BRIGIT! Whahahaah we zijn goed bezig MIEKE! Wat leuk dat het een leuke dag is! Maar zaterdag nog ca. 25 man! Mens waar haal je ze vandaan????? Ik moet er niet aan denken, maar goed ik ben dat ook van het klein vieren. Een goede vriendin van mij had ook altijd het hele huis vol, het leek wel een grote mensen verjaardag! Trouwens wel een goed idee, een slagroomsoes voor Boaz! Dat vind ik wel een goeie, heeft hij trouwens een lekker verjaardagssnoetje gehad, zo eentje vol met slagroom Lijkt me zo lief he!
wij hebben met de pco meiden van hier een aparte besloten hyves op gezet. Hier kunnen we ook rustig kletsen. Al kletsen we toch meer hier op het forum. We hebben elkaar ook al 2x gezien en het is heel gezellig!! Het KAN dus wel!!
Vinden jullie het hier niet ook ineens een stuk frisser ruiken? Ik heb net gedoucht Jeetje wat ben ik lui!! Wil ik mij net aan gaan kleden zijn AL mijn broeken gekrompen, pas nog maar 1 broek!! (ik ben natuurlijk niet aangekomen, ligt aan de broeken!!!8)) Ik moet nu echt nodig gaan sporten en minder snoepen, pff waarom is al dat lekkere eten ook zo slecht!! Is gemeen. Nou ja komt wel weer goed (ooit) Tuurlijk zijn er ook nog leuke clubbies!! Kijk maar naar deze en dit is heus niet de enige. Maar er zijn wel veel waar ik niet bij wil zitten, ik denk ook wel dat het aan de leeftijd ligt of iig de ervaringen van mensen. Als je al iets mee gemaakt hebt zal je niet zo hysterisch reageren. Denk ik
eeeeh..ik ben nog NIet gedoucht. Maar ik ben ziek, dus heb een excuus,hahahaha Kan ik straks met Jens in bad...badeendjes over de rand mikken
BOAZ: fijne verjaardag knulletje! Timon: die 10 kilometer met de auto gaan gister was achteraf toch niet zo slim, heb er anderhalf uur over gedaan door de chaos en gladheid op de weg! Miepie: mijn mond valt open bij dat verhaal! Het komt me wel bekend voor, zo'n sfeer op het besloten forum. Er waren genoeg mensen die het hartstikke leuk vonden dat ik meegekomen was, ook al poste ik weinig, maar er was er dus ook 1 die het helemaal niet zag zitten en toen heb ik de eer aan mezelf gehouden. Jammer, maar inderdaad erg puberaal! Wat goed dat die afplatting al zo snel verbeterd is! kan je nagaan dat het allemaal echt niet zo'n vaart loopt en dat die helmpjes best vaak helemaal niet nodig zijn. gefeliciteerd met je BOVENgemiddelde kindje Daffie; wat fijn dat Myrthe goed opknapt! is ze weer helemaal zichzelf? nog diarrhee? Brigit: mmm, wat ruikt het hier ineens lekker fris maar balen dat AL je broeken ineens gekrompen zijn Nieuwe wasmachine? hahaha Fijn dat je gezellig hier bent komen kletsen! Tja, iedereen heeft gewoon een topic waar het beter klikt dan bij de anderen. De NOD topics waren ook nooit wat voor mij. Klinkt een beetje gezapig, maar je merkt wel dat er hier wat meer "op niveau" wordt gepraat (afgezien van dat geouwehoer van gister dan ) Sterkte met je emodagje! Fijn dat je bloeduitslag goed was! Lijkt me wel apart als je al zo lang ervaring hebt met kinderen, om er dan zelf straks eentje te hebben. ik had namelijk echt nul komma nul ervaring, wist amper wat boven en onder was en had nog nooit een luier verwisseld. Dat zal voor jou dan toch allemaal wel wat soepeler gaan! Heppie; ja, ik had laatst ook gezien dat er nog een 30+ topic was (toen deel 4 hier was geopend en ik jullie even kwijt was) Maar dat kan vast niet zo gezellig zijn als hier! wat duurt zo'n wachtbankje altijd lang he? Heb je over een paar weken nog examen van je opleiding of moet je scriptie schrijven of zoiets? Soof: poeh, dat is ook een verhaal zeg, dat je van verlinken wordt beschuldigd en dat soort dingen. Lekker sfeertje zeg! Puck: wat heerlijk een cruise! lekker luieren en beetje over het water staren (en heel veel eten, tenminste, dat hoor ik steeds van vriendinnen die op cruise zijn geweest) Pooh; beterschap! Ik ga maar eens kijken of ik wat sneller thuis kom dan gister. Toen anderhalf uur over tien kilometer. vanochtend een uur. (Zit een trend in, toch? )
