30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, spannend allemaal he Miki? Soms weet je gewoon niet wat je voelt, maar blijf ook vertrouwen op je intuïtie! Als het echt niet goed zit dan voel je dat echt wel hoor!

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ja, de keizersnee was ongepland. Myrthe had in het vruchtwater gepoept, lag aan allerlei apparatuur, hartslag daalde en ontsluiting vorderde voor geen kanten. Na 12 uur besloten ze dat het een KS moest worden. Duurt even voor ik het verwerkt had, maar ze is de prachtigste meid van de wereld (al zeg jij natuurlijk van niet:D)) en dat maakt heel veel goed;)

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nog 2 dagen werken (woensdag en donderdag) en dan eindelijk VAKANTIE!! Ben er zoooo aan toe hahaha.
    Ben al helemaal bezig in mijn hoofd een lijstje aan het maken wat er allemaal meemoet als we weg gaan:D en dat duurt nog 2 weken....
    Gelukkig is het weer wat beter geworden, werd echt strontsjacherijnig van al die regen...Vanmorgen lekker een stuk gelopen met Myrthe en vanmiddag even naar het kruidvat om luiers en doekjes te halen want die schijnen weer in de aanbieding te zijn!
    Wij hebben ook babytv....Myrthe vindt vooral het wonderteam leuk, bumba vindt ze niks aan. De teletubbies wel zolang er geen filmpjes van die kinderen voorbij komen. Maar ze is heel snel afgeleid en gaat dan lekker spelen.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mag ik heel eerlijk zijn... ik geloof er niet zo in om op 8 dagen voor nod of was het nou op 8dpo te testen en te geloven dat je dan ook een streepje zou kunnen zien omdat je al voldoende hcg zou hebben. Het moet dan wel een heeeeeel gevoelige test zijn hoor. En op rond 5-6 dpo vindt de innestelling ongeveer plaats. Na de innestelling ga je pas hcg aanmaken, dat zou dan betekenen dat er 2 dagen hcg opgebouwd is,d at is wel heeel weinig. Maar goed ;):D Lynn begijp me alsjeblieft niet verkeerd hoor, want ik gun het je van harte!

Hier ook enorm veel haar uitval gehad echt tot ergenis aan toe, want toen het weer begon te groeien staken er allemaal van die korte piekhaartjes uit tussen mijn lange lokken.

Ja ze hebben veel mensen nodig omdat het idd heel druk is en de verwachting is dat dit aanhoudt tot zeker eind dit jaar. Ga maar na wanneer je dus een contract krijgt voor gem. 12 uur per 4 dagen hoeveel mensen zo'n dag opvullen à zoveel rijen incheckbalies en floorwalkers etc.

Ben al druk bezig met de codes en moet nog de online test doen.

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

In het rondje staat een heeel vaag streepje, links van de dikken streep.

6. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Haha, zit ik nóg verkeerd te kijken!
    Maar nu zie ik het niet.... Wat is dat dan rechts van de blauwe streep, nog een controlestreepje of heeftie afgegeven?

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Lyn: Ah, nou snap ik het. Maar als je het niet gezegd had had ik het niet gezien. Ga je overmorgen of zo nog en testje herhalen?
    Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet zo hou van heel vroeg voor NOD testen, maar dan met name vanwege de kans op teleurstelling. Al is het natuurlijk ook weer zo dat dat na NOD ook net zo goed kan gebeuren. Ik hoop voor je dat je in ieder geval een donkerder lijntje krijgt!

Mieke: begrijp ik goed dat je codes uit je hoofd moet leren en een online test moet doen? Waar gaat die test dan over?

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

9. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mieke- Fijn dat je door bent naar de volgende ronde!

Mb- Ik heb ook een spoedks gehad en voel me er helemaal niet slecht om. Het was doorgaan en Ryker zou het misschien niet overleven en daarbij de kans dat ik er ook niet te best uit zou komen, of spoedks en allebei gezond. Voor de volgende staat ook al vast dat het een ks word.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Die kan ik wel zien :D
    Het is nog wel erg vroeg, maar spannend hoor!

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja heel erg vroeg, maar ik heb liever dat ik weet dat ik een mk heb gehad dan dat ik weer een kindje moet verliezen ;)
    Ik ben nog heel erg voorzichtig met blij zijn hoor. Eerst zaterdag ofzo een digitale doen als de testen donkerder worden en dan mag mijn man het weten.
    Mijn familie krijgt pas te horen als we weer een kindje verwachten als ik 4 maanden voorbij ben. 16 weken dus.

12. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ja, nu zie ik het ook heel duidelijk! Rechts toch? ;)
    Grapje!

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mutsje... Lol. En ik was al aan het kijken waar je bedoelde want ik had de zin niet uitgelezen!

14. mb02

mb02 Bekend lid

Heppie, joehoe, je verlof is begonnen:). Ik vond het zelf een onwerkelijk gevoel, duurde wel even voordat ik was "onthaast". Maar van die weken voor de bevalling heb ik enorm genoten, vond het heerlijk om me helemaal over te geven aan het zwanger zijn. Dus geniet ervan, het is echt een bijzondere periode waar je na de bevalling nog wel eens aan terug zal denken;).

Lyn, spannend! Knap dat je het je man nog niet verteld, ik zou zelf mijn mond niet kunnen houden;).

