Ik ben door de eerste selectie heen!!!! Maar goed alle 7 kandidaten van deze middag. En ik had bij 2 nog wel het idee van ...... hmmmm. Vraag me dus af waar ze op selecteren. Ze hebben gewoon 80-100 mensen nodig voor deze functie, niet normaal.
Soof, bedankt voor de tip!!! Thom vindt dat echt geweldig! Ik heb vorige week nog wel bij de trekpleister dvd's van rupsje nooitgenoeg en van Pim en Pom gekocht, die zijn ook een succes! (vooral Pim en Pom, hij zit te swingen op zijn stoel bij het beginliedje )
Morgen parttime dag, deze dame gaat even naar de Aldi en Trekpleister Mieke: jee wat veel mensen zoeken ze! maar je bent weer een ronde verder, super! Wanneer moet je weer op gesprek/assessment?
Ik heb vandaag een testje gewaagd omdat een vriendin wou weten of je al heeeeel vroeg positief kan testen. Just in case... Tot mijn grootste verbazing kwam dit op de test tevoorschijn! 8 dagen voor NOD. Bekijk bijlage 98258 Ik ga vanavond of morgen ochtend even alles bijlezen meiden. Sorry dat ik dit weekend niet ben geweest. X
goedemorgen, Goed zo mieke... op naar de volgende ronde dan... en tja 80 tot 100 mensen... beetje massasollicitatie, maar das over het algemeen wel normaal zeker bij KLM...
Mieke, goed zo! Ze hebben wel veel mensen nodig zeg, blijkbaar worden er weer meer vliegvakanties geboekt? Daar weet soof alles van. Daffie, jeetje, dat moet voor jou ook wel zwaar zijn geweest, die ks. Had er nog niet zo bij stil gestaan, maar inderdaad, ze is niet natuurlijk verwekt, en dan komt ze ook nog eens niet-natuurlijk ter wereld. Dat is ook wel een behoorlijk iets om te verwerken. Had jij ook een ongeplande ks? Lyn, 8 dagen voor je NOD zo'n test? Zo te zien kan ik je voorzichtig feliciteren. ALL, ik heb heel veel haaruitval op het moment, ik haal echt een handvol haar uit het doucheputje. Mijn kapster had me al verteld dat dit nog ging gebeuren, maar ik schrik er wel van. Ik kan op zich wel wat haar missen, maar het moet zo niet wekenlang doorgaan. Aankomende vrijdag is mijn verlof voorbij, dan heb ik nog 2 weken vakantie. Om toch een beetje een vakantie-idee te hebben gaan we een weekendje naar belgie. Heb er wel zin in, na 16 weken thuiszitten ben wel toe aan een andere omgeving.
Lynn, ik kan het niet zo goed zien hoor. Ik zie 1 vette blauwe streep maar verder nog niets??? Of ben ik nou gek dat anderen het wel zien. Moet ik links of rechts kijken.
Lynn, moet ik rechts van die donkerblauwe streep kijken? Ik zie daar onderaan wel iets blauws, maar niet heel duidelijk een streep. Spannend hoor, zou toch erg mooi zijn. Morgen nog maar eens testen! MB: ik heb ook enorm haaruitval gehad! En duurde voor mijn gevoel ook bijna een half jaar. Ik heb me gelukkig wel eroverheen gezet dat het bij Smurf toch een KS is geworden, voel me daar niet schuldig om of zo. Maar ik maak me wel eens zorgen hoe dat een volgend keer zou gaan. Ik heb namelijk een spoed KS gekregen omdat het CTG verslechterde. En dat terwijl ik nauwelijks weeën voelde, het was meer een heftige harde buik. Als ik thuis was geweest zou ik nog niet eens de VK hebben gebeld. Mochten ik nog een keer zwanger raken, dan bespreek ik wel dat ik al vroeg naar het ziekenhuis wil voor een CTG en niet thuis ga zitten wachten tot ik een uur lang elke drie minuten weeën heb gehad.
