30-plussers en zwanger worden (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mieke8, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @mieke..succes met de code's leren!! zou niks voor mij zijn haha

@heppie..geniet van je vrije tijd!!...maar zo te lezen lukt dat wel hihi

ben net met een vriendin ff wezen shoppen voor haar kleine die in November komt....wat wordt je daar hebberig van !!!!!
    Maar heb me (nog) kunnen inhouden om iets te kopen

2. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; succes met stampen van je codes! Tempkaartje ziet er nog goed uit. Spannend!

Heppie; succes met nijslapen nu je verlof hebt! Ik ben met 33 weken al met verlof gegaan ivm hypertensie. Maar ik werd eigenlijk helemaal gek van het thuiszitten. Dus ook wel leuke dingen blijven doen als je er puf voor hebt!

Lynn: hoe is het vandaag? Ben het wel met Heppie eens, een positieve test zo lang voor NOD zou ik ook nog erg onzeker vinden en bij eventueel toch menstruatie niet beschouwen als mk. Maar we duimen natuurlijk dat het helemaal goed blijft gaan. Het is je zo gegund!!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, Canada heb ik nog niet geoefend. Ben in Europa bezig omdat dat naar mijn idee het makkelijkst is om er even een beetje in te komen.

Heppie, oja leuke dingen blijven doen hoor, lekker afspreken met vriendinnen en zo, als die tijd hebben ;)

Wanna, ja kaartje is mooi, maar van binnen nog een groot vraag teken. Voel weer eens niks anders dan anders. En jij?

Lynn, ik ben wel heel erg benieuwd hoor naar over een paar dagen.

Zo pauze is weer voorbij, thee is gezet, koekje erbij en de vaatwasser is leeggeruimd. Nu weer stampen. Nou ja stampen, het is een digitaal programma waarbij je steeds iets moet aanklikken of de code moet invoeren. Dus het zijn gelukkig geen lijsten of zo.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke; hier nog niks bijzonders hoor, maar ik ben ook pas op 4-5 dpo. Wanneer wil je op z'n vroegst testen mocht je niet ongi worden?
    Stampen met zo'n online programma lijkt me inderdaad beter te doen dan met saaie lijsten.

Blèèh, ben moe, maar heb aansluitend vanavond nog vergadering tot 20:00 :(

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, kon het vanmorgen weer niet laten, maar helaas of weer te vroeg natuurlijk. Ben kennelijk toch een late hierin.

Nou sommige luchthavens daar is geen touw aan vast te knopen hoor, neem nou deze: Ho Chi Minh City en dan als code SGN, dat slaat toch nergens op.
    Kijk dat AMS amsterdam is en LON london of TYO tokyo daar kan je nog iets van maken, hahaha.
    Maarrrr ik had net van South East Asia alle 60 vragen helemaal goed, dus dat gaat de goede kant op.
    Middle East is wel moeilijk want je moet soms ook de plaatsen aanwijzen.

6. Mij lijkt stampen met lijsten juist fijner, maar ja zo heb ik ze ook geleerd natuurlijk.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, wat nou juist zo prettig is is dat er een wereld of continent kaartje bij zit en de plaats die genoemd wordt licht dan op, soms is dat toch een herkenningspunt dus makkelijker.

8. Jadat is dan wel makkelijk, dan heb je er een beeld bij. Ja ik had toen al de topografie gehad, mijn luchtvaartdiploma was een extraatje. Is dit een onderdeel van de opleiding KLM I die je nu doet? Ik heb de engelse versie toen gedaan IATAA/UFTAA. Maar dat is eigenlijk meer gericht op het handmatig berekenen van ticketprijzen in één wereldwijde valuta... ik zal je er niet mee lastig vallen. Die codes zijn al erg genoeg!
    Mijn man en ik doen zo af en toe wel eens elkaar testen, da's wel grappig!

9. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Mieke, zo leer je de wereld wel kennen zeg! Klinkt een beetje als de topografielessen van vroeger (oh wat had ik daar een hekel aan....). Maar zo te lezen gaat het je goed af!

MB, help me herinneren waar ik die pads kan krijgen, mocht het zo ver komen met kloofjes enzo.

Soof, wat bijzonder dat je hebt kunnen zien dat er een eitje op springen staat!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Soof, deze test heet Trip Around The World (TATW) en is puur gericht op luchthavens en airlines en dus wat topografie.