Dank meiden, voor jullie lieve woorden en dat jullie mijn teleurstelling begrijpen. Ik moet eraan werken dat ik trots kan zijn op mijn bevalling, hoop dat ik dat ooit met overtuiging kan zeggen:).

Ben heel trots op yfke, ze heeft afgelopen nacht van 21 tot 7 uur geslapen:). We maakten haar altijd rond 23 uur wakker voor een fles, maar ik merkte al een aantal avonden dat ze er geen behoefte meer aan had. Dus gisteravond alleen even verschoond en haar weer in bed gelegd. En dat heeft dus goed uitgepakt!

15. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn, is dat dan een speciale test waarmee je vroeg kunt testen ofzo? En als je nu toch ongesteld wordt, noem je het dan al een mk? Ik heb wel eens begrepen dat ongeveer 70% van de bevruchtingen ongemerkt weer verdwijnt, dus ik ben het wel met Mieke eens dat het juist tot teleurstelling kan leiden. Gelukkig ben je zelf ook nog heel voorzichtig.

MB, jaaa verlof! Zo'n gek idee dat er niets hoeft. Beetje huishouden, beetje hobby-en en vooral ook lekker veel slapen. Ik slaap de laatste dagen 's nachts niet zo goed dus heb overdag wat in te halen.
    Wat fijn dat Yfke zo lekker slaapt! Groeit ze ook goed enzo?
    En ja, je kunt er trots op zijn dat je een mooie gezonde dochter op de wereld hebt gezet! Maar ik denk ook dat het verwerken van de bevalling tijd kost, probeer jezelf niet te dwingen om je anders te voelen dan je je voelt hoor, het was gewoon niet ideaal en dat is heel jammer, daar mag je best verdrietig over zijn.

Wij gaan vanavond naar een voorlichtingsavond over borstvoeding. Ik ben benieuwd!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik was even nieuwschierig naar Mieke zo rond haar NOD!
    Mieke, ik blijf je in de gaten houden hoor!

17. grrr er loopt steeds een kitten voor mijn neus over het toetsenbord heen ;):)

Goed ik ben weer bijgelezen, ik zie idd ook een heel licht streepje en *//// (dat was teigetje) maar ik ben het wel met Heppie eens. Fingers crossed!

MIEKE! Moet je de 3-lettercodes van de luchthavens uit je hoofd leren? Die heb ik er zo ingestampt dat als er op tv een stad wordt genoemd ik die direct in mijn hoofd heb :)

HEPPIE! Genieten meid, straks heb je je handen vol en zou je willen dat je kon slapen of bankhangen. Het is echt waar!

Zo, ik heb net een heel moe en huilend kindje op bed gelegd. Wij zijn aan het oefenen voor 1 slaapje ;) hoop dat hij nu dan ook een paar uurtjes slaapt. Kan ik mooi de was wegwerken.

Vanmorgen mijn mooie follikel gezien en iets wat ik nog nooit heb gezien. Er zat een uitstulpinkje aan, daar gaat het eitje uit de follikel komen! Dus vanavond nog even aan de slag, gisteravond ook en zondag ook nog gedaan dus op hoop van zegen! :D

18. mb02

mb02 Bekend lid

Hee heppie, heb ik ook gedaan, zo'n voorlichtingsavond. Heel informatief en was daarna helemaal overtuigd dat ik BV wilde geven. Moet wel zeggen dat een aantal dingen die benoemd werden in de praktijk toch anders werken. Zo waren die meiden heel stellig in het doorgaan met voeden als je een ontsteking krijgt. Het is inderdaad zo dat je de ontsteking er alleen uit krijgt door te kolven/voeden, dus je moet wel doorgaan. Maar het is zo ontzettend pijnlijk (en ik was zo ziek), dat ik na 2x een ontsteking dus gestopt ben. Tijdens het kolven met de ontsteking moest ik aan de woorden van die meiden denken en ik dacht "jaja, makkelijk kletsen hadden jullie;)". Maar ze hadden ook goede tips:D, zo heb ik voor/tegen mijn tepelkloven mothes mates gebruikt. Dat zijn medicinale gelpads die je gedurende 3-4 dagen op tepels doet. Na 1 dag zagen mijn tepels er al een stuk beter uit. Ze zijn niet goedkoop, zo'n 15 euro voor 1 paar, maar ik ben er zeer tevreden over. Bij ons in de apotheek hadden ze er nog nooit van gehoord, heb ze via internet besteld. Dus mocht je kloven krijgen, gelijk bestellen die dingen!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kom even snel langswippen hoor want ik moet weer even leren voor mijn nieuwe job in spe!!! :D

Heppie, joehoe verlof!!! heerlijk zeg, even onthaasten en dan lekker relaxen.

Soof, ja ik moet ook diverse airline codes leren en natuurlijk de airport codes. Het is best veel. Maar ik weet al via een een of ander forum dat de test exact dezelfde is als ik nu aan het oefenen ben, dus dat is fijn te weten. Dan weet je tenminste wat je kunt verwachten.

MB, wat goed van Yfke zeg, zo merk je wel dat ze groter wordt he.

20. MIEKE! Tip, die van Canada beginnen allemaal met een Y. Dan zit je al het goeie land :D

Deel Deze Pagina