Lynn..... wow..... Mieke, het is ook een heeeeeel licht streepje hoor! Rechts... MB en Daffie, IK ben iig wel trots op jullie dat jullie je kindjes op de wereld hebben gezet! Maar het vergt tijd en geduld om iets te verwerken dat zo anders is gelopen dan je je van tevoren had bedacht. Wanna, dank voor de tip maar wij hebben Baby-TV op de tv en eerlijk gezegd gaat het een beetje te langzaam voor Mini... Ze is heel snel afgeleid! Bumba (op de laptop) bijvoorbeeld boeit al wat langer en de Teletubbies zelf (dus niet die filmpjes tussendoor). Als het maar blijft bewegen!
Miepie: Soof gaf de tip, niet ik. Smurf is helemaal gek op "Wonder Team" en "Ni Hao Kai Lan". Hij herhaalt op Kai Lan's verzoek netjes de chinese woordjes en kent volgens mij al net zoveel chinees als Nederlands Ik ga nog eens even naar dat testje kijken, want ik heb geen groene streep gezien
Eh... dat groene streepje is toch het uiteinde van het filtreerpapiertje? Ik denk niet dat dat de teststreep is.. Of wel???
Ehm, ik ben een beetje zwanger aan het doen, hahaha! Dacht eerst dat de groene streep de teststreep was, maar toen keek ik nog eens en zag ik een hele lichte blauwe streep rechts... Hoopte alleen dat niemand mijn vout had gelezen, hahahahaha! En inderdaad, Soof gaf de tip, dus waar ik Wanna zei bedoelde ik Soof, stop de tijd!
Lynn, ik kan er niet echt iets uit wijs worden maar ja, 8 dagen voor nod ... Ik hoop het zo voor je meid!!! Hopelijk wordt het testje gauw donkerder!!! MB, ik had ook heel erg haaruitval. Ik heb lang haar met krullen dus als ik er dan een borstel doorhaalde , pfff. Door de hormonen slaat je haarzakje een fase over (de uitval fase) en deze fase wordt dubbel en dwars weer ingehaald als de hormonen jouw lichaam weer verlaten. Het stopt vanzelf weer hoor en normaal gesproken hou je net zoveel haar over als dat je voor jouw zwangerschap had (ook al voelt het minder omdat je heel geleidelijk aan een dikkere bos kreeg in de zwangerschap)
Gheghe Wanna en ik nog denken dat ik snugger bezig was.... Hier ook haaruitval maar niet zo veel. Gelukkig maar want ik heb niet veel haar helaas. Maar nu blijft het weer zitten, ik vind het alleen niet zo mooi als toen ik zwanger was van Mini... Voor zover mijn haar mooi is dan. Misschien weer eens naar de kappert!
Mieke, sowee dat gaat goed bij de KLM! Binnenkort mag je dus in het blauw Streepje; zit het niet links van de dikke blauwe streep? Ik meen daar zo'n kijkvenstertje te zien?? en een heeeeel vaag streepje, of niet? MB, ik heb het ook bij mijn zus gezien, die teleurstelling na een KS. En dat terwijl je eerst keihard hebt gewerkt, dus eigenlijk een dubbel-zware bevalling gehad. Nee, je mag wel degelijk trots op jezelf zijn hoor! En bovendien; 9 maanden een kindje dragen is ook een prestatie van formaat hoor! All, ik had gisteren mijn laatste werkdag. Ik heb wat langer doorgewerkt om alles af te krijgen en was gewoon misselijk van vermoeidheid. Dus lekker lang geslapen vannacht en nu wennen aan het idee dat ik zo lang vrij ben. Het was wel een beetje gek om tegen mijn collega's te zeggen; 'ik ben er weer in februari!'.
was vannacht ff in rep en roer..... werd wakker en had mega buikpijn, die ik normaal dus ook heb rond de dagen dat ongesteld moet worden. Ben dus naar de wc gegaan want normaal moet ik rond die tijd ook meer naar de wc....en inderdaad...moest ff aan de andere kant bevallen (hihihi) en toen zakte de buikpijn wel weg. je lees overal dat het kan zo in die eerste weken, maar toch schrik je!!