Hmmm, ja ik ruik het ook, frisse douchegeurtjes, wat is het Brigit, rustgevende lavendel of verfrissende limoentjes? Wanna, ja wat praten we hier op niveau he, vooral gisteren inderdaad hihihi. Dat niveau komt natuurlijk mede door mijn bijdrage als bijna afgestudeerd... (i.v.m. privacy gecensureerd ) hihihi, ik heb mijn humor weer een beetje terug en ga meteen naast mijn schoenen lopen... Ik zal voor jullie een cryptische omschrijving van mijn opleiding maken: het is een postdoc in de zorg en ik loop momenteel stage in de psychiatrie en dat valt me zoooo zwaar. Het is gewoon niet echt iets voor mij, volwassenen met depressie, angsten etc. Doe mij maar de 80-plussers, heerlijk al die opaatjes en omaatjes Wanna, hier was het gisteren ook een ijsbaan, vanavond was het gelukkig een stuk beter dus hopelijk ben jij ook weer snel thuis gekomen? Miepie, asymmetrische oren?? O nee toch? ramp. wat is er dan precies asymmetrisch? zit de ene wat hoger dan de andere? volgens mij heb ik dat ook is ook gewoon statistische onzin hoor
Ik kan jullie vanuit het 30+ meiden topic melden dat Hartediefje, die hier vertelde dat ze haar kindje met 38 weken was verloren, weer zwanger is! Is dat mooi of niet?
Mieke, ik heb even je foto's bekeken. Wat ben je mooi! Geen wonder dat Boaz zo'n mooi koppie heeft Nog veel plezier vandaag en zaterdag met verjaardagvieren!
Wat een goed nieuws van Hartediefje! Vond het zo'n naar verhaal! Heppie: nu maak je mij wel heel nieuwgierig! (Ben tenslotte zelf ook postdoc in de zorg )
Ja eh nou wordt ik ook nieuwsgierig naar jou Wanna, zoveel postdocs zijn er nou ook niet in de zorg. Ik ga je ff PB'en. (flauw he meiden )
Ja maar zo zijn we niet getrouwd! Dat ik het niet wil vertellen wil niet zeggen dat jullie dan ook maar geheimzinnig moeten worden... Tsssssss......
kijk ik zeg tenminste gewoon dat ik op een reisbureau werk en geef ook nog eens gratis advies EN de enige die mijn klant kan zijn (Puck ) gaat ook nog via internet boeken........... maar mij hoor je niet piepen! We zijn allemaal vriendjes
Hahahahaha, weer een gezellige boel hier. Vele pagina's verder mag ik eens tikken. Boaz, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Het manneke zal wel op 1 oor liggen, maar dan heb ik hem toch nog op zijn verjaardag gefeliciteerd. Hmmm, ben ik al vriendjes met Mieke? Hierna even kijken.... Het verschil tussen lavendel of limoentjes is toch duidelijk? Beetje verstopte neus aan het krijgen, Heppie? Ik vind het hier erg gezellig. Kan hier aardig tikken wat ik wil, net hoever ik in de anonimiteit wil gaan. Bij een trouwforum heb ik ook weleens rotzooi meegemaakt en dat was erg apart. Dit hier is veeeel prettiger. Pooh, heeft het badderen je een beetje opgeknapt? Puck, wat heerlijk om een cruise te nemen! Waar ga je heen? Wat maken jullie rare dingen mee met die topics. Geen last van. Soms, heeeeel soms tik ik op het lopende NOD forum mee, maar dat gaat helemaal snel en is niet bij te houden. Daar heb je echt een dagtaak aan, naast de andere topics. Oja, had ik gisteren niet verteld dat ik had gebeld? We zitten bij deze ronde oproepen en de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen. De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten. Had andere hoop. Daffie, heb jij het geduld nog? Ik eigenlijk, stiekem, niet meer. Fijn dat alle kindjes nu weer beter zijn. Volgens mij ben ik erg veel vergeten. Solly.
hm ja, het zal nog door de verkoudheid komen, heb beetje bestobte deus Timon, dat is gewoon balen dus dat die artsen zo'n volle agenda hebben. Was je een beetje blij met een dooie mus en als je zit te wachten dan kruipt de tijd helemaal zo langzaam voorbij... maar: het komt eraan! Hoe dan ook! Daffie moet jij nu ook zo lang wachten?
