNN! Ik stuur je een PB! ALL! Het was gisteravond erg gezeellig, s-vader had hetna een paar biertjes wel te kwaad maar verder was het erg leuk! Wij kennen het eigenaarsstel van deze griek goed (we komen er nogal vaak ) en zij hebben net eenbabytje gekregen wat een klein poppetje, zo super schattig! Ik heb nog een repressaille gehad van een van de dames van het achterlijke topic Ik had geschreven dat ik wel wilde weten waar mijn taalfout dan zat. Nou volgens haar is het "deze" topic. Ben ik nou gek Ze kon het niet laten zegt ze, stomme doos! Ik reageer maar niet terug
Soof, gelukkig was het gezellig gisteren, soms loopt het anders dan je zou verwachten he? Echt, gingen ze JOU aanspreken op een taalfout? Wie dan? Ze dachten natuurlijk dat je een buitenlander bent met zo'n enorrrrrrme vout, hahaha! (sorry). Ik snap het trouwens niet, had jij geschreven 'dit topic' en zegt zij dat het 'deze topic' is?
heb net de proefverpakking van Centrum Materna gehaald, zit voor 6 dagen capsules in...kan ik mooi ff uittesten of ik ze weg krijg, anders ga ik over op die van Dagravit wat ik zo snel zag staan
Oh oh meiden, hahaha!! ik ben er maar niet gaan lezen. Wanna, is het nog gelukt gisteravond? En niet gaan zwemmen vandaag? Fijn dat het gezellig was Soof. Simi, fijn dat Jolie goed gaat op het kdv. Dan kun jij met een gerust hart naar je werk. Miki, ik ga volgende week vrijdag met een cursus fotografie beginnen met mij spiegelreflex.
leuk Mieke!! was hard aan het sparen voor een spiegelreflex erbij...maar dat wordt nu even opzij gezet natuurlijk! Heb nu ook een mooie hoor, kan ook heel veel die spiegelreflex ook kan qua functies
Sophia; Ik denk toch dat het 'dit topic' moet zijn. Maar hoe dat grammaticaal precies zit dat weet ik niet.
Hihihi.... Soof, je ken je ook eg heulemoal niks van, dat spellun! Ik dacht dat het beide mocht, ga ff zoeken. Ja hoor, eerste hit op Google: "Leenwoorden krijgen in beginsel het lidwoord 'de', vandaar 'de topic'. Maar het Nederlandse equivalent ervan is 'het onderwerp', vandaar dat ook 'het topic' ingang heeft kunnen vinden. Ik zie via Google dat op internet 'het topic' inmiddels een voorsprong heeft genomen (202.000 treffers tegen 168.000 voor 'de'). Er is echter geen sprake van goed of fout, want voor beide is wat te zeggen. Ik zal dan ook een aantekening maken dat in de volgende editie van de Grote Van Dale het lidwoord 'het' moet worden toegevoegd. Het woordgeslacht van (Engelse) leenwoorden zorgt regelmatig voor problemen. Een zeer gedegen advies op dit gebied kunt u vinden op de site van de Nederlandse Taalunie, http://taalunieversum.org/taal/advies/tekst/40/. De mening van de Taaladviesdienst van Onze Taal vindt u op http://www.onzetaal.nl/advies/top-tien.html." Dusseh..... no problem!
Sophia, ken je deze site?? ReisindustrieJobs Misschien zit er nog iets leuks voor jou tussen? Dit (ja dit) topic zal binnenkort wel gesloten worden, we zitten al over de 5000 berichten. Moeten we weer aan een 'verse' beginnen.