Middle East net ook 100% goed, jippie!!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mieke: Ho Chi Minh heette vroeger Saigon.....
    (wordt de afkorting SGN wel wat logischer van! :D De Vietnamezen hebben na de oorlog gekozen het te hernoemen naar hun grote leider, maar internationaal was deze afkorting al zo in gebruik dat het niet meer gewijzigd is)

Jammer dat je (nog) negatief testte, maar inderdaad, misschien is het nog te vroeg!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wanna, oh op die fiets. Ja dat verklaart dan weer een hoop!
    Ik verwacht eigenlijk ook helemaal niets. Ik moet eens afleren om te vroeg te testen hahaha.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Aaaargh, moeilijk is dat hè?! Ik zit nu alweer te denken of ik al voor mijn vakantie een testje waag of netjes wacht en een test in mijn koffer stop.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Moeilijk moeilijk moeilijk, hihi.

15. Testje in de koffer zou ik zeggen :D

Wij hebben gisteravond nog ons best gedaan, doe je best eitje en zaadje :)

MIEKE! Heb jij die test gekregen of kan je daar op inloggen? Ik kan hem niet op google vinden. Wil jij mij de link pb-en lijkt me echt super leuk om dat eens te doen!

16. mb02

mb02 Bekend lid

Mieke, succes met het leren van al die codes. Je moet er wel wat voor doen zeg, om een baan bij de KLM te krijgen.
    Spannend hoor, je NOD komt eraan. Hoop het zo voor jullie.

Wanna, bij jou begint het dus ook al spannend te worden. Ik zou de testen meenemen, maar ja, ik ben dan ook van het type die liever te laat test dan te vroeg;).

Heppie, google op mother mates, en je krijgt allerlei borstvoedingscentra waar je ze kan bestellen. Hoe was de info.avond?

Hier schijnt het zonnetje, heerlijk! Nu nog een paar graden erbij, en we kunnen na-zomeren. Hoop dat het dit weekend zo zonnig blijft, dan zitten wij in belgie.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning!

Soof, nee het is een CD, kan wel een kopie voor je branden en toesturen als je dat graag wilt.
    Fijn dat het deze week zo goed gelukt is, spannend dan toch weer he.

MB, heerlijk dat het zonnetje schijnt. Hier wil ie wel maar het lukt nog niet om door de wokjes heen te piepen. Hoop wel op zon want wil graag nog even een wasje buiten drogen.
    Ik moet idd heel wat leren ja. Heb Boaz net naar mijn s-zusje gebracht kan hij daar een paar uurtjes spelen met zijn nichtje en kan ik een online test maken, soort persoonlijkheidstest.

Ik verwacht niets hoor deze maand. Vind het ook heel bijzonder dat Lynn 8 dagen voor NOD al zo'n licht streepje heeft. Bij mijn vorige zwangerschap was er op 12 dpo nog niks te zien en testte ik pas op 16 dpo positief. Dus tja....

18. MIEKE! Leuk weetje, maak je niet druk over het continent Afrika, daar heeft iedere reisbureaumedewerker het meest moeite mee. IS gewoon een lastig continent! ;)

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    *inbraak*

Mieke, jammer van je nega test, maar....... je temp gaat super!
    PFFFFFFFFFFFFFFFFF ik blaas hem nog even wat hoger! En ik ga heel hard voor je duimen!

*uitbraak*

20. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen! Hier ook een waterig zonnetje, maar goed genoeg om de was buiten te hangen. Ik vind dit altijd zo'n fijne periode, het is nog warm genoeg om lekker buiten te zijn maar je voelt de herfst ook al een kleieiein beetje komen :)

Wanna, Mieke, Soof, het is weer spannend bij jullie dus! Ik zou zeggen; kom maar op met die roze golf ;)

MB, gaan jullie lekker een weekendje weg? In het zuiden is het meestal wel iets beter weer toch?

Voorlichtingsavond; was heel leerzaam. Ik weet nu wat een breastcrawl en clusteren is, en ik heb ontdekt dat ik al een inimini beetje melk produceer :$ (thuis uitgeprobeerd n.a.v. de tips, niet ter plekke hoor :D). Het was natuurlijk een echte pro-borstvoedingsavond met uitspraken als: 'iedereen kan het' en 'op een kunstbeen (kunstvoeding) kun je goed lopen, maar echt lekker loopt het toch pas op een echt been (borstvoeding)'. Ik hoop echt dat het gaat lukken, ik zal mijn best gaan doen, maar als het een drama wordt dan weet ik de fles ook te vinden hoor!

Deel Deze Pagina