Oja, gister met het zweet in mijn hand een test gedaan.....negatief. Pfoei, wat was ik opgelucht. Nu maar hopen dat mijn ongi snel op gang komt!
MB, ik kan me wel voorstellen dat je het zo voelt maar ik vind dat je wel trots mag zijn hoor! Een KS is veel zwaarder dan een gewone bevalling, vooral het herstellen ervan. Je heb een gezonde prachtige meid op de wereld gezet en ontdanks dat het anders is gegaan dan je had gewild is het wel degelijk iets om trots op te zijn!
MB: lief dat je naar mijn zusje vraagt. Ze heeft inderdaad aanstaande donderdag echo. Kan me dat gevoel dat je beschrijft bij je terugkomavond van de yoga wel voorstellen, bij mijn pufcursus was ik gelukkig niet de enige die een KS had gehad. Maar je hebt wel een beetje het gevoel dat je wat gefaald hebt (ik helemaal ook omdat ik me twee weken sufgekolfd heb maar Smurf in totaal maar 50 cc BV heb gegeven) Hier weer op het wachtbankje. Klussen is tegen verwachting vrijdagavond nog een keertje gelukt, al moest het echt uit zijn tenen komen (en volgens mij was het ook nauwelijks wat, -ahum-. Ben zaterdagochtend meegegaan naar zwembad, maar heb het geheel vanaf de kant bekeken en mijn man het water ingestuurd
MB, kan me wel indenken dat het heel moeilijk voor je moet zijn. Je had het je allemaal zo anders voorgesteld. Ik wil je wel adviseren er anders een met iemand over te gaan praten, je zit er zo erg mee. Het is goed om het misschien een plaatsje te geven. Wanna, jaaaaah het is vrijdag nog gelukt, hihihi. Nu weer afwachten. Ik ben erg benieuwd. Zou leuk zijn weer wat meer roze hier te mogen krijgen he. Ik heb idd vanmiddag mijn sollicitatie. Straks nog even voorbereiden en ik ben al lichtelijk nerveus, brrrr.
HE LADIES!!! MIKI! hahahah is echt niet bij te houden he! Dat wordt dus geen hond meer uitlaten MIEPIE! Ik wit wel da ik nie zo heul beschaafd ken ouwehoeren, mar volgens men ben ik wel heul lief Wij zijn gisteren naar de Efteling geweest, mensen wat zijn we nat geworden. We waren flink voorbereid op regen, maar een plensbui hou je niet droog! Manlief zat samen met een vriend in De Vliegende Hollander, die vaart op het laatst door een vijver en daar begon het te storten ze waren tot op de onderbroek nat, echt zielig! Gisteravond heerlijk in een heet bad geweest!
Mieke: heeeeel veel succes vanmiddag! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is! je tempkaartje ziet er goed uit, spannend weer komende week! Soof: gatsie, niet echt weer voor een fijn pretparkdagje, Brrrr. Moet jij binnenkort weer voor FM?
Tja, gister merkte ik inderaad dat ik mijn bevalling nog niet helemaal verwerkt heb. Toen ik mijn beval-verhaal vertelde kwamen de emoties weer omoog, hoe groot/stoer ik me ook probeerde te houden. De teleurstelling/ het gevoel van falen (inderdaad wanna, dat is het precies) overheerst, het lukt me nog niet om er een goed gevoel over te hebben. En dat vind ik heel erg, want ik ben zo ontzettend blij met mijn meisje, dan zou ik toch ook trots moeten zijn op die manier waarop ze ter wereld is gekomen. Misschien is het wel een idee om er met iemand over te praten, zal er eens over denken,. Bedankt mieke, dat je mij hierop attendeert!
Mb; herken je gevoel ook helemaal hoor meid mbt de keizersnede. Ik heb er ook echt heel lang moeite mee gehad en voelde ook dat mijn lichaam had gefaald. Het enige wat normaal had kunnen zijn aan het krijgen van een kindje (natuurlijke bevalling) was ook al niet gelukt. Toch heeft het steeds beter een plekje gekregen bij me en kan ik er nu trots op zijn hoe Myrthe ter wereld is gekomen. Ik heb er wel veel met mijn man en mijn ouders over gesproken, zodat ik mijn gevoel kwijt kon en heb er ook lekker over gehuild hoor! Moet er toch een keer uit.... En een keizersnee is idd nog veel zwaarder hoor, zeker het herstel!! Dus je mag best heel erg trots op jezelf zijn en dan lekker naar die mooie meid kijken, dan smelt je hart alweer
Lijkt me heel verstandig zo kan je het een plekje geven. Maar ik vind persoonlijk dat je heel erg trots OOK op jezelf mag zijn bij een keizersnede.
goedenmiddag dames, beetje veel om terug te lezen, maar hier weer een druk weekendje achter de rug vrijdag jarig, zaterdag in de tuin.. zo goed en kwaad als dat het werkbaar was in de zeikende regen, zondag bezoek, en het weekend was al weer om @bevallingen... pfff nou daar zie ik wel weer tegenop.. heb die van mij wel verwerkt, maar de 8ste van januari om 23.00 braken mijn vliezen en op 11 januari 03.44 was ze geboren
weet je dat ook zenuwachtiger wordt van allemaal meiden die in dezelfde tijd zitten!! dan lees ik wat en denk ik: ooohhh dat voel ik niet! of sommigen dingen juist weer wel.... zo had ik gisteren steken.....vandaag niet
Erg herkenbaar. Ivm MA voor zwangerschap van Smurf was dat voor mij een reden om niet te vaak bij de april 2009 mama's te komen. Tegen de tijd dat ik wel durfde mee te lezen ging het zo hard dat ik het toch niet meer bij kon houden.
had inderdaad net ook zoiets van: geloof dat ik beter even daar weg kan blijven....heb aan me vriendinnen hier meer
TIP! Voor de mama's, maar ook de mama's in spee. Nu bij Aldi dvd's van babytv! Dat is zo leuk!!! 3.50 euries!