Gelukkig houden jullie een rustdag zo te zien...het is echt niet bij te houden met jullie kletstantes Moet straks werken en heb er zoooooooo geen zin in. Gisterenavond ook en het was megarustig en daar kan ik niet zo goed tegen hahaha. De avond duurt dan ontzettend lang. Maar....nog 3 dagen werken (vandaag woensdag en donderdag) en dan heb ik VAKANTIE!!!! Heb er heeeellllll geen zin in ben super aan het aftellen..... enne, de/deze/dit/dat/het/een....wat een gezever daar.... DIT TOPIC is gewoon de leukste
nou ik zit ook bij de Mei 2011 mama's........als ik me hond ga uitlaten zijn ze al 4-5 pagina's verder....kolere
Haha Miki, ik had me toen ook aangemeld bij de augustusmama's maar dat ging me ook te snel hoor! Nu hebben die een ander forum en daar heb ik me aangemeld op uitnodiging, besloten dus kan naar hartelust fotootjes posten . Ga er nu voor februari niet meer aan beginnen, vind het hier veel leuker! Daffie werkze vanavond, hoop dat het wat drukker is maar ook, omdat je eenmaal in een ziekenhuis werkt, eigenlijk ook weer niet want tja, dat betekent toch zieke of gewonde mensen, nietwaar?
Miki, dat had ik ook bij de oktober2010 mama's, dat is meer een chat dan een forum. Jammer voor de meiden die niet zo vaak kunnen kijken want er is echt geen touw meer aan vast te knopen als ze in een dag 20 pagina's verder zijn... ik heb twee pogingen gedaan en ben weer afgehaakt, ik blijf hier! Toch is het leuk om met meiden te kletsen die in dezelfde maand zijn uitgerekend, want je bent ook echt met dezelfde dingen bezig. Miepie/Daffie, als het in het zkh van Daffie net zo druk is als in 'mijn' ziekenhuis afgelopen donderdag dan kun je je lol op. Het leek wel koopzondag, een file voor de parkeerplaats etc. Daffie, heerlijk vooruitzicht he, bijna vakantie voor jou! Wij zijn vandaag bezig geweest met het kamertje, bíjna klaar! Foto's komen er aan als het echt klaar is.
Daffie, heerlijk zeg, bijna vakantie. Ben even kwijt waar je heen gaat, maar hoop voor je dat je dit natte landje even kan ontvluchten. En alsnog van harte, leuke dag gehad? Miki, ik kan het ook niet bijhouden op de juni 2010 mama's, daar zitten meiden die aan hun laptop vastgeplakt zitten. Ik lees af en toe wel mee, is wel leuk om die herkenbare verhalen te lezen over voeding/ wel,niet slapen/ huiluurtjes enz. Ik schrijf alleen op dit forum mee, en daar hou ik het ook bij. Als ik lees hoe sommige meiden elkaar het leven zuur maken, ik begrijp daar helemaal niets van. Aangezien ik met kinderen werk maak ik af en toe mee dat een kind gepest wordt via een chat, en dat is echt vreselijk. Het lijkt heel onschuldig, maar als je hoort/leest hoe dat eraan toe gaat, ik stond met mijn oren/ogen te klapperen. Dus als ik in andere forums die haat en nijd lees, ik wordt er eigenlijk heel verdrietig van. Heppie, jaaaaaa, foto's......ben heel nieuwsgierig. Succes met je laatste werkdagen, fijn dat je met een goed gevoel de deur achter je dicht kan trekken. Simi, succes met je 1e werkdag! Hoop dat jolie het goed heeft gedaan op het kdv. Wanna, hoe gaat ie met je zusje? Heeft ze deze week weer een echo? Mieke, volgens mij had jij vandaag je sollicitatie, wil je veel succes wensen! Gister had ik een terugkomdag van mijn yogaclubje, was erg leuk. Zo bijzonder om al die baby's te zien, en leuk om verhalen uit te wisselen. Het doet mij nog steeds wel een beetje pijn om te horen dat alle andere meiden natuurlijk zijn bevallen, dat had ik ook zo graag mee willen maken. Ik zie dan de trots in hun ogen, en dat heb ik helemaal niet, ben niet trots op mijn bevalling. Voelde me daar ook wel alleen in staan, kon dat gevoel van teleurstelling niet delen. Maar verder was Yfke uiteraard de allermooiste baby.