Goeiemorgen, Ik kan geen hoogte krijgen van mijn lijf..... Waar ik vorige maand helemaal ervan overtuigd was dat ik zwangerschapskwaaltjes had.. (misselijk, chocoladedrang, moe) weet ik het nu echt niet meer. Deze keer heb ik als ik 's ochtends opsta de laatste 2 dagen wat rare steekjes in mijn buik en rommelt het wat, zeg maar bubbels, de hele dag. Ik loop wel te boeren, maar misselijk ben ik niet.... Rondom mijn tepels krijg ik wat bultjes , die had ik vorige maand ook. Verder heb ik (sorry voor de details) wel enorme last van dik wit slijm...... Normaal heb ik voor een ongi altijd enorme hoofdpijn, vorige keer niet en nu zijn er ook helemaal geen tekenen van hoofdpijn te vinden..... Nu begin ik te twijfelen of ik vorige maand misschien toch een vmk gehad heb. Dinsdag is mijn NOD, ik wacht het nog ff af, maar ik ben wel heel erg onzeker aan het worden nu.... Mijn vriend geeft wel aan dat ik emotioneler ben dan anders, maar er is ook nogal wat gaande in huis op dit moment, dus ik zie dat niet als een symptoom.......We zullen wel zien, en als het langer duurt dan dinsdag geef ik eigenlijk gewoon de spanningen de schuld...... Fijne dag allemaal, Groetjes, Elleke
Nou Elleke, spannend hoor! Ik hoop dat je deze keer wel zwanger bent! Mieke, nou ben ik ook wel heel erg nieuwschierig naar de beroemde foto, wil je ook wel mijn vriendinnetje worden? (da's mijn allerliefste glimlach). Ook nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Boaz! Ik vinde de eerste verjaardaag toch wel bijzonder hoor! Ik heb meegeschreven met de oktober 2008 mamma's, was altijd erg gezellig! Eigenlijk nooit gekke dingen gehoord daar. We hebben zelfs een keer een meeting gehad alleen kon ik daar helaas niet bij zijn. Qua anonimiteit ben ik ook wel een beetje een muts hoor, aan de ene kant wil ik alles wel vertellen maar aan de andere kant ben ik ook weer bang dat er een bekende meeleest terwijl ik bijvoorbeeld net aan het vertellen ben dat ik in verwachting ben ofzo. Daardoor heb ik al een paar keer mijn naam gewijzigd. Eerst zat had ik een onderwerp bij vruchtbaarheidsbehandelingen, hier lazen ook wel eens bekenden mee. Dus toen ik eenmaal in verwachting was durfde ik het niet meteen hier te vertellen uit vrees dat die bekenden het zouden lezen voor ik het ze zelf kon vertellen. Dus weer een andere naam aangemaakt en deze tijdens mijn zwangerschap gebruikt. Heb een poosje niet geschreven en toen kon ik niet meer inloggen dus maar weer een andere naam gemaakt. Ik beloof dat ik deze naam zal houden en mocht ik 'em toch om een of andere reden wijzigen laat ik het jullie meteen weten. Vind trouwens wel dat het er hier relaxter aan toe gaat maar dat zal ook wel met de leeftijd te maken hebben. Niks op jonge meiden tegen, heel lief leuk en aardig allemaal maar de meesten kunnen niet schrijven en kramen een hoop onzin uit! Hartediefje, gefeliciteerd! Dat is goed nieuws. Het zal een waanzinnig spannende zwangerschap worden maar probeer wel te genieten hoor!!!
Heppie, wat een lief compliment Daantje, het was gepland, maar niet zo snel gepland zeg maar Ben nog zo moe en zit hier met een echt zeurend kind, bah! Heb hem op bed gelegd en nu hoor ik hem weer, zal wel weer gekakt hebben, doen ze toch altijd als ze moeten slapen of net liggen te slapen. Verder iedereen bedankt voor de felies!!! Elleke, tja.... wat kan ik zeggen. Je zult waarschijnlijk iedere ronde wat anders voelen of juist niet. Het is gewoon niet te voorspellen wat je zou moeten voelen, het is voor iedereen weer zo anders. Ik heb dit keer echt niks gevoeld en bij Boaz voelde ik zoveel.